Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starcraft 2: Heart of the Swarm zavádí systém úrovní a odemykání prvků

Společnost Blizzard hledá nové způsoby, jak hráče motivovat k častějšímu hraní strategie Starcraft 2. V betaverzi datadisku Heart of the Swarm se tak objeví systém úrovní, na který se váže odemykání vizuálních prvků. Tedy například ikon pro síťovou hru či emblémů pro jednotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luke777

starcraft

paneboze jak muze nekdo obhajovat rozdeleni her na 3 kousky? bco takhle civilizace libili by se vam mit kazdou civilizaci jako balicek? jedna civilizace 3 ecka? je to svinstvo a diky taklovym jdou hry do kytek obhajovat todle

0/0
27.10.2012 21:01

Lupulin

Re: starcraft

neplést rozdělení hry na tři kousky a oznámení že hra bude mít tři díly.....docela v tom vidím velkej rozdíl.....Civilizace taky vychází každých 4-5 let a přitom je to víceméně ta stejná hra která vyšla už někdy v roce 91 a dokonce v posledním dílu už jsou ty civilizace jak o tom mluvíš - někdo to koupí, někdo ne, někdo jako já třeba počká na kompletní goty edici a koupí potom....

třeba Walking Dead je hra rozdělená na 5 nebo kolik kousků......ALE......vůbec jí to neuškodilo a hra je to skvělá!!! A máš na výběr buď koupit hned a zaplatiti si za každej kousek nebo počkáš a budeš to mít za rok pěkně v balíčku a za směšnou cenu.....

0/0
29.10.2012 9:09

nameless_one

Nehadejte se

SC 2 je podle mnoha parametru plnohodnotna hra, takze bych to nenazyval zlodejinou. Jedine, co vetsine lidi vadi, je trochu neco jineho. Blizzard totiz puvodne oznamil, ze SC2 vyda jako 3 samostatne hry (samostatne hratelne), ale po vydani prvniho dilu bylo toto zmeneno na vydani datadisku, ktery si nezahrajete bez prvniho dilu. Ja bych si to koupil tak jako tak, protoze kampan za Zergy si proste ujit nenecham, ale malinko me stve, ze budu platit plnou cenu za datadisk a ne za hru. A to sem si puvodne rikal, ze pockam az na druhy dil a prvni si kupovat nebudu, kdyz uz me ti Terrani nezajimaji - to bych asi nastvany byl.

0/0
26.10.2012 18:30

sexueller_belastigungspanda

Re: Nehadejte se

ale vždyt hots si bez wol zahrát můžeš, ne? nebo je to naopak?

0/0
27.10.2012 9:33

Raynor

Re: Nehadejte se

ne nemuzes musis mit wol.....je to proste jen datadisk za cenu plne hry!!

0/0
28.10.2012 8:35

deacon.frost

Re: Nehadejte se

Blizzard několikrát dementoval tuto Vaši kravinu. Několikrát bylo zdůrazněno, že HotS bude mít cenu datadiskovou, nikoliv plné hry. Nicméně cena nebyla oficiálně zveřejněna, takže jej obchody nabízí za cenu plné hry, neboť nechtějí riskovat.

BTW - SC2 - WoL CE jsem měl z Velké Británie za cenu, která byla nižší, než-li u nás prodávaná standardní krabicová edice v kamenném krámu... takže bych o cenách radši pomlčel ;-)

0/0
29.10.2012 9:01

cckk

Re: Nehadejte se

kdyz se podivam na cenovou politiku blizzardu od dob slouceni s activision tak nevim co si predstavujou pod pojmem cena za datadisk dofam ze tedy bude polovicni oproti 790,- ktere jsem dal za puvodni Wol a Ano v dobe vydani! stal SC2 mene nez rok po nem....

0/0
29.10.2012 10:24

cckk

nejak tenhle zdvojenej system nechapu

dit uz ted tam jsou achievementy ktere odemykaji ikonky a portrety za 250 vyher za 500 za 1000 atd. tohle je jen dalsi, asi ty achievy tak moc netahnou tak pridame achievement vrstvu 2....

0/0
26.10.2012 16:50

sexueller_belastigungspanda

F2P

tohleto může být cesta k f2p modelu, o které onehdá mluvili. xp zajišťuje odemykání různých věcí. pak už je jen krůček k tomu, aby tam dali možnost lenochům, kteří si začnou kupovat boosty nebo věci, které by si jinak musel vyexpit. proto se mi to moc nelíbí...

0/0
26.10.2012 15:42

dahakere

Re: F2P

Starcraft LoL style ani bych se nedivil :D ...současnej stav je lepší, ikdyž nehraju, tak pro ty lidi co to hrají tak za to těch par kaček dají a nemusí se srat s každým dementem co si zajde zadarmo trollit

0/0
26.10.2012 17:09

Mankind

Re: F2P

To neni F2P(free to play),ale P2W(play to win). F2P model existuje jen u online(MMO) her,ne u her  s multiplayerem.

0/0
27.10.2012 15:09

Steny007

Re: F2P

P2W by znamenal konec oblíbenosti SC, to si nelajsnou..

0/0
31.10.2012 8:31

Raven213

zlodejina

starcraft 1 bola skvela hra. starcraft 2 tiez ale druhy diel som si nekupil povedzme to tak :) niezeby som ho v pc nehral (ale uz aj zmazal). niektore firmi sa nevedia uspokojit z mnoho milionovymi ziskami a su nenazrany az zlodejsky! co mal znamenat tomb raider 6? hra na pokracovanie? starcraft 2 je to iste ale necakal by som ze sa do toho takato dobra firma da zatiahnut. hra ma byt celok!! ak chcu viac zarabat nech o rok ci dva vydaju starcraft 3 ale preco to trhaju? to je ako film harry potter 7,1 7,2 to co je za hlupost? ja som hlupy poctivec a 90percent hier ktore chcem si kupujem original, tak preco ma tie firmi ako zakaznika musia stale okradat a natahovat. aky pristup firmi, taka reakcia. diki bohu za torrent.

0/0
26.10.2012 13:31

Andrej B

Re: zlodejina

Blizzardi hry ale vzdy mely datadisky, ktere hru rozsirovaly. Warcraft 3 a Frozen Throne, Stracraft a Brood War, Diablo 2 a Lord of Destruction. Rozdeleni SC2 na casti tak neni az tak nove a jine. Samotna puvodni hra je pomerne obsahla a nezda se, ze by z ni vyvojari odstranovali obsah, ktery by chteli vyuzit v datadiscich.

+1/0
26.10.2012 13:41

Raven213

Re: zlodejina

ze nie? a da sa v starcraft 2 (1) hrat za vsetky rasy? to v starcraft 1 islo este pred missionpac rozsireniami. vyraznejsie zmeny boli v missionpacku inak menu aj ovladanie rovnakre.. a hlavne kompletny dej. missionpack ma byt len pre ludi co chcu viac levelov ale nie telenovelovy system roztahovania deja.

0/0
26.10.2012 18:24

blizz011

Re: zlodejina

Proč to rozsekali? Protože kdyby měli Starcraft 2 vydat jako jeden celek tak vzhledem k obsahu který by tam byl by základní verze stála tak 5000,-. Sběratelská edice dokonce pouhopouhých 9 tisíc! Jsem zvědavý kdo by si to koupil. Naopak se mi líbí, že rovnou oznámili rozdělení na datadisky, takže s tím člověk může počítat a hlavně sami vývojáři mají dost prostoru na nápravu přešlapů případně na radikálnější změny (jako třeba nové jednotky apod.)

+1/0
26.10.2012 14:09

Raven213

Re: zlodejina

starcraft 1 uz nepamatas? mne prisiel ako slusne rozsiahla hra. to akoze autory hry skyrim by si maly dat cenu podla obsahu? tak schvalne kolko by stal skyrim? 100 000? ;)

0/0
26.10.2012 18:26

blizz011

Re: zlodejina

Starcraft 1 jsem hrál něco málo po vydání a občas si ho zahraju i dnes. Co vím, je tam 30 misí, v SC2 je jich 29. Na čas je SC2 kratší, ale je hravější, SC1 se pomalu nedá přehrát v kuse protože každého po čase začne nudit budovat všechno znova v každé misi. Takže SP je imho ok. Co se týče MP, SC2 jednoznačně vede, protože prostě už pokročily technologie. Matchmarking systém, systém lig, tuny custom map apod. (neříkám že v SC1 nebyly, ale drtivá většina z nich je i v SC2 + mnoho dalších). Jediné, v čem SC2 pokulhává a to asi dost, je srovnání vzhledem k době. Při svém vydání byl SC1 naprostou peckou a revolucí v žánru. Co vím tak nikomu jinému se do té doby nepovedlo vybalancovat rasy (i když i v případě SC1 to docela trvalo) založené na různých mechanismech a prosadit se v e-sporu. Jenže ono systém RTS už je poměrně vyčerpaný, a jelikož jde o dvojku, fanoušci by neunesly další revoluci, která by změnila mechaniky všeho co znají. Skyrim jsem nehrál, ale co vím není nějak super velký

0/0
26.10.2012 20:24

Raven213

Re: zlodejina

30 misii ale kazda aspon na hodinu. starcraft 2 sa hra sam. ma kratke misie. naviac multiplaer nepovazujem osobne za to co tvory dobru hru. singleplayer je hlavny. rtska niesu counterstrike. inak skyrim je mozne preletiet ked niekto kupuje hru len pre speed play. moj save file v skyrime je v sucastnosti okolo 840hodin. (rad prehladavam, naviac v skyrime sa dungeony nepodobaju tak ako v oblivione)

+1/0
26.10.2012 20:41

blizz011

Re: zlodejina

To bude možná to no.. já to beru tak, že hlavní náplní SC2 je pro mě multiplayer. Kdybych to měl hrát jen jako singl tak si to zapnu tak jednou za půl roku, takto kdybych měl čas tak klidně hraju každý den pár her. Ono jako hrát RTSka proti kompu.. wtf? A kampaň byť by byla sebedelší tak by jednou byla okoukaná

0/0
26.10.2012 21:16

deacon.frost

Re: zlodejina

Průměrná herní doba hard mise je něco kolem 30 minut. Průměrná herní doba SC1 mise je něco kolem 45 minut s tím, že si nelze zvolit obtížnost a ta je docela směšná. I přes jasné enginové nevýhody SC1(hloupý pathfinding, označení 12 jednotek, nemožnost označení více budov, pouhý jeden skok na last event) jsem byl schopen všechny mise dohrát za nepoužívání hot keys a pouze s myší. Navíc více než polovina mise SC1 je hromadění plynu a stavění nejsilnějších jednotek, následná totální anihilace protivníka(-ů), protože jsou tupí a neumí se bránit. Rozmanitost misí prakticky neexistuje - jste v sektoru, zničte protivníka. Občas nějaká infiltrační mise.

S tímto postupem se v SC2 misích prakticky nesetkáváme, protože na to většinou není dost času(mise jsou dělány tak, že hráč - až na výjimky - nemůže zůstat dlouho pasivní, protože jinak ho oponent přejede jak parní válec) :o)

0/0
29.10.2012 9:10

sexueller_belastigungspanda

Re: zlodejina

k těm filmům... přestože se mi to taky ne vždy zamlouvá, ale je třeba si uvědomit rozsah toho, co ti to nabízí. poslední kniha HP má 800 stran a to do dvou nebo tří hodinového formátu nenaskládáte. a tří hodinový film je už obrovská zátěž, natož, když je to určeno pro diváka. nebo vás by bavilo koukat na 4h 40min dlouhý film? to samé je i s datadisky blizz her. obsah her je natolik rozsáhlý, že by to mnohdy vydalo na samotnou aaa hru za 50E. nejde jen o přidání nových jednotek, map či ikonek pro hráče, ale přidávají novou sp kampaň, kterou můžete hrát přes deset hodin (nevím popravdě jaká je průměrná hrací doba), což je průměrná doba dnešních aaa her. navíc to obrovsky proměňuje celou koncepci multiplayeru, který sc prakticky udržuje v top her všech dob... je třeba si uvědomit, co za ty peníze vlastně blizz nabízí, že to jsou vlastně skoro nové hry.

0/0
26.10.2012 15:39

sexueller_belastigungspanda

Re: zlodejina

* určeno pro mladistvého diváka

0/0
26.10.2012 15:42

DavorSuker

Re: zlodejina

Datadisky budou vychazet cca jednou za dva roky, a to si myslim neni financne neunosny tempo. Od Blizzardu je to navic zaruka, ze se o tu hru bude starat, aby lidi dal kupovali - podle me jde o oboustranne dobry tah. Kazdopadne daleko vetsi problem je, ze Sc2 je hra urcena pro masy, je daleko jednodussi a to, co zajistilo progamingovej boom v Koreji a fakt, ze hra byla top1 RTS i 10 let po vydani, tam proste chybi.

0/0
26.10.2012 15:59

dahakere

revoluce je tady !!!!

Aha takže podle revolučního systému expů, který je jak jsem pochopil jen na ikonky a podobný zbytečnosti zjistíme, kdo je na tom jak závislej. Super tah od Blizzardu :DR^R^R^R^R^

0/0
26.10.2012 13:16

oldboy

Re: revoluce je tady !!!!

To už víme dnes, podle počtu odehraných zápasů.

0/0
26.10.2012 18:06

dahakere

Re: revoluce je tady !!!!

pff teď to budeš mít pěkně obrázkově ne hnusně číselně :D

0/0
26.10.2012 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.