Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další rozšíření World of WarCraft bude úžasné, slibuje Blizzard

Ačkoliv je nejnovější přídavek pro úspěšnou západní on-line hru World of WarCraft venku teprve měsíc, viceprezident společnosti Blizzard Rob Pardo, který dříve zastával pozici vedoucího designéra, už mluví o dalším datadisku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cckk

Wow je mrtve

ta hra za ty leta a datadisky tak naboptnala, ze je to prakticky nehratelne pokud nejste hardcore magor co u toho sedi den co den minimalne 5 hodin. Hrat se to da jen max. 2 mesice po vydani datadisku, kdyz zacnete pozdeji nebo nehrajete kazdy den, tak zachvili hrajete sice MMO hru s nejvice hracema, ale ti jsou vsichni v raidech end contentu a vy hrajete v uplne prazdnem svete jednou za cas na razite na alta a to je vse. Pro novacka jeste vetsi katastrofa diky tomu, ze ten svet je tak velkej zase hrajete v opustenem svete plnem altu horko tezko shanite nekoho na group questy a do dangnu uz vubec leda, kdyz nejaky kamos s vama pude protoze se nudi, ale tezko sezenete lidi co budou potrebovat splnit stejne Q to mate sanci jen tech par mesicu po vydani datadisku.... je to proste tragedie pro noliferyRv

+1/−1
30.10.2012 9:36

Jimmík

Re: Wow je mrtve

MoP nemam, ale podle toho co jsem slyšel od aktivních hráčů, co odešli kvůli cata, tak je to naopak, právě že co musíte se minimalizovalo, nově lfr atd. Musim přiznat že jsem o pandách měl negativní názor, ale co jsem slyšel tak blizz se překonal.

0/0
30.10.2012 11:37

AlBundy

Hmm

Super je když WoW kritizuj lidé, kteří jej znají pouze z freeček ;-D WoW zdaleka není dokonalé MMO, ale nic lepšího (a univerzálnějšího) na trhu prostě není. Korejská MMO (Aion, L2, GW,...) jsou spíš taková blýskavá GTA. Konkurovat by určitě mohlo Runes of Magic, ale tam to grafika táhne dooost ke dnu. Výkřiky do tmy jako Conan nebo Warhammer snad nemá cenu rozebírat.

+2/0
29.10.2012 16:55

Kicker

Re: Hmm

Podaří se někdy pochopit fanouškům WoW, že prostě někomu ta hra přijde divná, špatná nebo co já vím a jiné hry tomu člověku přijdou lepší? Nebo takový člověk je podle vás neobjektivní hlupák. Protože tak mi to přijde. Říct, že L2 a GW a korejská MMO jsou blýskává GTA, to chce hodně ignorace a žádnou zkušenost s těmi hrami. A Warhammer byl docela fail, ale třeba AoC byla parádní hra. ;)

+2/0
29.10.2012 17:40

blizz011

Re: Hmm

Warhammer byl opravdu luxusní na začátku, jenže pak kopli 90% týmu a nikdy hru nedodělali. Hold těm kdo to financovali asi nedošlo, že MMO není o tom, co je při vydání ale o tom, co je do hry dodáváno časem.

0/0
29.10.2012 17:51

jarous76

Re: Hmm

WAR byl nedodelanej - tu hru zarizla castecne imbalance frakci ale hlavne neskutecne lagujici masivni bitvy, neopravovani bugu a vubec. Tak hra byla super, potencial velkej ale zarizli se sami - tim ze to vydali moc brzo a tim, ze to nikdy nedodelali.

AoC je neco podobnyho - fakt zabavna a super hra, ale opet bohuzel vydana predcasne aby nejaky manazirci dostali bonusy za dodrzeni terminu. Kdyz z toho drtiva vetsina lidi odesla tak to co vim dodelali a opravili, ale lidi uz se samozrejme zpatky nevratili.

0/0
29.10.2012 18:01

blizz011

Re: Hmm

Neříkám že byl dodělaný, ale myslím si, že na tu dobu to bylo ještě v "normě" když to beru těsně po vydání. Ale jinak jo, jak říkáš, zařízli se sami. Přitom potenciál fakt velký, public questy, RvR, hodně věcí tam byly fakt dobré

0/0
29.10.2012 18:12

jarous76

Re: Hmm

A mas pocit ze fanousci WoW chodi zvracet na GW/L2/whatever diskuze jaka je ta hra fail?

Korejska MMO nejsou mozna blyskava GTA ale jsou to grindery (ke GW se nevyjadruju, tahle hra mne nebavila ani natolik abych ji hral dostatecne dlouho na to abych zjistil jestli je to nebo neni grinder, takze tu z toho seznamu vynech).

0/0
29.10.2012 17:58

Kicker

Re: Hmm

Někteří fanoušci WoW ano. Jenže ono je lehčí jako fanoušek jiné hry chodit "zvracet" na diskuse k WoW, protože o jiných hrách se toho zdaleka nepíše tolik, jako o WoW. To je tak první věc. A druhá věc je, že je sranda diskutovat s fanatickými fanoušky WoW. :) Mi snad chceš říct, že korejská MMO jsou grindery a WoW není? :D WoW je ráj pro farmáře. L2 je menší grind jak WoW. Aspoň pro mě. Jediný rozdíl mezi "západním" a "korejským" modelem MMO je ten, co se grindí, jinak je grind obojí.

0/0
29.10.2012 18:09

jarous76

Re: Hmm

Tohle nemuzes myslet vazne .. lajna byl ten nejvetsi grind (a to zdaleka zdaleka zdaleka).

Jak muzes grinder prirovnat k raji pro farmare? WoW lze hrat (vcetne maxlevelu a vubec vsechno) bez nejmensiho grindu - v lajne ani nahodou. Je tam par achievementu, kvuli kterym musis fakt grindovat (ale ty te nikdo nenuti delat) a ty jsou v porovnani s lajnou porad naprosto smesny a nicotny.

0/0
30.10.2012 12:36

Kicker

Re: Hmm

Však tam děláš grind neustále. Abys měl equip tak musíš pořád chodit to samý dokola, daily, dungy, raidy, pvp atd. Prostě místo mobů třeba grindíš questy apod. ;) Ale v L2 je ten grind dělanej fakt dobře, vezmeš partu a prostě pohodička. Ve WoW se mi podobných zážitků jako v L2 prostě nedostalo. I ten svět mi přijde lepší. Je to prostě o vkusu.

0/0
30.10.2012 21:33

PrincArthas

Re: Hmm

Že je GW2, Korejská hra může říct jen id***. Navíc nechápu v čem je WoWko lepší? V tom že o všech hitech rozhodují čísla a nemůžeš tak ovlivnit jestli se ti šíp uhne? Nebo v tom že když má zóna s questy nižší level, nedostáváš XP?

+2/0
29.10.2012 18:35

Kicker

Re: Hmm

Tak GW 2 prý dělali korejci, takže tak to asi bylo myšleno.

0/0
29.10.2012 18:36

luke777

wow

a co bude dalsi? miss ponny? a muzu datadisk panda vynechat a koupit az tenhle?

0/0
29.10.2012 15:54

Temelín ja

Re: wow

Já čekám na Šmouly, pak si to koupím taky.

+3/0
29.10.2012 16:28

Temelín ja

Divím se,

že to ještě někoho baví. Vždyť to vypadá strašně hnusně a lepší grafiku už mají i hry na mobilech za litr.

+1/−1
29.10.2012 12:28

hectic

Re: Divím se,

Hratelností se tomu žádný jiný MMO nikdy nevyrovnalo :-) to je stejně blbá otázka jako "proč hrajou lidi dodnes csko". Je to prostě první a stále nejúspěšnější hra svýho žánru.

0/0
29.10.2012 12:36

hectic

Re: Divím se,

Předpokládám, že mě všichni budou chytat za slovo ohledně "první hra". Bystřejší pochopí jak to bylo myšleno.

0/0
29.10.2012 12:38

Kicker

Re: Divím se,

To je ovšem váš osobní názor. :) Jiní lidé hratelnost vidí lepší i jinde. Navíc spousta lidí, kteří hrají WoW ani jiné MMO nezkouší. Případně se jim hrát nechce, protože do WoW už investovali peníze a čas a MMO jim přijdou stejné, tak proč měnit. Atd. atd. A to s tím "první" nechápu, protože to nikomu asi dojít nemůže. Myslíte tím, byla první MMO, která měla pořádnou reklamu a dokonce i v televizi? Asi jo. :D

0/0
29.10.2012 12:46

hectic

Re: Divím se,

Jaký můj názor? Skutečnosti mluví za vše. Kolik už za těch 8 let bylo výkřiků do tmy ohledně toho jak různá nová MMo porazí WOW - Warhammer, Age of Conan, Starwars atd.... tyhle hry se vytratily ještě dřív než přišly. Quest part wowka už nikdy žádná hra nepřekonná a to především i díky velmi silný "lore" z doby minulých. To jakým způsobem Blizzard podporuje wowko je v dnešním herním průmyslu skoro nadpozemská věc. Největši problém je, že dneska všichni nesmyslně hrotí grafiku. Nejdůležitější je hratelnost a hratelnost mají ty starý hry právě pořád nejlepší - CS 1.6, COD1, Q3 atd. Já wowko momentálně nehraju. Hraju ho vždy třeba ob-rok, ale už nejsem ve fázi, kdy to hrotim a navíc mě to k němu momentálně netáhne. Každopádně, i přesto, že mě to k wowku netáhne, tak pořád můžu s přehledem říct, že je to nejúspěšnější hra všech dob a zaslouženě :-)

+1/0
29.10.2012 13:00

Kicker

Re: Divím se,

Skutečnost je naprosto jiná. Ale tak ono to chce trochu komplexnější pohled na svět, než že nejprodávanější = nejkvalitnější. Kolik jiných MMO si vyzkoušel a na jak dlouho? Já třeba WoW hrál, zkusil jsem i raidy apod. PvP byla docela zábava, to je všude, questy v pohodě, ale hrál jsem to v partě ve dvou, čili expení byla nuda. Ta hra je dělaná na expení sólo.Svět zajímavý, ano, grafika se mi dokonce líbila. Ta hra je prostě jako všechny, má světlé i temné stránky. Tou temnou stránkou je u WoW pro mě hlavně komunita a end-game.

0/0
29.10.2012 13:06

Amdusias

Re: Divím se,

Tím co jsi napsal jsi vlastně potvrdil, že o wow skoro nic nevíš:-DD Viz expení dělané pro jednoho, nebo "zkusil" jsem raidy (to mě pobavilo). Nebo komunita= temná stránka to je opravdu trotlovina.

0/−1
29.10.2012 13:58

Kicker

Re: Divím se,

Mě to expení příšlo dělané pro jednoho, jelikož jsme expili ve dvou a byla to nuda, v jednom to bylo alespoň nějaký zážitek, kdy člověku trvalo trochu déle než vteřinu moba zabít. Ve dvou se dalo hrát až tak 60+ (hrál jsem Wotlk). A raidy jsem zkusil bylo myšleno tak, že jsem je šel a byla to děsná nuda. :) Dungeony ve Wotlk jsou prostě tragédie. Smiř se s tím, říká to i spousta WoWkařů že Wotlk je hnus. klasický WoW nebo BC, to mohla být paráda, možná tam ty dungy stály za to a třeba end-game tak nesmrděl, fakt nevím, ale Wotlk byla prostě podle mého tragédie. ;) A komunita? Jo, fakt špatná, aspoň tu co jsem potkal já na serveru kde jsem byl. Možná si zkus zjistit co je diskuse, než se do ní zkusíš "zapojit". ;)

0/0
29.10.2012 14:03

Amdusias

Re: Divím se,

Vím co je diskuse. Ale většinou do diskuse více přispěje někdo kdo o probíraném tématu aspoň něco ví. Expení se ve wow dá dělat klidně v pěti a nuda to není, protože můžeš klidně expit v dungeonech, nebo i v bg podle potřeby co tě baví víc. Stačí si jen najít možnosti. Hrál jsem wow 6 let v kuse a chodil raidy na high úrovni a tvoje řeči jsou přesně řeči člověka, který to hrál jen tak na zkoušku a protože mu tomoc nešlo, tak to hned odsoudí. Kdyby jsi to hrál trochu na úrovni tak by jsi neměl problém ani s komunitou.

Nicméně vše taky záleží na osobním vkusu. Takže pokud tě hra nebaví, tak ji nehraj, ale nehaň ji. Klidně si můžeš jít hrát simíky nebo co tě baví.

0/0
29.10.2012 15:00

Kicker

Re: Divím se,

Klidně v pěti v dungeonu? Ok, ale já mluvím o světě, já dungy neberu jako zdroj expů, ale jako zábavu. Expit chci ve volném světě, kde se přesouvám z mapy do mapy a nedělám jeden dung pořád dokola, dokud nemůžu jít druhej. A ve dvou se dung dělá docela blbě. Ve většině her to šlo docela dobře ve dvou, ve WoW to prostě bylo ve dvou fakt nejhorší, co jsem v MMO zatím zkusil. Raidy mě nebavili, protože Wotlk dungy byly fakt divné, když si neměl správné addony, které ti řeknou, co kdy boss kouzlí, tak tě do party ani nevzali, remcalo se vždy, když se dung šel pomaleji, než je zvykem, nikdo tě nechtěl, když si neměl super equip. To je parádní komunita. Ano, když tam máš kámoše těch 6 let, kteří tě pro ten equip protáhnou, tak fajn, ale já tam kámoše neměl, protože jsem to nehrál 6 let. Možná jsem byl na špatném serveru, ale tohle je prostě moje zkušenost. Pokud si měl lepší komunitu, jedině dobře pro tebe. A hanit hru můžu, kritika je důležitá. Ty zase můžeš nadávat na MMO, co mám rád já.

0/0
29.10.2012 15:10

Amdusias

Re: Divím se,

No je vidět, že si pěkná lamka:-) Brečíš tu nad věcma, který zvládne desetiletý dítě:-)

0/−1
30.10.2012 11:22

Kicker

Re: Divím se,

:D

+1/0
30.10.2012 21:35

Glock Mark XXVIII

Re: Divím se,

Za dob vanilly byla podle mne nejlepší komunita a end-game content. S TBC to šlo zlehka dolů.

+1/0
29.10.2012 13:59

blizz011

Re: Divím se,

Myslím, že s tím CSkem je to naprosto přesné. CS 1.6 je dodnes hraná legenda, nicméně je pravda, že na trhu jsou mnohem, ale mnohem lepší hry. WoW podle mě těží z několika mála věcí.

1) Kouzlo staré hry - nedokonalá grafika dává prostor představivosti, člověk si pak ušije vlastní atmosféru na míru

2) Známý svět - po pravdě, warcraft je snad nejznámější fantasy svět v herní komunitě, mohli by vydat naprosto cokoli a mělo by to úspěch

3) Blizzard za zadkem - v tomto bodě bych Blizzard přirovnal k Apple, obě společnosti dělají skvělé produkty, ale značná část jejich úspěchu tkví v zfanatizovaném davu uctívačů

Abych to zhodnotil, wow jsem hrál, líbilo se mi ale přešel jsem k dokonalejším MMO. Blizzardhater nejsem, hraju SC2 a mám tu společnost rád (jen v identifikaci účtu z nové ip jsou trochu paranoidní).

0/0
29.10.2012 18:00

vondry87

Re: Divím se,

Jako máš pravdu, občas si to zahraju, ale objektivně musím uznat, že už to stojí za prd. Grafika strašná a hratelnost teď taky mizerná. Možná jsem už z toho vyrostl, ale opravdu se slzou v oku vzpomínám na první wowko s jeho zábavným pvp a jistou "vzácností" epických věcí.. hrozně rád vzpomínám na to, jak jsem se svým priestem chodil pořád dokola strat/scholo a doufal ve svůj vysněný modrý set :-) A pak ZG.. první epic.. hardcore mana náročnost.. jak celý raid jel jako skupina na mountech .. jak si člověk musel k dungu dojít.. to samé trenéři a učení dovedností.. prostě paráda. Ale dnes? Člověk dingne, za chvíli má super equip, HC dungy se probíhají s prstem v nose, many je nekonečno.. a teď, když zrušili talent stromy a zničili mé oblíbené postavy (RIP demo lock), tak už opravdu nemám důvod hrát.. když už to je zaplacené, tak si s mainem dojdu na 90 (teda doufám, ani v cata jsem to nedotáhl na 85, byla to nuda) a končím..

+1/0
29.10.2012 14:51

jarous76

Re: Divím se,

... many je nekonecno ... RIP demo lock ... clovek dingne a za chvili ma super equip ...

Hmmm - fakt se vyznas :-)

0/−1
29.10.2012 15:19

vondry87

Re: Divím se,

Mana regenerace je fakt šílená.. za normálních okolností prostě mana nemůže dojít. Vrchol u mě byl, když jsem to po koupi MoP pustil poprvé a switchnul talenty - za pár vteřin jsem měl plnou manu.. wtf? Demo lock - jo, tohle je objektivní, ale ještě za wotlka mě neskutečně bavil.. ale teď je to strašná nuda.. a ten equip.. jo, MoP je tu ještě relativně krátce, ale pořád mám ještě v živé paměti Wotlk po přidání ICC dungů, ze kterých padaly i na normal obtížnost epiky slušný kvality.. tenkrát jsem dingnul s druidem 80 a za dva dny jsem byl full epic a šel healovat citadelu.. a mám takový pocit, že MoP bude časem to samé.. a to jsem zapomněl na totálně zmršené PVP, kdy má člověk hromadu HP a resilky, ale dmg žalostná.. až mi bylo smutno, když sem viděl při expení řezající se 90 DK.. no mám pocit, že jestli to nevzdali, tak se tam řezají doteď.. chápu, je to hra pro děcka, víc hp = víc prostoru pro chyby, ale tohle už je moc..

+1/0
29.10.2012 15:33

jarous76

Re: Divím se,

Add super gear - vzdycky pridaji level dungeonu aby novi hraci (nove maxlevely) se mohli v relativne normalni dobe ogearovat a jit posledni raidy. Trosku by to pro ne byl zarez kdyby treba v dobe DS nebyly HoT dungy ani ZA/ZG ... tzn. novi hraci a nove maxlevely by se museli nejak ogeraovat 343 HC DG abymohli do prvnich raidu, pak ogearovat v 359 raidech aby mohli do 378 raidu a pak se ogearovat tam aby mohli do DS. To by bylo pochopitelne pro drtivou vetsinu hracu nemozne ... tzn. ber tyhle preraid epiky na urovni modrejch coz v zasade jsou, jen ze gear od urcityho ilevelu byl epic, takze i tohle jsou fialky.

Hmm ... kdy a jak presne jsi zkousel PvP? DMG zalostna .. no nevim.

2 90DK pri expeni ... pravdepodobne jeli v Blood (pac s tim se DK expi nejjednoduseji) - tzn. damage cca 1/5 oproti Frost/UH a dost silnej selfhealing z mellee(na cemz je Blood DK postavenej). Proste 2 tanci co si nedelaj dmg a healujou? Navic Blood DK je counter na mellee. Asi jako kdyby se prali 2 holy priesti.

0/−1
29.10.2012 15:50

vondry87

Re: Divím se,

Máš pravdu, že mezi jednotlivými ilvl itemy (a v důsledku toho i obtížnost raidů) poměrně rychle roste.. takže človšk aby se chytnul, tak musel všechny raidy projít odznova (což by mně osobně vyhovovalo).. ideální by ale byl systém, kde by podstatná část toho, jak se mi ve hře povede, byla o skillu, nikoliv o equipu.. tzn. i člověk s rozumným equipem by byl schopný podat rozumné dps a vést si v PVP rozumně (tak to podle mě bylo v původním wowku, kdy se mi nesčetněkrát podařilo na 58 zabít 60ky. A full epic 60ka se rozhodně bezhlavě nevrhla mezi partu 55ek, protože by dostala na zadek). Tohle je dnes nereálné, 90ka s 400k HP může naběhnout mezi tolik 85, kolik jen bude chtít, protože má mnohonásobně víc HP. Dřív to bylo sotva 2x.

O PVP ti toho moc neřeknu, neb nejsem 90, ale očividně implementovali nějakej paskvil, co snižuje dmg, protože tam, kde jsem dřív kritoval za tisíce, dnes krituji za pár stovek..

0/0
29.10.2012 16:55

jarous76

Re: Divím se,

Jde o to, ze stejny mnozstvi critu, ap atd s rostoucim levelem te zlepsuje o min. Tzn treba +20 crit na lvl 20 je vic nez +200 crit na 90. Jinak co se tyce PvP na 90 ... rekneme, ze kdyz se mi podari chytit clovicka bez resilky,  tak Obliterate za 150k+ neni vyjimkou (a to moc nePVPckuju, takze mam akorat vykraftenej gear) - a nas war co testoval PvP v prot hlasil jeste mnohem vetsi cisla s shield smashem ci jak se to jmenuje.

A i tak porad je to o skillu .. vem si, ze jsou guildy co prvni tyden probehli vaults 6/6 a druhej 4/6 heroic ... a jsou guildy co jeste nedali ani prvniho bosse na normal (a v gearu jeste zdaleka takovej rozdil neni). V PvP je to stejny.

Kdyz jsem sel LFR raid prvni tyden po otevreni LFR (tzn. vsichni meli +- stejnej gear) tak jsem drzel cca 60k a byli tam experti s 20k - takze asi tak.

0/−1
29.10.2012 17:24

jarous76

Re: Divím se,

Vic hp - vic prostoru pro chyby? Mno nevim .. ja to vidim opacne. Mne naopak mnohem vic vadi hry kdy te stealth classy sejmnou driv nez se proberes ze stunu. Chapu ze lamky si radi postavi twinka a oneshotujou ostatni bez moznosti obrany ... kazdy holt chce neco jinyho.

DPS classy moc manu resit nemusi (zrovna lock treba nikdy nemusel) - ale rekni to healerum jak je nekonecna mana ;-)

0/−1
29.10.2012 15:54

vondry87

Re: Divím se,

Tak to nevím, twinka jsem nikdy neměl, nebavilo by mě to. Ale souhlasím, že všechno musí mít nějakou míru. Tzn. je špatně, když někdo lehne na ránu. Ale taky je špatně, když do sebe dva tanci mydlej půl hodiny.. Healera taky nemám na 90, mám resto druida na 80 a ten má many nekonečno určitě..

0/0
29.10.2012 16:56

jarous76

Re: Divím se,

Ano do lvl 89 je mana v zasade nekonecna ;-) Mezi 89 a 90 je velkej skok - jsem bezel DS na 89 a mel jsem DPS vetsi nez kdyz jsem pak dingnul 90 se stejnym gearem. Na 90 se vsechny hodnoty posunou nekam uplne jinam a pokud mas tak nejak +- gear, tak v zasade delas stejny DPS jak na 85 plne ogearovanej (ja koncil s magem na 85 s DPS standardne kolem 45k - s DK na 90 kdyz jsme meli prvni raid a ja jeste nemel ani vsechny modry, tak to bylo neco podobnyho). Jinak DPS a HPcka oproti 85 sli tak na 2,5nasobek. Jediny co mne stve je, ze MSV je opet celkem dost mellee unfriendly :-/

0/−1
29.10.2012 17:30

Gamehoror

Teď to začne ... po pandách ty želvy ninja

a pak celou zoologickou .

Zvířátka maj děti rády.

Ti dospělejší konečně vstanou konečně ze židle a budou zkoušet balit holky v parku.

I když spíš přes chat . Tam nedostane pohlavek za to že je vlezlej.

+1/0
29.10.2012 12:10

jarous76

Re: Teď to začne ... po pandách ty želvy ninja

A jenom zkrachovalci jako ty nebudou to WoWko ani parit, ani se nezvednou ze zidle aby sli balit holky, ale budou dal zvracet nenavist do diskuzi.

0/−1
29.10.2012 18:03

Gamehoror

Re: Teď to začne ... po pandách ty želvy ninja

Když jsem rozjížděl servr wow na PC tak sis ještě hrál s čerchátkem v kočárku a cucal mléko z kojenecký flašky :-)

Tak si svoje prognosy nech :-)

A nevim o jaký nenávisti se tu vůbec snažíš psát.

Ty budeš nějaký zoufalec.

+1/0
30.10.2012 5:01

jarous76

Re: Teď to začne ... po pandách ty želvy ninja

Hele a vis ze mas mozna pravdu? Synovi bude v lednu 6, takze jsem si fakt nejspis hral a mliko z flasky jsem po nem taky obcas dopijel.

A zoufalec ses ty hochu .. to co jsi vyzvracel nad tim jsi musel premejslet fakt dlouho.

Ale klasika - ubozaci jaky ty jsou vsude.

0/−1
30.10.2012 12:41

Kapitán Sean

Bodejť by ne..

když tohle je jeden velký průser Rv

0/0
29.10.2012 11:49

AR-TU

WoW - RIP

No tak nějak nevím co by Blizz musel udělat, ale Panda způsobila, že já skončil , protože WoW dnes je jiná hra než co jsem před léty započal (hraji od 1.roku WoW na ofic serveru a do Pandy prostě nejdu), to co mi dnes nabízí hra, která díky poslednímu patchy s novým datadiskem úplně překopala stavbu postavy a vše se jen snaží usnadnit už zkrátka není pro mne.

I tak děkuji Blizz za těch pár let co jsem pobíhal po zemích Azerothu. Horda hold! R2

0/0
29.10.2012 10:18

dahakere

Re: WoW - RIP

U mě to způsobil už wotlk, protože to byla jiná hra než když jsem začínal :)

+1/0
29.10.2012 10:29

Zde255

Re: WoW - RIP

PřesněR^

0/0
29.10.2012 10:34

Gamehoror

Re: WoW - RIP

Buď rád že konečně přišel nějaký podnět k tomu se z té návykovosti vymanit

0/0
29.10.2012 12:04

l_jelinek

Re: WoW - RIP

Ja si ten kontinent prosel, je to trochu zmena, ale videt na kazdem kroku zjednoduseni hry vc. stavby postavy, to fakt nema obdoby a Blizz to pekne posr.l (ale co si stezujeme, mlade generace jsou line premyslet, tak se i vyvojari prizpusobuji) :( .

0/0
29.10.2012 13:38

Glock Mark XXVIII

100x nastavovaná kaše

Ještě méně kreativní banda než Wargaming s World of Tanks.

+1/0
29.10.2012 9:54

dahakere

MoP

Může mě někdo říct co je (bude) v Pandách za hlavního záporáka ? Jako nevím co by ta mohli hodit silnějšího než Deathwing, Kil'jaeden, nebo Ner'zhul (Arthas s helmou pro neznalé). Tak možná Sargeras, ale to by si zabili bosse který by se tam hodil až tak v 10. datadisku.

0/0
29.10.2012 9:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.