Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hry, u nichž se bojíme: vyhrálo šílenství mariňáka při čekání na vetřelce

Detektor pohybu ukazuje pohyb, vy však nic nevidíte. Neuvěřitelné soustředění. Následuje šok, kdy padáte bez hlavy mrtví k zemi. Vetřelec vám právě ukousl hlavu. Na vysvětlenou: pípající detektor pohybu nerozlišuje podlaží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a47r67o58m30í97r 80L46u13p84č31í63k 7306303764

Me tam zas chybi...siren blood curse,a project zero

0/−1
8.11.2012 9:36

D38r24a82h10o76m78í77r 54S76t87r26o91u62h48a93l 4155648312174

Hm, nominovat se ale měl taky Minecraft. Nevím proč, ale syčení mi teď nahání husí kůži a nutí mě otočit se s kombinovaným úkrokem a couváním...

+5/0
6.11.2012 19:37

M97i43c72h84a37l 27K68a78l10a46š 7399826649

Groooouuuuuuwl. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Fuj, proto raději hraju tohle bez zvuku a raději se nechám s malým leknutím odbouchnout než abych eště o tom věděl ;-D

+1/0
6.11.2012 21:33

A12d94a72m 49Š95p91i43l32l73a92r 8909697132156

Upřímně ano! Ono si dolovat někde velmi hluboko v nitru země a přes zeď slyšet ty šílené zvuky a potom se s plným inventářem omylem prokopnout do nějakého kostrami, creepery atd. narvané jeskyně není fajne!

+1/0
7.11.2012 22:48

D28a96n18i79e65l 41H23o32n43z64a 6398554820185

Pokud někdo napíše, že by do ankety o hrách, "u kterých se bojíme", nominoval Minecraft, tak pak si už můžu udělat obrázek o tom, kdo hlasoval a proč ta anketa dopadla tak, jak dopadla... Škoda, že nebylo nominováno Call Of Duty, to by určitě vyhrálo, protože tam se Pepa taky tuhle bál, jak byl schovanej za rohem a někdo na něj střílel... ;-DRv

+2/0
8.11.2012 9:06
Foto

D10a76v17i46d 15K61o89m66á74r53e19k 3713860830338

;-D

0/0
8.11.2012 19:55
Foto

A49l80e25x33a22n50d80e91r 66S72i50m50k79o 8603182205508

hmm, tak dalo sa to cakat. zatial stale vela ludi neprestalo bavit presvedcovanie pc aby hru vobec spustil. avp je hlavne pc zalezitost a tato anketa len dokazala ze nieje preukazna. vadsina hlasujucich nehrala ostatne hry zo zoznamu, najma konzolovy (konzolistov je stale malo v cz sk) silent hill, preto ani nevedia objektivne hlasovat. anketa sa skor mala volat najstrasidelnejsia hra aku poznate ;)

+1/−7
6.11.2012 14:51

P19a35v32e95l 84L53e63h51n24e60r32t 9630695938

Souhlasím hrál jsem jak AvP tak Silent Hill a SH je stopro lepší!

+1/−1
6.11.2012 15:40

J82i24ř31í 69N67o28v84á50k 1739643202195

Od toho sou ankety, ze v nich lide hlasuji podle sveho subjektivniho nazoru. Tak nevim, proc se pozastavujes nad tim, ze lidi nehlasovali objektivne. Pokud bys chtel nejake objektivni stanovisko, tak by byla dobra treba nejaka odborna studie nebo neco takoveho.

+5/−2
6.11.2012 16:30

D62a60n61i36e63l 37H60o81n96z88a 6588374950785

Ano, takže vlastně souhlasíte s tím, že ankety jsou úplně k ničemu ;-)

0/0
8.11.2012 9:04

J81a66n 34H95a28b48á67s13k21o 4434797981403

Prece nemusim hrat vsechny hry ze seznamu,abych vedel, ktera me desila nejvice. kdyz jsem z z 15 her hral 3 a z tech mi prisla nejdesivejsi AvP,tak dam avp.

+4/0
6.11.2012 16:51

J47a96n 49H95a81b17á38s79k98o 4694327451373

verdikt me neprekvapil, a naprosto souhlasim

+3/−2
6.11.2012 13:07

J70a20n 88Č51e57r27m41á61k 7413200273566

Nevidím tam třeba tak děsivou hru jako je Condemned. Tu hru jsem nikdo nehrál sám a jestli si ji někdo z vás někdy zahraje, musíte uznat, že jste se báli.

+1/0
6.11.2012 12:11

M86i53c96h91a55l 36K58a82l44a26š 7779426669

Condemned je pro mě do dnes jedna z nejvíce nervy upravující herní záležitost co my prošla klávesnicí.

Knihovna ... brr!

(RELOAD) ... "Aha, tak ne, tak jen Ammo check" ;-D

0/0
6.11.2012 21:26

V20a92š17e81k 45H31a17v45r75á66n74e29k 8919379726348

Výsledky předeším ovlivnilo to, jak která hra byla nebo je rozšířená mezi čtenáři a také to, že i když hra může být děsivá, tak nemusí zabavit a takové hře lidi v anketách dávat hlasy nebudou.

+7/−3
6.11.2012 10:43
Foto

M46i16c85h31a49l 93B62r40e87š53k42o73v62e92c 4541428554846

Přesně tak, je vidět, že nehlasovalo moc "starých" pařanů, kteří znají třeba vynikající hororovou adventku Dark Seed.

+3/0
6.11.2012 11:50
Foto

O47n33d34ř78e94j 88Z19a20c20h 3863310723622

Ale o tom to je, že výsledky dnes jsou jiné, než by byly před patnácti lety;-). Mně třeba přijde Alone in the Dark daleko děsivější než FEAR. Výsledky říkají, které hry hrají a u kterých se bojí dnešní hráči.

0/0
6.11.2012 12:41

M98a84r57t96i20n 90P20o26c25h40m75a93n 6908879432

Tak ono to je i o tom, ze v cca 15 clovek ze hry pocitoval vetsi strach nez ted skoro ve 30 :)

+1/0
6.11.2012 13:40
Foto

O82n82d21ř41e72j 16Z89a48c10h 3673200963212

Přesně tak :)

0/0
7.11.2012 9:01

J38i83ř75í 18N24e89u42m87e14i95s44t50e45r 2672315923571

Doom I, koupil jsem si tenkrát zbrusu novou 386 za asi 50000 (na kresleni v Cadu), do toho zvukovku za pul platu a uz to jelo. Kdyz mi zabrucela potvora do ucha, skakal jsem i se zidli...

+7/0
6.11.2012 9:42

O84n14d10ř75e37j 37M74a89t98ě55j18k45a 2571392982

Já teda Dooma poprvé viděl někdy v roce 2001 takže to asi bude už dost zkreslený ten muj názor, ale půvidní Doom mi vždycky připadal spíš srandovní než strašidelnej. Jako byly tam momenty kdy jsem se bál že se mi to s tak malym životem nepodaří a budu to muset hrát celý znova, ale to je tak všechno čeho jsem se tam bál.  ;-D

+3/0
6.11.2012 13:14

J93i97ř87í 41N63e66u78m11e54i54s77t86e76r 2902375483681

tak to je dané tím, že do té doby nic podobného nebylo, navíc jsem předtím hrál všechno tak maximálně s beeperem

0/0
6.11.2012 14:15

O54n52d82ř16e95j 45M11a56t10ě28j24k43a 2341512562

Pravda, já to slyšel s normálníma zvukama až docela nedávno. Tyhle klasický "DOS" hry jsem taky vždycky hrál jenom s pípátkem, takže to asi hodně ubere na atmosféře. Co se týče Doom 3 tak to strašidelný celkem bylo, ale ta hra mě nebavila, dohrál jsem to a už jsem se k tomu nevracel.

0/0
6.11.2012 14:22

O65n44d56ř46e79j 88M39a89t15ě12j54k31a 2581492962

Z těhle těch "kostičkovanejch her" (nevim jak to nazvat) byl podle mě nejstrašidelnější Blood (ten jel na Duke3D Enginu) ale to už je rok 97.

0/0
6.11.2012 14:23

T97o71m17á49š 89L15e56v 5925979621853

Strašně mi tam chybí Silent Hill 2, kolikrát jsem to večer vypínal a čekal, než přijde spolubydlící domů, abych mohl pokračovat :)

+3/−1
6.11.2012 9:41

O84n62d47ř63e66j 30M12a31t30ě42j44k89a 2671792252

Místo F.E.A.R.a tam určitě má bejt S.T.A.L.K.E.R. FEAR nebyla nijake moc strašidelná hra, párkrát jsem leknul, to je všechno. Ve Stalkerovi se děsim skoro furt když jsem někde kde to neznam bez nábojů. ;-D

+2/0
6.11.2012 9:18

A61d76a13m 50Š24p52i16l13l30a51r 8359847602516

Musím souhlasit. Stalker a jeho lekačky. Např. první setkání s "upírem"...brrr to sem málem udělal díru do stropu.

0/0
6.11.2012 11:16

O19n50d57ř83e93j 13M75a52t50ě45j34k28a 2371282642

Fuj, to jsem mále spadnul ze židle. A nejhorší to bylo v Call Of Pripyat, tam vždycky byly vidět stopy ve vodě tak jsem se uplně děsil že je to upír a on to byl třeba jenom artefakt ve vodě, nebo jsem se kolikrát děsil zvuků který jsem sám vydával když někam šplápnu. To je prostě hra u který člověk zešílí když to hraje poprvý a na vysokou obtížnost.  8-o

+1/0
6.11.2012 13:16

A63d81a49m 69Š74p52i78l89l56a47r 8439787592276

No já si do jedničky s novým PC pořídíl i komunitní úplravu na trochu specifičtější míření, menší nosnost ale hlavně! Zcela nové kreatury a mnohem, ale mnohem lepší grafiku. A s těmi novými stíny to bylo šílený! To jsem byl podělanej v jednom kuse...a opravdu doporučuju si tydle komunitní věci zkusit. Potom je to ještě těžší a ještě vizuálně hutnějšíR^R^

0/0
7.11.2012 22:53

O22n40d45ř51e79j 21M91a85t15ě73j75k48a 2181362672

Já těch módů taky pár vyzkoušel. ;-D

0/0
7.11.2012 23:11

M26a95r25t86i48n 65N69e85b25e85s97á40ř 1599118451598

I já souhlasím. Hra měla opravdové grády na nejtěžší obtížnost. Situace, kdy vám na radaru blikají snad desítky vetřelců a vám zbývá pár jednotek života...

Suma sumárum: Predator - zívačka, Alien - těžší, ale většinou jatka, Marine - neustálé inferno :-)

+6/−1
6.11.2012 9:03

O34n26d35ř38e14j 88M76a56t17ě71j76k76a 2741922352

To jo no, a nejstrašidelnější je podle mě stejně ten nejstarší díl z roku 99.

+2/0
6.11.2012 9:19

M43a51r32t40i51n 28V90i21t 8604523541290

Hrali jste tu verzi, kde neslo ukladat pozice? Jinak souhlasim - hra na nejtezsi obtiznost a zejmena nemoznost ukladat pozice z te hry udelala totalni horror.

+1/0
6.11.2012 9:31

J64i80ř80í 41V84y68š23í50n 6329823975629

Ano ta beznadej bez ukladani to byl opravdu horro :-) priznam se pak sem neodolal a na prasaka sem to patchnul aby se dalo ukladat behem hry  sice me to dovolilo asi 3 savy za level ale uz to bylo daleko lepsi ;-D

0/0
6.11.2012 10:09

M36a28r67t78i75n 88V91i21t 8314593631870

Ja jsem to tedy dohral na nejtezsi obtiznost bez savovani - to byl opravdu terror :) ale zase ten pocit vitezstvi stal za to. Dle meho nazoru ten strach pramenil take hlavne v tom, ze tam slo umrit opravdu velmi rychle a bez ulozene pozice se jelo nanovo. Takze kazdy pipnuti na radaru bylo opravdu hrozne :)

0/0
6.11.2012 10:16

O37n69d92ř41e43j 14M73a85t59ě68j21k75a 2361402912

To je přesně to to v dnešníh hrách chybí, ta hrůza z toho že najednou z ničeho nic umřu. :-)

+1/0
6.11.2012 13:18

M17a60r52t12i59n 53V68i13t 8324603211450

Presne.

0/0
6.11.2012 13:20

O71n59d42ř96e14j 27M91a13t24ě75j81k17a 2271192222

Já myslim že to bylo v tý původní verzi a až ve zlatý edici přidali možnost ukládání.  :-)

0/0
6.11.2012 13:17

M13a67r17t90i52n 44N95e84b59e78s56á13ř 1439688661698

Ano a za Marine to bylo na nejtěžší obtížnost nekonečné peklo.

0/0
7.11.2012 14:23

J80i31ř68í 12V35y26š70í16n 6589433365779

AvP jak neocekavane (tedy z meho pohledu) :-) Nenarazil jsem na hru u ktery bych mel takovy bobky pri hrani v noci ;-D Za Marinaka perfektni atmosfera, za Predatora super zabava a za Aliena paradni jatka ;-D

+7/0
6.11.2012 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.