Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BioWare pracuje na novém Mass Effectu, využije engine Battlefieldu 3

Příští Mass Effect má být věrný sérii, bude však samostatnou kapitolou. Hra vzniká za využití enginu Frostbite 2, tedy technologie pohánějící střílečku Battlefield 3 i tituly jako Need for Speed: The Run či Medal of Honor: Warfighter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86a79v46e76l 79K89r29č19m73á74ř 5881448720389

No tak to jsem teda zvědavý, co s tím udělají. Nedá se to ani náznakem předvídat, protože už na konci ME3 Bioware ukázalo, že logika či konzistence příběhu je pro ně jak hadr na podlahu.

+1/0
14.11.2012 2:11
Foto

M10i61c81h55a37l 30M89e71r52d60a 2200441409162

Já si radši počkám než budu kritizovat...pořád můžu doufat, že nebudou chtít naštvat zákazníky jako s ME3...spíš jsem zvědavej do jaký doby to zasadí, páč kdyby to chtěli dát po ME3, tak můžou dělat 3 příběhy:D...teda za předpokladu že nevemou Destroy a s těma, co dali ostatní možnosti nebudou počítat...First contact war je zas blbej, že je jasný, jak skončí...Prothean war to samý....a taky nepřítele bude těžký vybrat...co může bejt horšího než Reapers???...no maj toho dost na vymyšlení:D

+2/0
14.11.2012 0:51

M17i54c93h17a51l 58T28o56m91á38n69e18k 9477939336

protheany jako nepritele, zpatky hmyzaky nebo nejake rasove valky, jako ai vs humani ci odveta kroganu za jejich neplodnost ( sakra uz je to dlouho co jsem to hral a vsechny ty presna slova mam na jazyku ale nemuzu si na ne vzpomenout :((

0/0
14.11.2012 8:39

E36v61a 93H96a51s91n93í15k35o70v66á 1894241366844

First contact war mi připadá jako nejrozumnější volba, akorát tam nebude žádné překvapení jako v ME1. Každá hra končí obvykle tím, že hráč vyhraje, a tudíž konec mě netrápí. :-)

0/0
14.11.2012 11:53

J66a44k59u23b 12U28r80b81á91n24e20k 6522699534846

"Ačkoliv bude ctít dědictví prvních tří dílů, po zakončení úvodní trilogie a změně enginu zkoumáme nové směřování" S podobnými tvrzeními už EA pohřbilo několik desítek úspěšných herních studií. Oblíbené jsou taky fráze jako "nový vítr", "přístupnost širšímu publiku" a "děláma to na základě ohlasů fanoušků". Manažeři se jednoduše bojí vypustit cokoliv, co jen trochu zavání originalitou a raději budou dál vesele dojit.

+4/−1
13.11.2012 20:03

J28a81n 94V48á26c98l25a47v88í23k 3222486671469

Stejne to je divne, ze si nechavaji utikat ty silene miliardy, ktere hraci plati za ty originalni hry, a jen tak ze srandy uzaviraji studia, do kterych cele roky investovali.

0/0
13.11.2012 22:41

P84a67n13k30o 16K70l34o58b33o91u14k 5547786126815

Ajaj.

+6/0
13.11.2012 18:19
Foto

M40a48r34t61i50n 51Č83í93ž75k20o85v51s95k70ý 8987880794230

Další béčková dePatvar akce na způsob Kól of djůtý... Nebo horová hipmaster hra alias Ded Špejcl...;-O

0/−7
13.11.2012 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.