Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BioWare pracuje na novém Mass Effectu, využije engine Battlefieldu 3

Příští Mass Effect má být věrný sérii, bude však samostatnou kapitolou. Hra vzniká za využití enginu Frostbite 2, tedy technologie pohánějící střílečku Battlefield 3 i tituly jako Need for Speed: The Run či Medal of Honor: Warfighter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a66v58e41l 19K13r16č11m20á61ř 5941758550259

No tak to jsem teda zvědavý, co s tím udělají. Nedá se to ani náznakem předvídat, protože už na konci ME3 Bioware ukázalo, že logika či konzistence příběhu je pro ně jak hadr na podlahu.

+1/0
14.11.2012 2:11
Foto

M52i14c72h84a25l 60M35e26r60d37a 2280181649602

Já si radši počkám než budu kritizovat...pořád můžu doufat, že nebudou chtít naštvat zákazníky jako s ME3...spíš jsem zvědavej do jaký doby to zasadí, páč kdyby to chtěli dát po ME3, tak můžou dělat 3 příběhy:D...teda za předpokladu že nevemou Destroy a s těma, co dali ostatní možnosti nebudou počítat...First contact war je zas blbej, že je jasný, jak skončí...Prothean war to samý....a taky nepřítele bude těžký vybrat...co může bejt horšího než Reapers???...no maj toho dost na vymyšlení:D

+2/0
14.11.2012 0:51

M32i53c52h10a30l 18T17o89m89á41n60e47k 9657849536

protheany jako nepritele, zpatky hmyzaky nebo nejake rasove valky, jako ai vs humani ci odveta kroganu za jejich neplodnost ( sakra uz je to dlouho co jsem to hral a vsechny ty presna slova mam na jazyku ale nemuzu si na ne vzpomenout :((

0/0
14.11.2012 8:39

E56v37a 65H56a15s28n19í28k15o27v20á 1524361166304

First contact war mi připadá jako nejrozumnější volba, akorát tam nebude žádné překvapení jako v ME1. Každá hra končí obvykle tím, že hráč vyhraje, a tudíž konec mě netrápí. :-)

0/0
14.11.2012 11:53

J22a11k47u55b 78U65r18b94á54n47e17k 6612249414336

"Ačkoliv bude ctít dědictví prvních tří dílů, po zakončení úvodní trilogie a změně enginu zkoumáme nové směřování" S podobnými tvrzeními už EA pohřbilo několik desítek úspěšných herních studií. Oblíbené jsou taky fráze jako "nový vítr", "přístupnost širšímu publiku" a "děláma to na základě ohlasů fanoušků". Manažeři se jednoduše bojí vypustit cokoliv, co jen trochu zavání originalitou a raději budou dál vesele dojit.

+4/−1
13.11.2012 20:03

J77a93n 50V71á14c10l61a61v58í41k 3232356471819

Stejne to je divne, ze si nechavaji utikat ty silene miliardy, ktere hraci plati za ty originalni hry, a jen tak ze srandy uzaviraji studia, do kterych cele roky investovali.

0/0
13.11.2012 22:41

P19a65n80k83o 68K28l59o98b20o15u87k 5477416216185

Ajaj.

+6/0
13.11.2012 18:19

M97a66r93t86i81n 49Č26í11ž63k12o30v59s49k87ý 8237640404700

Další béčková dePatvar akce na způsob Kól of djůtý... Nebo horová hipmaster hra alias Ded Špejcl...;-O

0/−7
13.11.2012 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.