Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chceme zaujmout ručně kreslenou grafikou, říká slovenský vývojář

Žádná záchrana světa, ani hledání podstaty všehomíra. Hlavní hrdina hry Gomo řeší mnohem banálnější a lidštější problém: hledá svého psa Dinga. Prvotina slovenského nezávislého studia chce hráče oslovit ručně kreslenou grafikou a zajímavou cenou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98o55s48e55f 64N18o70v66á79k 8952249667620

Fandim takymto hram. Moje deti (4.5 + 6rokov) dohrali niekolkokrat Samorosta 2 a bavi ich aj Machinarium. Botanicula uz pomenej, ale su to jedny z mala hier pre male deti.

+3/0
17.11.2012 9:15

T17o54m82á91š 56K14l80o98h47n55a 6211479629716

No já koupil Machinarium z posledního Humble Bundlu a jen hry pro děti to nejsou :)

+1/0
17.11.2012 20:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.