- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Far Cry 1 bylo fantastické ale to je tak vše dvojka tragédie a trojka ještě horší, naprosto předražená blbost, ještě že si můžu zahrát pořádnou střílečku ZDARMA jako je PlanetSide 2
VLADIMIR SEVECEK: treba se vsichni hadali ze to nema s vetrelcem nic spolecneho - prvni stripek podobizna v mistnosti s obri hlavou. Ze nechapou co jsou zas space jockeyove a jak sme teda vznikly. Pritom zacatek nechava uplne krasnej prostor pro fantazii, proste DNA stvoritele se smichala s bakteriemi ve vode a pak pokracovala evoluce jak ji zname az sme vznikly my. jestli to byl trest, nebo to udelali naschval, to jak se rozpadl na molekuly muzem uz jen hadat. Treba i to, proc teda lidi zvaly na tu planetu? nezvaly, kdyz neumeli psat nasim pismem, jak jinak meli udelat souradnice mista, kam nejezdit? nebyla to pozvanka, bylo to varovani, jen si ho ti vedci spatne vylozili. Proste veci, ktery trknou kazdyho okamzite, ale lidi co sou zvykli na Baye a podobny rezisety, ktery maj vic efektu nez pribehu, jsou tim tak zhejckany, ze se jim nechce nad filmem premyslet, tzn. film je hovadina a nedaval smysl
A geolog s magickyma koulema co se za 5 minutes ztrati, a biolog, co kdyz vidi ze se neco hejbe hned sunda helmu, to je taky nejaky jinotaj ?
Zdravím všechny hráče Far Cry 3 ... může mi prosím někdo vysvětlit smrt Vaase? Bodne mi (Jasonovi) do hrudníku kudlu a já ho zabiju v nějaké halucinaci a pak si to zase štráduju po ostrově dál? Může mi to prosím někdo osvětlit? Děkuji.
A to je prave jedna z tech veci co jsme podle autora nepochopilu. To je to tajemstvy !
Hra není špatná, ale má pár chyb. První ostrov je zajímavý, je tam dost misí, ale druhý začíná být stereotyp, v podstatě příběhových misí je tam oproti prvnímu ostrovu jen pár. Navíc ten konec (vlastně oba dva) jsou zklamáním. Další chyba je, že není možné přeskakovat animace, což vadí hlavně u opakování misí. Týká se to i online kooperace, kde ty animace vyloženě zdržují a štvou (přitom by stačilo něco na způsob přihlašování - hráči odkliknou připravenost a animace se přeskočí). Jinak jsem s hrou spokojený a za takový rok si jí zahraju znova. Přece jen žádná hra není bez chyb.
Snaží se okecat zpackanou práci, leč marně. Konkrétně "temný" konec je absolutně prost logiky, a je zformován čistě pro efekt.
souhlasim s tim, ze lide jsou zvykli z filmu, ze je celou stopaz postavy vodi za rucicku. Nejvice jsem to spozoroval treba u pocatku nebo u promethea, kdy lidi rikali ze je to upla hovadina, protoze to nepochopili. resp. neslo jim dat dohromady vsechny stripky, takze automaticky za to mohl film. ja jsem v necele polovine a i kdyz me hned napadlo, ze brat je byvaly vojak a vetsinu spasi (ejhle, ono fakt :D) tak mi dej neprijde nejak klisovity. Na akcni hru jsou zde naopak dost sokujici monenty a vnimam v tom jiste poselstvi. Ze takove veci se opravdu deji a deji se par desitek nebo stovek km od nas. my to videt nechceme, nebo delame ze se to nedeje, ale hra nas nuti si to prozit a alespon trochu se vzit do role tech obeti.
U Promethea by mě ty střípky zajímaly...?!
Já teda souhlasím s tím že je v příběhu něco hlubšího než je vidět na povrchu, ale bohužel, lokalizace se konzolím vyhla, tak jsem těch důležitých informací zachytil pramálo. Je ale pravda, že kdo na konci zvolil Citru, tak byl asi stejně jako já, asi nemile překvapen.
Jo konzolím se lokalizace hry většinou vyhne ale prachy za hru tady chcou vic jak na západ od nás kde to mají předělané a proto si kupuji hry převážně mimo ČR.
Tahle hra je pro mě velkým zklamáním Nechápu ta vysoká hodnocení. Otevřený svět je to jedinné plus. Podtitul hry by mohl být Animal horror. Neskutečně agresivní zvířata s velmi tuhým kořínkem.
Ja so zvieratami nemam absolutne ziaden problem. Mam specialnu zbran a aj medveda dam jednou ranou. Zvieratam sa da bez problemov vyhybat.