Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce. Dojmy

Příznivci filmového Vetřelce se mohou těšit na další hru. Aliens: Colonial Marines je v mnoha ohledech staromódní akce, jejíž síla vynikne při hře více hráčů. První dojmy jsou pozitivní, i když některé hororové momenty zatím působí nepřesvědčivě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a94k41u90b 25U42r73b22á63n40e79k 6332699704416

Mám docela obavy, že pokud si tvůrci musejí vypomáhat filmy, příběh nebude stát za moc. Dodnes s láskou vzpomínám na 10 let starý AvP 2, ve kterém byly všechny tři kampaně propojené a při opakovaném hraní si člověk pokaždé všímal nových detailů příběhu. 

Jinak "útroby obřího hovnivála" je opravdový jazykový skvost.

+1/0
6.1.2013 19:17

M52i35c72h36a92l 78Ž97e92l90i30n20s79k15ý 9390568781140

AvP 2 byla a pořád je moje nejoblíbenější hra s vetřelci ... poslední AvP mělo velký potenciál s hezkou grafikou, ale lenost rebellionu tu hru totálně potopila :(

+1/0
6.1.2013 23:12

M65i21c19h40a24l 62Ž94e54l58i91n23s33k35ý 9800188711810

Já zase nechápu to, proč hledají Ellen, když jí společnost na konci trojky doslova viděla zemřít z královnou trčící z hrudníku.

0/0
6.1.2013 13:14

B95r75o81n67i36s76l34a12v 49J70a15k62l 8680825165605

"Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce." ...... OK ....... no, ale pak jsem si pustil video a je tam "zdroj: Gearbox" ..... takze netreba dale cist recenzi a muzu S HRDYM SVEDOMIM RICT, ZE TO BUDE TOTALNI KRAVINA!!!

Gearbox je totiz firma, co vytvorila (v tomto smyslu zahubila) veskerou soudnost v hernim prumyslu hrou Duke Nukem Forever, ktera nebyla ani tak spatna, jako neuveritelne priserne hrozna, ze se tomu vazne na prvni pohled nedalo ani uverit. A taky to byla jakoze "staromodni akce" v novem kabate ..... krom totalni demence a popirani vseho, co mela puvodni hra, byla i neuveritelne oskliva a treba grafika jednoznacne horsi nez puvodni 15 let stara hra, coz je opravdu k placi (a to ne proto, ze by puvodni duke mel spatnou grafiku, to vubec ne). Gearbox je pro me synonymem zla, jak v aute, tak v PC. Jedine co georbox zachranilo od me svate valky proti nim je to, ze jsem to nejdriv zkusil, nez jsem to koupil (a to jsem si to vazne hodlal koupit) .......

Takze staromodni alien bude totalne zpizdrena neakce v podobe nekonecneho zdravi a naboju, nesmyslnych dialogu, priserne grafiky a dvou zbrani .... neco jsem vynechal? Je pekne napsat si sam fundovanou recenzi aniz bych hru kdy videl:o) Uz jsem skoro jak vetsina recenzentu na idnes:o)

0/−15
6.1.2013 5:21

J75a66r57o60m10í38r 71Ž76e80l43í85s84k68o 9655481124175

Netvrdím, že dnešní herní svět je zvrácený a 90% je odpad i s dobrým hodnocením recenzentů, ale odsoudit hru bez hraní a navíc napsat že Gearbox má prsty jen ve špatných hrách je totálně mimo mísu. Borderlands, Brothers In Arms, Counter Strike, jedna špatná hra vedle druhé :-D POBAVILS MĚ :-D

+6/0
6.1.2013 9:29

A32n42d80r96e46j 39B43r83a38b73e90c 4892911897194

Na tu spojitost s Counter-Strikem jste prisel jak? :) Puvodne to byl mod dvou nezavislych vyvojaru, kteri pak presli pod Valve. Minimalne jeden z nich dnes pracuje jinde, znacka nicmene patri prave Valve.

+1/−2
6.1.2013 9:52

J16a71r59o23m59í21r 81Ž66e13l14í85s91k89o 9495421824315

Žeby web gearboxu? 2003

Counter-Strike: Condition Zero and Halo: PC Released. Half life taky, ale jedna věc je Valve, druhá Gearbox, že se to míchá jedna věc, ale že je to dnes pod GB druhá. Tak je to myšleno ;-)

0/0
8.1.2013 8:26

A12n54d45r49e35j 63B38r37a23b75e71c 4642791867884

Gearbox odkoupil Duke Nukem Forever jako projekt, ktery byl treba z 80 % hotovy a i na dokonceni pracovala vetsina puvodnich vyvojaru. DNF nepohrbil Gearbox nybrz byvaly sef projektu George Broussard. Lepe receno jeho snaha nacpat do hry kazdou vychytavku, ktera se objevila jinde. Puvodnimi autory projektu bylo 3D Realms, pozdeji hru dodelavali lide z Triptych Games.

Vsadil bych boty, ze Gearbox jednoduse ziskal licenci na znacku vymenou za nejakou financni odmenu a slib, ze DNF dodela. Tak to zkratka "v nejakem stavu" vydali, aby si uvolnili ruce. Verim, ze Duke se jeste vrati a pristi dil by mohl byt povedeny.

A vety typu: "Neni to dobre. Jsem rad, ze jsem to ukradl," snad ani netreba komentovat.

+4/−1
6.1.2013 9:51

D53a75n77i96e16l 35H52o95n49z75a 6778924600465

Souhlasím. Gearbox především (šéf GBX začínal v 3D Realms) zachránil 3D Realms od toho, aby z nich Take 2 vysoudilo duši. Odkoupil značku, protože vyvíjí nový díl s Dukem, vzal pod svá křídla původní vývojáře, aby z nich vymačkal to, co oni dokázali za ty roky do hry dát.

0/0
6.1.2013 23:06

M53i43c95h90a69l 86T46e53c69l 8805188308852

Pane Jakl vy ten svet vidite opravdu jednoduse . Podekujte 3D realms ,kteri na te hre pracovali 13 let . Gearbox na dokonceni mel asi rok mozna kapanek dyl ,ale to nic nemneni ,ze to zlo v te hre vytvoril 3d realms .

0/0
6.1.2013 12:20

D45a44n20i12e32l 26H95o47n24z71a 6458764950595

Hlavně Gearbox sám o sobě nic nedokončoval. Dal původním vývojářům nové prostředky a kanceláře, aby to, co mezitím rok programovali doma na koleni bez jakéohkoliv vedení jako parta jednotlivců, mohli nějak dotáhnout, aby se to dalo hrát a v nějakém stavu to vyšlo. Hrozilo totiž totální pohbření značky DN.

0/0
6.1.2013 23:08

O58n94d73ř57e69j 77M89a69t41ě75j72k20a 2101522102

Duke Forever nebyl tak hroznej, jenom skalní fanoušci Duka čekali dokonalou hru. Ale musim bohužel konstatovat že kravina byla už Duke 3D. Mě to nikdy nebavilo, se stejnym enginem je mnohel lepší Blood z roku 97.  :-P

+1/−1
6.1.2013 18:51

M16i96c87h84a48l 16T60e39c72l 8545768638972

me se libili ty moznosti co ta hra mela . Na svou dobu uzasne ,ale jako hra me to taky moc nebralo . Presto uznavam ,ze z dnesniho hlediska to byl herni skvost . Na porno kino asi nikdy nezapomenu ;-D

+1/0
6.1.2013 22:04

B39r71o59n23i72s37l86a57v 94J33a47k51l 8940745125445

"Duke Forever nebyl tak hroznej" .... sak rikam, ze nebyl tak hrozny ..... protoze je jeste mnohem, mnohem horsi!!! Duke s autohealem a max dvema zbranema??? To jako ma byt vtip? Konec sveta bych si predstavoval ruzne, ale tak hroznou predstavu jako Duke Nukem Forever, jsem nikdy nemel .... u me svet neskoncil 21.12., ale mnohem driv, pri vydani DNF .... teda aspon ten herni svet. Uz nikdy si zadnou hru nekoupim pred tim, aniz bych ji sam hral ..... prvni dny recenzi byly privetive ... nastesti vyslo demo, ktere davalo tusit tragedii a finalni hra to jeste 100x zvelicila ..... proste konec. Omlouvat gearbox se neda ..... autoheal a dve zbrane pridali oni, aby to jelo i na konzolach a nemuzeli hrabnout ani prstikem do kodu. Nepreskocitelne dialogy, nemoznost volneho pohybu, glowing predmetu, to tam taky dobastlili oni .... co by jinak tu dobu delali, kdyz to asi jeste 3x oddalili ..... grafika tam saje jak cyp, puvodni duke s hires texturama a plasma 3D packem a modelama je o 10 let dal ... ale grafika neni ani omylem co tu hru zabilo .... byla to ta konzolova demence dnesnich her, kdy je uroven a obtiznost nastavena pro jedlickuv ustav.

Gearbox to vydal, tak je to hold bordel na jeho hlavu, i kdyby nic vic neudelal. V herni komunite se ztrapnil, lidem prachy vratit nechtel, takze ti co si od nej tohle koupili, tak to byla posledni hra od gearboxu .... a pokud nejakeho noveho, sebelepsiho duka vyda gearbox, tak si ho stejne nikdo nekoupi ..... pokud bude dobry, tak si ho ti skalni priznivci, proste stahnou zadarmo jako satisfakci za DNF .... a nikdo se jim nebude divit ......

0/−2
7.1.2013 2:23

O38n22d25ř52e47j 17M73a56t90ě56j52k97a 2651102122

Jak řikam, je to jenom přehnanejma nárokama co jsi od tý hry čekal. Já nejsem fanda Duka a proto jsem od toho nečekal nejlepší hru na světě. Ale znam to co popisuješ, když vyšel FarCry 2 tak jsem řval stejně.

0/0
7.1.2013 8:31

M92i23c90h40a69l 25T59e46c72l 8655518218732

Pane Jakl autoheal je PC vynalez na konzole to neschazujete . Prvni hra co to mela bylo CoD2 a to bylo jako prvni na PC . Autoheal si tam dodal 3d realms . Proc asi myslite ,ze jim trval vyvoj 13 let . Mozna proto ,ze meli potrebu tam dat ty vymozenosti z moderniho herniho sveta . A nechte si ty fantasmagorie ,ktere si tu vylozene cucate z prstu . Nad vama jste mel jasne napsano ,ze ac Gearbox tak to stejne delali zamestnaci z 3d realms . Kazete moralku a sam jste zlodej . Srovnejte si to v hlave nez nekam v lezete at nejste za hlupaka .

0/0
7.1.2013 13:28

D49a42n53i41e57l 94H44o42n60z21a 6608314960125

To neustálý zdůrazňování coop módu je teď nějaká placená povinnost pro novináře? Dokolečka se řeší multiplayer a coop. Přitom A:CM je od začátku dle vyjádření SEGA a vývojářů z Gearboxu především singleplayer záležitostí. A přesto zas čtu tu naprosto d*****í větu "...ale bude naprosto nejvíc kulervoucí si to celý zahrát ve čtyřech".

+2/−1
6.1.2013 3:46

D32a26n83i87e91l 93H30o54n38z13a 6438424280785

V kontrastu s tím mě baví, jak BW předtím strhal singleplayer AVP

+1/−2
6.1.2013 3:48
Foto

L74u52k86á94š 95P10o17t57u13ž21n49í69k 8653694425122

Achjo. Kdy budou konečně recenzenti taky vědět o čem píšou... Pokud se maj A:CM odehrávat po ději Vetřelce 3 ... tak nechápu jak se může hra odehrávat v lokalitách znamých ze Vzkříšení ... který se odehrává 200 let po smrti Ripleyový a Hickse... Krom toho na vesmírný lodi někde u Saturnu, zatímco Sulaco je momentálně na oběžnici LV-426 u Calpamos (což mě recenzent - jako ALIEN-Fandu -zase naopak mile překvapil :) )

+7/−2
6.1.2013 2:36

A40n19d71r22e36j 30B87r76a59b26e52c 4942141497964

Vetrelce nemam tak nastudovaneho, ale vznikly ty lokality teprve o tech dve ste let pozdeji? Jejich absence v drivejsich filmech jeste neznamena, ze drive neexistovaly (viz planeta Zeme - taky tu byla pred vasim narozenim, ale nevedel jste o tom:). Ale jak rikam, mozna je jejich vznik skutecne podmineny nejakymi udalostmi.

0/0
6.1.2013 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.