Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce. Dojmy

Příznivci filmového Vetřelce se mohou těšit na další hru. Aliens: Colonial Marines je v mnoha ohledech staromódní akce, jejíž síla vynikne při hře více hráčů. První dojmy jsou pozitivní, i když některé hororové momenty zatím působí nepřesvědčivě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a82k18u23b 14U54r30b29á12n55e55k 6772449804116

Mám docela obavy, že pokud si tvůrci musejí vypomáhat filmy, příběh nebude stát za moc. Dodnes s láskou vzpomínám na 10 let starý AvP 2, ve kterém byly všechny tři kampaně propojené a při opakovaném hraní si člověk pokaždé všímal nových detailů příběhu. 

Jinak "útroby obřího hovnivála" je opravdový jazykový skvost.

+1/0
6.1.2013 19:17

M73i48c78h51a23l 81Ž12e26l85i37n61s17k15ý 9500858221810

AvP 2 byla a pořád je moje nejoblíbenější hra s vetřelci ... poslední AvP mělo velký potenciál s hezkou grafikou, ale lenost rebellionu tu hru totálně potopila :(

+1/0
6.1.2013 23:12

M34i53c82h15a50l 60Ž45e21l75i80n28s12k45ý 9390908361110

Já zase nechápu to, proč hledají Ellen, když jí společnost na konci trojky doslova viděla zemřít z královnou trčící z hrudníku.

0/0
6.1.2013 13:14

B14r75o26n55i70s19l37a65v 31J85a51k46l 8250785265425

"Staromódní akce Aliens: Colonial Marines probouzí vetřelce." ...... OK ....... no, ale pak jsem si pustil video a je tam "zdroj: Gearbox" ..... takze netreba dale cist recenzi a muzu S HRDYM SVEDOMIM RICT, ZE TO BUDE TOTALNI KRAVINA!!!

Gearbox je totiz firma, co vytvorila (v tomto smyslu zahubila) veskerou soudnost v hernim prumyslu hrou Duke Nukem Forever, ktera nebyla ani tak spatna, jako neuveritelne priserne hrozna, ze se tomu vazne na prvni pohled nedalo ani uverit. A taky to byla jakoze "staromodni akce" v novem kabate ..... krom totalni demence a popirani vseho, co mela puvodni hra, byla i neuveritelne oskliva a treba grafika jednoznacne horsi nez puvodni 15 let stara hra, coz je opravdu k placi (a to ne proto, ze by puvodni duke mel spatnou grafiku, to vubec ne). Gearbox je pro me synonymem zla, jak v aute, tak v PC. Jedine co georbox zachranilo od me svate valky proti nim je to, ze jsem to nejdriv zkusil, nez jsem to koupil (a to jsem si to vazne hodlal koupit) .......

Takze staromodni alien bude totalne zpizdrena neakce v podobe nekonecneho zdravi a naboju, nesmyslnych dialogu, priserne grafiky a dvou zbrani .... neco jsem vynechal? Je pekne napsat si sam fundovanou recenzi aniz bych hru kdy videl:o) Uz jsem skoro jak vetsina recenzentu na idnes:o)

0/−15
6.1.2013 5:21

J73a53r89o97m94í33r 87Ž42e39l46í10s83k24o 9495961694805

Netvrdím, že dnešní herní svět je zvrácený a 90% je odpad i s dobrým hodnocením recenzentů, ale odsoudit hru bez hraní a navíc napsat že Gearbox má prsty jen ve špatných hrách je totálně mimo mísu. Borderlands, Brothers In Arms, Counter Strike, jedna špatná hra vedle druhé :-D POBAVILS MĚ :-D

+6/0
6.1.2013 9:29

A14n45d20r95e35j 62B43r55a49b28e74c 4922731607124

Na tu spojitost s Counter-Strikem jste prisel jak? :) Puvodne to byl mod dvou nezavislych vyvojaru, kteri pak presli pod Valve. Minimalne jeden z nich dnes pracuje jinde, znacka nicmene patri prave Valve.

+1/−2
6.1.2013 9:52

J12a68r71o84m10í38r 15Ž80e86l82í25s34k18o 9525501804875

Žeby web gearboxu? 2003

Counter-Strike: Condition Zero and Halo: PC Released. Half life taky, ale jedna věc je Valve, druhá Gearbox, že se to míchá jedna věc, ale že je to dnes pod GB druhá. Tak je to myšleno ;-)

0/0
8.1.2013 8:26

A80n65d20r42e15j 45B47r89a56b52e55c 4142231487644

Gearbox odkoupil Duke Nukem Forever jako projekt, ktery byl treba z 80 % hotovy a i na dokonceni pracovala vetsina puvodnich vyvojaru. DNF nepohrbil Gearbox nybrz byvaly sef projektu George Broussard. Lepe receno jeho snaha nacpat do hry kazdou vychytavku, ktera se objevila jinde. Puvodnimi autory projektu bylo 3D Realms, pozdeji hru dodelavali lide z Triptych Games.

Vsadil bych boty, ze Gearbox jednoduse ziskal licenci na znacku vymenou za nejakou financni odmenu a slib, ze DNF dodela. Tak to zkratka "v nejakem stavu" vydali, aby si uvolnili ruce. Verim, ze Duke se jeste vrati a pristi dil by mohl byt povedeny.

A vety typu: "Neni to dobre. Jsem rad, ze jsem to ukradl," snad ani netreba komentovat.

+4/−1
6.1.2013 9:51

D84a97n81i55e77l 21H69o51n98z64a 6328234190385

Souhlasím. Gearbox především (šéf GBX začínal v 3D Realms) zachránil 3D Realms od toho, aby z nich Take 2 vysoudilo duši. Odkoupil značku, protože vyvíjí nový díl s Dukem, vzal pod svá křídla původní vývojáře, aby z nich vymačkal to, co oni dokázali za ty roky do hry dát.

0/0
6.1.2013 23:06

M34i12c97h47a85l 21T18e50c69l 8955328338942

Pane Jakl vy ten svet vidite opravdu jednoduse . Podekujte 3D realms ,kteri na te hre pracovali 13 let . Gearbox na dokonceni mel asi rok mozna kapanek dyl ,ale to nic nemneni ,ze to zlo v te hre vytvoril 3d realms .

0/0
6.1.2013 12:20

D53a85n58i76e72l 43H60o48n20z70a 6948124750215

Hlavně Gearbox sám o sobě nic nedokončoval. Dal původním vývojářům nové prostředky a kanceláře, aby to, co mezitím rok programovali doma na koleni bez jakéohkoliv vedení jako parta jednotlivců, mohli nějak dotáhnout, aby se to dalo hrát a v nějakém stavu to vyšlo. Hrozilo totiž totální pohbření značky DN.

0/0
6.1.2013 23:08

O23n21d77ř82e32j 37M61a31t49ě56j66k36a 2361552442

Duke Forever nebyl tak hroznej, jenom skalní fanoušci Duka čekali dokonalou hru. Ale musim bohužel konstatovat že kravina byla už Duke 3D. Mě to nikdy nebavilo, se stejnym enginem je mnohel lepší Blood z roku 97.  :-P

+1/−1
6.1.2013 18:51

M38i84c32h54a26l 25T65e49c86l 8595788588882

me se libili ty moznosti co ta hra mela . Na svou dobu uzasne ,ale jako hra me to taky moc nebralo . Presto uznavam ,ze z dnesniho hlediska to byl herni skvost . Na porno kino asi nikdy nezapomenu ;-D

+1/0
6.1.2013 22:04

B23r40o13n44i20s10l94a39v 90J23a10k94l 8420325455125

"Duke Forever nebyl tak hroznej" .... sak rikam, ze nebyl tak hrozny ..... protoze je jeste mnohem, mnohem horsi!!! Duke s autohealem a max dvema zbranema??? To jako ma byt vtip? Konec sveta bych si predstavoval ruzne, ale tak hroznou predstavu jako Duke Nukem Forever, jsem nikdy nemel .... u me svet neskoncil 21.12., ale mnohem driv, pri vydani DNF .... teda aspon ten herni svet. Uz nikdy si zadnou hru nekoupim pred tim, aniz bych ji sam hral ..... prvni dny recenzi byly privetive ... nastesti vyslo demo, ktere davalo tusit tragedii a finalni hra to jeste 100x zvelicila ..... proste konec. Omlouvat gearbox se neda ..... autoheal a dve zbrane pridali oni, aby to jelo i na konzolach a nemuzeli hrabnout ani prstikem do kodu. Nepreskocitelne dialogy, nemoznost volneho pohybu, glowing predmetu, to tam taky dobastlili oni .... co by jinak tu dobu delali, kdyz to asi jeste 3x oddalili ..... grafika tam saje jak cyp, puvodni duke s hires texturama a plasma 3D packem a modelama je o 10 let dal ... ale grafika neni ani omylem co tu hru zabilo .... byla to ta konzolova demence dnesnich her, kdy je uroven a obtiznost nastavena pro jedlickuv ustav.

Gearbox to vydal, tak je to hold bordel na jeho hlavu, i kdyby nic vic neudelal. V herni komunite se ztrapnil, lidem prachy vratit nechtel, takze ti co si od nej tohle koupili, tak to byla posledni hra od gearboxu .... a pokud nejakeho noveho, sebelepsiho duka vyda gearbox, tak si ho stejne nikdo nekoupi ..... pokud bude dobry, tak si ho ti skalni priznivci, proste stahnou zadarmo jako satisfakci za DNF .... a nikdo se jim nebude divit ......

0/−2
7.1.2013 2:23

O20n45d16ř14e14j 81M84a72t57ě58j94k56a 2701892322

Jak řikam, je to jenom přehnanejma nárokama co jsi od tý hry čekal. Já nejsem fanda Duka a proto jsem od toho nečekal nejlepší hru na světě. Ale znam to co popisuješ, když vyšel FarCry 2 tak jsem řval stejně.

0/0
7.1.2013 8:31

M53i77c71h17a19l 53T31e26c36l 8605158468712

Pane Jakl autoheal je PC vynalez na konzole to neschazujete . Prvni hra co to mela bylo CoD2 a to bylo jako prvni na PC . Autoheal si tam dodal 3d realms . Proc asi myslite ,ze jim trval vyvoj 13 let . Mozna proto ,ze meli potrebu tam dat ty vymozenosti z moderniho herniho sveta . A nechte si ty fantasmagorie ,ktere si tu vylozene cucate z prstu . Nad vama jste mel jasne napsano ,ze ac Gearbox tak to stejne delali zamestnaci z 3d realms . Kazete moralku a sam jste zlodej . Srovnejte si to v hlave nez nekam v lezete at nejste za hlupaka .

0/0
7.1.2013 13:28

D32a58n83i92e30l 47H76o23n71z54a 6848414540395

To neustálý zdůrazňování coop módu je teď nějaká placená povinnost pro novináře? Dokolečka se řeší multiplayer a coop. Přitom A:CM je od začátku dle vyjádření SEGA a vývojářů z Gearboxu především singleplayer záležitostí. A přesto zas čtu tu naprosto d*****í větu "...ale bude naprosto nejvíc kulervoucí si to celý zahrát ve čtyřech".

+2/−1
6.1.2013 3:46

D85a60n14i48e67l 11H89o55n26z69a 6248354570875

V kontrastu s tím mě baví, jak BW předtím strhal singleplayer AVP

+1/−2
6.1.2013 3:48
Foto

L28u79k53á97š 44P23o50t98u74ž12n35í33k 8223194815332

Achjo. Kdy budou konečně recenzenti taky vědět o čem píšou... Pokud se maj A:CM odehrávat po ději Vetřelce 3 ... tak nechápu jak se může hra odehrávat v lokalitách znamých ze Vzkříšení ... který se odehrává 200 let po smrti Ripleyový a Hickse... Krom toho na vesmírný lodi někde u Saturnu, zatímco Sulaco je momentálně na oběžnici LV-426 u Calpamos (což mě recenzent - jako ALIEN-Fandu -zase naopak mile překvapil :) )

+7/−2
6.1.2013 2:36

A86n74d64r23e45j 65B32r21a46b45e81c 4752411237784

Vetrelce nemam tak nastudovaneho, ale vznikly ty lokality teprve o tech dve ste let pozdeji? Jejich absence v drivejsich filmech jeste neznamena, ze drive neexistovaly (viz planeta Zeme - taky tu byla pred vasim narozenim, ale nevedel jste o tom:). Ale jak rikam, mozna je jejich vznik skutecne podmineny nejakymi udalostmi.

0/0
6.1.2013 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.