Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální realita je podle firmy Valve v úzkých. Potřebuje chytrý podvod

Aby virtuální realita působila přirozeně, vyžaduje zlomkovou odezvu oproti myši. A podle softwarového inženýra Michaela Abrashe ze společnosti Valve zatím přijatelné řešení není na dohled. Nevylučuje však, že se programátorům podaří objevit softwarový "podvod", který by situaci řešil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O57n21d53ř88e82j 74M52a66t48ě55j98k57a 2491252902

Co znam lidi z okolí tak to skoro nikdo nepozná když má hra špatnou odezvu. Já třeba nechápu jak může někdo hrát s Vsyncem protože je ovládání totálně opožděný ale lidi co s tim hrajou řikaj že žádný opoždění nepociťujou. A přitom to zpoždění tam bylo na všech PC a ve všech hrách kde jsem to kdy zkoušel takže to neni žádná náhoda, prostě Vsync zvyšuje několikanásobně odezvu myši a klávesnice.

0/0
5.1.2013 21:48

A29n77d73r89e51j 14B79r45a20b42e50c 4242601587974

S tim vsyncem souhlasim. Jako clovek, co se kdysi pohyboval okolo esports, to zpozdeni nemuzu vystat. Ale tohle je trochu neco jinyho - zpozdeni u mysi se clovek musi naucit vnimat, zpozdenou "realitu" clovek vnima prirozene.

0/0
5.1.2013 21:54

O67n44d35ř22e80j 97M70a11t77ě64j61k90a 2911762442

To asi jo ale stejně mi to hlava nebere jaktože to někdo nevidí. Stejně tak nechápu jak může někdo 25 FPS povaovat za skvělou hratelnost. Lidi jsou prostě divný. ;-D

+1/0
5.1.2013 21:57

A98n32d89r35e29j 72B20r71a38b40e15c 4172731527714

Mne i stabilnich (konzolovych) tricet prijde jako silenost. Je to jak jezdit s mysi po ledu, ale co uz. :)

0/0
5.1.2013 22:00

O41n12d51ř86e95j 10M89a14t88ě78j47k78a 2121882732

Na některý žánry to stačí ale hrát při 30 FPS třeba CoD po netu je sebevražda. A znam hodně lidí co pařej WoT a jede jom to pod 15 FPS, nechápu že je ta hra automaticky nevykopává, jenom to kazej svýmu týmu tim že nic netrefěj. Aby si člověk hru opravdu vychutnal tak to chce tak těch 60 FPS.

0/0
5.1.2013 22:11

R48a28d53i28m 65S15r24a37m68e71k 2484704259503

Je to tragedie. Tak jsem se vyjádřil a teď se jdu dívat na nový díl Big Bang Theory který běží v 23,956 fps ;-)

0/0
6.1.2013 10:35

O52n67d65ř93e14j 21M88a59t88ě34j56k12a 2311102302

Doufam že nechceš srovnávat FPS u her a u filmů, už jsem na to opravdu alergickej. ;-O;-O

+2/0
7.1.2013 8:25

H39e93r72b92e35r50t 41V67á54c98l53a75v95s37k58ý 4379375501432

Lepší než tearing.

+2/−1
6.1.2013 5:22

O73n37d94ř20e46j 93M69a37t39ě93j38k41a 2581212152

Ano, pokud ti hra jede až moc plynule a máš tam třeba 200 FPS tak už je tearing opravdu hnusnej ale u běžnejch her jsem se nikdy nesetkal s tim že by mě tearing nějak otravoval. Snad s vyjímkou her od ID tam to bylo vždycky hodně vidět, hlavně v Doom 3. S Vsyncem se dá hrát možná na gamepadu kde ty reakce člověk nepozná, ale ne na myši. ;-O;-O;-O

0/0
6.1.2013 13:14

M67i51c19h75a52l 57T26e26c33l 8365588218442

hm tak to jsem asi nad clovek ,kdyz jsem Doom 3 dohral asi padesatkrat a s Vsynchem jsem zadnej problem nemel . Mozna to chce taky adekvatni pocitac a nehrat to na 486ce .

0/0
6.1.2013 22:40

O82n91d95ř96e74j 93M58a86t65ě65j76k81a 2881562702

Ono je to hodně vidět v některejch určitejch typech scén, tim jsou hry od ID pověstný to dělal už RTCW, ale furt je to lepší než čtvrtvteřinový reakce se zapnutym Vsynce. ;-D

0/0
7.1.2013 8:27

M39i25c15h24a44l 47T25e53c68l 8855418668312

povestny ? Zvlastni ja jakozto VELKEJ fanda her id Software tohle slysim resp. ctu az diky vam . Nevim ,ale ctvrt vteriny zpozdeni ,ze bych poznal bez nejakejch berlicek ? Tak to pak bych se mohl nazvat nadclovekem . Mit takovej zrak ty jo tak to by byl fakt mazec . Bych vnimal letici kulku a nemusel bych pouzivat bullet time ;-D

0/0
7.1.2013 22:13

O79n77d92ř22e67j 20M25a93t20ě46j44k60a 2461212192

Ty jsi ale uplně mimo, čtvrtvteřiny je právě obrovská odezva ale nějak jsi to nepochopil. Zkoušel jsi někdy hrát multiplayer s pingem 250? Zkus a uvidíš kolik to je zpoždění čtvrt vteřiny. Takový zpoždění totiž způsobuje Vsync. Když škubnu myší tak abych se ve hře otočil o 360 a miší už se dávno zastavim ale obraz se teprve pohne to ti připadá normální? To je 250ms odezva. !!

0/0
7.1.2013 23:35

M63i52c19h74a74l 37T69e62c95l 8435168298482

za prve tykani si nechte pro sve rodice . Za druhe hrat s pingem 250 ms muze jen totalni hlupak . Mam kvalitni pripojeni a nad 10 ms nejdu temer nikdy . Za treti ve hrach je nastaveni citlivosti mysi a ruzne filtrace takze opet opakuju ja s mysi nemam problem . Uz si rozumime ?

0/0
8.1.2013 0:31

O54n80d53ř15e17j 26M29a43t85ě98j88k75a 2871592242

Aha pan důležitej podnikatel.    Ping jsem dal jenom jako příklad toho jak hodně je čtvrt vteřiny. Já tvrdim že zapnutí Vsync zvýší odezvu myši a klávesnice odhadem přibližně na těch 250ms a to je opravdu nehratelný. 

PS: vykej sám sobě, nebo si třeba onikej ;-O

0/0
8.1.2013 0:34

M31i94c77h98a85l 78T41e59c31l 8875568568142

Tak si to tvrdte ,ale tim to hasne . 250 ms pri hre po internetu pozna kazdej . Zvlastni ,ze 250 ms pri pohybu s mysi jsem v zivote nepocitil . Vsynch zapinam vzdy kdyz je to mozny a problem jsem nemel . Hry hraju vic jak 24 let a v zivote jsem s tim problem nemel . Ba co je hlavni  nikdo koho znam a hraje hry podobneho strihu na podobnejch sestavach . 

PS : nahodte nejake video at se pobavime . Ale bavi me jak porad zduraznujete ,ze to tvrdite ;-D  Kazdpadne ja vam to neberu a tim bych tu nasi onikej debatu ukoncil . Dobrou noc preju Pane Matejka

0/0
8.1.2013 1:02

O50n32d59ř71e76j 19M73a70t91ě63j17k41a 2141912442

No na videu toho asi moc nepoznáte, to musí člověk hrát. ;-D  Jde o tu synchronizaci očí a pohybů. Prostě když škubnu myší a ona tam ta šipka ještě neni tak to kazí herní zážitek a to hodně.

0/0
8.1.2013 11:54

A19n33t74o85n60í81n 12L81e21j21s51e49k 1673119227545

Nevím kde jste vzal to, že v-sync způsobuje zpoždění čtvrt vteřiny. V-sync s triple bufferingem přidá k těm cca 50ms co už tam jsou dalších maximálně 17ms (1/60 vteřiny). A to ještě v tom nejhorší případě, průměrně je to jen polovina této hodnoty. Pokud pozorujete zvýšení zpoždění řádově vyšší, je to nějaký bug.

+1/0
24.4.2013 3:48

J84a38n 72S86t80e57h65l26í26k 1829159576334

OT jestli ti vadí tykání, tak choď na diskuze kde si lidi vykaj.

Od bbs-ky přes počáteční diskuze se všude tykalo. Asi to bylo daný komunitou. Teď, co na diskuze zaútočily senioři, úředníci a veledůležitý, tak ani nevím jak se mám na diskuzi vyjadřovat

0/0
24.1.2013 12:14

M85a45r78t47i36n 67B86a78l32á80ž 3270880505562

Čo tak sledovať, kam sa človek pozerá, a tomu prispôsobovať LOD? Minimálne pre jedného by to nemal byť problém.

0/−2
5.1.2013 21:11

A88n65d97r31e31j 33B61r93a85b29e63c 4702311517264

Pokud klient kazdeho uzivatele pobezi na jinem stroji, nemel by to snad byt problem pro nikoho. Otazkou ale je, jak plynule lze LOD prepinat pri rychlych pohybech. Standardne je to zalozene na vzdalenosti a rychlost jejiho zkraceni lze jakz takz odhadnout. S pohyby az 180° v jedne vterine to muze byt horsi.

+1/0
5.1.2013 21:29

M30i44c65h29a76l 63S86e64m14r87á63d 3842856967589

Článek typu: "Mě se zdá, že mě možná, asi, něco napadne..."

+2/−6
5.1.2013 16:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.