Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální realita je podle firmy Valve v úzkých. Potřebuje chytrý podvod

Aby virtuální realita působila přirozeně, vyžaduje zlomkovou odezvu oproti myši. A podle softwarového inženýra Michaela Abrashe ze společnosti Valve zatím přijatelné řešení není na dohled. Nevylučuje však, že se programátorům podaří objevit softwarový "podvod", který by situaci řešil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O24n27d76ř58e37j 12M61a68t47ě31j66k77a 2601902292

Co znam lidi z okolí tak to skoro nikdo nepozná když má hra špatnou odezvu. Já třeba nechápu jak může někdo hrát s Vsyncem protože je ovládání totálně opožděný ale lidi co s tim hrajou řikaj že žádný opoždění nepociťujou. A přitom to zpoždění tam bylo na všech PC a ve všech hrách kde jsem to kdy zkoušel takže to neni žádná náhoda, prostě Vsync zvyšuje několikanásobně odezvu myši a klávesnice.

0/0
5.1.2013 21:48

A11n52d72r46e26j 59B19r22a71b60e67c 4822951327344

S tim vsyncem souhlasim. Jako clovek, co se kdysi pohyboval okolo esports, to zpozdeni nemuzu vystat. Ale tohle je trochu neco jinyho - zpozdeni u mysi se clovek musi naucit vnimat, zpozdenou "realitu" clovek vnima prirozene.

0/0
5.1.2013 21:54

O91n48d76ř21e57j 76M57a69t92ě16j68k43a 2721342622

To asi jo ale stejně mi to hlava nebere jaktože to někdo nevidí. Stejně tak nechápu jak může někdo 25 FPS povaovat za skvělou hratelnost. Lidi jsou prostě divný. ;-D

+1/0
5.1.2013 21:57

A21n34d12r42e80j 96B42r77a61b47e63c 4172641857764

Mne i stabilnich (konzolovych) tricet prijde jako silenost. Je to jak jezdit s mysi po ledu, ale co uz. :)

0/0
5.1.2013 22:00

O43n78d71ř25e96j 73M38a82t79ě71j33k93a 2121532202

Na některý žánry to stačí ale hrát při 30 FPS třeba CoD po netu je sebevražda. A znam hodně lidí co pařej WoT a jede jom to pod 15 FPS, nechápu že je ta hra automaticky nevykopává, jenom to kazej svýmu týmu tim že nic netrefěj. Aby si člověk hru opravdu vychutnal tak to chce tak těch 60 FPS.

0/0
5.1.2013 22:11

R89a75d48i47m 97S55r58a93m88e52k 2944154989583

Je to tragedie. Tak jsem se vyjádřil a teď se jdu dívat na nový díl Big Bang Theory který běží v 23,956 fps ;-)

0/0
6.1.2013 10:35

O19n22d49ř15e16j 38M34a64t11ě19j65k47a 2941292622

Doufam že nechceš srovnávat FPS u her a u filmů, už jsem na to opravdu alergickej. ;-O;-O

+2/0
7.1.2013 8:25

H19e72r48b75e18r36t 73V41á25c48l77a87v29s76k35ý 4539785331822

Lepší než tearing.

+2/−1
6.1.2013 5:22

O30n61d20ř54e95j 46M80a65t20ě47j37k41a 2181622742

Ano, pokud ti hra jede až moc plynule a máš tam třeba 200 FPS tak už je tearing opravdu hnusnej ale u běžnejch her jsem se nikdy nesetkal s tim že by mě tearing nějak otravoval. Snad s vyjímkou her od ID tam to bylo vždycky hodně vidět, hlavně v Doom 3. S Vsyncem se dá hrát možná na gamepadu kde ty reakce člověk nepozná, ale ne na myši. ;-O;-O;-O

0/0
6.1.2013 13:14

M36i43c31h66a33l 50T82e48c18l 8895678608462

hm tak to jsem asi nad clovek ,kdyz jsem Doom 3 dohral asi padesatkrat a s Vsynchem jsem zadnej problem nemel . Mozna to chce taky adekvatni pocitac a nehrat to na 486ce .

0/0
6.1.2013 22:40

O44n33d82ř22e68j 71M45a41t57ě61j93k78a 2711552172

Ono je to hodně vidět v některejch určitejch typech scén, tim jsou hry od ID pověstný to dělal už RTCW, ale furt je to lepší než čtvrtvteřinový reakce se zapnutym Vsynce. ;-D

0/0
7.1.2013 8:27

M30i77c20h46a79l 66T12e98c19l 8565658598792

povestny ? Zvlastni ja jakozto VELKEJ fanda her id Software tohle slysim resp. ctu az diky vam . Nevim ,ale ctvrt vteriny zpozdeni ,ze bych poznal bez nejakejch berlicek ? Tak to pak bych se mohl nazvat nadclovekem . Mit takovej zrak ty jo tak to by byl fakt mazec . Bych vnimal letici kulku a nemusel bych pouzivat bullet time ;-D

0/0
7.1.2013 22:13

O78n71d45ř16e78j 30M29a75t23ě54j28k48a 2891392932

Ty jsi ale uplně mimo, čtvrtvteřiny je právě obrovská odezva ale nějak jsi to nepochopil. Zkoušel jsi někdy hrát multiplayer s pingem 250? Zkus a uvidíš kolik to je zpoždění čtvrt vteřiny. Takový zpoždění totiž způsobuje Vsync. Když škubnu myší tak abych se ve hře otočil o 360 a miší už se dávno zastavim ale obraz se teprve pohne to ti připadá normální? To je 250ms odezva. !!

0/0
7.1.2013 23:35

M85i68c72h54a77l 37T41e86c21l 8565238668762

za prve tykani si nechte pro sve rodice . Za druhe hrat s pingem 250 ms muze jen totalni hlupak . Mam kvalitni pripojeni a nad 10 ms nejdu temer nikdy . Za treti ve hrach je nastaveni citlivosti mysi a ruzne filtrace takze opet opakuju ja s mysi nemam problem . Uz si rozumime ?

0/0
8.1.2013 0:31

O31n82d12ř21e15j 85M61a78t89ě57j71k92a 2341872542

Aha pan důležitej podnikatel.    Ping jsem dal jenom jako příklad toho jak hodně je čtvrt vteřiny. Já tvrdim že zapnutí Vsync zvýší odezvu myši a klávesnice odhadem přibližně na těch 250ms a to je opravdu nehratelný. 

PS: vykej sám sobě, nebo si třeba onikej ;-O

0/0
8.1.2013 0:34

M63i65c27h40a76l 71T15e33c87l 8925158118502

Tak si to tvrdte ,ale tim to hasne . 250 ms pri hre po internetu pozna kazdej . Zvlastni ,ze 250 ms pri pohybu s mysi jsem v zivote nepocitil . Vsynch zapinam vzdy kdyz je to mozny a problem jsem nemel . Hry hraju vic jak 24 let a v zivote jsem s tim problem nemel . Ba co je hlavni  nikdo koho znam a hraje hry podobneho strihu na podobnejch sestavach . 

PS : nahodte nejake video at se pobavime . Ale bavi me jak porad zduraznujete ,ze to tvrdite ;-D  Kazdpadne ja vam to neberu a tim bych tu nasi onikej debatu ukoncil . Dobrou noc preju Pane Matejka

0/0
8.1.2013 1:02

O40n58d93ř31e16j 61M98a91t70ě25j37k83a 2531422162

No na videu toho asi moc nepoznáte, to musí člověk hrát. ;-D  Jde o tu synchronizaci očí a pohybů. Prostě když škubnu myší a ona tam ta šipka ještě neni tak to kazí herní zážitek a to hodně.

0/0
8.1.2013 11:54

A78n25t81o84n12í52n 42L57e90j95s35e10k 1583779787335

Nevím kde jste vzal to, že v-sync způsobuje zpoždění čtvrt vteřiny. V-sync s triple bufferingem přidá k těm cca 50ms co už tam jsou dalších maximálně 17ms (1/60 vteřiny). A to ještě v tom nejhorší případě, průměrně je to jen polovina této hodnoty. Pokud pozorujete zvýšení zpoždění řádově vyšší, je to nějaký bug.

+1/0
24.4.2013 3:48

J22a80n 59S37t59e97h76l70í27k 1359559716934

OT jestli ti vadí tykání, tak choď na diskuze kde si lidi vykaj.

Od bbs-ky přes počáteční diskuze se všude tykalo. Asi to bylo daný komunitou. Teď, co na diskuze zaútočily senioři, úředníci a veledůležitý, tak ani nevím jak se mám na diskuzi vyjadřovat

0/0
24.1.2013 12:14

M11a12r91t28i72n 26B19a76l32á25ž 3480860255462

Čo tak sledovať, kam sa človek pozerá, a tomu prispôsobovať LOD? Minimálne pre jedného by to nemal byť problém.

0/−2
5.1.2013 21:11

A40n20d36r97e42j 92B46r14a70b72e81c 4782281267154

Pokud klient kazdeho uzivatele pobezi na jinem stroji, nemel by to snad byt problem pro nikoho. Otazkou ale je, jak plynule lze LOD prepinat pri rychlych pohybech. Standardne je to zalozene na vzdalenosti a rychlost jejiho zkraceni lze jakz takz odhadnout. S pohyby az 180° v jedne vterine to muze byt horsi.

+1/0
5.1.2013 21:29

M24i83c26h86a85l 96S93e33m17r39á15d 3612246447579

Článek typu: "Mě se zdá, že mě možná, asi, něco napadne..."

+2/−6
5.1.2013 16:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.