Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Virtuální realita je podle firmy Valve v úzkých. Potřebuje chytrý podvod

Aby virtuální realita působila přirozeně, vyžaduje zlomkovou odezvu oproti myši. A podle softwarového inženýra Michaela Abrashe ze společnosti Valve zatím přijatelné řešení není na dohled. Nevylučuje však, že se programátorům podaří objevit softwarový "podvod", který by situaci řešil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O90n30d97ř14e42j 14M87a62t11ě54j52k71a 2421332592

Co znam lidi z okolí tak to skoro nikdo nepozná když má hra špatnou odezvu. Já třeba nechápu jak může někdo hrát s Vsyncem protože je ovládání totálně opožděný ale lidi co s tim hrajou řikaj že žádný opoždění nepociťujou. A přitom to zpoždění tam bylo na všech PC a ve všech hrách kde jsem to kdy zkoušel takže to neni žádná náhoda, prostě Vsync zvyšuje několikanásobně odezvu myši a klávesnice.

0/0
5.1.2013 21:48

A69n45d15r17e17j 66B86r15a68b28e58c 4882781907634

S tim vsyncem souhlasim. Jako clovek, co se kdysi pohyboval okolo esports, to zpozdeni nemuzu vystat. Ale tohle je trochu neco jinyho - zpozdeni u mysi se clovek musi naucit vnimat, zpozdenou "realitu" clovek vnima prirozene.

0/0
5.1.2013 21:54

O36n74d78ř85e68j 93M87a93t38ě91j86k45a 2151882752

To asi jo ale stejně mi to hlava nebere jaktože to někdo nevidí. Stejně tak nechápu jak může někdo 25 FPS povaovat za skvělou hratelnost. Lidi jsou prostě divný. ;-D

+1/0
5.1.2013 21:57

A77n56d88r54e25j 37B57r93a48b86e14c 4242381847834

Mne i stabilnich (konzolovych) tricet prijde jako silenost. Je to jak jezdit s mysi po ledu, ale co uz. :)

0/0
5.1.2013 22:00

O24n19d71ř46e28j 76M91a56t63ě65j81k51a 2751242292

Na některý žánry to stačí ale hrát při 30 FPS třeba CoD po netu je sebevražda. A znam hodně lidí co pařej WoT a jede jom to pod 15 FPS, nechápu že je ta hra automaticky nevykopává, jenom to kazej svýmu týmu tim že nic netrefěj. Aby si člověk hru opravdu vychutnal tak to chce tak těch 60 FPS.

0/0
5.1.2013 22:11

R30a80d25i91m 49S11r10a33m74e36k 2774804409973

Je to tragedie. Tak jsem se vyjádřil a teď se jdu dívat na nový díl Big Bang Theory který běží v 23,956 fps ;-)

0/0
6.1.2013 10:35

O64n78d58ř18e54j 76M77a73t67ě70j97k85a 2101342872

Doufam že nechceš srovnávat FPS u her a u filmů, už jsem na to opravdu alergickej. ;-O;-O

+2/0
7.1.2013 8:25

H43e85r81b78e29r65t 32V98á45c44l82a23v84s95k20ý 4499955611572

Lepší než tearing.

+2/−1
6.1.2013 5:22

O98n85d32ř42e30j 46M50a56t22ě53j92k63a 2111752442

Ano, pokud ti hra jede až moc plynule a máš tam třeba 200 FPS tak už je tearing opravdu hnusnej ale u běžnejch her jsem se nikdy nesetkal s tim že by mě tearing nějak otravoval. Snad s vyjímkou her od ID tam to bylo vždycky hodně vidět, hlavně v Doom 3. S Vsyncem se dá hrát možná na gamepadu kde ty reakce člověk nepozná, ale ne na myši. ;-O;-O;-O

0/0
6.1.2013 13:14

M41i50c95h11a21l 42T41e78c23l 8735718638912

hm tak to jsem asi nad clovek ,kdyz jsem Doom 3 dohral asi padesatkrat a s Vsynchem jsem zadnej problem nemel . Mozna to chce taky adekvatni pocitac a nehrat to na 486ce .

0/0
6.1.2013 22:40

O33n52d35ř12e20j 52M60a41t77ě19j20k55a 2511792802

Ono je to hodně vidět v některejch určitejch typech scén, tim jsou hry od ID pověstný to dělal už RTCW, ale furt je to lepší než čtvrtvteřinový reakce se zapnutym Vsynce. ;-D

0/0
7.1.2013 8:27

M49i64c68h53a94l 49T25e66c17l 8195688588822

povestny ? Zvlastni ja jakozto VELKEJ fanda her id Software tohle slysim resp. ctu az diky vam . Nevim ,ale ctvrt vteriny zpozdeni ,ze bych poznal bez nejakejch berlicek ? Tak to pak bych se mohl nazvat nadclovekem . Mit takovej zrak ty jo tak to by byl fakt mazec . Bych vnimal letici kulku a nemusel bych pouzivat bullet time ;-D

0/0
7.1.2013 22:13

O57n79d63ř32e90j 39M58a50t42ě30j97k44a 2681432322

Ty jsi ale uplně mimo, čtvrtvteřiny je právě obrovská odezva ale nějak jsi to nepochopil. Zkoušel jsi někdy hrát multiplayer s pingem 250? Zkus a uvidíš kolik to je zpoždění čtvrt vteřiny. Takový zpoždění totiž způsobuje Vsync. Když škubnu myší tak abych se ve hře otočil o 360 a miší už se dávno zastavim ale obraz se teprve pohne to ti připadá normální? To je 250ms odezva. !!

0/0
7.1.2013 23:35

M31i33c70h92a89l 25T52e21c88l 8765178838372

za prve tykani si nechte pro sve rodice . Za druhe hrat s pingem 250 ms muze jen totalni hlupak . Mam kvalitni pripojeni a nad 10 ms nejdu temer nikdy . Za treti ve hrach je nastaveni citlivosti mysi a ruzne filtrace takze opet opakuju ja s mysi nemam problem . Uz si rozumime ?

0/0
8.1.2013 0:31

O67n93d11ř82e11j 58M29a39t55ě32j60k50a 2321962162

Aha pan důležitej podnikatel.    Ping jsem dal jenom jako příklad toho jak hodně je čtvrt vteřiny. Já tvrdim že zapnutí Vsync zvýší odezvu myši a klávesnice odhadem přibližně na těch 250ms a to je opravdu nehratelný. 

PS: vykej sám sobě, nebo si třeba onikej ;-O

0/0
8.1.2013 0:34

M44i70c19h35a16l 91T45e82c47l 8755688678152

Tak si to tvrdte ,ale tim to hasne . 250 ms pri hre po internetu pozna kazdej . Zvlastni ,ze 250 ms pri pohybu s mysi jsem v zivote nepocitil . Vsynch zapinam vzdy kdyz je to mozny a problem jsem nemel . Hry hraju vic jak 24 let a v zivote jsem s tim problem nemel . Ba co je hlavni  nikdo koho znam a hraje hry podobneho strihu na podobnejch sestavach . 

PS : nahodte nejake video at se pobavime . Ale bavi me jak porad zduraznujete ,ze to tvrdite ;-D  Kazdpadne ja vam to neberu a tim bych tu nasi onikej debatu ukoncil . Dobrou noc preju Pane Matejka

0/0
8.1.2013 1:02

O67n74d54ř83e55j 31M81a47t28ě24j42k20a 2241922752

No na videu toho asi moc nepoznáte, to musí člověk hrát. ;-D  Jde o tu synchronizaci očí a pohybů. Prostě když škubnu myší a ona tam ta šipka ještě neni tak to kazí herní zážitek a to hodně.

0/0
8.1.2013 11:54

A10n20t51o66n28í45n 76L27e67j80s76e44k 1313219627175

Nevím kde jste vzal to, že v-sync způsobuje zpoždění čtvrt vteřiny. V-sync s triple bufferingem přidá k těm cca 50ms co už tam jsou dalších maximálně 17ms (1/60 vteřiny). A to ještě v tom nejhorší případě, průměrně je to jen polovina této hodnoty. Pokud pozorujete zvýšení zpoždění řádově vyšší, je to nějaký bug.

+1/0
24.4.2013 3:48

J41a90n 23S70t79e77h75l93í11k 1249679256564

OT jestli ti vadí tykání, tak choď na diskuze kde si lidi vykaj.

Od bbs-ky přes počáteční diskuze se všude tykalo. Asi to bylo daný komunitou. Teď, co na diskuze zaútočily senioři, úředníci a veledůležitý, tak ani nevím jak se mám na diskuzi vyjadřovat

0/0
24.1.2013 12:14

M75a25r91t97i69n 81B37a33l12á48ž 3680890565862

Čo tak sledovať, kam sa človek pozerá, a tomu prispôsobovať LOD? Minimálne pre jedného by to nemal byť problém.

0/−2
5.1.2013 21:11

A12n78d85r60e36j 65B17r11a29b10e31c 4942321437574

Pokud klient kazdeho uzivatele pobezi na jinem stroji, nemel by to snad byt problem pro nikoho. Otazkou ale je, jak plynule lze LOD prepinat pri rychlych pohybech. Standardne je to zalozene na vzdalenosti a rychlost jejiho zkraceni lze jakz takz odhadnout. S pohyby az 180° v jedne vterine to muze byt horsi.

+1/0
5.1.2013 21:29

M64i13c76h61a70l 91S65e84m46r61á38d 3342826397519

Článek typu: "Mě se zdá, že mě možná, asi, něco napadne..."

+2/−6
5.1.2013 16:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.