Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hráči se radují z odchodu ředitele Diabla 3. Zastání našel u kolegy

Když Jay Wilson, ředitel týmu, jenž stojí za akční řeží Diablo 3, na diskusních fórech hry oznámil, že se v rámci firmy přesouvá na jiný projekt, vzbudil u mnoha hráčů radost. Zastal se ho až Rob Pardo, jeden z šéfů Blizzardu, který se podílel na návrhu většiny her od Blizzardu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i94r78k91a 86V83i43k 8723330108869

Plně souhlasim.. měli od začátku udělat Diablo 3 tak, že do něj implementujou všechny dobrý prvky z předchozích dílů a přidají nějaký nový (jako třeba teď ten Paragon systém, Monster Power apod.)

A plně souhlasim, že aukce totálně zničila Diablo 3... sice říkaj, že jí nemusíme používat, ale ona není šance je nepoužít, když dropy na dobrý itemy jsou strašně nízký... já vždy když otevřu aukci a vidim ty ceny za desítky mil až mild. se mi chce brečet...

+1/0
26.1.2013 15:31

M29a73r26t58i27n17a 22N28o23v41a94k50o79v16a 1555451614583

ředitel D3 si žádné zastání nezaslouží!

+2/−1
25.1.2013 10:28

J22a53n 38S55m66e19t57a27n97a 4785297602154

Já jsem diablo 3 pořídil před měsícem a na první pohled vše vypadalo dobře. Levelování, finance, dokonce i ten AH nějak fungoval. Jakmile jsem se však dostal do 60 levelu, tak jako když někdo mávne kouzelnou hůlkou. AH prakticky ztratil význam, ceny jak někde v blázinci, zároveň už se nedali prodávat předměty. Ale tohle jsou věci, které mě ani zdaleka tolik nevadí, jako jiný fakt. Beru všechny argumenty dole, ale kam se třeba podělo náhodné generování map z Diabla 2? Chodit pořád dokola stejnou cestou je to, co mě vadí více než cokoliv jiného a zároveň je to věc, kterou asi blizzard nedokáže změnit - možná v datadisku. Před koupí jsem počítal s tím, že to je součástí hry a de to třeba i někam dále jako generování nových ukolů atd. a ani ve snu by mě nenapadlo, že tomu tak není. Stejně jako systém zbraní, kterých je málo. Nebo kam se třeba poděli zbraně s ice účinky (které jsem měl nejraději) a proč už ve hře není modrá skupina gemů. Rovněž je škoda, že už ve hře nejsou takové ty kameny, co člověk nosil v invertáři. A půjdu dále, co třeba taková kovárna, nebo gem místo - tyhle dvě věci jsou úplně k ničemu. Stejně jako stores mani - u kterých výhradně prodáváte Rare items, které ani Rare moc nejsou, když jich tam padá a zároveň jejich hodnoty nejsou vůbec Rare. Oni nic takového pro změnu nenabízejí a ještě Vám přímo ukazují veškeré atributy kupovaných předmětů. Zpět ke žlutým itemům na bojišti. Většina předmětů měla zůstat modrých a ty pravé žluté třeba padat s jednou třetinou toho co padají legendární. Celá hra by potřebovala vybalancovat, ale úplně totálně. Co bych udělal já být v jejich pozici? Normálně bych na férovku s příchodem datadisku oznámil, že člověk bude muset založit nový charakter a začít pěkně od začátku s tím, že bych se za to hráči omluvil, ale hra prostě potřebuje vybalancovat a to s tím současným rozběhlým systémem prostě nejde. Myslím, že by to bylo pro mnoho z nich bolestné, ale bohužel je to asi jediná cesta..

+8/0
24.1.2013 4:55

R47o78s45t31i18s24l96a62v 90M65a32j10e36r 2653542979858

Jen k tomu DROPu. Dojdete na 60tý level a myslíte, že v infernu Vám začně hned padat něco co půjde prodávat? Tak to ale není. Ideální je, když si trochu vytáhnete postavu, alespoň na 20tý paragon a pak začněte chodit s MP7 a víc. Uvidíte, že bude den, kdy nespadne jediná legenda. Jindy zase během hodiny tři...třeba neprodejné...ale i tak potěší.

V aukcích jsou často věci předražené jak prase doslova. Ale tohle není o diablu, to je o lidech!

0/−2
24.1.2013 8:42

P40e48t80r 23S21v56o58b72o16d16a 4117985188433

Tohle můžu podepsat. Také si myslím, že endgame content je kamenem úrazu celého D3. Dalo by se to taky říct takhle: "budiž, drop je ruská ruleta, kde padají tuny nepoužitelného bordelu, ale aspoň je random end game content a baví mne chodit random dungy/lokace" nebo "budiž, není endgame content, ale aspoň ten drop je hezky vybalancovaný a když už mi dropne legendárka, tak to zatraceně stojí za to a vždy je použitelná či prodejná" ovšem obojí dohromady... to je tragédie na druhou :-/

+1/−1
24.1.2013 13:35

J98a62n 36S56m71e44t83a46n30a 4635957302864

Dneska jsem nad tím ještě přemýšlel a našel další věc, která mě na Diablu opravdu dost štve. Tím je samotná délka Actů. První je tak nějak na úrovni DIABLA 2 - ACT I. Druhý je už o poznání kratší než v Diablu II. Třetí ještě kratší. A čtvrtý Act v Diablu III?? :) To je normální vtip. To mohli raději spojit dohromady 3-4 a dostat se na jakž takž úroveň a nehrát si na něco, co ta hra není.. :) Každopádně Diablo III hrát budu, ale rozhodně si nedělám iluze o tom, jak je to dokonalá hra, protože na Diablo II s LOD nesahá ani po kotníky a to doslova. Přesně si pamatuji, jak mnoho lidí tvrdilo, jak je Diablo II jednoduchá hra a že mechanismus v ní je primitivní. :) Jak je vidět, Diablo II se pravděpodobně jen tak nepřekoná a dokonce se nebojím tvrdit, že je to pravděpodobně nejlepší RPG tohoto typu, které člověk může i nyní sehnat. Možná teď ten Path of exile, ještě jsem ho nezkoušel, ale podle toho co se píše je myšlenka hry přesně o tom, o čem mělo být Diablo III

+1/0
24.1.2013 19:03
Foto

S16t54a40n53i13s29l22a47v 79S78t90u36p32k86a 9580113186957

Diablo je asi jediná hra, které jsem byl ochoten věnovat svůj čas a začal jej hrát hned od roku 1996 ještě přes 56k vytáčené připojení a s malými pauzami nepřestal hrát ani Diablo II. Diablo III jsem nainstaloval a po měsíci intenzivního hraní se dostal až do inferna a poté jsem jej zase odinstaloval a již se k němu nevrátil a vracet se ani nebudu. To je celé. D3 mě zbavilo jedné delší závislosti, takže za mě díky :)

+8/0
23.1.2013 19:29

V63o81j31t32ě47c10h 19R81ů63ž11e93k 9279272270898

Takže bys měl Blizzardu vlastně poděkovat ;-D

+3/0
23.1.2013 21:30
Foto

S68t51a27n75i62s96l79a95v 95S28t82u44p29k49a 9570353446227

viz. poslední věta :)

+3/0
23.1.2013 21:40

V66o42j47t64ě82c17h 39R43ů30ž64e21k 9529622610738

Viz. Měl bych to číst celý

0/0
23.1.2013 22:51

R40o35s54t97i82s85l35a14v 64M65a88j42e16r 2743582159598

Co Vás tak bavilo na D1 a D2 že jste je hrál pořád od roku 96?

0/0
24.1.2013 8:44

P83e52t13r 68S20v45o28b76o24d83a 4527655308693

Tuhle otázku si musí klást J. Wilson od začátku a doteď na ni nenašel odpověď. RPG (ať už akční nebo klasické) by měli dělat lidi, kteří pro to mají vášeň a ne bussinesmani, kteří jen sledují tržby z prodeje a obratu RMAH...

+2/0
24.1.2013 13:31

J19a67n 68V58o60n39d78r52á73č54e87k 4582458939578

S tím, že člověk AH používat nemusí, bych úplně nesouhlasil. Ona totiž ta hra s přítomností aukce počítá a i podle toho upravili drop. Tzn. do té aukce jít člověk musí, jinak se neposune dál. V D2 alespoň padaly použitelné předměty, takže člověk sice neměl "imba" gear, stejně průběžně upgradoval a bylo to hratelné. Tady mám postavu na 40. paragon levelu a na sobě mám pouze jednu věc, co mi padla. Kdybych měl být omezen pouze na věci, co mi padly, tak hraju pravděpodobně MP2, protože na víc bych neměl. Pokud by hra nabízela možnost vypnout AH a upravit drop tak, aby 99 % předmětů nebyly kraviny typu  kombinace intellect strength, okamžitě bych jí využil. HC možná zkusím, to bylo mohlo být jiné kafe. Trochu mám ale strach - přeci jen i na soft jsem párkrát umřel kvůli lagu, záseku pc či minimalizování hry z důvodu nějaké kraviny typu aktualizace.. a kvůli tomu přijít o mnoho hodin by se mi asi nechtělo.. ale možná zkusím.

+11/0
23.1.2013 11:11

J12a88n 92V59o74n30d88r35á31č68e11k 4812478439948

Toto měla být reakce na příspěvek níže, asi jsem se překlikl :-P

0/0
23.1.2013 11:11

M14a56r92e79k 49Š47e90b35e90s73t89a 2673711723877

já mám na paragonu lvl.37 na sobě 5 mnou dropnutých itemů a rozhodně to nejsou špatné věci....Dead mans Quiver s AS+19%, Blackthorne belt s 230 DEX, Andariels Visage......

drop je prostě random....mě osobně se tento styl líbí ale věřím že sou lidi kteří mají velkou smůlu jako samozřejmě i lidé kteří měli štěstí....

0/−3
23.1.2013 11:31

J58a18n 28V79o89n36d47r74á29č41e46k 4892598579408

Mně se random systém taky líbí, přesto bych zavedl "drobné" úpravy. Smazal bych nelogické kombinace statů a dal jim jistou "minimální" úroveň. A celkově bych snížil drop. Vždyť toho padá tolik, že se to nedá sbírat. To samé u legendárek, 99 % z nich jsou naprosto k ničemu, tak co je na nich legendárního?

+4/0
23.1.2013 11:53

M77a50r41e65k 65Š54e19b21e63s12t84a 2843621273617

no...ale to pak přece nebude random....souhlas ale s tím že bych snížil drop, padá toho zbytečně moc...

+1/−2
23.1.2013 12:52

J42a13n 62V33o39n25d24r24á29č54e15k 4292158549448

Ale bude, jen by bylo méně kombinací. A ono v podstatě celá "random" mánie je směšná. Stejně 90 % postav používá totožné vybavení a totožné skilly.. Takže teď sice padají random itemy, ale 99,99 % z nich je neprodejných a bez přemýšlení jdou vendorovi. Takže to, že existují, žádný reálný dopad stejně nemá. Když bude padat méně itemů a neprodejných z nich bude 80 %, bylo by to fajn..

+5/0
23.1.2013 13:33

R40o25m59a58n 92V32o56c98e81t14k97a 9163251876508

byl bych pro, aby legendarka na svem lvl byla aspon necim zajimava, rare mene dropu, ale omezene staty, tak aby aspon u veci urcenych specielne na nejakou klasu neroloval uplny nesmysl, naopak bych posilil moznost na jeden stat, tak aby byl imba. Proste drop by mel hrace vice zamestnat a ne se stat jen haraburdim pro vendora. No a pak je tu crafting, kapitola sama pro sebe, mimo legendary, prakticky nepouzitelne, protoze ani jeden stat neni zarucen.

+1/0
23.1.2013 15:00

J62a21n 11V79o13n86d95r34á10č92e62k 4362218209608

Crafting je neskutečně zprasenej.. člověk musí sehnat kameny, recepty, trénovat kováře a pak ještě narve hromadu goldů do každého jednotlivého pokusu, přičemž šance na craft slušného itemu je nulová.. a to jsem se těšil, že si ucraftím něco pěkného..

+2/0
23.1.2013 15:37

J34a14k66u29b 70J69a35m13b33o38r 8857131800287

Tak asi.. Clovek by rekl, ze kdyz uz ta postava neco VYRABI, tak by mohla mit alespon nejakou kontrolu nad vysledkem.. A ne neco ve stylu "zavru oci a budu chvili mlatit do kovadliny, schvalne jak to dopadne".. :-/

+1/0
23.1.2013 20:45

M41i18c98h35a77l 91T92o27m35á50n56e44k 9907589646

to je proste gambling z d2 v jinem havu no, ted do nej nerves jen prachy ale i material,jinak je to to same

0/0
24.1.2013 0:08

R40o95m45a87n 31V79o92c49e95t26k80a 9363171776508

D3 hraju a hraju rad. ne ze bych nevidel chyby a nemel pripominky a napady co udelat jinak, ale i tak mi prijde D3 zabavna. Zalezi co a kdo od teto hry ocekava. Jestli nekomu vadi RMAH, tak prece Tvou postavu a Tebe nikdo nenuti ji pouzivat. Je to o stylu hrani. Bud potrebujes hromady zlata a aukci, nebo muzes progres postavit na sobe a nejlepe na kamaradech-komunite, se kterymi hrajete. Jiz delsi dobu hraji pouze HC a tak i par lidi kolem me, co jsem nahodne potkal ve hre a musim rici, ano tim dostala hra jiny, pro me lepsi rozmer. Jo budete oponovat tim, ze  rip a je konec, ano je konec postavy, ale ne hry a to je prave to jak ostatni reaguji na tento ultimatni styl hrani, pomuzeme si levlovat, pomuzeme si predat predmety........ Co psat dal, proste D3 me bavi, uvitam samozrejme kazde zlepseni a datadisk? Jasny to bude tresnicka. Jo a ze odesel ten chlapek? No odesel, ale byl to jeden z mnoha, co D3 pomohli na svet.

Pekne hrani her co vas bavi vsem :-):-)

+4/−4
23.1.2013 9:42

P27e82t25r 15P68o84s63p10í42š27i66l 3162786254717

Též už jsem přestal hrát po několika týdnech. Hra mě nijak neodměňovala za grindění. Bylo to ještě v době, kdy byl extrémně těžký II. akt na infernu. Takže i to mě dost deptalo. Navíc ve hře nejvíc vydělávali ti, kteří využili bugů a zabíjeli dokola ty skřítky (tam kde se furt objevovali na stejným místě), nebo pořád dokola dělali něco, co dost vydělávalo, atd. V posledních chvílích mě zdeptalo už jen to, že reselováním na aukci jsem mohl vydělat za den víc, než za týden zabíjení bosů s max "Nephalem Valor" na nej předměty. To už bylo na adios. Od té doby sem na to nešáh. A je mi líp. ;-)

+6/−1
23.1.2013 7:31

R36o77s75t48i92s42l49a24v 58M48a47j67e12r 2193962659848

Třeba v tom, že II. act v infernu byl na začátku velmi těžký máte pravdu. Ale jak to člověk zkoušel, tak to šlo. Také s úpravami, které udělal Blizzard to je teď super, že si každý může zvolit svou obtížnost.

Další taková myšlenka mne napadá...proč člověk hraje D3? Vy kvůli tomu, aby jste měl co nejvíce goldů? Já jej hřeji protože mne baví. Baví mne mít jeden dobrý drop, z toho týden nic. Baví mne to hrát na MP8, kde je to to už pro mne sakra těžké. Stejně tak mne baví i MP6 atd. atd.

To že se někdy vyplatí nákup a následný prodej předmětů...to platilo možná dřív. Pochybuji, že to platí i dnes. Řekl bych, že se vyplatí najít plánek ke kováři na legendu a tyto předměty vytvořené může člověk prodávat.

+2/−4
23.1.2013 8:46

R49o84s33t73i29s85l88a78v 75M95a12j70e63r 2723242339348

Já jsem hrát a odchod ředitele vůbec nevnímám. Diablo 3 hraji a baví mne pořád. Aukce mu dle mého neuškodila, protože v Diablu 2 byla též, jen mimo hru a jen za reálné peníze. V D3 člověk může za goldy cokoliv koupit i prodat. Však ale o tom to je, hrát, něco i prodat a tím si třeba vydělat na gemování.

Bez prodeje věcí, které mi spadnou a nehodí se (tedy když jsou dobré tak jdou do prodeje) bych si větší gem než star ani nemohl dovolit. Vzhledem k tomu, že mám čtyři postavy na 60ti, z toho Deamon Hunter a Barbar mají už "pár" těch paragon levelů.

Osobně bych řekl, že tan kdo chce, aby D3 bylo jak D2, tak ať hrají D2, ne? To je úplně jednoduché přece.

0/−4
23.1.2013 7:05

J89i13ř59í 68S83o17j76k68a 5658652311268

žádná hra mě ještě tak nenaštvala jako Diablo 3, 1 a 2 jsem hrál měsíce a 3, 14 dnů dohrál na 60 level za dvě postavy a smazal, neskutečná konzolová blbost !!

+3/−1
23.1.2013 1:32

R61o90s45t61i81s65l93a90v 97M17a90j86e68r 2273462479538

Zajímalo by mne kolik měsíců jste hrál Diablo 2, čisté Diablo 2 bez patchů a datadisku...

+3/−3
23.1.2013 6:58

J94i74ř32í 43N76o28v92á15k 1269653762565

A proc te to zajima? Je to prece naprosto irelevantni. Nebo mi chces rict, ze tvurci schvalne udelali nedodelek s tim, ze prijdou patche a datadisk? To bylo podle tebe v poradku?

+5/−3
23.1.2013 8:31

R14o62s29t67i61s23l15a66v 18M81a17j30e42r 2363822219728

Ne, to říci nechci. Já chci poukázat na to, že pokud někdo velebí Diablo 2, tak by si měl uvědomit, že stejně jak se vychytává D3, tak stejně se dodělávalo D2. Pokud někdo velebí D2 a myslí D2:LoD + patch 1.12, tak pak ten člověk nevelebí D2, ale právě D2:LoD + patch 1.12.

Dále by mne zajímalo co bylo na D3 v počátku tak špatné? Tvůrci hru přizpůsobují komunitě a reagují na stížnosti hráčů. A to je správně.

To že vycházela hra a už se mluvilo o datadisku, to je normální. Dnes se datadisk očekává od každého úspěšného titulu. Nejlépe ne jeden.

+3/−3
23.1.2013 9:06

M98a66r70e39k 25Š70e89b97e81s83t71a 2513561653107

zlaté datadisky......kdyby to dělal EA tak bysme měli už místo patchů placené DLC na šatičky, barvičky, obličejíčky a "konec" příběhu....

0/−2
23.1.2013 9:52
Foto

M26i44c92h53a71l 28M16e13r41d80a 2440231679122

Extended Cut pro ME3 nebyl placenej...just saying...zbytek je samozřejmě pravda:)...ale na druhou stranu...nikdo tě nenutí kupovat, estetické vylepšování;)

+1/0
23.1.2013 20:25

M11a50r44e81k 41Š26e98b15e27s88t91a 2383681793397

no to mě nenutí...ale nutí někdo vývojáře místo pořádného obsahu dělat tyhle zrůdnosti.......ale když vám to lidi nevadí.....

0/0
24.1.2013 8:01

J42i24ř60í 25N17o13v97á42k 1399493532915

Tak se meli snad z D2:LOD poucit ne? Vyvojari D3 nebyli na stejne startovni care jako byli ti, kteri zacali vytvaret Diablo 2.

+3/0
23.1.2013 15:11

P58e79t57r 32S95v80o43b37o68d25a 4487115208263

No Blizzard překvapuje sebereflexí, fíha 8-o Faktem je, že bylo až moc viditelné, že Mr. "F That L..seR" Jay Wilson a jeho tým nemají ponětí, kam hru směřovat, resp. jak vůbec nějakou hru vůbec někam směrovat... slova "Lore" a "Diablo 3" se bohužel stala antonymy, v naprostém protikladu oproti Diablo 2, ale nechci to tady propírat, však hráči toho už napsali stovky a stovky postů... šéfové týmů ve firmách se však propouštějí (pardon, přesunují na jiné posty) spíš za čísla na čtvrtletních zprávách, takže předpokládám, že počet hráčů D3 online znatelně poklesl, logicky ruku v ruce s obratem na RMAH, ta navíc dostávala od svého vzniku rány ve formě botujících hráčů a buggerů, což se Wilsonovi a jeho týmu vůbec nedařilo řešit... A jaky je tu budoucnost D3 - v prodeji budoucího datadisku to musí "zacinkat", takže to na druhý pokus zřejmě neponechávají náhodě... Uvidíme, jak z toho marastu vykličkují :-)

+5/0
23.1.2013 1:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.