Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kritikou oceněnému XCOM: Enemy Unknown předcházel děsný prototyp

Loňská reinkarnace série XCOM bývá označována za vzorný příklad povedené herní předělávky. Hlavní návrhář titulu, kterým je Jake Solomon, se však o jeho vznik pokusil již v roce 2003. Ale výsledek byl prý děsný. Vývojáři tak práci na hře raději přerušili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V83l95a11d53i65m30í93r 44V82y24s86o60k17ý 8452982831185

no zas taková pecka to není... a přišlo mi to i dost jednoduché

0/0
30.1.2013 15:40

R77a55d26i66m 66S57l88á21d39e73k 3641872113599

na nejtěžší obtížnost? 8-o supermane

0/0
30.1.2013 15:51

P89e53t17r 18S97v15o19b42o56d82a 1634126663146

By mě zajímalo, jestli zpracujou i Terror from the Deep....uplně se to nabízí

0/0
30.1.2013 13:58

P41e44t47r 14D54v32o75ř12á48k 9732377781438

Pokud usoudí, že na jedničce vydělali dost merglí ... proč ne!

+1/0
30.1.2013 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.