Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kritikou oceněnému XCOM: Enemy Unknown předcházel děsný prototyp

Loňská reinkarnace série XCOM bývá označována za vzorný příklad povedené herní předělávky. Hlavní návrhář titulu, kterým je Jake Solomon, se však o jeho vznik pokusil již v roce 2003. Ale výsledek byl prý děsný. Vývojáři tak práci na hře raději přerušili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37l93a58d19i37m15í78r 72V39y35s56o78k28ý 8132262841665

no zas taková pecka to není... a přišlo mi to i dost jednoduché

0/0
30.1.2013 15:40

R92a27d32i10m 19S32l38á35d38e81k 3941662953269

na nejtěžší obtížnost? 8-o supermane

0/0
30.1.2013 15:51

P46e30t51r 37S77v86o96b82o16d12a 1864926393126

By mě zajímalo, jestli zpracujou i Terror from the Deep....uplně se to nabízí

0/0
30.1.2013 13:58

P15e58t72r 60D96v52o86ř69á52k 9892277701298

Pokud usoudí, že na jedničce vydělali dost merglí ... proč ne!

+1/0
30.1.2013 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.