Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odhalen Zaklínač 3. Bude třicetkrát rozlehlejší než předchozí díl

Třetí počítačové dobrodružství zaklínače Geralta z Rivie od polských tvůrců ze studia CD Projekt RED nabídne otevřený svět, třicetkrát větší než předchozí díl. Fanoušci se mohou kromě bojů těšit i na politické intriky a mnoho obtížných voleb, jež mají dopad na další hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R10a97d31i72m 61Š26o65t50o11l91a 6392961698433

A sakra... To abych pořídil silnější mašinu. Dvojka byla dost náročná, tak se bojim abych trojku zvládnul ;-D

0/0
6.2.2013 6:47

M29i47c50h22a84l 60V26e54r91n19e49r 8227336407194

Zrovna dneska jsem dohrál dvojku:-) Už aby tady byla trojka. Jsem zvědavý, jak se vývojáři popasují s volným světem, doufám, že si Zaklínač i potom udrží kvalitní podání příběhu jako ve dvojce. Teď se musí všichni fandové až do vydání modlit, aby to završení trilogie dopadlo líp než u Mass Effectu;-)

+2/0
5.2.2013 23:16

A75n34t61o58n64í54n 64H40o22l47í87k 8947953224160

No hlavne by to misto exhibovani mohli trochu zoptimalizovat .. dvojku porad nemuzu poradne hrat ..

+4/−3
5.2.2013 12:31

J67i35n26d92ř92i38c10h 66W55o55l16f 4211333493918

asi by to chtělo kvalitnější stroj a není co optimalizovat....

+3/−3
5.2.2013 14:14

A34n40t34o67n77í47n 14H88o63l17í38k 8737963654290

Ano, nemam herni superdesktop se ctyrma grafickyma kartama. Mam jen lepsi notbook, s nVidia 555M. Rozjedu vsechno .. BF3 na max. detaily .. Skyrim na max detaily a jeste si pridam .. ale zaklinace ani na minimalni. 20FPS, nekdy 10. Je to nejhur optimalizovana hra co mi prisla pod ruce od .. hmm .. Zaklinace 1 ! Ten sice fungoval fajn ze zacatku, ale v tom horicim meste na konci to slo na 5FPS a neslo s tim nic delat .. boys to proste neumi.

+6/−1
5.2.2013 14:41

J42i84ř23í 17K54o96d24ý26d81e94k 7600910186973

Něco shnilého je v tvém PC... Zvláště s tou jedničkou je to mimořádně divné... Hrál jsem to na o mnoho horším stroji (jednojádro, 2 GB RAM, ATi 1950). Neříkám, že ten "hořící" konec měl ideální framerate, ale 5 FPS to teda nebylo.

+2/−2
5.2.2013 14:56

D57a28v87i96d 94H69u64s86t47á27k 5933626455615

"Má pravdu předsedo". Zaklínač 2 je kurevsky náročnej na hartware. Je to zatím jediná hra, která donutí mou grafiku jed na plno. (fx590) u ostatnich her jede grafika tak na pul plynu ale u Zaklinače 2 jsem ji v zimne používal jako topeni. V léte jsem Zaklínač 2 prakticky nemohl hrát, protože pak jsem měl pokoj vytopenej tak, že to bylo na padnutí. Hra naprosto úžasná, po dějové stránce jedna z nejlepších her co jsem hrál, ale ta optimalizace byla fakt mizerná.

0/0
5.2.2013 15:52

J64i63ř12í 11K35o23d31ý97d26e93k 7940190246523

zkus projet článek na pctuningu... v nastavení je jedna fičůra, která nikterak extra nevylepšuje vzhled hry, ale požadavek na výkon je extrémní.

0/0
5.2.2013 14:58

M72i26r55o95s89l16a88v 49R76i12c94e 3640554464955

Ubersampling a Cinematic DoF jsou nastavení, na která potřebujete grafické karty jako gtx 590, 690 a jejich obdoby.

0/0
5.2.2013 18:50

J22a91r61e61k 40J27o41u57z89a 4818840369309

Mno jo, Witcher 2 je náročnější. Ale já to hrál na asi 4 roky starém PC Intel Core 2 duo 3,00 GHz, 2GB RAM, GeForce 260 GTX s ani ne 1GB ram na nejmenší detaily, jen sem nechal zaplé vyhlazování a střední zobrazování vzdálenosti a dalo se to slušně hrát s tak 30 fps. V málo náročnejch lokalitách a mimo boje tak 40.

0/0
5.2.2013 21:29

J71a12n 10Č60e49r43m74á10k 7483650543556

Jestli není co optimalizovat na zaklínači 2, tak potom je náš svět úžasný, nikdo nikoho nevraždí, nikdo nekrade a všichni říkáme pouze čirou pravdu.

0/0
6.2.2013 23:54

J95a24r86o10s15l70a67v 83N12o13v12á42k 7575828353407

projet ho na zadech kone z jednoho konce na druhy bude trvat 30-40 minut.... no podle těch řečí o rozhlehlosti na začátku bych čekal 30-40 dní, tohle je poněkud zklamáníRv

0/−13
5.2.2013 10:35

J67a64n 24P15a78v68e77l 8733122448246

Zbytečně rozlehlý svět je překážkou v hratelnosti a navyšuje náklady. Já mám rád volné rozhlehlé světy jako v TES, ale nelze to přehánět.

+9/0
5.2.2013 10:57

O21n71d94ř72e35j 16H15l44á12v54k57a 2844209273529

Trololo. 30-40 dni by byla urcite velice zabavna hra. Pul dne jet nez clovek narazi na nejakou zivou bytost. To by slo na dracku.

+17/0
5.2.2013 11:12

J28a67n 10S66t12e66h18l44í42k 1829519496764

;-D

0/0
5.2.2013 15:07

J37a46r23e96k 69J56o56u22z16a 4398750369519

Ale běž. Ani přeběhnutí Morrowindu nebo Skyrimu ve skutečnosti neni tak časově náročný, když počítáš jen čistou jízdu z bodu A do bodu B. Ale o tom ty hry přece nejsou. Navíc, kdyby to bylo až příliž rozsáhlé, tak jak už tu mnozí napsali, to prostě nebude záživný. Nemluvě o tom, že to bude i hardwarově náročnější. Vzpomeňme ve své době třeba takovou Armu 2, kde figurovaly snad stovky kilometrů prostoru v reálném čase a rozhodně si to nemohl zahrát kde kdo.

0/0
5.2.2013 21:39

S48l33á85v20e79k 13Š87k35á49r19a 7725457415

Mé modlitby byli vyslyšeny bohatě bude stačit aby byla kvalitní jak dvojka. A docela se těším až budu kopat prdel Nilvgardu neboť sever rozhodně líbat císaři zadnici nebude!

+9/0
5.2.2013 10:10

D57a12v37i61d 89D83i65r38g17a 7645401608

Preferoval bych kvalitu jednicky. Podle me slo pojeti hry trochu smerem k linearnimu vypraveni. Porad lepsi nez vetsina toho, co vychazi, ale jednicka byla lepsi.

0/0
6.2.2013 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.