Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odhalen Zaklínač 3. Bude třicetkrát rozlehlejší než předchozí díl

Třetí počítačové dobrodružství zaklínače Geralta z Rivie od polských tvůrců ze studia CD Projekt RED nabídne otevřený svět, třicetkrát větší než předchozí díl. Fanoušci se mohou kromě bojů těšit i na politické intriky a mnoho obtížných voleb, jež mají dopad na další hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R63a35d67i66m 10Š50o97t66o27l81a 6152711438573

A sakra... To abych pořídil silnější mašinu. Dvojka byla dost náročná, tak se bojim abych trojku zvládnul ;-D

0/0
6.2.2013 6:47

M73i59c62h21a48l 38V69e32r23n53e95r 8977936297304

Zrovna dneska jsem dohrál dvojku:-) Už aby tady byla trojka. Jsem zvědavý, jak se vývojáři popasují s volným světem, doufám, že si Zaklínač i potom udrží kvalitní podání příběhu jako ve dvojce. Teď se musí všichni fandové až do vydání modlit, aby to završení trilogie dopadlo líp než u Mass Effectu;-)

+2/0
5.2.2013 23:16

A26n65t96o28n20í31n 86H98o10l22í21k 8607483464880

No hlavne by to misto exhibovani mohli trochu zoptimalizovat .. dvojku porad nemuzu poradne hrat ..

+4/−3
5.2.2013 12:31

J63i94n73d50ř37i71c66h 56W86o92l18f 4431153503108

asi by to chtělo kvalitnější stroj a není co optimalizovat....

+3/−3
5.2.2013 14:14

A12n31t86o45n39í82n 14H58o31l95í35k 8237733564530

Ano, nemam herni superdesktop se ctyrma grafickyma kartama. Mam jen lepsi notbook, s nVidia 555M. Rozjedu vsechno .. BF3 na max. detaily .. Skyrim na max detaily a jeste si pridam .. ale zaklinace ani na minimalni. 20FPS, nekdy 10. Je to nejhur optimalizovana hra co mi prisla pod ruce od .. hmm .. Zaklinace 1 ! Ten sice fungoval fajn ze zacatku, ale v tom horicim meste na konci to slo na 5FPS a neslo s tim nic delat .. boys to proste neumi.

+6/−1
5.2.2013 14:41

J64i28ř93í 50K85o49d21ý11d21e85k 7210240956263

Něco shnilého je v tvém PC... Zvláště s tou jedničkou je to mimořádně divné... Hrál jsem to na o mnoho horším stroji (jednojádro, 2 GB RAM, ATi 1950). Neříkám, že ten "hořící" konec měl ideální framerate, ale 5 FPS to teda nebylo.

+2/−2
5.2.2013 14:56

D88a43v51i69d 27H18u62s38t51á21k 5743896475295

"Má pravdu předsedo". Zaklínač 2 je kurevsky náročnej na hartware. Je to zatím jediná hra, která donutí mou grafiku jed na plno. (fx590) u ostatnich her jede grafika tak na pul plynu ale u Zaklinače 2 jsem ji v zimne používal jako topeni. V léte jsem Zaklínač 2 prakticky nemohl hrát, protože pak jsem měl pokoj vytopenej tak, že to bylo na padnutí. Hra naprosto úžasná, po dějové stránce jedna z nejlepších her co jsem hrál, ale ta optimalizace byla fakt mizerná.

0/0
5.2.2013 15:52

J85i18ř76í 26K69o47d80ý17d32e29k 7390850166153

zkus projet článek na pctuningu... v nastavení je jedna fičůra, která nikterak extra nevylepšuje vzhled hry, ale požadavek na výkon je extrémní.

0/0
5.2.2013 14:58

M97i11r86o23s85l50a68v 67R82i12c97e 3650154444425

Ubersampling a Cinematic DoF jsou nastavení, na která potřebujete grafické karty jako gtx 590, 690 a jejich obdoby.

0/0
5.2.2013 18:50

J85a72r69e78k 72J29o13u62z91a 4848200199829

Mno jo, Witcher 2 je náročnější. Ale já to hrál na asi 4 roky starém PC Intel Core 2 duo 3,00 GHz, 2GB RAM, GeForce 260 GTX s ani ne 1GB ram na nejmenší detaily, jen sem nechal zaplé vyhlazování a střední zobrazování vzdálenosti a dalo se to slušně hrát s tak 30 fps. V málo náročnejch lokalitách a mimo boje tak 40.

0/0
5.2.2013 21:29

J45a50n 81Č14e31r21m69á83k 7383720913816

Jestli není co optimalizovat na zaklínači 2, tak potom je náš svět úžasný, nikdo nikoho nevraždí, nikdo nekrade a všichni říkáme pouze čirou pravdu.

0/0
6.2.2013 23:54

J23a50r75o90s52l98a67v 17N87o29v65á46k 7105948943247

projet ho na zadech kone z jednoho konce na druhy bude trvat 30-40 minut.... no podle těch řečí o rozhlehlosti na začátku bych čekal 30-40 dní, tohle je poněkud zklamáníRv

0/−13
5.2.2013 10:35

J64a46n 40P81a28v56e97l 8973732348736

Zbytečně rozlehlý svět je překážkou v hratelnosti a navyšuje náklady. Já mám rád volné rozhlehlé světy jako v TES, ale nelze to přehánět.

+9/0
5.2.2013 10:57

O33n30d90ř19e80j 26H78l15á21v25k43a 2354479193239

Trololo. 30-40 dni by byla urcite velice zabavna hra. Pul dne jet nez clovek narazi na nejakou zivou bytost. To by slo na dracku.

+17/0
5.2.2013 11:12

J86a31n 84S45t73e49h92l22í85k 1399989666184

;-D

0/0
5.2.2013 15:07

J89a30r83e81k 70J82o88u12z75a 4138320209619

Ale běž. Ani přeběhnutí Morrowindu nebo Skyrimu ve skutečnosti neni tak časově náročný, když počítáš jen čistou jízdu z bodu A do bodu B. Ale o tom ty hry přece nejsou. Navíc, kdyby to bylo až příliž rozsáhlé, tak jak už tu mnozí napsali, to prostě nebude záživný. Nemluvě o tom, že to bude i hardwarově náročnější. Vzpomeňme ve své době třeba takovou Armu 2, kde figurovaly snad stovky kilometrů prostoru v reálném čase a rozhodně si to nemohl zahrát kde kdo.

0/0
5.2.2013 21:39

S84l81á36v43e60k 94Š18k78á63r84a 7225437355

Mé modlitby byli vyslyšeny bohatě bude stačit aby byla kvalitní jak dvojka. A docela se těším až budu kopat prdel Nilvgardu neboť sever rozhodně líbat císaři zadnici nebude!

+9/0
5.2.2013 10:10

D16a25v40i70d 34D98i54r95g26a 7185481398

Preferoval bych kvalitu jednicky. Podle me slo pojeti hry trochu smerem k linearnimu vypraveni. Porad lepsi nez vetsina toho, co vychazi, ale jednicka byla lepsi.

0/0
6.2.2013 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.