- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si hru koupil na xbox live marketplace. Za bodíky vyšla na 500 Kč. Coop je fajn i multak jde ale singl běs. Kdyby měl někdo chuť si zahrát můj gt:kankys81
AVP1,2 i 3 sem si naramne uzil a za ty leta jsem se k tomu i rad vracel tak doufam ze ACM me nadchne stejne jen doufam ze to utahne ten muj velebny kmet jinak budu muset pockat na premie z prace
Aneb jak jsem nedavno rikal ..... Gearbox vyrobil DNF .... a jak vidno AVP je podobny propadak.
Pan Jakl je zrejme na drogach . Zde se bavime o jine hre nez pisete . A taky by bylo fer si o ACM nejdriv neco zjistit nez tu budete napadat Gearbox . Koneckoncu minula diskuze jasne dokazala ,ze o Gearboxu nic nevite natoz pak o politice jak se Duke potazmo Aliens vyrabelo . Aliens je prokleta znacka ,ktera od dob ohlaseni 2001 jeste na PS2 byla MNOHOKRAT rusena a nasledne predelavana . Podekujete Time Gate Studiu za dnesni podobu Aliens Colonial Marines .
Předobjednávku jsem okamžitě zrušil, za tohle peníze nedám. Těch blbých animací jsem si všimnul i v trailerech, ale hru jsem hájil tím, že jde pořád o Work in progress :( ... Jsou to dva roky zpět, co jsem měl pracovat na nové AvP hře, pro kterou jsem napsal vlastní příběh. Kéž by se mi tenhle můj sen splnil a já měl možnost se podílet na vývoji hry s vetřelci a predátory
V Česku ji nikdo neudělá, to je vyloučeno. Dokud nebude existovat nějaký soft na kvalitní automatické generování pohybů živých bytostí a jejich mimiky (s uvěřitelnou variabilitou), jsou takové hry strašně drahé.
Nějak mi není jasný rozdíl mezi "okatě" a "neokatě" nascriptovanou scénou. Už v době Half-Life jsem se smířil s tím, že se občas musím nechat hrou vodit za ručičku, aby scripty proběhly tak, jak developeři zamýšleli.
Zrovna u Half-Lifu je videt veliky posun mezi prvnim a druhym dilem. V prvnim dile jsou ty skripty hodne zjevne, v druhem je to o dost lepsi.
po shlednuti gameplay videa na YT, mi to pripada bez pohybu, vypada to jako kdyby jel robotem misto ovladal marinaka... zadnej pohyd, perspektiva divna...
proč ? proč ? proč ? já se na to tak těšil :-(
No, já už včera vyzkoušel i ten multiplayer (PS3 verze). Neníto úplná tragédie, ale radši budu dál levelovat v Black Ops II.
V singlu jsem už na začátku hry pocítil hroznoufrustraci z několikanásobného úmrtí těsně před checkpointem, ale poté, cojsem zjistil, že se vetřelci pohybují po předem daných trasách, se z opakovánícheckpointu stává procházka růžovou zahradou. Jen nesmíte uvíznout „v davu“(3+) vetřelců. Někdy to úplně bije do očí. Spustíte skript v bodě A (postropě se rozeběhnou 3 vetřelci), ale nedojdete až do bodu B, a tak tam na vás čekajía můžete je sejmout hezky z dálky, protože programátor jim zřejmě zakázalopustit vymezený prostor. Humanoidní nepřátelé taky nepředstavují vážnějšípřekážku, pokud si zvyknete na těžkopádné zbraně.
Taky je zajímavé, že pokud umřete mezi checkpointy, nezresetují se vámstatistiky k předchozímu chceckpointu. Já sem třeba poskočil o 2 úrovněběhem několikanásobného opakování jednoho úseku zmíněného výše.
Ach jo...takže zase zpátky k aliens vs predator 2....
Sakra jak se na něčem může pracovat X let. Y krát to odližit a potom dostat neuvěřitelných 7!!!! hodin?