Diskuze

BioWare: Grafika nové generace je příliš drahá, pokrok není zásadní

Vývojářské rozpočty prý zpočátku zkrotí grafiku na konzolích nové generace. Rozdíl mezi stávající a novou generací tak podle Neila Thompsona, který je hlavním animátorem v Bioware, nebude tak zásadní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a67n 17Š24l19é23g46l

25. 2. 2013 21:08

Možná by to chtělo vymyslet jiný způsob jak vytvářet grafiku. Kupříkladu 3d modely by se mohly řešit pomocí fotografií a 3d technologii ve smyslu 3d fotografií. Pochopitelně by to řešilo jenom hry ze současnosti :-)

0 0
možnosti

R97u59d23a 57S23l30a63v24í90k

25. 2. 2013 17:56

Jinými slovy, veškerý rozpočet padne na grafiku a na příběh a hratelnost už moc nezůstane...

1 0
možnosti

V podstatě se vkrádá myšlenka ... je vůbec nutné vydávat nové, výkonější konzole? Akorát vývojáři PC her budou ještě hůže optimalizovat a donutí nás tím ke koupi silnějších PC, když dnes šlo v poho hrát většinu her na starším notebooku :). Mně osobně stav jak je to teď v pohodě vyhovoval, grafika her je už hezká i tak a nároky na železo nebyly dlouhodobě nijak krvavé.

5 0
možnosti

Subjektivně jistě nepotřebujem. Ale objektivně je to naopak. Člověk si nesmí spokojit s málem, aby si ušetřil trápení pro získání víc.

3 0
možnosti

Next gen grafika bude jistě krásná. Jestliže však na úkor délky kampaní a cen her, pak ji rád oželím.

3 0
možnosti