Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crytek: Příští generace konzolí s PC nemůže soupeřit

Propast mezi konzolemi a PC platformou je větší než kdy dřív, tvrdí šéf společnosti Crytek. Tím je Cevat Yerli, jenž grafické možnosti příští generace konzolí vnímá skepticky. Podle Yerliho totiž Crysis 3 na dnešních výkonných strojích vypadá lépe, než na budoucích konzolích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I53v91i34c43a 27B72o77j66i88č 4129220407752

Koupite si drahe pc, ale hry porad kradete!!! ;-D Pak si stezujete, ze se vsechno ridi pouze konzolema a exkluzivky na PC nejsou!!! Az se kazdy z vas nad sebou zamysli, jestli on, nebo jeho kamaradi kradou hry.

0/0
12.3.2013 8:20
Foto

M69a82r98t77i58n 82K23l45u71m48p85a36r 5576708357214

Takze znovu, pro ty pomalejsi z nas, kteri maji v dnesni dobe problem s instalaci her. Dneska nikdo nic neinstaluje. Prestante laskave opakovat stale dokola ten trapny 15 let stary argument. Dnes kazdy soudny hrac pouziva STEAM pripadne GoG. STEAM funguje tak, ze v elektronickem obchode (cize nemusite se oblekat, rozbijet prasatko a vyrazet do kamenneho obchodu) si vlozim hru do kosiku, zvolim zda koupit pro me nebo jako darek pro nekoho, zaplatim kartou (mam ulozenou a neresim) a hra se sama stahne, opatchuje a zprovozni. STEAM dava na download to, co vam dovoli vase linka. Takze na 120MBitu mi dava cca 14 MB/s. 15 GB hra je stazena za par minut. Pak jen kliknu PLAY a hraju. Jednoduche, ze?

+2/−4
1.3.2013 11:44

H75y35n12e37k 22Š98l43a67h76ů67n97e11k 4259383126139

Ten převod z Mbitů na MBity konzole úplně zničí R^

+1/−1
1.3.2013 12:49

A11l13e64x68a40n38d25r 32K80o53s47t16k68a 5119526549236

A pokud je k tomu software (hra) navržen(a) tak dokonce není problém začít hrát skoro ihned. Prostě se během prvních 100 nebo tak něco MB stáhne samotné jádro programu a data se tahají za běhu. Na druhou stranu bych (na základě vlastních zkušeností i statistik pár providerů) tvrdil, že připojení rychlejší, než které stačí na přenos full HD videa v reálném času, je zbytečné.

0/0
3.3.2013 16:32

J76a19n 13H62o70r49á40k 3103890830221

Ja pracuju v hernim prumyslu a uz jsem mel moznost srovnat par titulu na konzolich a PC hned vedle sebe, naposledy treba posledni addon pro BF3. A srovnavat to a pak se kvuli tomu jeste hadat v diskuzi snad ani nema smysl, grafika na PC je jinde uz dobrejch par let, navic je vsechno takovy sviznejsi, plynulejsi, coz je dost citit u FIFY 13 - kdo mate moznost, zkuste si ji zahrat par hodin na PC a pak pustit na konzoli a uvidite o cem mluvim.

0/−1
1.3.2013 1:55

H30y42n45e82k 74Š30l68a31h56ů17n93e73k 4219893276889

Jenomže tady se srovnává PC s příští generací konzolí.

0/0
1.3.2013 8:12
Foto

M30a69r97t95i57n 70K25l34u92m58p73a40r 5626338677494

To je uplne jedno, krap za 200 - 300 dolaru nikdy nebude rovnocennym souperem plnohodnotneho herniho stroje. Konzole neni nic jineho nez osekane PC. Podivejte se do ceniku treba na CZC.cz, za kolik se prodavaji kvalitni DX11 karty. 8 - 24 tisic. Uz jen ta nejlevnejsi je vyrazne drazsi nez cela konzole. A zaroven jiz dnes poskytuje vetsi GPU vykon, nez ma ta opevovana konzole 4. generace. Zaver si muzete domyslet sam.

+1/−3
1.3.2013 8:16

H53y13n12e47k 17Š64l41a48h42ů30n97e16k 4829453916729

Přitom grafika vypadá stejně. Závěr si můžete domyslet sám :)

+2/−1
1.3.2013 9:43
Foto

M53a59r20t40i90n 86K63l58u27m21p88a26r 5556388677324

Ne nevypada. Vas sen a predstava je absolutni perpetuum mobile. Sen o spickovem obrazu a grafickycjh efektech za par korun. Bohuzel, je to jenom sen. GPU za 100 dolaru (abych nezral), ktera je v novych konzolich, proste nezvladne 1080p ani s FXAA, natoz pak brutalni MSAA, s filtrovanim, godrays, nebo napriklad tessalation, coz je zrovna super funkce, ktera je neuveritelne narcona na vykon. Vas argument je naprosto invalidni. Troufam si tvrdit, ze takovy BF3 na hernim PC z minuleho roku bude stale behat lepe a vypadat lepe nez na takzvane konzoli 4. generace.

+2/−5
1.3.2013 11:16

H48y53n29e18k 87Š79l81a64h38ů59n63e37k 4729193516579

Pokud nemáte nějaká konkrétní čísla o výkonech nové generace, tak jsou vaše příspěvky invalidní, tedy irelevantní, pardon.

+1/0
1.3.2013 12:47

M11i86c13h23a37l 57T65e48c52l 8305958758252

Pan Klumpar si hlavne neuvedumuje ,ze ty takzvane dnesni top grafiky za X tisic mu budou s prichodem PS4 a X720(pracovni nazev) uplne k ho..vnu . Mozna by si mohl taky uvedomit ,jaka byla hardverova narocnost s prichodem x360 min a dop pozadavky u PC portu . Bohuzel to je jen prasprostej grafikofil a da na pindy od Cryteku ,kterej se z rovna s optamilizaci dvakrat moc nemazli . Osobne davam prednost tomu co o PS4 rikaj lidi z Epic Mega Games ,kteri jsou z vykonu PS4 nadseni . A hlavne me tesi ,ze jsou nadseni po tom co rekli za hardverove pozadavky na Samarithana ,kterej byl v zasade jen nekolika minutove tech demo .

+3/−1
1.3.2013 16:30

J91a14n 61T74o66d38o25r82o84v72i77č 9545121417332

Pane Šlahůnek, debatovat s panem Klumparem je stráta času, on si pořád mele svou, o svém počítači za sto tisíc a křápech, když mu položíte konkrétní otázku, tak mlčí.

0/0
1.3.2013 21:25

A36l85e17x69a40n59d54r 50K64o19s21t94k63a 5689446589846

No je to souboj dvou pravd. A) pan K. vypadá na trolla. V tom máte pravdu. Ale na druhou stranu má pravdu i on. Pokud stojí konzole 250 dolarů a je v tom zahrnut nějaký ten procesor, paměť, grafika, pevný disk, mechanika, zdroj, šasí atd, nemluvě o marži prodejce a v ideálním případě i zisku pro výrobce, tak se do toho nevejde grafika za 300 dolarů. A obzvláště na nejnižších stupních výkonu obvykle platí, že zvýšení ceny o 10% znamená zvýšení výkonu na dvojnásobek. (a obráceně, u high endu je dvojnásobná cena a naprosto minimální výkon navíc)

0/0
3.3.2013 16:22

J88a22n 66T59o74d96o51r22o42v82i25č 9235341677342

Já netvrdím že  v něčem nemá, ale kolik je lidí ochotno (pokud si ho neskládá sám) dát 20, 30, 50 tisíc za kompl a kolik lidí  8 tisíc za konzolu, navíc furt mají PCčkáři žvance o grafice a pak to hrají na malém monitoru, tak k čemu jim ta grafika pak je. Cevat Yerli, jim nakuká, že nemůžou udělat lepší grafiku na hrách, z důvodů konzol a oni mu tu blbost zobou z ruky,  ve stejný den ta firma vydá hru Crysis 3 i pro konzole a hra jede na telce v rozlišení 1080p, víc z tv stejně nedostanu.

0/0
4.3.2013 13:51

P26e42t22r 65P23a36v44e65l 3465626965644

mno prave 1080p osekane o vsechny moderni DX11 prvky... Netvrdím, že to není hezký a hratelný, ale na PC v 2560x1600 se všemi DX11 efekty je to uplne jina liga... Na youtube je videi, kde je prime srovnaní PS3 verze vs. PC s DX11 cela rada, jsou tam rozebrany jednotlive sceny a ten rozdil je skutecne markantni... A to neni jen Crysis, v podstate vsechny DX11 se museji pro konzole osekavat, aby vse bezelo plynule...

0/0
11.3.2013 14:25

J55a42n 61H23a49b24á91s65k88o 4734737601873

Krapy, jak tomu rikate, jsou napriklad v USA nejprodavanejsi platformou. A s tim souperenim to je vsem jasne. konzole nikdy nemeli souperit s pc, nevim kde ste na to prisel, nechteji s nim souperit ani ti, co si konzoli porizuji.Proste si chteji zahrat a neresit naroky. Navic nejeden PCkar uz tu brecel, proc ta a ta hra nevyjde taky na PC ;-)

+1/0
1.3.2013 19:58

T64o57m96á75š 38H37r39u51b85ý 4783300561786

ale to už i nejeden konzolista brečel nad tim, proč hra na PC nevyjde i na konzole. My nemáme God of War, Uncharted, Kill Zone, vy zase některý simulátory, MMO hry a strategie.

0/0
4.3.2013 17:46

J45a58n 53H56a29b95á77s42k95o 4784807681753

Pravda, ale ja na konzole kupuju jen a pouze prave ty exkluzivky

0/0
4.3.2013 20:00

J97a41n 11H45a51b68á61s76k57o 4784467881183

tzn. jeste se nestalo, ze by mi na konzoli nejaka hra chybela :-)

0/0
4.3.2013 20:01

J34a66n 22H68o63r40á66k 3693780430211

no vsimnul jsem si, ze i se soucasnou, ze tu jsou nesouhlasny hlasy, kdyz si nekdo dovoli tvrdit, ze soucasny konzole jsou ultrabrzdou herniho vizualu. pritom uz je takovejch grafickejch novejch moznosti. ty se ale dle meho nazoru s prichodem novych konzoli do roka max do dvou vystrilej a zase se bude ctri ctvrte dekady cekat na novy stroje. na jednu stranu je to skoda, na druhou stranu je super, ze neni treba upgradovat kazdy rok hardware, vcetne RAMky a procesoru, jako tomu bylo kolem roku 2000. Ono je bezva, kdyz se vyvojari snazi vyzdimat moznosti soucasnyho konzolovyho hardwaru na max. Vzdyt i na PSP, kde jsou vyvojari hardwarem limitovany opravdu hodne, vznikly vizualne uchvatny hry jako God of War nebo Metal Gear Solid: Peace Walker. Jen tech 7 let nebo kolik cekani na novou generaci grafiky uz je moc. Kdyby to bylo co 4 - 5 let, tak je to optimalni.

0/0
1.3.2013 16:57

J41a53n 76T81o55d68o77r26o16v61i39č 9965501497372

Ano grafika je možná jinde a potom 95% hráčů na pc, to hraje na 60 cm monitoru, od kterého sedí půl metru, takže s té grafiky nemají vůbec nic;-D

0/0
1.3.2013 21:16

J61a94n 12T86o79d16o67r21o71v21i30č 9365251497122

z

0/0
2.3.2013 19:03

P16a29v97e88l 14S96t91e79r31b88a 1104309811551

To co Yerli rekl je stara znama vec. Mam PC i PS2,3 a co me nejvic na treti generaci chybi jsou hry pro vice lidi na jedne konzoli. Klasicke arkady nebo hry ala Baldur's Gate: Dark Alliance. Konzole rezignovaly na svou nejvetsi vyhodu oproti PC, coz je skoda a rezani si vetve pod sebou. Sdileni vysledku a jine hovadiny je mozna dobra zabava pro osamele pubose, ale ve finale koho zajma FejsBook, kdyz se sleze parta v jednom byte s hromadou skopku a dobrou naladou?

0/−2
28.2.2013 16:52

J94a68n 71F28i36k78a71r 9677917635144

Velká výhoda pro konzole byla v minulosti zastaralost televizí. Ono když se konzole připojovali k obyčejné televizi nebo max. polovičnímu hd tak nebyla nekvalita obrazu tak vidět. Ale dnes když se konsole připojí k HD televizi a vedle toho se postaví pc s hd LCD tak je srovnání přímé.

A za slušné pc neni třeba investovat 30 až 60 tisíc. Slušné pc které převálcuje konzole se koupí do dvaceti s celou parádou.[>-]

+5/−3
27.2.2013 8:05

J72a42n 15T69o34d41o62r76o14v55i19č 9985601457392

Ta si nekupujte tv od ECG, nebo Hyundai, tom se pak nemůžete divit.

0/−3
27.2.2013 15:18
Foto

M69a25r79t96i78n 85K85l65u75m51p58a17r 5876708407474

Dobre vy, jen jste nam ukazal, ze jste uplne mimo. On neni problem v televizich, ale v konzolich, vime? Protoze konzole vytlaci signal maximalne 720p a do nativniho rozliseni HDTV 1080p se to upscaluje. A kdyz nahrazujete nedostatecny vypocetni vykon triky jako upscaling, nikdy to nedopadne dobre.

0/−2
1.3.2013 8:13

H36y43n84e40k 64Š85l19a95h57ů47n53e76k 4989843686219

Proč nám pořád cpete tu svou představu o grafice v 1080p? NIkoho to nezajímá.

0/0
1.3.2013 12:48

A81l95e18x56a86n93d83r 28K86o75s38t27k75a 5339736159736

On má docela pravdu. Pokud je vstupní signál do TV (monitoru, projektoru) nižší, než nativní rozlišení, tak je to problém. Přepočet nějakým zařízením v kvalitě kalkulačky prostě celkové kvalitě obrazu neprospěje. A pokud byl již předtím generován v nižším rozlišení (kvůli ušetření výkonu), tak to dělá namísto pixelů moc pěkné čtverce či mlhu.  A kdo má full HD tv, ten si asi nezmenší obraz z konzole na 50 cm úhlopříčku že?

0/0
3.3.2013 16:41

J17a82n 64T75o15d73o82r15o83v49i41č 9425181657892

Pane Kostka, Playstation 3 je špičkové 3D blu ray přehrávač, jeho přirovnání ke kalkulačce, je trochu srandovní. Většina her je v 720p, ty ostatní ( žel bohu menšina) je v 1080p, takže žádná tv s tím nemá problém.

0/0
5.3.2013 11:29

J82a46n 34T90o62d83o60r42o59v66i52č 9875571907292

A ty filmy na BD, co si pouštím na plejáku jsou černobílý, že;-D

0/0
2.3.2013 6:26

R33a72d47i13m 90S12r13a44m76e32k 2344504139533

Což jasně dokazují nejprodávanější PC exkluzivky. Hned je vidět jak vypadá grafika když výrobce není omezován konzolemi :-)

+3/−3
27.2.2013 6:50

O51n84d78ř19e47j 44M38a97r81e52k 2882567492155

no konečně to někdo řekl, že konzole jsou pro dětské hry typu sonic a jiné. bohužel pro PChráče výrobci her omezují úroveň grafiky her jen kvůli tomu aby to chodilo i na konzole..to je bída :-/

+5/−9
26.2.2013 23:35

J19a62n 84T35o24d63o25r68o93v14i74č 9875781117572

No už tu bylo napsáno hodně blbostí, ale tahle je nejlepší :-)

+3/−4
27.2.2013 6:13

P68e37t42r 56D87v17o80r72a78k 9198550899353

Proboha co to plácáte, jde vitět že o konzolích nevíte vůbec nic a nikdy jste na žádné pořádné konzoli nehrál. 8-o

+4/−3
27.2.2013 8:26

J89a94n 24H43a62b97á35s23k46o 4984357481383

Vam vubec nevadi ze to je naopak? Ze hry se portuji z konzoli na PC ? ;-D

+2/−2
27.2.2013 19:50
Foto

M82a89r74t44i59n 64K37l50u22m25p55a10r 5606968377884

Ano, protoze konzole jsou krapy, ktere umi jen a pouze trapny a deset let stary DX9. Vzhledem k tomu, ze GPU jsou zpetne kompatibilni, vyrobci hresi na to, ze i lide s DX11 kartou tu hru spusti v DX9. Vas argument je klasicky priklad neznalosti konzolistu, kteri zastavaji nazor proc zavadet parni drahu, kdyz konesprezna zeleznice tak hezky funguje a kazdy ji vyuziva.

0/−2
1.3.2013 8:20

J16a26n 67H73a89b77á98s89k40o 4344807741443

tu du dum tum. to se moc nepovedlo, protoze ja nejsem neznaly a nejsem konzolista.nejsem ani PCckar. minimalne 10x jsem napsal, ze mam oboji, ze jsem k tomuto tematu nestrany a ze porad shledavam vetsi vyhody v PC. A navic ten 10 let stary DX9 porad vyuziva vice her nez DX11 a driv jak v roce 2015 s nim herni spolecnosti neskonci ;-) Tim nerikam ze je DX9 je kdovico, jasne ze DX11 je uplne jina liga. Stejne ho ale nema tolik her jako prave zmineny DX9, nektere ho maji dokonce dodatecne pomoci patche.

0/0
1.3.2013 19:53

M32i37c16h18a59l 34T90e97c43l 8585898628832

ehm jedinej kdo je tu absolutne mimo je Pan Klumpar : Za prve Playstation nebezi ciste z logickejch duvodu na zadnem DirectX a X360 ma sve rozhrani znacne modifikovane a nejedna se o cistou devitku jak pisete . Argumenty Pana Klumpara jsou zasekle nekde pred sesti lety kdy tu zacinala era X360 a nasledne PS3 . Vubec bych se nedivil kdyby je jen opsal z nejake stare dove diskuze ,kdy PC hraci breceli ,ze konzolove exkluzivity NIKDY nebudou na PC . Jo a Pane klumpar ja jsem PC hrac jen aby bylo jasno . Jen na ten svet nekoukam tak cernobile jako Vy .

0/0
2.3.2013 0:47

J76a79n 67H43a11b10á97s33k39o 4824677741473

Moc pekne napsane, nezbyva nez souhlasit. Davam 3 zlate bludistaky :D

0/0
2.3.2013 1:01
Foto

J14i89ř84í 13K35r83á61k16o89r86a 9489903

"Crysis 3 si od Bonuswebu vysloužil nálepku vizuálně uchvátného titulu, který se však hraje jen nadprůměrně. V zítřejší recenzi tak od nás hra získala 75 %."

Co jste pili tam u vás v té redakci, že píšete tak veselé věty? :-)

+4/−2
26.2.2013 23:22

A10n72d45r90e71j 66B76r20a15b10e28c 4312961337794

Co se vam na tom nezda? :)

+2/−5
27.2.2013 0:15

J76a20n 91H54o48r43á22k 3293100220401

ja v tom vidim casovej paradox, kterej muze zpusobit vcucnuti naseho sveta do jine dimenze

0/−1
1.3.2013 1:50

H33y16n11e77k 86Š92l28a51h10ů36n62e41k 4669253896639

Já v tom taky problém nevidím.

+1/0
1.3.2013 8:13

S41t14a70n62i15s11l13a83v 94P97e42c10a 1573874535445

Úplně normální. Zítra vyjde recenze (která je u napsaná), že hra získala 75 %.

0/0
1.3.2013 11:25

M78i41c43h70a19l 36D23l35o13u55h32ý 2534247776349

Konzoli bych radil koupit ze tří důvodů - 1, pro děti aby dospělému neokupovali PC když si chtějí jen hrát 2, kvůli exkluzivkám 3, když je peněz jako želez a na výdajích nezáleží. Jinak si člověk vystačí s PC. 

Jasně že záleží i na ceně, která je v případě hardwaru konzolí nižší než pořizovací cena nadupaného herního PC, ale když si člověk řekne, že náklady u PC na čtyřjádro procák, desku, 8GB paměti, zvukovku, zdroj, case... nebude považovat za herní náklady ale za náklady na stavbu mašiny umožňující rychlou práci s videem, fotkami atd., tak jediným neopodstatněným nákladem tj. nákladem na hraní her na PC zůstává grafická karta, která aby vizuální stránka her vypadala "jako na konzolích" stačí mainstreamová, za pár tisíc. Takže nakonec jsou náklady na hraní her na PC srovnatelné s náklady na hraní her na konzolích. Vybrat si pak můžete podle toho, jestli rádi hrajete z pohovky s gamepadem v ruce, nebo preferujete přesnost myši a rozmanitost klávesnice. Ve světě frčí konzole, protože je to nejjednoduší cesta k vyhovění dětem, které si chtějí hrát a pak to probírat se spolužáky ve škole a ti spolužáci mají taky konzole, protože jejich rodiče to chtěli taky vyřešit co nejjednodušeji. Když ale člověk nepotřebuje někomu vyhovovat a rozhoduje se sám za sebe, může zjistit, že koupě konzole je hloupost a na hraní stačí PC.

+4/−1
26.2.2013 21:57

J38a57n 78F79i25k38a59r 9347317125264

No ono těch "exkluzivek" moc neni ... .

+1/−1
27.2.2013 8:06

P82e87t59r 27D92v21o82r27a62k 9358800299543

Vážně? Já mám doma na PS3 cca. 50 konzolových exklusivit, problém je že vy jako PC hráč o nich většinou ani nevíte. V rozmezí několika měsíců například vychází Sly Cooper, The Last of Us, God of War: Ascention, Army of Two 3 a Fuse....

+4/−1
27.2.2013 8:28

J14a89n 45T58o59d77o59r69o27v72i13č 9515781177382

Motorstorm

0/0
27.2.2013 15:21

J16a28n 17T22o67d91o53r34o75v84i61č 9205701967242

A Uncharted 1,2,3 tuším taky av  dvojce a trojce je obraz naprostá nádhera.

+1/0
27.2.2013 15:42

H98y57n37e34k 74Š35l92a10h73ů52n52e55k 4659253566749

Ha, konečně mi na BW smazali nějaký příspěvek R^

0/−1
26.2.2013 21:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.