Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Diablo 3 mění dynamiku předmětů. Více se přiblíží druhému dílu

Význam aukčních domů v Diablu 3 postupně klesá a vývojáři ho chtějí s další aktualizací omezit ještě více. Cílem je nabízet méně výjimečných předmětů, které však budou skutečně využitelné. Objevit by se měla i nová výbava, jež umožní alternativní styly hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K42a53r62e26l 56N34o16v39á91k 4294611321351

Zařídit, aby legendárky byly nejen supervzácné, ale i silné, pouhý rok od vydání hry? Žijeme to ale ve splašeném světě. S takovou udělá Blizzard z Diabla3 hratelnou hru ani ne za tři, čtyři roky.

+6/0
7.3.2013 14:32

J84a60n 25V33r72z62a87l 9482625847938

Diablo 3 hraju od počátku až dodnes. S každým patchem došlo ke zlepšení. Proto mám důvěru, že s dalšími a dalšími patchi bude Diablo o dost jinou hrou jako tomu bylo na počátku o datadisku ( možná jich bude i více) nemluvě. Je lehké věci kritizovat, horší je něco vytvářet a balancovat. Fajn den všem Diablo fandům!;-)

+1/−2
7.3.2013 11:25

J60a12n 89K21a43r63e26l 40N61o94v49a20k 5796554448916

super, pockat jak omezeji? vzdyt me nic na inferno poradne nepadlo :)

0/0
7.3.2013 11:16

P84e15t51r 76S34v94o54b77o87d73a 4937435628343

Tohle tu mělo být už dávno. Konečně je tam člověk, který RPG chápe a snaží se zachránit aspoň ty zbytky, co zbylo z legendy jménem Diablo. Ale je to teda sakra s křížkem po funuse. Shame on you Jay Wilson, shame on you!

+1/0
7.3.2013 0:03

T98a79d68e68á65š 53H43o93l94u37b 2127305707391

Obtížnost na infernu srazili hodně dolů, že tam teď skok není téměř žádný a přidali funkci Monster Power, kdy si člověk před hrou může navolit MP od jedné do deseti vyšší obtížnost (za každý MP se pak zvyšuje magic find a gold find).

0/−1
6.3.2013 19:59

M45a50r44e76k 37Š69e12b42e20s17t69a 2643561223327

a to je přesně to co mě na diablu3 teď vadí....dřív to mělo super obtížnost a dohrát inferno bylo fakt těžký a to se mě líbilo...teď je to neskutečně jedoduché a jedinou výzvu představuje MP7-10 ALE to zase neskutečně zpomalí hru...takže bohužel pro mě je D3 nehratelné do doby než přidají ne MP 20 ale nějaké těžké mechanismy jako třeba imunity na elementy...

0/−1
7.3.2013 8:06

J68i68ř82í 76N36o94v68á51k 1209883892575

Misto aby se vydali cestou zdokonalovani a vylepsovani perfektniho systemu hry Diabla 2, ktery fungoval a hru bylo zabavne hrat, tak zacali od zacatku a udelali dlouhodobe nehratelny paskvil. A tento paskvil ted chteji postupne priblizit zpet k Diablu 2 :-D No snad se to podari, je mi totiz lito, jak Diablo 3 skoncilo a doufam ve zlepseni, abych ho pak mohl zase s radosti hrat.

+6/−2
6.3.2013 14:54

A89n19t24o73n13i33n 24H41r47a39d27i15l 1928310661682

Jen na obranu D3, D2 do datadisku, byla opravdu spatna hra. Az Datadisk udelal z D2 legendu

+4/−3
6.3.2013 19:47

T60o98m 10E96k31l71u35n67d 7290530443446

Diablo 3 taky pořád vylepšujou, už je to úplně jiná hra než na začátku. Samozřejmě že tady bude někdo neustále něco psát o nehratelných paskvilech, ale to je nesmysl.

+1/−3
6.3.2013 20:12

P75e98t33r 86S46l21o21v32á95k 9425655417429

na aku obranu? blizz je tvorcom d2 alod... je logicke od nich ocakavat, ze sa poucili, a ze proste d3 nezopakuje chyby d2 pred lod.. nie je mozne ospravedlnovat d3 s tym, ze d2 bolo super az po LOD... to je proste nezmysel, blizz to totalne nezvladol

+3/−2
6.3.2013 20:17

J79i84ř39í 51N76o83v15á38k 1109893212885

Jenze vyvojari nestali pri tvorbe tech dvou her na stejne startovni care. Meli se poucit z d2 lod a rozvijet ho.

+3/0
6.3.2013 20:44

V92o36j28t83a 55P54a59t88k78o65s 8480158398673

Opravdu špatná hra d2 bez datadisku nebyl ani náhodou, byla to skvělá hra. Ale datadisk a hlavně patch 1.09 to posunul hodně dál, to je pravda.

+4/0
6.3.2013 23:50

P80e19t43r 71S27v43o68b63o51d85a 1954256513686

ANo, tímto směrem se vývojáři měli zamyslet tak před rokem a půl a ne rok po vydání...

+13/0
6.3.2013 13:52

M38a16r75t18i22n 97P52o84c92h48m50a87n 6168519622

Absolutni souhlas, me uz zpatky k Diablu nedostane ani to, kdyby tam davali legendarky zadarmo.:-) A takovych lidi znam vic :-)

+4/−4
6.3.2013 14:40

M23i46c34h22a18l 12S94v94o37b71o77d30a 3394846426875

To mě naopak, po tom co jsem to koupil po vydání a hrál asi 2 měsíce příležitostně, k tomu možná zpátky dostanou. Pokud teda už vybalancovali ten skok v obtížnosti, kde jsem s barbarem s 2h mlátil všechno bez problému a pak najednou dostával na 1 hit i se štítem a deffensivnim buildem...to by to letělo hodně rychle zase :)

0/0
6.3.2013 16:14

A39l12e89š 59K72o89p39e92c40k24ý 2952266935318

Tak to už se stalo. S každým patchem Blizzard doslova vydává novou hru. Konečně je k dispozici rozumný endgame. Člověk se propracovává po MP úrovních, postuně sílí. Sice je v aktuálním patchi pořád velký vliv aukce a když padne legendární předmět, tak většinou jde na salvage, ale pokud plánují upravit i tohle, tak D3 začne být opět velmi zábavná hra. Hrál jem první dva měsíce, z zjevných důvodů jsem hraní zanechal a po půl roce jsem se vrátil a opět to zkusil. Světe div se, já tu hru nepoznal.

0/−1
7.3.2013 8:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.