Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Diablo 3 mění dynamiku předmětů. Více se přiblíží druhému dílu

Význam aukčních domů v Diablu 3 postupně klesá a vývojáři ho chtějí s další aktualizací omezit ještě více. Cílem je nabízet méně výjimečných předmětů, které však budou skutečně využitelné. Objevit by se měla i nová výbava, jež umožní alternativní styly hraní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K62a66r58e38l 66N17o59v31á65k 4274621101831

Zařídit, aby legendárky byly nejen supervzácné, ale i silné, pouhý rok od vydání hry? Žijeme to ale ve splašeném světě. S takovou udělá Blizzard z Diabla3 hratelnou hru ani ne za tři, čtyři roky.

+6/0
7.3.2013 14:32

J80a67n 30V42r79z25a89l 9742675747918

Diablo 3 hraju od počátku až dodnes. S každým patchem došlo ke zlepšení. Proto mám důvěru, že s dalšími a dalšími patchi bude Diablo o dost jinou hrou jako tomu bylo na počátku o datadisku ( možná jich bude i více) nemluvě. Je lehké věci kritizovat, horší je něco vytvářet a balancovat. Fajn den všem Diablo fandům!;-)

+1/−2
7.3.2013 11:25

J61a81n 18K33a68r88e25l 91N39o11v65a90k 5826314778106

super, pockat jak omezeji? vzdyt me nic na inferno poradne nepadlo :)

0/0
7.3.2013 11:16

P44e55t78r 19S75v26o31b44o83d19a 4177485448573

Tohle tu mělo být už dávno. Konečně je tam člověk, který RPG chápe a snaží se zachránit aspoň ty zbytky, co zbylo z legendy jménem Diablo. Ale je to teda sakra s křížkem po funuse. Shame on you Jay Wilson, shame on you!

+1/0
7.3.2013 0:03

T25a72d90e90á62š 74H55o77l23u42b 2577725847901

Obtížnost na infernu srazili hodně dolů, že tam teď skok není téměř žádný a přidali funkci Monster Power, kdy si člověk před hrou může navolit MP od jedné do deseti vyšší obtížnost (za každý MP se pak zvyšuje magic find a gold find).

0/−1
6.3.2013 19:59

M51a66r63e51k 95Š92e21b74e33s29t22a 2513151903127

a to je přesně to co mě na diablu3 teď vadí....dřív to mělo super obtížnost a dohrát inferno bylo fakt těžký a to se mě líbilo...teď je to neskutečně jedoduché a jedinou výzvu představuje MP7-10 ALE to zase neskutečně zpomalí hru...takže bohužel pro mě je D3 nehratelné do doby než přidají ne MP 20 ale nějaké těžké mechanismy jako třeba imunity na elementy...

0/−1
7.3.2013 8:06

J33i15ř16í 84N89o66v17á75k 1209393862475

Misto aby se vydali cestou zdokonalovani a vylepsovani perfektniho systemu hry Diabla 2, ktery fungoval a hru bylo zabavne hrat, tak zacali od zacatku a udelali dlouhodobe nehratelny paskvil. A tento paskvil ted chteji postupne priblizit zpet k Diablu 2 :-D No snad se to podari, je mi totiz lito, jak Diablo 3 skoncilo a doufam ve zlepseni, abych ho pak mohl zase s radosti hrat.

+6/−2
6.3.2013 14:54

A68n10t11o95n42i68n 57H59r92a66d49i83l 1918600311602

Jen na obranu D3, D2 do datadisku, byla opravdu spatna hra. Az Datadisk udelal z D2 legendu

+4/−3
6.3.2013 19:47

T26o67m 42E61k13l71u31n40d 7330670773156

Diablo 3 taky pořád vylepšujou, už je to úplně jiná hra než na začátku. Samozřejmě že tady bude někdo neustále něco psát o nehratelných paskvilech, ale to je nesmysl.

+1/−3
6.3.2013 20:12

P60e10t56r 75S85l63o34v36á63k 9295215557719

na aku obranu? blizz je tvorcom d2 alod... je logicke od nich ocakavat, ze sa poucili, a ze proste d3 nezopakuje chyby d2 pred lod.. nie je mozne ospravedlnovat d3 s tym, ze d2 bolo super az po LOD... to je proste nezmysel, blizz to totalne nezvladol

+3/−2
6.3.2013 20:17

J32i53ř73í 21N49o44v16á73k 1559533582235

Jenze vyvojari nestali pri tvorbe tech dvou her na stejne startovni care. Meli se poucit z d2 lod a rozvijet ho.

+3/0
6.3.2013 20:44

V29o14j17t95a 38P74a12t44k89o81s 8870168498373

Opravdu špatná hra d2 bez datadisku nebyl ani náhodou, byla to skvělá hra. Ale datadisk a hlavně patch 1.09 to posunul hodně dál, to je pravda.

+4/0
6.3.2013 23:50

P26e74t67r 36S88v13o23b50o57d98a 1974856593566

ANo, tímto směrem se vývojáři měli zamyslet tak před rokem a půl a ne rok po vydání...

+13/0
6.3.2013 13:52

M38a69r53t35i10n 31P37o49c15h32m55a33n 6818799692

Absolutni souhlas, me uz zpatky k Diablu nedostane ani to, kdyby tam davali legendarky zadarmo.:-) A takovych lidi znam vic :-)

+4/−4
6.3.2013 14:40

M87i63c90h33a42l 93S78v56o80b84o31d33a 3254906666475

To mě naopak, po tom co jsem to koupil po vydání a hrál asi 2 měsíce příležitostně, k tomu možná zpátky dostanou. Pokud teda už vybalancovali ten skok v obtížnosti, kde jsem s barbarem s 2h mlátil všechno bez problému a pak najednou dostával na 1 hit i se štítem a deffensivnim buildem...to by to letělo hodně rychle zase :)

0/0
6.3.2013 16:14

A39l75e25š 83K43o53p27e61c23k37ý 2932466275318

Tak to už se stalo. S každým patchem Blizzard doslova vydává novou hru. Konečně je k dispozici rozumný endgame. Člověk se propracovává po MP úrovních, postuně sílí. Sice je v aktuálním patchi pořád velký vliv aukce a když padne legendární předmět, tak většinou jde na salvage, ale pokud plánují upravit i tohle, tak D3 začne být opět velmi zábavná hra. Hrál jem první dva měsíce, z zjevných důvodů jsem hraní zanechal a po půl roce jsem se vrátil a opět to zkusil. Světe div se, já tu hru nepoznal.

0/−1
7.3.2013 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.