Diskuze

Star Citizen neosekáme kvůli podřadné platformě, tvrdí šéf vývoje

Nejúspěšnější komunitou sponzorovaný projekt je čistokrevnou PC hrou. Potvrdil to šéf jeho vývoje Chris Roberts. Ten si na PC cení otevřenosti platformy a možnosti reagovat na nové technologie. Jako příklad jmenuje novou vlnu přileb pro virtuální realitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já se obávám toho, jak od sc všichni čekají tolik a každý něco jiného, čili ta hra neuspokojí všechny, a to je recept na průšvih

0 0
možnosti

Konecne se to nekdo nebal rict R^

2 0
možnosti

Chris Roberts se s tim nikdy nemazlil. Jeho hry se vzdy museli nechat "ulezet", aby si je clovek mohl zahrat, pac cupovali HW na hadry. JE hezke, ze s vekem neztraci koule.

6 0
možnosti

Nove konzole jsou podstatne rychlejsi nez bezne dostupny PC HW, takze ta jeho reakce je reakce maleho ditete ......

2 23
možnosti

O21n59d38ř35e77j 97I18l46e44k

26. 11. 2013 16:35

On taky nikdo neříká, že ta hra bude určená pro "dostupná" PC, ať už pod tím myslíte cokoli. Viděl jsem demo, ve kterém jeden z autorů dokonce přiznával, že pro maximální detaily není na trhu dostatečný hardware (bylo to ještě před uvedením Tesly K40).

12 0
možnosti

Až zjistí že 50% lidí to má staženo nelegálně tak změní nazor a budou vděčni za konzole.;-D

1 9
možnosti

F32i23l54i48p 20K14r11a95u26s

26. 11. 2013 14:17

Lidi s nelegalnimi kopiemi nebudou mit pristup k te nejlepsi casti hry, k hlavnimu persistentnimu svetu :).

Samozrejme si muzou uzit casti hry na nejakych lokalnich miniserverech...

6 0
možnosti

To prohlášení je mnohem delší, ale článek myslím podstatu vystihuje. On je totiž problém v tom, že dnešní konzole sice opravdu trumfnou dnešní nadprůměrná herní PC (PS4 víc), ale za rok / dva budou ty konzole srovnatelné maximálně s průměrem. A to beru v potaz i značné zpomalení vývoje trhu s PC komponenty.

5 0
možnosti

H85o19n97z14a 44K47o54v58a27r

26. 11. 2013 13:14

Ani bych neřel, že trumfnou současná PC. Procesorově je to osmijádro od AMD. Není to španý procesor, ale otázka je, jestli opravdu budou ty hry schopny využít všech 8 jader. Snad ano. I tak je to na úrovni současných čtyřjader od Intelu pro PC. Tam to vychází plus mínus nastejno. Ale grafika je postavena na Radeonu 7000/8000 (architektra GCN). To je dneska střední třída. Odpovídá to výkonově Radeonu 7770. PS4 má o něco lepší grafiku. Navíc to využívá sdílenou paměť. Xbox One má 8GB RAM. Jasně, je tam papírově vyšší propustnost něž u PC, ale jsem trošku skeptický. K tomu běžný SATA disk. Určitě mají konzole slušný výkon, ale asi to není nic extrémního. Rozhodně ale máte pravdu v tom, že u PC se to bude dál zrychlovat se zachováním kompatibility, což u konzolí nikdo nezaručí.

3 0
možnosti

O85n22d78ř89e87j 46I82l86e66k

26. 11. 2013 11:18

Konečně zase někdo, kdo nejde za penězi, ale za výsledkem. R^

4 0
možnosti

kdyby nešel po penězích, tak to dělá jako spousta jiných fandů zadarmo a ne za nynějších skromných 360 milionů

0 6
možnosti

J82a84n 69W78a46w14r56o43s75z

26. 11. 2013 10:07

Pán je nadšenec pro svou věc a to je beze sporu hezké. Ale nevím jestli nadšenectví a business jdou spolu ruku v ruce. Chce udělat hru v žánru, která už tak má dost omezené spektrum hráču. Chce omezit hru na jednu platformu, navíc bude mít hra bezesporu obrovské hardwarové nároky, tedy hru omezí veřejnosti ještě více. Navíc vývoj takové hry nebude vůbec levný, těch 20 miliónu dolarů co vybral, když to přirovnáme k jiným AAA titulům je celkem malá část rozpočtu. Snad mu to vyjde a nedopadne jako vyhypovana Ouya z Kickstarteru.

4 0
možnosti

do dnešního dne se vybralo 31m dolarů.....

0 0
možnosti

A co Elite : Dangerous, pochazi od guru vsech vesmirnych akci Davida Brabena, nema sice tolik financi coz je skoda, ale i za tu cenu nabidne zcela nemezeny pohyb ve vesmiru a take i z pohledu FP. Star Citizen bude obdobny WoW, bude asi uzasny, ale bude to mainstreamovka pro deti od 3 let vys, zato Elite bude pro hardcore, hrace a hrace minimalne nad dvacet let diky intelektualni vyspelosti hry

0 8
možnosti

dost pochybuju o tom, že od tvůrce Wing Commanderu by vzešel "mainstream pro děti od 3 let výš"

4 0
možnosti

No s penězi jsou už na 31 milionech dolarech . Jako bude to velká věc :)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 3

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...