Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ROZHOVOR: Byli jsme naivní, říká spoluautor úspěšné české Fallout hry

Vývoj postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 1.5: Resurrection trval deset let. Většina z toho, co se udělalo v prvotním naivním nadšení, ve hře buď není, nebo je značně předělané, prozradil Bonuswebu programátor a koordinátor projektu Václav Panoš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a56n 98K95r69p17e12c 5646363854492

souboje jsou vicemene frustrujici. zejmena pak souboje na "dalku" kdy pri 130% skillu prakticky sniperkou netrefite na 10 kroku bandoura do kvetaku... po 70% nema cenu strilet, pokud nechcete neustale save/loadovat protoze to 70% neni ani nahodou. realne je to tak 40%. toto mi asi vadi nejvice. chapu ze obtiznost musi byt, ale musi byt i logicka. oproti tomu je ve hre prilis mnoho streliva a penez. dale je mnoho XP za beznou havet a malo za lidi zjm. ghouly kteri jsou (diky za to) docela tuzi, naopak paraci jakozto sigri pustiny jsou strasne vymekli a i v 3Dckovych falloutech na me pusobili desivjeji. u parace bych snesl klidne i dvounasobek HP. jinak velmi dobra prace. jeste jsem nedohral a tak se necham jeste treba v zaveru prekvapit. ps: nemuzu objasnit vrazdu Marie a uz nevim kudy kam, je to jeden z poslednich questu ktere mam pred zakladnou mutiku a nechce se mi k tomu furt vracet a bloudit. nepomuze nekdo?

0/0
7.1.2014 22:15

P38e10t90r 46G65r98i60v18a48l98s11k96ý 6802494499943

prohledat hroby, promluvit s hrobníkem, promluvit s tatíkem a oběma lídrama gangů...jo ještě si vzpomínám, že jsem musel na chvíli vypadnout z města, tak možná pomohlo i toto.. jinak jí zabila ta ženská z horního gangu (stejně jako jeho vůdce, ale nikomu to neřekla) Už je to déle co jsem to hrál a jména si nepamatuji.....;-)

0/0
7.1.2014 22:30

J60a17n 82K65r82p52e49c 5536123124692

to vsechno jsem udelal, ale uz nic z toho. mozna jsem jen neco udelal ve spatnem poradi. kazdopadne horni gang jsem uz vykydlil, takze mam asi smulu...

0/0
7.1.2014 22:56

J81a69r14o10s41l40a69v 77B17r22ü96m94m34e85r 7724453476

XP body jsou stejné jak v originál Falloutech. Párači jsou v 2D Falloutech relativně lehcí, v 3D naopak, New Vegas to hnízdo bylo jediné, co jsem nedal, i když jsem měl všechny vlastnosti na 10, skilly na 100+ super zbroj a zbraně.

Se sniperkou v 1.5 nemám problém, se 105% skillu se ve dne trefuji přes celou mapu .

0/0
8.1.2014 1:11

J94a23n 37K26r80p26e93c 5546103914242

no prave, a to byla prave chyba i predchozich falloutech. tady jsem cekal ze to bude lepe vyvazene. jo ale ne mirenou strelou... v New Wegas nema cenu tahat na sobe neco tezsiho nez lehke, max stredni brneni. zbytek prilis omezuje. s AMR a ranou do kvetacku z krytu se kazdy parac rozlouskne jak kokosak. Jen se je treba nikdy neukazat a vzdy pokud vyciti jiny parac ze nekdo z nich padnul, je se treba stahnout a schovat, nez se uklidni. A staci pouzivat normalni strelivo, explozivni je mozna trosku zajimavejsi, ale dela to desny kraval, toho si vsimnou vzdy. Mam takovy pocit ze neni problem je sundat i normalni sniperkou z krytu na jednu ranu - a ta je i s tlumicem, takze vetsinou nezjisti ostatni nic, nez na ne dojde rada, a vlastne ani potom ne. doporucuji to v prikrceni obchazet po prave strane dookola po tom vyvysenem balkonu a nenechat se spotnout. pro hlucnejsi drsnaky potom uplne zvrchu (tam kde je ta skupina chanu) se to da kropit z cehokoliv, klidne i atomovkama. rovnez se da nepozorovane vylezt na ten dopravnikovy pas uprostred a kropit to zezhora, a nez se tam nejaky z tech paracu vyskrabe, je davno po nem. energeticke zbrane jsem ve 3D snad nepouzival vubec stejne jako energozbroje. V 1 a 2 energozbroj nema takove negativa jako v 3D.

0/0
8.1.2014 3:02

J85o60s46e44f 63S38t78e47h43l97í69k 7668205719414

Bohužel musím dát za pravdu jednomu škarohlídovi, co recenzoval několik dní po vydání v komentařích na off webu. Hra je skvělá, ale nedodělaná a to pro co se většina RPG hraje dost ničí tím, že jediný úpravce těžkých zbraní je mutant a člověk ho musí při hře proti lovcům sejmout. Jediný obchodník s lepší lehko-těžkou výzbrojí ve hře je opět kandidát na kulku.

A levelování? Ano, vše je těžké. Problém jsou karavany o dvou obtížnostech. Nájezdníci a zviřátka (suprlehká) a ghoulové v energozbrojích a párači (těžká). Když člověk doběhne hned na začátku do Seditu a nechá se najímat do Cor...mi vypadlo jméno - prostě do Redding-like města, má během chvíle hafo zbraní, lvlů a zbroj si koupí za výdělek z prodaných nájezdnických krámů... . Po dvou hodinách karavan je člověk dost tvrdý aby se s karavanou dostal do Albereque a koupil si kevlar....a tím to v podstatě končí. V kevlaru už se zvládne všechno včetně lovení ghoulů v energozbroji/ boj s lovci/ mutanty apod. Pouze pro vykydlení konečného záporňáka (resp každého z main bossů) jsou potřeba energetické/ těžké zbraně a to je zas nepostačující vzhledem k unikátní boss výzbroji. Tzn mé oblibené kritické, srazit do chvilkového bezvědomí a obrat o zbraně....bez toho jde o víceméně nesmyslně dlouhý souboj (s main bossem) - kdy se i můj fallout mozek mlátil do čela že tolik hp vzhledem k příběhu daného nepřítele je nesmysl.

0/0
7.1.2014 10:45

J81i62ř22í 58Ř79e19h16o11ř 9588888736538

jsem to tedy ještě nehrál, ale vaše popisovaná přímočará cesta za výbavou byla možná i v klasických dílech falloutu. Po prvním dohrání už prostě člověk věděl kam jít. Jen příběhová detektivní linka vedla hráče postupným vývojem.

+1/0
7.1.2014 11:19

M10a52r19e55k 40Z47a55h91r56a74d62i41l 6954179345111

No, tak třeba Fallout 2 - Rovnou cesta do San Fran (případně si ještě v NCR nakrást pár bozarů) tam pravidelně očórovat 2 obchodníky v čínský čtvrti a výbava zaručena. Pak si tam u bratrstva zjistit polohu Navarra, tam si vzít zdokonalenou energo zborj. No a pak už si člověk může dělat téměř co chce ;)

+3/0
7.1.2014 11:38

J48a34r56o27s53l48a43v 41B42r51ü22m15m78e58r 7874553886

Tak sejmout není nutné nikoho, ale zase je to takové reálné a těžší, že některé věci nejdou vzít zpět. Člověk musí přemýšlet co udělat a co ne. Mně se to líbí.

Nevíš kam zdrhl Cole?

Že od koupě kevlaru už začíná být hra poměrně snadná je nemoc všech Falloutů.

0/0
7.1.2014 11:22

V83á77c94l34a51v 38D28v64o79r84s16k98ý 8806621727834

Asi jak píše Marek nade mnou, teď naposledy, když jsem si zahrál Fallout 2, tak jsem od 4. lvlu běhal po světě ve vylepšené energo zbroji, to už jsem pak loadoval, akorát když mi někde zhynul parťák.;-D

A souboj se závěrečným bossem byla úplná pohoda, první ranou jsem ho srazil na zem a tam už dodělal, do konce souboje se už nezvedl.:-)

0/0
9.1.2014 8:48

V14á62c33l41a56v 98D61v18o77r23s88k35ý 8506221977864

Hra je skvělá, jen škoda, že ne trochu delší.;-)

+1/0
7.1.2014 8:52

J17o51s21e38f 39J76a95n95o38u62š73e63k 5363414608874

O to radši si ji zase zahraju vícekrát, s jinou postavou, jiným chováním a řešením situacíR^

0/0
7.1.2014 9:17

M49a30r73e94k 63Z23a42h84r26a85d55i38l 6494919245661

No, vzhledem k délce vývoje už bych jí snad ani delší nechtěl ;-)

0/0
7.1.2014 9:19

J86a29n 91J38a51r43o54s 1379657370138

Meli jeste pockat 10-15 let a mohl to byl plnohodnotny Fallout :D

Kecam, uzil jsem si to moc a autorum velky dik za praci.

+1/0
7.1.2014 17:04

M93a35r96e81k 46Z61a10h85r29a47d12i32l 6934189365221

Dík za parádní rozhovor. R^

+2/0
7.1.2014 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.