Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ROZHOVOR: Byli jsme naivní, říká spoluautor úspěšné české Fallout hry

Vývoj postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 1.5: Resurrection trval deset let. Většina z toho, co se udělalo v prvotním naivním nadšení, ve hře buď není, nebo je značně předělané, prozradil Bonuswebu programátor a koordinátor projektu Václav Panoš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a60n 69K34r51p65e17c 5916893554142

souboje jsou vicemene frustrujici. zejmena pak souboje na "dalku" kdy pri 130% skillu prakticky sniperkou netrefite na 10 kroku bandoura do kvetaku... po 70% nema cenu strilet, pokud nechcete neustale save/loadovat protoze to 70% neni ani nahodou. realne je to tak 40%. toto mi asi vadi nejvice. chapu ze obtiznost musi byt, ale musi byt i logicka. oproti tomu je ve hre prilis mnoho streliva a penez. dale je mnoho XP za beznou havet a malo za lidi zjm. ghouly kteri jsou (diky za to) docela tuzi, naopak paraci jakozto sigri pustiny jsou strasne vymekli a i v 3Dckovych falloutech na me pusobili desivjeji. u parace bych snesl klidne i dvounasobek HP. jinak velmi dobra prace. jeste jsem nedohral a tak se necham jeste treba v zaveru prekvapit. ps: nemuzu objasnit vrazdu Marie a uz nevim kudy kam, je to jeden z poslednich questu ktere mam pred zakladnou mutiku a nechce se mi k tomu furt vracet a bloudit. nepomuze nekdo?

0/0
7.1.2014 22:15

P87e10t50r 77G83r19i91v88a97l36s78k75ý 6632424769953

prohledat hroby, promluvit s hrobníkem, promluvit s tatíkem a oběma lídrama gangů...jo ještě si vzpomínám, že jsem musel na chvíli vypadnout z města, tak možná pomohlo i toto.. jinak jí zabila ta ženská z horního gangu (stejně jako jeho vůdce, ale nikomu to neřekla) Už je to déle co jsem to hrál a jména si nepamatuji.....;-)

0/0
7.1.2014 22:30

J13a29n 87K41r48p80e97c 5356643894472

to vsechno jsem udelal, ale uz nic z toho. mozna jsem jen neco udelal ve spatnem poradi. kazdopadne horni gang jsem uz vykydlil, takze mam asi smulu...

0/0
7.1.2014 22:56

J20a41r45o18s22l21a88v 17B18r21ü95m22m20e82r 7864313496

XP body jsou stejné jak v originál Falloutech. Párači jsou v 2D Falloutech relativně lehcí, v 3D naopak, New Vegas to hnízdo bylo jediné, co jsem nedal, i když jsem měl všechny vlastnosti na 10, skilly na 100+ super zbroj a zbraně.

Se sniperkou v 1.5 nemám problém, se 105% skillu se ve dne trefuji přes celou mapu .

0/0
8.1.2014 1:11

J15a51n 77K44r53p39e37c 5266353234372

no prave, a to byla prave chyba i predchozich falloutech. tady jsem cekal ze to bude lepe vyvazene. jo ale ne mirenou strelou... v New Wegas nema cenu tahat na sobe neco tezsiho nez lehke, max stredni brneni. zbytek prilis omezuje. s AMR a ranou do kvetacku z krytu se kazdy parac rozlouskne jak kokosak. Jen se je treba nikdy neukazat a vzdy pokud vyciti jiny parac ze nekdo z nich padnul, je se treba stahnout a schovat, nez se uklidni. A staci pouzivat normalni strelivo, explozivni je mozna trosku zajimavejsi, ale dela to desny kraval, toho si vsimnou vzdy. Mam takovy pocit ze neni problem je sundat i normalni sniperkou z krytu na jednu ranu - a ta je i s tlumicem, takze vetsinou nezjisti ostatni nic, nez na ne dojde rada, a vlastne ani potom ne. doporucuji to v prikrceni obchazet po prave strane dookola po tom vyvysenem balkonu a nenechat se spotnout. pro hlucnejsi drsnaky potom uplne zvrchu (tam kde je ta skupina chanu) se to da kropit z cehokoliv, klidne i atomovkama. rovnez se da nepozorovane vylezt na ten dopravnikovy pas uprostred a kropit to zezhora, a nez se tam nejaky z tech paracu vyskrabe, je davno po nem. energeticke zbrane jsem ve 3D snad nepouzival vubec stejne jako energozbroje. V 1 a 2 energozbroj nema takove negativa jako v 3D.

0/0
8.1.2014 3:02

J91o96s30e88f 52S69t21e90h71l70í88k 7378535119414

Bohužel musím dát za pravdu jednomu škarohlídovi, co recenzoval několik dní po vydání v komentařích na off webu. Hra je skvělá, ale nedodělaná a to pro co se většina RPG hraje dost ničí tím, že jediný úpravce těžkých zbraní je mutant a člověk ho musí při hře proti lovcům sejmout. Jediný obchodník s lepší lehko-těžkou výzbrojí ve hře je opět kandidát na kulku.

A levelování? Ano, vše je těžké. Problém jsou karavany o dvou obtížnostech. Nájezdníci a zviřátka (suprlehká) a ghoulové v energozbrojích a párači (těžká). Když člověk doběhne hned na začátku do Seditu a nechá se najímat do Cor...mi vypadlo jméno - prostě do Redding-like města, má během chvíle hafo zbraní, lvlů a zbroj si koupí za výdělek z prodaných nájezdnických krámů... . Po dvou hodinách karavan je člověk dost tvrdý aby se s karavanou dostal do Albereque a koupil si kevlar....a tím to v podstatě končí. V kevlaru už se zvládne všechno včetně lovení ghoulů v energozbroji/ boj s lovci/ mutanty apod. Pouze pro vykydlení konečného záporňáka (resp každého z main bossů) jsou potřeba energetické/ těžké zbraně a to je zas nepostačující vzhledem k unikátní boss výzbroji. Tzn mé oblibené kritické, srazit do chvilkového bezvědomí a obrat o zbraně....bez toho jde o víceméně nesmyslně dlouhý souboj (s main bossem) - kdy se i můj fallout mozek mlátil do čela že tolik hp vzhledem k příběhu daného nepřítele je nesmysl.

0/0
7.1.2014 10:45

J86i90ř18í 98Ř33e40h68o11ř 9228548166608

jsem to tedy ještě nehrál, ale vaše popisovaná přímočará cesta za výbavou byla možná i v klasických dílech falloutu. Po prvním dohrání už prostě člověk věděl kam jít. Jen příběhová detektivní linka vedla hráče postupným vývojem.

+1/0
7.1.2014 11:19

M87a91r39e66k 44Z76a44h76r79a93d69i98l 6824909885101

No, tak třeba Fallout 2 - Rovnou cesta do San Fran (případně si ještě v NCR nakrást pár bozarů) tam pravidelně očórovat 2 obchodníky v čínský čtvrti a výbava zaručena. Pak si tam u bratrstva zjistit polohu Navarra, tam si vzít zdokonalenou energo zborj. No a pak už si člověk může dělat téměř co chce ;)

+3/0
7.1.2014 11:38

J59a62r80o65s53l80a67v 48B88r81ü22m95m14e16r 7224893286

Tak sejmout není nutné nikoho, ale zase je to takové reálné a těžší, že některé věci nejdou vzít zpět. Člověk musí přemýšlet co udělat a co ne. Mně se to líbí.

Nevíš kam zdrhl Cole?

Že od koupě kevlaru už začíná být hra poměrně snadná je nemoc všech Falloutů.

0/0
7.1.2014 11:22

V39á52c88l59a26v 81D75v65o18r11s30k55ý 8416631557594

Asi jak píše Marek nade mnou, teď naposledy, když jsem si zahrál Fallout 2, tak jsem od 4. lvlu běhal po světě ve vylepšené energo zbroji, to už jsem pak loadoval, akorát když mi někde zhynul parťák.;-D

A souboj se závěrečným bossem byla úplná pohoda, první ranou jsem ho srazil na zem a tam už dodělal, do konce souboje se už nezvedl.:-)

0/0
9.1.2014 8:48

V73á41c23l70a25v 70D86v41o75r85s78k32ý 8636191417154

Hra je skvělá, jen škoda, že ne trochu delší.;-)

+1/0
7.1.2014 8:52

J87o86s86e85f 82J87a68n44o50u22š63e31k 5503654228264

O to radši si ji zase zahraju vícekrát, s jinou postavou, jiným chováním a řešením situacíR^

0/0
7.1.2014 9:17

M13a93r82e59k 80Z36a71h78r77a57d45i55l 6654159775761

No, vzhledem k délce vývoje už bych jí snad ani delší nechtěl ;-)

0/0
7.1.2014 9:19

J34a44n 76J18a98r46o28s 1689527350838

Meli jeste pockat 10-15 let a mohl to byl plnohodnotny Fallout :D

Kecam, uzil jsem si to moc a autorum velky dik za praci.

+1/0
7.1.2014 17:04

M39a87r98e71k 41Z44a65h68r41a67d75i91l 6714839915131

Dík za parádní rozhovor. R^

+2/0
7.1.2014 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.