Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ROZHOVOR: Byli jsme naivní, říká spoluautor úspěšné české Fallout hry

Vývoj postapokalyptické hry na hrdiny Fallout 1.5: Resurrection trval deset let. Většina z toho, co se udělalo v prvotním naivním nadšení, ve hře buď není, nebo je značně předělané, prozradil Bonuswebu programátor a koordinátor projektu Václav Panoš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a61n 97K77r11p96e32c 5586243544912

souboje jsou vicemene frustrujici. zejmena pak souboje na "dalku" kdy pri 130% skillu prakticky sniperkou netrefite na 10 kroku bandoura do kvetaku... po 70% nema cenu strilet, pokud nechcete neustale save/loadovat protoze to 70% neni ani nahodou. realne je to tak 40%. toto mi asi vadi nejvice. chapu ze obtiznost musi byt, ale musi byt i logicka. oproti tomu je ve hre prilis mnoho streliva a penez. dale je mnoho XP za beznou havet a malo za lidi zjm. ghouly kteri jsou (diky za to) docela tuzi, naopak paraci jakozto sigri pustiny jsou strasne vymekli a i v 3Dckovych falloutech na me pusobili desivjeji. u parace bych snesl klidne i dvounasobek HP. jinak velmi dobra prace. jeste jsem nedohral a tak se necham jeste treba v zaveru prekvapit. ps: nemuzu objasnit vrazdu Marie a uz nevim kudy kam, je to jeden z poslednich questu ktere mam pred zakladnou mutiku a nechce se mi k tomu furt vracet a bloudit. nepomuze nekdo?

0/0
7.1.2014 22:15

P37e47t15r 45G60r27i32v14a10l87s52k53ý 6232444979673

prohledat hroby, promluvit s hrobníkem, promluvit s tatíkem a oběma lídrama gangů...jo ještě si vzpomínám, že jsem musel na chvíli vypadnout z města, tak možná pomohlo i toto.. jinak jí zabila ta ženská z horního gangu (stejně jako jeho vůdce, ale nikomu to neřekla) Už je to déle co jsem to hrál a jména si nepamatuji.....;-)

0/0
7.1.2014 22:30

J69a59n 75K86r82p86e55c 5526823254352

to vsechno jsem udelal, ale uz nic z toho. mozna jsem jen neco udelal ve spatnem poradi. kazdopadne horni gang jsem uz vykydlil, takze mam asi smulu...

0/0
7.1.2014 22:56

J33a26r11o62s88l29a83v 77B63r53ü76m66m67e27r 7404673966

XP body jsou stejné jak v originál Falloutech. Párači jsou v 2D Falloutech relativně lehcí, v 3D naopak, New Vegas to hnízdo bylo jediné, co jsem nedal, i když jsem měl všechny vlastnosti na 10, skilly na 100+ super zbroj a zbraně.

Se sniperkou v 1.5 nemám problém, se 105% skillu se ve dne trefuji přes celou mapu .

0/0
8.1.2014 1:11

J24a38n 93K76r22p54e77c 5446783564342

no prave, a to byla prave chyba i predchozich falloutech. tady jsem cekal ze to bude lepe vyvazene. jo ale ne mirenou strelou... v New Wegas nema cenu tahat na sobe neco tezsiho nez lehke, max stredni brneni. zbytek prilis omezuje. s AMR a ranou do kvetacku z krytu se kazdy parac rozlouskne jak kokosak. Jen se je treba nikdy neukazat a vzdy pokud vyciti jiny parac ze nekdo z nich padnul, je se treba stahnout a schovat, nez se uklidni. A staci pouzivat normalni strelivo, explozivni je mozna trosku zajimavejsi, ale dela to desny kraval, toho si vsimnou vzdy. Mam takovy pocit ze neni problem je sundat i normalni sniperkou z krytu na jednu ranu - a ta je i s tlumicem, takze vetsinou nezjisti ostatni nic, nez na ne dojde rada, a vlastne ani potom ne. doporucuji to v prikrceni obchazet po prave strane dookola po tom vyvysenem balkonu a nenechat se spotnout. pro hlucnejsi drsnaky potom uplne zvrchu (tam kde je ta skupina chanu) se to da kropit z cehokoliv, klidne i atomovkama. rovnez se da nepozorovane vylezt na ten dopravnikovy pas uprostred a kropit to zezhora, a nez se tam nejaky z tech paracu vyskrabe, je davno po nem. energeticke zbrane jsem ve 3D snad nepouzival vubec stejne jako energozbroje. V 1 a 2 energozbroj nema takove negativa jako v 3D.

0/0
8.1.2014 3:02

J67o87s39e57f 76S40t76e61h27l71í27k 7308955439454

Bohužel musím dát za pravdu jednomu škarohlídovi, co recenzoval několik dní po vydání v komentařích na off webu. Hra je skvělá, ale nedodělaná a to pro co se většina RPG hraje dost ničí tím, že jediný úpravce těžkých zbraní je mutant a člověk ho musí při hře proti lovcům sejmout. Jediný obchodník s lepší lehko-těžkou výzbrojí ve hře je opět kandidát na kulku.

A levelování? Ano, vše je těžké. Problém jsou karavany o dvou obtížnostech. Nájezdníci a zviřátka (suprlehká) a ghoulové v energozbrojích a párači (těžká). Když člověk doběhne hned na začátku do Seditu a nechá se najímat do Cor...mi vypadlo jméno - prostě do Redding-like města, má během chvíle hafo zbraní, lvlů a zbroj si koupí za výdělek z prodaných nájezdnických krámů... . Po dvou hodinách karavan je člověk dost tvrdý aby se s karavanou dostal do Albereque a koupil si kevlar....a tím to v podstatě končí. V kevlaru už se zvládne všechno včetně lovení ghoulů v energozbroji/ boj s lovci/ mutanty apod. Pouze pro vykydlení konečného záporňáka (resp každého z main bossů) jsou potřeba energetické/ těžké zbraně a to je zas nepostačující vzhledem k unikátní boss výzbroji. Tzn mé oblibené kritické, srazit do chvilkového bezvědomí a obrat o zbraně....bez toho jde o víceméně nesmyslně dlouhý souboj (s main bossem) - kdy se i můj fallout mozek mlátil do čela že tolik hp vzhledem k příběhu daného nepřítele je nesmysl.

0/0
7.1.2014 10:45

J77i50ř74í 96Ř33e39h20o88ř 9848648846668

jsem to tedy ještě nehrál, ale vaše popisovaná přímočará cesta za výbavou byla možná i v klasických dílech falloutu. Po prvním dohrání už prostě člověk věděl kam jít. Jen příběhová detektivní linka vedla hráče postupným vývojem.

+1/0
7.1.2014 11:19

M36a11r71e68k 22Z16a39h98r28a73d29i41l 6984389105201

No, tak třeba Fallout 2 - Rovnou cesta do San Fran (případně si ještě v NCR nakrást pár bozarů) tam pravidelně očórovat 2 obchodníky v čínský čtvrti a výbava zaručena. Pak si tam u bratrstva zjistit polohu Navarra, tam si vzít zdokonalenou energo zborj. No a pak už si člověk může dělat téměř co chce ;)

+3/0
7.1.2014 11:38

J29a83r61o41s59l50a36v 57B47r45ü21m56m26e23r 7424343476

Tak sejmout není nutné nikoho, ale zase je to takové reálné a těžší, že některé věci nejdou vzít zpět. Člověk musí přemýšlet co udělat a co ne. Mně se to líbí.

Nevíš kam zdrhl Cole?

Že od koupě kevlaru už začíná být hra poměrně snadná je nemoc všech Falloutů.

0/0
7.1.2014 11:22

V29á87c75l61a86v 59D92v94o70r75s65k43ý 8446961147644

Asi jak píše Marek nade mnou, teď naposledy, když jsem si zahrál Fallout 2, tak jsem od 4. lvlu běhal po světě ve vylepšené energo zbroji, to už jsem pak loadoval, akorát když mi někde zhynul parťák.;-D

A souboj se závěrečným bossem byla úplná pohoda, první ranou jsem ho srazil na zem a tam už dodělal, do konce souboje se už nezvedl.:-)

0/0
9.1.2014 8:48

V89á56c84l35a83v 56D16v26o20r36s61k65ý 8126511797374

Hra je skvělá, jen škoda, že ne trochu delší.;-)

+1/0
7.1.2014 8:52

J18o83s82e25f 67J85a81n64o73u65š96e63k 5763634528744

O to radši si ji zase zahraju vícekrát, s jinou postavou, jiným chováním a řešením situacíR^

0/0
7.1.2014 9:17

M44a90r82e77k 44Z29a81h38r40a89d35i12l 6134869775591

No, vzhledem k délce vývoje už bych jí snad ani delší nechtěl ;-)

0/0
7.1.2014 9:19

J49a13n 77J41a55r33o37s 1809727120208

Meli jeste pockat 10-15 let a mohl to byl plnohodnotny Fallout :D

Kecam, uzil jsem si to moc a autorum velky dik za praci.

+1/0
7.1.2014 17:04

M26a70r34e61k 45Z69a64h11r35a86d37i61l 6734929985471

Dík za parádní rozhovor. R^

+2/0
7.1.2014 7:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.