- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
souboje jsou vicemene frustrujici. zejmena pak souboje na "dalku" kdy pri 130% skillu prakticky sniperkou netrefite na 10 kroku bandoura do kvetaku... po 70% nema cenu strilet, pokud nechcete neustale save/loadovat protoze to 70% neni ani nahodou. realne je to tak 40%. toto mi asi vadi nejvice. chapu ze obtiznost musi byt, ale musi byt i logicka. oproti tomu je ve hre prilis mnoho streliva a penez. dale je mnoho XP za beznou havet a malo za lidi zjm. ghouly kteri jsou (diky za to) docela tuzi, naopak paraci jakozto sigri pustiny jsou strasne vymekli a i v 3Dckovych falloutech na me pusobili desivjeji. u parace bych snesl klidne i dvounasobek HP. jinak velmi dobra prace. jeste jsem nedohral a tak se necham jeste treba v zaveru prekvapit. ps: nemuzu objasnit vrazdu Marie a uz nevim kudy kam, je to jeden z poslednich questu ktere mam pred zakladnou mutiku a nechce se mi k tomu furt vracet a bloudit. nepomuze nekdo?
prohledat hroby, promluvit s hrobníkem, promluvit s tatíkem a oběma lídrama gangů...jo ještě si vzpomínám, že jsem musel na chvíli vypadnout z města, tak možná pomohlo i toto.. jinak jí zabila ta ženská z horního gangu (stejně jako jeho vůdce, ale nikomu to neřekla) Už je to déle co jsem to hrál a jména si nepamatuji.....
Bohužel musím dát za pravdu jednomu škarohlídovi, co recenzoval několik dní po vydání v komentařích na off webu. Hra je skvělá, ale nedodělaná a to pro co se většina RPG hraje dost ničí tím, že jediný úpravce těžkých zbraní je mutant a člověk ho musí při hře proti lovcům sejmout. Jediný obchodník s lepší lehko-těžkou výzbrojí ve hře je opět kandidát na kulku.
A levelování? Ano, vše je těžké. Problém jsou karavany o dvou obtížnostech. Nájezdníci a zviřátka (suprlehká) a ghoulové v energozbrojích a párači (těžká). Když člověk doběhne hned na začátku do Seditu a nechá se najímat do Cor...mi vypadlo jméno - prostě do Redding-like města, má během chvíle hafo zbraní, lvlů a zbroj si koupí za výdělek z prodaných nájezdnických krámů... . Po dvou hodinách karavan je člověk dost tvrdý aby se s karavanou dostal do Albereque a koupil si kevlar....a tím to v podstatě končí. V kevlaru už se zvládne všechno včetně lovení ghoulů v energozbroji/ boj s lovci/ mutanty apod. Pouze pro vykydlení konečného záporňáka (resp každého z main bossů) jsou potřeba energetické/ těžké zbraně a to je zas nepostačující vzhledem k unikátní boss výzbroji. Tzn mé oblibené kritické, srazit do chvilkového bezvědomí a obrat o zbraně....bez toho jde o víceméně nesmyslně dlouhý souboj (s main bossem) - kdy se i můj fallout mozek mlátil do čela že tolik hp vzhledem k příběhu daného nepřítele je nesmysl.
jsem to tedy ještě nehrál, ale vaše popisovaná přímočará cesta za výbavou byla možná i v klasických dílech falloutu. Po prvním dohrání už prostě člověk věděl kam jít. Jen příběhová detektivní linka vedla hráče postupným vývojem.
Hra je skvělá, jen škoda, že ne trochu delší.
O to radši si ji zase zahraju vícekrát, s jinou postavou, jiným chováním a řešením situací