Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Vetřelec se vrací ke kořenům hororu a odkazuje na Ridleyho Scotta

Alien: Isolation se odehrává patnáct let po událostech filmu Vetřelec od Ridleyho Scotta z roku 1979. Vývojáři slibují, že hráči poznají, co je to strach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F14i15l89i63p 16S90i22m27e48k 6705617653

Už se těším, mám rád styl těchto her, jako dead space atd. Snad to bude skvělé.

0/0
22.1.2014 15:50

P67e24t16r 32Z57a45s94k88o33č36i81l 2535402408419

Ten trailer ve 1280x720 - proč iDNES vždycky úplně vymrví jakýkoliv video? Neriskujou žalobu?  http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4

+2/0
11.1.2014 9:30

A10l91e27x69a65n50d27r 14K54o83s54t53k57a 5769666439336

Hnusný, slizský, kyselinu chrchlající vetřelec, to zní jako naplnění vlhkého snu fanouška., Tedy hardcore fans.. Prosím, hlavně ať v tom vydrží, ať tam nepřidají nějaké vyměklosti.. Správný vetřelec cení druhé zuby i když ho zrovna nakladačem vyhazujetedo kosmu..

+9/0
9.1.2014 16:35

J11a19n 85H69a36b98á28s24k16o 4794857761323

Vypada to nadejne. Vzhled 70. let presne jako od Scotta me nadchnul. Jenze i Colonial marines vypadalo stejne nadejne a vsichni vime, jaka byla realita

+3/0
9.1.2014 15:52

V46á32c75l58a21v 34J30a10n94o24c49h 1206605481127

No, po fiasku s Prométheem bych se s vetřelcem na Ridleyho Scotta raději moc neodkazoval.

0/−7
9.1.2014 14:04

A91l47e21x66a92n58d51r 31K53o70s73t91k98a 5549596699406

Prometheus je pravda zrůdnost. Ale vetřelci jsou stále braní za špičku žánru. Proč se na ně neodkazovat? Naopak, pokud se tvůrci drží schématu: vetřelec je mimořádně hnusný, odolný, rychlý a inteligentní prevít v exoskeletu, který po zranění chrlí kyselinu..

+4/−1
9.1.2014 16:38

J36a32n 46H32a77b97á64s42k22o 4324167931453

Proc zrudnost? Asi jsem vyjimka potvrzujici pravidlo, ale ja jsem z nej byl uneseny. rozhodne byl lepsi nez posledni 2 vetrelci a vsechny AvP dohromady. kazdej mi rikal, jak to nedavalo smysl a ze to nepochopil a tohle a tamto, nebylo na tom naprosto vubec nic k nepochopeni. Pro me je to skvely snimek. Jinak  se zbytkem s Vami musim souhlasit R^

+2/0
10.1.2014 9:46

M59a74r60c25e32l 68H67r29o83c73h 9939109312

Ne že bych si ten film pamatoval do každičkého detailu, ale co si tak vybavuju, tak nejdřív všichni potřebovali helmu, kde byla zabudovaná vysílačka, na konci tajemně ne. Android dvacetkrát zopakuje, že je robot a nemá žádné pocity, ale když spustí nějaký ten hologram nebo něco, tak dělá jůůůů. No a ženská po císaři vesele sprintuje a skáče... Tím vám neberu názor, že je to dobrý film. (I když já už ho nehodlám vidět podruhé) Ale že tam nebylo nic k nepochopení?

0/0
11.1.2014 7:32

J87a47n 41H31a54b45á54s19k83o 4384117791233

tak tam je to zapricineno tim, ze film mel byt jeste o polovinu stopaze delsi a tak se nevyhnete nejakym kixum. Ona to neni ani tak Ridleyho vina, jako studia, protoze mu o polovinu skrouhli rozpocet. Ale v directors cut uz byly i nektere z tech vystrizenych zaberu. Jasne ze zrovna s tim cisarem to bylo dost pretazene za vlasy.

0/0
11.1.2014 14:19

T48o56m33á79š 36S45k37á17l21a 6978417

jak chcete delsi stopazi opravit kiks, ze topograf se ztrati v jeskynich, ktere sam mapuje, ze objevovatele, kteri jdou na cizi planetu jsou vystraseni z kosti, ze biolog se priblizi k nezname zive entite a jde si ji pohladit, nebo ze vezmete odborniky ze vsech oboru na veledulezitou vypravu pres pul vesmiru a ani jim nereknete proc je berete, co budou delat, nebo jak se pripravit. Jestli chcete dalsi, klidne pridam :) 

Klasickou Scottovu preziravost k faktum netreba zminovat (jakoze na prekonani vzdalenosti, kterou uvadi v prvni minute by podsvetelny pohon z Alien universa proste nestacil). Dobre scifi proste dava smysl a pouziva vymyslenych veci coby-kdyby.

0/0
15.1.2014 15:36

J82a32n 89H11a21b52á57s51k31o 4554207271113

To nejsou kixy, delate jako by se lide iracionalne nechovali ;-)

0/0
15.1.2014 16:44

P90e76t69r 48M36a74l45i59š44k18a 6291215941133

Mě se to celkem líbilo.

+3/0
9.1.2014 18:51

M46i58c72h24a76l 48Ž10e47l32i55n52s96k41ý 9790588581670

Hodně by mi k tomu seděla atmosféra první Amnesie nebo Outlast. Žádné zbraně, jen zběsilý útěk (maximálně tak zabití nalákáním do nějaké pasti v podobě vypuštění do vesmíru třeba) a pokud by se dostal k hráči na dosah ruky, tak by hra z 90% končila hodně rychlou smrtí. A náhodné generování jeho (jejich) výskytu v každé úrovni.

+7/0
9.1.2014 10:27

M38a39r32e87k 58Š75e87b79e45s62t81a 2483241703897

tak on patří k alienům i třeba nějaký pěkný plamenomet...ovšem ten by člověk mohl najít vypotřebovat nadrž a zahodit.....jinak rozhodfně slušné nápady .)

+4/0
9.1.2014 11:05

M25i48c20h92a57l 41Ž43e77l11i53n54s24k94ý 9380438641100

Ten plamenomet by šel, ale ne na zabíjení, ale spíš na chvilkové zahnání třeba

+1/0
9.1.2014 11:09

H84e50r90b81e72r25t 87V81á83c43l40a85v27s97k18ý 4839625811922

Ono věru zabít Vetřelce hned zkraje by značně ubralo na napětí ;-)

+3/0
10.1.2014 0:31

A69l64e11x36a94n60d31r 44K14o61s91t51k12a 5969806629726

Záleží na tom, ze kterého filmu vycházíte. V Aliens (tedy v prodloužené verzi) je ty dálkově ovládané rotačáky porcovaly velmi, velmi pěkně.

+2/0
9.1.2014 16:41

H78e17r52b32e32r21t 72V96á12c90l82a54v45s39k42ý 4569495941442

Všichni tu vycházíme pochopitelně z jedničky.

+1/0
10.1.2014 0:32

M83i24c94h30a51l 80Ž82e30l91i91n37s88k46ý 9450448151550

Tak existuje ještě jedna ukázka ... jmenuje se ORIGINS TRAILER ... v téhle ukázce je vidět, že je splněno vše co jsem si přál :) ... hra ve stylu Amnesie, náhodné objevení vetřelce a co se mi líbí nejvíc, je ve hře pouze jeden vetřelec, takže žádná likvidace vetřelců po stovkách ... možná tomu dám i šanci po šílené hře A:CM

+1/0
9.1.2014 15:57

M39i69c46h53a37l 38V91e68r48n88e68r 8317596937614

Četl jsem recenzi na americkém webu, kde si mohli přímo zahrát demo Isolation, a podle toho by tam mělo být všechno, co si přeješ :-) Tedy jediný vetřelec, který cestuje po vesmírné stanici tradičně ventilací a dalšími skrytými cestičkami, aby mohl hráči nečekaně skočit třeba přímo za krk. Jak popisovali postup, tak jedinou možností (alespoň v dané části hry v demu) bylo schovávání, plížení a případně útěk (ale tam má hráč šanci na přežití jenom, pokud se vetřelec zrovna dívá jinam ;-)). Nechybí ani prořezávání dveří. Vetřelec by se měl podle tvrzení autorů hry orientovat hlavně na základě svých smyslů, takže nás snad nečekají srandovní kiksy naskriptovaných scén jako v Colonial Marines, kdy si to někdy vetřelci štrádovali přímo kolem hráče a nevěnovali mu jediný pohled;-D

+2/0
9.1.2014 19:48

J11o45s77e58f 82P85o10ž51i48v89i80l 8144746127450

Super, těším se:-)R^.

+9/−1
9.1.2014 0:13

J18a10r34o86s27l79a58v 89J56a84k13u61b12o90v 8242975415967

krotil y som ocakavania... je to SEGA a CA, Colonial Marines bolo SEGA fiasko, a CA ma na svedomi Rome 2 Total War fiasko... hra nakoniec bude vyzerat uplne inac ako prezentuju...

+5/−1
9.1.2014 8:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.