Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Vetřelec se vrací ke kořenům hororu a odkazuje na Ridleyho Scotta

Alien: Isolation se odehrává patnáct let po událostech filmu Vetřelec od Ridleyho Scotta z roku 1979. Vývojáři slibují, že hráči poznají, co je to strach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F98i41l16i49p 52S61i25m37e37k 6565477123

Už se těším, mám rád styl těchto her, jako dead space atd. Snad to bude skvělé.

0/0
22.1.2014 15:50

P55e54t41r 62Z19a88s68k43o34č48i48l 2595672118839

Ten trailer ve 1280x720 - proč iDNES vždycky úplně vymrví jakýkoliv video? Neriskujou žalobu?  http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4

+2/0
11.1.2014 9:30

A39l41e98x27a46n91d14r 34K83o13s88t82k20a 5549746689406

Hnusný, slizský, kyselinu chrchlající vetřelec, to zní jako naplnění vlhkého snu fanouška., Tedy hardcore fans.. Prosím, hlavně ať v tom vydrží, ať tam nepřidají nějaké vyměklosti.. Správný vetřelec cení druhé zuby i když ho zrovna nakladačem vyhazujetedo kosmu..

+9/0
9.1.2014 16:35

J87a22n 84H59a22b97á30s37k12o 4754617591913

Vypada to nadejne. Vzhled 70. let presne jako od Scotta me nadchnul. Jenze i Colonial marines vypadalo stejne nadejne a vsichni vime, jaka byla realita

+3/0
9.1.2014 15:52

V55á80c51l76a85v 95J37a38n11o19c51h 1306575591297

No, po fiasku s Prométheem bych se s vetřelcem na Ridleyho Scotta raději moc neodkazoval.

0/−7
9.1.2014 14:04

A16l57e87x58a78n17d70r 55K25o34s26t43k77a 5899446269516

Prometheus je pravda zrůdnost. Ale vetřelci jsou stále braní za špičku žánru. Proč se na ně neodkazovat? Naopak, pokud se tvůrci drží schématu: vetřelec je mimořádně hnusný, odolný, rychlý a inteligentní prevít v exoskeletu, který po zranění chrlí kyselinu..

+4/−1
9.1.2014 16:38

J73a90n 56H18a40b42á68s78k40o 4114867131423

Proc zrudnost? Asi jsem vyjimka potvrzujici pravidlo, ale ja jsem z nej byl uneseny. rozhodne byl lepsi nez posledni 2 vetrelci a vsechny AvP dohromady. kazdej mi rikal, jak to nedavalo smysl a ze to nepochopil a tohle a tamto, nebylo na tom naprosto vubec nic k nepochopeni. Pro me je to skvely snimek. Jinak  se zbytkem s Vami musim souhlasit R^

+2/0
10.1.2014 9:46

M39a64r48c11e30l 53H86r12o80c83h 9839359352

Ne že bych si ten film pamatoval do každičkého detailu, ale co si tak vybavuju, tak nejdřív všichni potřebovali helmu, kde byla zabudovaná vysílačka, na konci tajemně ne. Android dvacetkrát zopakuje, že je robot a nemá žádné pocity, ale když spustí nějaký ten hologram nebo něco, tak dělá jůůůů. No a ženská po císaři vesele sprintuje a skáče... Tím vám neberu názor, že je to dobrý film. (I když já už ho nehodlám vidět podruhé) Ale že tam nebylo nic k nepochopení?

0/0
11.1.2014 7:32

J52a68n 61H59a47b65á91s10k55o 4654127211753

tak tam je to zapricineno tim, ze film mel byt jeste o polovinu stopaze delsi a tak se nevyhnete nejakym kixum. Ona to neni ani tak Ridleyho vina, jako studia, protoze mu o polovinu skrouhli rozpocet. Ale v directors cut uz byly i nektere z tech vystrizenych zaberu. Jasne ze zrovna s tim cisarem to bylo dost pretazene za vlasy.

0/0
11.1.2014 14:19

T25o29m78á47š 15S83k51á82l94a 6618947

jak chcete delsi stopazi opravit kiks, ze topograf se ztrati v jeskynich, ktere sam mapuje, ze objevovatele, kteri jdou na cizi planetu jsou vystraseni z kosti, ze biolog se priblizi k nezname zive entite a jde si ji pohladit, nebo ze vezmete odborniky ze vsech oboru na veledulezitou vypravu pres pul vesmiru a ani jim nereknete proc je berete, co budou delat, nebo jak se pripravit. Jestli chcete dalsi, klidne pridam :) 

Klasickou Scottovu preziravost k faktum netreba zminovat (jakoze na prekonani vzdalenosti, kterou uvadi v prvni minute by podsvetelny pohon z Alien universa proste nestacil). Dobre scifi proste dava smysl a pouziva vymyslenych veci coby-kdyby.

0/0
15.1.2014 15:36

J75a69n 89H39a49b92á16s71k81o 4144897101273

To nejsou kixy, delate jako by se lide iracionalne nechovali ;-)

0/0
15.1.2014 16:44

P80e63t30r 20M42a82l98i45š89k54a 6381665321433

Mě se to celkem líbilo.

+3/0
9.1.2014 18:51

M78i10c82h52a57l 16Ž65e82l76i74n62s60k61ý 9590408381700

Hodně by mi k tomu seděla atmosféra první Amnesie nebo Outlast. Žádné zbraně, jen zběsilý útěk (maximálně tak zabití nalákáním do nějaké pasti v podobě vypuštění do vesmíru třeba) a pokud by se dostal k hráči na dosah ruky, tak by hra z 90% končila hodně rychlou smrtí. A náhodné generování jeho (jejich) výskytu v každé úrovni.

+7/0
9.1.2014 10:27

M34a28r61e65k 51Š63e41b49e21s61t59a 2853251613717

tak on patří k alienům i třeba nějaký pěkný plamenomet...ovšem ten by člověk mohl najít vypotřebovat nadrž a zahodit.....jinak rozhodfně slušné nápady .)

+4/0
9.1.2014 11:05

M26i59c37h71a97l 61Ž42e92l60i96n85s54k56ý 9810318491140

Ten plamenomet by šel, ale ne na zabíjení, ale spíš na chvilkové zahnání třeba

+1/0
9.1.2014 11:09

H60e83r13b47e69r76t 36V45á51c13l45a54v16s95k61ý 4239895431122

Ono věru zabít Vetřelce hned zkraje by značně ubralo na napětí ;-)

+3/0
10.1.2014 0:31

A31l68e39x18a91n35d11r 68K64o18s83t67k89a 5229546359416

Záleží na tom, ze kterého filmu vycházíte. V Aliens (tedy v prodloužené verzi) je ty dálkově ovládané rotačáky porcovaly velmi, velmi pěkně.

+2/0
9.1.2014 16:41

H57e33r55b81e10r35t 56V58á95c48l53a11v33s40k66ý 4479285271452

Všichni tu vycházíme pochopitelně z jedničky.

+1/0
10.1.2014 0:32

M30i74c21h22a68l 18Ž70e37l66i44n55s41k61ý 9700308651650

Tak existuje ještě jedna ukázka ... jmenuje se ORIGINS TRAILER ... v téhle ukázce je vidět, že je splněno vše co jsem si přál :) ... hra ve stylu Amnesie, náhodné objevení vetřelce a co se mi líbí nejvíc, je ve hře pouze jeden vetřelec, takže žádná likvidace vetřelců po stovkách ... možná tomu dám i šanci po šílené hře A:CM

+1/0
9.1.2014 15:57

M87i30c30h42a82l 59V95e85r56n66e40r 8767276297714

Četl jsem recenzi na americkém webu, kde si mohli přímo zahrát demo Isolation, a podle toho by tam mělo být všechno, co si přeješ :-) Tedy jediný vetřelec, který cestuje po vesmírné stanici tradičně ventilací a dalšími skrytými cestičkami, aby mohl hráči nečekaně skočit třeba přímo za krk. Jak popisovali postup, tak jedinou možností (alespoň v dané části hry v demu) bylo schovávání, plížení a případně útěk (ale tam má hráč šanci na přežití jenom, pokud se vetřelec zrovna dívá jinam ;-)). Nechybí ani prořezávání dveří. Vetřelec by se měl podle tvrzení autorů hry orientovat hlavně na základě svých smyslů, takže nás snad nečekají srandovní kiksy naskriptovaných scén jako v Colonial Marines, kdy si to někdy vetřelci štrádovali přímo kolem hráče a nevěnovali mu jediný pohled;-D

+2/0
9.1.2014 19:48

J94o18s14e66f 45P21o85ž73i39v97i88l 8234496177910

Super, těším se:-)R^.

+9/−1
9.1.2014 0:13

J39a13r73o10s59l96a95v 12J47a24k24u35b22o50v 8392595495247

krotil y som ocakavania... je to SEGA a CA, Colonial Marines bolo SEGA fiasko, a CA ma na svedomi Rome 2 Total War fiasko... hra nakoniec bude vyzerat uplne inac ako prezentuju...

+5/−1
9.1.2014 8:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.