Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový Vetřelec se vrací ke kořenům hororu a odkazuje na Ridleyho Scotta

Alien: Isolation se odehrává patnáct let po událostech filmu Vetřelec od Ridleyho Scotta z roku 1979. Vývojáři slibují, že hráči poznají, co je to strach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F88i77l74i28p 38S42i20m83e32k 6925247113

Už se těším, mám rád styl těchto her, jako dead space atd. Snad to bude skvělé.

0/0
22.1.2014 15:50

P96e35t75r 15Z69a93s14k96o43č42i59l 2715652468909

Ten trailer ve 1280x720 - proč iDNES vždycky úplně vymrví jakýkoliv video? Neriskujou žalobu?  http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4

+2/0
11.1.2014 9:30

A20l60e88x47a44n76d33r 33K33o84s13t20k94a 5819986649446

Hnusný, slizský, kyselinu chrchlající vetřelec, to zní jako naplnění vlhkého snu fanouška., Tedy hardcore fans.. Prosím, hlavně ať v tom vydrží, ať tam nepřidají nějaké vyměklosti.. Správný vetřelec cení druhé zuby i když ho zrovna nakladačem vyhazujetedo kosmu..

+9/0
9.1.2014 16:35

J59a39n 73H61a17b84á37s38k53o 4684357551273

Vypada to nadejne. Vzhled 70. let presne jako od Scotta me nadchnul. Jenze i Colonial marines vypadalo stejne nadejne a vsichni vime, jaka byla realita

+3/0
9.1.2014 15:52

V91á51c98l33a43v 54J79a34n72o11c52h 1306655821187

No, po fiasku s Prométheem bych se s vetřelcem na Ridleyho Scotta raději moc neodkazoval.

0/−7
9.1.2014 14:04

A24l44e76x24a22n36d71r 38K13o74s61t19k89a 5179976769156

Prometheus je pravda zrůdnost. Ale vetřelci jsou stále braní za špičku žánru. Proč se na ně neodkazovat? Naopak, pokud se tvůrci drží schématu: vetřelec je mimořádně hnusný, odolný, rychlý a inteligentní prevít v exoskeletu, který po zranění chrlí kyselinu..

+4/−1
9.1.2014 16:38

J81a51n 27H53a81b75á31s88k79o 4144107591643

Proc zrudnost? Asi jsem vyjimka potvrzujici pravidlo, ale ja jsem z nej byl uneseny. rozhodne byl lepsi nez posledni 2 vetrelci a vsechny AvP dohromady. kazdej mi rikal, jak to nedavalo smysl a ze to nepochopil a tohle a tamto, nebylo na tom naprosto vubec nic k nepochopeni. Pro me je to skvely snimek. Jinak  se zbytkem s Vami musim souhlasit R^

+2/0
10.1.2014 9:46

M70a54r45c53e89l 78H13r89o35c29h 9229959572

Ne že bych si ten film pamatoval do každičkého detailu, ale co si tak vybavuju, tak nejdřív všichni potřebovali helmu, kde byla zabudovaná vysílačka, na konci tajemně ne. Android dvacetkrát zopakuje, že je robot a nemá žádné pocity, ale když spustí nějaký ten hologram nebo něco, tak dělá jůůůů. No a ženská po císaři vesele sprintuje a skáče... Tím vám neberu názor, že je to dobrý film. (I když já už ho nehodlám vidět podruhé) Ale že tam nebylo nic k nepochopení?

0/0
11.1.2014 7:32

J80a45n 88H26a74b34á46s47k24o 4644637411683

tak tam je to zapricineno tim, ze film mel byt jeste o polovinu stopaze delsi a tak se nevyhnete nejakym kixum. Ona to neni ani tak Ridleyho vina, jako studia, protoze mu o polovinu skrouhli rozpocet. Ale v directors cut uz byly i nektere z tech vystrizenych zaberu. Jasne ze zrovna s tim cisarem to bylo dost pretazene za vlasy.

0/0
11.1.2014 14:19

T55o34m42á31š 71S78k48á20l89a 6638547

jak chcete delsi stopazi opravit kiks, ze topograf se ztrati v jeskynich, ktere sam mapuje, ze objevovatele, kteri jdou na cizi planetu jsou vystraseni z kosti, ze biolog se priblizi k nezname zive entite a jde si ji pohladit, nebo ze vezmete odborniky ze vsech oboru na veledulezitou vypravu pres pul vesmiru a ani jim nereknete proc je berete, co budou delat, nebo jak se pripravit. Jestli chcete dalsi, klidne pridam :) 

Klasickou Scottovu preziravost k faktum netreba zminovat (jakoze na prekonani vzdalenosti, kterou uvadi v prvni minute by podsvetelny pohon z Alien universa proste nestacil). Dobre scifi proste dava smysl a pouziva vymyslenych veci coby-kdyby.

0/0
15.1.2014 15:36

J63a17n 97H12a90b26á97s41k85o 4274497531893

To nejsou kixy, delate jako by se lide iracionalne nechovali ;-)

0/0
15.1.2014 16:44

P86e35t35r 27M26a56l88i80š21k31a 6321775571133

Mě se to celkem líbilo.

+3/0
9.1.2014 18:51

M57i43c57h46a90l 80Ž43e62l66i36n44s56k96ý 9660328551500

Hodně by mi k tomu seděla atmosféra první Amnesie nebo Outlast. Žádné zbraně, jen zběsilý útěk (maximálně tak zabití nalákáním do nějaké pasti v podobě vypuštění do vesmíru třeba) a pokud by se dostal k hráči na dosah ruky, tak by hra z 90% končila hodně rychlou smrtí. A náhodné generování jeho (jejich) výskytu v každé úrovni.

+7/0
9.1.2014 10:27

M34a68r97e81k 69Š58e32b88e65s79t27a 2963161693217

tak on patří k alienům i třeba nějaký pěkný plamenomet...ovšem ten by člověk mohl najít vypotřebovat nadrž a zahodit.....jinak rozhodfně slušné nápady .)

+4/0
9.1.2014 11:05

M48i32c83h51a83l 85Ž15e56l36i36n52s38k17ý 9110368101640

Ten plamenomet by šel, ale ne na zabíjení, ale spíš na chvilkové zahnání třeba

+1/0
9.1.2014 11:09

H84e23r87b46e71r56t 73V16á94c47l19a69v86s20k59ý 4439445871302

Ono věru zabít Vetřelce hned zkraje by značně ubralo na napětí ;-)

+3/0
10.1.2014 0:31

A73l64e85x34a73n14d83r 86K41o87s84t25k43a 5569536199956

Záleží na tom, ze kterého filmu vycházíte. V Aliens (tedy v prodloužené verzi) je ty dálkově ovládané rotačáky porcovaly velmi, velmi pěkně.

+2/0
9.1.2014 16:41

H88e17r76b75e19r45t 87V47á95c86l48a25v91s93k72ý 4239155351982

Všichni tu vycházíme pochopitelně z jedničky.

+1/0
10.1.2014 0:32

M98i87c23h42a86l 69Ž42e27l19i32n75s23k42ý 9100638541360

Tak existuje ještě jedna ukázka ... jmenuje se ORIGINS TRAILER ... v téhle ukázce je vidět, že je splněno vše co jsem si přál :) ... hra ve stylu Amnesie, náhodné objevení vetřelce a co se mi líbí nejvíc, je ve hře pouze jeden vetřelec, takže žádná likvidace vetřelců po stovkách ... možná tomu dám i šanci po šílené hře A:CM

+1/0
9.1.2014 15:57

M21i54c64h29a97l 86V77e26r44n70e48r 8937226117374

Četl jsem recenzi na americkém webu, kde si mohli přímo zahrát demo Isolation, a podle toho by tam mělo být všechno, co si přeješ :-) Tedy jediný vetřelec, který cestuje po vesmírné stanici tradičně ventilací a dalšími skrytými cestičkami, aby mohl hráči nečekaně skočit třeba přímo za krk. Jak popisovali postup, tak jedinou možností (alespoň v dané části hry v demu) bylo schovávání, plížení a případně útěk (ale tam má hráč šanci na přežití jenom, pokud se vetřelec zrovna dívá jinam ;-)). Nechybí ani prořezávání dveří. Vetřelec by se měl podle tvrzení autorů hry orientovat hlavně na základě svých smyslů, takže nás snad nečekají srandovní kiksy naskriptovaných scén jako v Colonial Marines, kdy si to někdy vetřelci štrádovali přímo kolem hráče a nevěnovali mu jediný pohled;-D

+2/0
9.1.2014 19:48

J30o54s20e17f 75P74o88ž16i76v27i77l 8244296737150

Super, těším se:-)R^.

+9/−1
9.1.2014 0:13

J24a38r48o46s12l60a70v 78J10a10k44u25b52o97v 8922335965307

krotil y som ocakavania... je to SEGA a CA, Colonial Marines bolo SEGA fiasko, a CA ma na svedomi Rome 2 Total War fiasko... hra nakoniec bude vyzerat uplne inac ako prezentuju...

+5/−1
9.1.2014 8:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.