- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se těším, mám rád styl těchto her, jako dead space atd. Snad to bude skvělé.
Ten trailer ve 1280x720 - proč iDNES vždycky úplně vymrví jakýkoliv video? Neriskujou žalobu? http://www.youtube.com/watch?v=H_mToxWxWL4
Hnusný, slizský, kyselinu chrchlající vetřelec, to zní jako naplnění vlhkého snu fanouška., Tedy hardcore fans.. Prosím, hlavně ať v tom vydrží, ať tam nepřidají nějaké vyměklosti.. Správný vetřelec cení druhé zuby i když ho zrovna nakladačem vyhazujetedo kosmu..
Vypada to nadejne. Vzhled 70. let presne jako od Scotta me nadchnul. Jenze i Colonial marines vypadalo stejne nadejne a vsichni vime, jaka byla realita
No, po fiasku s Prométheem bych se s vetřelcem na Ridleyho Scotta raději moc neodkazoval.
Prometheus je pravda zrůdnost. Ale vetřelci jsou stále braní za špičku žánru. Proč se na ně neodkazovat? Naopak, pokud se tvůrci drží schématu: vetřelec je mimořádně hnusný, odolný, rychlý a inteligentní prevít v exoskeletu, který po zranění chrlí kyselinu..
Hodně by mi k tomu seděla atmosféra první Amnesie nebo Outlast. Žádné zbraně, jen zběsilý útěk (maximálně tak zabití nalákáním do nějaké pasti v podobě vypuštění do vesmíru třeba) a pokud by se dostal k hráči na dosah ruky, tak by hra z 90% končila hodně rychlou smrtí. A náhodné generování jeho (jejich) výskytu v každé úrovni.
tak on patří k alienům i třeba nějaký pěkný plamenomet...ovšem ten by člověk mohl najít vypotřebovat nadrž a zahodit.....jinak rozhodfně slušné nápady .)
krotil y som ocakavania... je to SEGA a CA, Colonial Marines bolo SEGA fiasko, a CA ma na svedomi Rome 2 Total War fiasko... hra nakoniec bude vyzerat uplne inac ako prezentuju...