Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři slibují obnovit zašlou slávu on-line her z 90. let

Obtížná hra na hrdiny slibuje, že nebude kopírovat moderní trendy. Vývojáři nechtějí nabídnout titul, který by byl klonem World of Warcraft. Jejich snový projekt Pantheon: Rise of the Fallen lze přirovnat spíše k prvnímu dílu on-line hry EverQuest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a16n 38K19a51r88e93l 98N20o13v20a90k 5966284108186

to video je tak amatersky ty nic nerikajici reci.. je videt ze kluci uz maji za sebou par her u velkejch firem.. tohle uz zbasti malokdo diky indie jsou lidi zvykli na otevrenost..tohle obecne tlachani jim doufam penize neprinese.. i kdyz lidi jsou divny...

0/0
15.1.2014 10:07

M77a39r92e18k 62Z56a75h85r41a82d61i67l 6714189285581

Začínaj se mi hnusit MMORPG, ve kterých je "klíčová spolupráce hráčů" a "vytváření komunit". Takovej ten klasickej trend, kdy bez party lidí (dobrýho klanu apod.) v tý hře neznamenáte skoro nic. Jasně kdybych chtěl hrát sám, zapnu si nějakou kvalitnější single player hru, ale já od MMORPG očekávám MOŽNOST připojit se k někomu do pt, s víc lidma sejmout nějakýho bosse apod, ale né "nenásilnou" NUTNOST, hraničící se šikanou, přidat se (minimálně v pozdější fázi hry) do nějakého většího celku lidí. Bonusy pro samostatně se vyvýjející (expící, vydělávající,...) hráče bývají (u mnoha titulů, co jsem zkusil) nulové. Omluva všem onlineovkám, které jsou v tomto výjimkami..

+10/0
15.1.2014 9:37

S34a33r25a 87B72e26n20y53o37v10a 8169565281561

Jako starší hráč mám stejné pocity. Nemám moc náladu se večer družit s bandou, kde se mohou vyskytovat i jedinci mladší než mé děti. Ráda s nima pujdu dung, bosse, ale ráda bych si pak courala sama po krajině , sbírala suroviny a běžně vyskytující NPC v pohodě dala . V Tomhle bylo WoWko dobré aspoň ze začátku. Velké skupiny člověk potřeboval až na věci typu Karazhan a to pak byla zábava na několik hodin . Jak jsem psala níže není nad Ultimu:)

+10/0
15.1.2014 10:39

B95a24r17t59o14l10o16m90ě23j 49K54u69s 2475436691453

Mluvíte mi z duše. Protože v návrat starých časů se doufat nedá, uvítal bych u nás vznik nějaké komunity ála GamerDads, tj. společenství lidí, kteří sice chtějí hrát, ale mají čas třikrát za měsíc dvě hodiny když děti usnou a chápou, proč se jejich spolubojovníci museli odhlásit těsně před hlavním bossem. :-)

0/0
15.1.2014 11:42

S73a85r86a 31B28e79n17y56o79v76a 8329465891151

Tak co já bych  dala za herní princip Ultimy online jen v lepším grafickém kabátě ta hra byla prostě dokonalá

+7/0
15.1.2014 8:12

P59e61t78r 80U78r60b60a79n94e77c 8130636852813

Ultima Online na Imperial Dawn Shardu...to byla paráda.

0/0
15.1.2014 8:20

O28n37d52ř34e65j 16I81l36e48k 4707767295908

Nemá ultimácké herní principy náhodou Darkfall? Kdysi jsem to zkoušel a přišlo mi, že se autoři minimálně velmi inspirovali.

0/0
15.1.2014 9:31

J69a69n 97K49a54r22e41l 69N92o18v67a47k 5906414198986

Darkfall i novej Unholy Waters je fail.. co by mohlo byt podobne ultime je SuiGeneris jen se uvidi jak to ti anglicani zvladnou s ovladanim protoze to zakladaji na physical combatu.. kdy se aktivne bojuje.. jinak podobne lowfantasy bude jeste polske mmo GloriaVictis.. tak uvidime jestli to nefailne jako MortalOnline ci zminovany Darkfall... ale jinak o tech hrach na bonuswebu asi jeste par mesicu neuslisite.. musite hledat tam kde se pise o hrach :D

0/0
15.1.2014 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.