Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vývojáři slibují obnovit zašlou slávu on-line her z 90. let

Obtížná hra na hrdiny slibuje, že nebude kopírovat moderní trendy. Vývojáři nechtějí nabídnout titul, který by byl klonem World of Warcraft. Jejich snový projekt Pantheon: Rise of the Fallen lze přirovnat spíše k prvnímu dílu on-line hry EverQuest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50a14n 38K10a75r95e34l 21N27o80v74a53k 5356124338606

to video je tak amatersky ty nic nerikajici reci.. je videt ze kluci uz maji za sebou par her u velkejch firem.. tohle uz zbasti malokdo diky indie jsou lidi zvykli na otevrenost..tohle obecne tlachani jim doufam penize neprinese.. i kdyz lidi jsou divny...

0/0
15.1.2014 10:07

M68a79r44e81k 36Z78a74h91r25a16d41i14l 6354679105971

Začínaj se mi hnusit MMORPG, ve kterých je "klíčová spolupráce hráčů" a "vytváření komunit". Takovej ten klasickej trend, kdy bez party lidí (dobrýho klanu apod.) v tý hře neznamenáte skoro nic. Jasně kdybych chtěl hrát sám, zapnu si nějakou kvalitnější single player hru, ale já od MMORPG očekávám MOŽNOST připojit se k někomu do pt, s víc lidma sejmout nějakýho bosse apod, ale né "nenásilnou" NUTNOST, hraničící se šikanou, přidat se (minimálně v pozdější fázi hry) do nějakého většího celku lidí. Bonusy pro samostatně se vyvýjející (expící, vydělávající,...) hráče bývají (u mnoha titulů, co jsem zkusil) nulové. Omluva všem onlineovkám, které jsou v tomto výjimkami..

+10/0
15.1.2014 9:37

S54a53r75a 93B72e82n97y56o44v57a 8659935861421

Jako starší hráč mám stejné pocity. Nemám moc náladu se večer družit s bandou, kde se mohou vyskytovat i jedinci mladší než mé děti. Ráda s nima pujdu dung, bosse, ale ráda bych si pak courala sama po krajině , sbírala suroviny a běžně vyskytující NPC v pohodě dala . V Tomhle bylo WoWko dobré aspoň ze začátku. Velké skupiny člověk potřeboval až na věci typu Karazhan a to pak byla zábava na několik hodin . Jak jsem psala níže není nad Ultimu:)

+10/0
15.1.2014 10:39

B58a50r45t32o88l76o35m38ě33j 23K35u62s 2185606891913

Mluvíte mi z duše. Protože v návrat starých časů se doufat nedá, uvítal bych u nás vznik nějaké komunity ála GamerDads, tj. společenství lidí, kteří sice chtějí hrát, ale mají čas třikrát za měsíc dvě hodiny když děti usnou a chápou, proč se jejich spolubojovníci museli odhlásit těsně před hlavním bossem. :-)

0/0
15.1.2014 11:42

S17a90r23a 73B54e79n57y57o66v95a 8969455351901

Tak co já bych  dala za herní princip Ultimy online jen v lepším grafickém kabátě ta hra byla prostě dokonalá

+7/0
15.1.2014 8:12

P31e19t96r 37U72r82b62a88n45e20c 8300286242513

Ultima Online na Imperial Dawn Shardu...to byla paráda.

0/0
15.1.2014 8:20

O79n47d29ř88e95j 54I65l57e12k 4737677145708

Nemá ultimácké herní principy náhodou Darkfall? Kdysi jsem to zkoušel a přišlo mi, že se autoři minimálně velmi inspirovali.

0/0
15.1.2014 9:31

J87a73n 32K80a38r91e97l 32N13o52v21a32k 5266194548116

Darkfall i novej Unholy Waters je fail.. co by mohlo byt podobne ultime je SuiGeneris jen se uvidi jak to ti anglicani zvladnou s ovladanim protoze to zakladaji na physical combatu.. kdy se aktivne bojuje.. jinak podobne lowfantasy bude jeste polske mmo GloriaVictis.. tak uvidime jestli to nefailne jako MortalOnline ci zminovany Darkfall... ale jinak o tech hrach na bonuswebu asi jeste par mesicu neuslisite.. musite hledat tam kde se pise o hrach :D

0/0
15.1.2014 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.