- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to video je tak amatersky ty nic nerikajici reci.. je videt ze kluci uz maji za sebou par her u velkejch firem.. tohle uz zbasti malokdo diky indie jsou lidi zvykli na otevrenost..tohle obecne tlachani jim doufam penize neprinese.. i kdyz lidi jsou divny...
Začínaj se mi hnusit MMORPG, ve kterých je "klíčová spolupráce hráčů" a "vytváření komunit". Takovej ten klasickej trend, kdy bez party lidí (dobrýho klanu apod.) v tý hře neznamenáte skoro nic. Jasně kdybych chtěl hrát sám, zapnu si nějakou kvalitnější single player hru, ale já od MMORPG očekávám MOŽNOST připojit se k někomu do pt, s víc lidma sejmout nějakýho bosse apod, ale né "nenásilnou" NUTNOST, hraničící se šikanou, přidat se (minimálně v pozdější fázi hry) do nějakého většího celku lidí. Bonusy pro samostatně se vyvýjející (expící, vydělávající,...) hráče bývají (u mnoha titulů, co jsem zkusil) nulové. Omluva všem onlineovkám, které jsou v tomto výjimkami..
Jako starší hráč mám stejné pocity. Nemám moc náladu se večer družit s bandou, kde se mohou vyskytovat i jedinci mladší než mé děti. Ráda s nima pujdu dung, bosse, ale ráda bych si pak courala sama po krajině , sbírala suroviny a běžně vyskytující NPC v pohodě dala . V Tomhle bylo WoWko dobré aspoň ze začátku. Velké skupiny člověk potřeboval až na věci typu Karazhan a to pak byla zábava na několik hodin . Jak jsem psala níže není nad Ultimu:)
Tak co já bych dala za herní princip Ultimy online jen v lepším grafickém kabátě ta hra byla prostě dokonalá
Ultima Online na Imperial Dawn Shardu...to byla paráda.