Diskuze

Vyšla hra, která nastartovala mánii komunitního financování

Psal se březen 2012 a projekt Double Fine Adventure tehdy od hráčů získal v přepočtu okolo 66 milionů korun. Předznamenalo to budoucí úspěch komunitního financování, kterému řada lidí zvěstovala brzký konec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VZ

Mě by zajímalo, jak by vypadala třeba hra GTA, kdyby byl z části hrazen její vývoj penězi z komunitního financování. Popřípadě už v průběhu vzniku by se fanoušci podíleli třeba na vzniku obsahu do samotné hry a vydavatel by sloužil jako koordinátor všech prací, jak jich samotných a jejich vývojářů, tak fanoušků a taky by zaručoval určitou optimalizaci. Podle mě, kdyby to někdo takhle zvládnul organizovat, delegovat a koordinovat, tak by s toho musel na konci vyjít megalomanský projekt, kdyby všichni na konci zůstali nechápavě koukat s otevřenou pusou a už by je od toho nikdo neodtrhnul :-)

2 1
možnosti
AS

Asi jako od dortu, co uvařil pejsek s kočičkou.

3 0
možnosti