Diskuze

Kvalita před kvantitou. Rozbor české středověké hry Kingdom Come

Vývojáři svou hru přirovnávají k oscarovému filmu Statečné srdce. Titul prý nabídne velkolepé hrady, obrněné rytíře, bitvy na rozlehlých prostranstvích i politické pletichaření. To vše se české studio Warhorse pokouší zpracovat s důrazem na realističnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Drzim jim palce, ale zajimalo by me, co se stane, kdyz projekt na kickstarteru vybere dost penez, ale zamer autorovi nevyjde ... to ty penize vraci, nebo mu zustanou, nebo jak?

2 0
možnosti
LN

L90a35d64a 71N63o43v87a93k

4. 2. 2014 16:16

nevíte jestli bude možné plenit civilní obyvatelstvo...?

2 0
možnosti
MP

Jestli ne, tak se drzim Mount and blade ... Rubat vesnicany na zbozich nepratelskych panu je ta prava stredoveka pohoda ... ;-D

0 0
možnosti
RD

9 km ctverecnich mi pripada celkem malo ... to je ctverec 3x3 a to na tom koni objede za par minut :) doufam, ze to diky ruznym domum, hradu(m), kopcum, lesum bude neprehledna krajina, jinak pokud by to melo byt ploche pole ... :D:D:D

5 1
možnosti
MV

Ale když si vezmeš staré Gothicy, jedničku a dvojku, tak ty byly (podle neoficiálních informací) ještě podstatně menší, a kolik srandy jsme si s nimi užili :-) Jak píšeš, bude záležet na tom, jak se povede vývojářům herní plochu rozčlenit.

0 0
možnosti
AJ

zní to až moc hezky. No, uvidíme ...

3 0
možnosti
JK

J88a21n 66K63o25t39r65b76a

27. 1. 2014 19:10

"Titul lze hrát za jedno ze tří povolání." Tak takhle se dělá herní novinařina. Nic si nezjistím, když už něco zjistím, tak to špatně pochopím, pak to překroutím a vybliju. Celej článek je poměrně slušná dezinformace, spousta detailů je úplně jinak než pan žurnalista Brabec píše. Doporučuju spíš skouknout jejich KS video a počíst jejich KS pitch. Tohle je mrhání časem a navíc pak můžete bejt zklamaný, že ta hra není to, co vám "Vávra sliboval".

0 5
možnosti

byl bych býval autor, byl bych požadoval omluviti se za to, že tři povolání směňuji za tři cesty specifikace hrdiny.....neb jest jsem na bonuswebu omlouvati musím onu prostoduchost...

1 0
možnosti
JP

J17a83n 81P46e81k69a

27. 1. 2014 13:22

no jestli bude hra aspoň způlky zmáklá jako její hype, tak jí chci :)

8 0
možnosti
MH

Jsem celkem zvědavej na postavu Barda!:-) To jako budu moct postupovat ve hře pouze umem řeči,politikařením a intrikama? Zní to velmi zajímavě,ale  nedovedu si to tak úplně představit! Každopádně mě tato hra začíná zajímat čím dál víc! R^ :-)

9 0
možnosti
MV

Možná jsi nezažil Fallout. Aspoň tedy v jedničce a dvojce se šlo ze spousty věcí vykecat bez kapky krve nebo uplatit atd. a likvidaci některých postav šlo provést bez přímého boje pomocí výbušnin, nebo předávkováním:-) Bojům se zvířaty nebo bandity při cestování po mapě se zase šlo dostat prostřednictvím schopnosti outdoorsman (nebo tak nějak). Nevím tedy, jestli by člověk dokázal projít hru bez jediného souboje, to asi ne, a navíc bych se nerad připravil o humorné animace třeba při zpopelnění protivníka Solar Scorcherem (něco jako laserovka se solárním panelem, která fungovala jen ve dne);-D

7 0
možnosti
JB

Házet kamenem po Skyrimu je velice snadné. Možná až moc. Ale je nutné říct, že Skyrim rozhodně dal to, co bylo jeho premisa. Přinesl inovace, které se né všem líbily aby vyhověl i konzolím. Jenže systém (dle mého názoru) je v RPG hrách prostředek, nikoliv cíl. A cílem by vždy měl být v první řadě příběh (ať žijí textovky). Jak se dá na poslední chvíli (10minut) zabít příběh trilogie dokázal Mass Effect.

Mé skromné příní by bylo, aby vývojáři dali příběh na první místo a hlavně nezapoměli na nějaký ten humor (viz Skyrim, kde jsou draci běžnější než vtip). Dobrý příběh zavede hráče do těch nejšťastnějších i nejtemnějších chvil života hlavního hrdiny.

A co se týče hry více hráčů...  ...jediné jak si to dovedu představit jsou normální / obléhací bitvy ala Mount and Blade. Kooperativní kampaň je sice krásná, ale nedává tolik prostoru pro to si příběh hry opravdu vychutnat.

13 0
možnosti
KC

Sice po Skyrimu neházím kameny, ale připadá mi, že tvůrci TES prostě neumí plně využít potenciál technologií, které mají k dispozici. Na začátku je obvykle člověk na pár hodin pohlcen pohledy na krásnou přírodu, ale po chvíli se všechno okouká a člověka už ve světě TES nic nepřekvapí. Mám raději pár pořádných dungeonů, které se liší, než 1000 s minimem originality a rozmanitosti, jak to v TES bývá.

Po pár hodinách hraní znáte všechna monstra.... Myslím, že nějaký čas navíc věnovaný tvorbě větší rozmanitosti by TES neuškodil.

1 0
možnosti
BK

Tvůrcům fandím, ale jednu věc moc nechápu. Kickstarterová kampaň je tu proto, aby Bakala získal pocit, že o hru bude zájem, tedy že investice se mu vrátí. Na základě vybraného půlmiliónu (GBP) přihodí třeba ještě 2 mil. ze svého. Můžou se mu ale tyhle peníze vrátit, když značná část platících fanoušků už bude mít hru koupenou z Kickstarteru? Už v tuto chvíli existuje na 15000 hráčů, kteří sice přispěli na ten půlmilion, ale z celkové investice už neumoří ani korunu.

5 1
možnosti
JZ

J35i54ř14í 89Z52ý30k84a

27. 1. 2014 9:39

je předpoklad, že se prodá minimálně půl milionů licencí ...

2 0
možnosti
DL

Po dlouhé době česká hra, která by v úspěšnosti a kvalitě mohla konkurovat populární Mafii. Líbí se mi jasná vize, kterou autoři nastínili. Daleko raději si zahraji hru menší, ale fungující, než AAA titul, který má milion nápadů, ale žádný není dotažený. Držím palce, snad to vyjde.

7 0
možnosti