- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše svědčí o tom, že engine si generuje rostliny sám "on the fly" podle požadavku vývojáře a tím odpadá pracné modelování každé ptákoviny. To bude zajímavé tehdy, pokud se v nějaké hře objeví roční cykly - jinak to na daném místě bude vypadat na podzim, jinak na jaře. Hmmmm... pro LFD jako stvořené!
Představte si np. Fallout 4 ve virtuálním světě, kde se budete muset zařídit i podle ročního období (například v zimě odejít z hor do nížiny). Hmmm...
proooč prostě nevidaji HL3 a klidně i na starým enginu, ale hlavně ať ho už vydají
Ty stromy vypadaj dost bídně....
Stromy, kvůli těm hraju Left 4 Dead ;-)
Ta grafika je na dnešní dobu celkem bídná
Diky "blaznive zadnici" za upoutavku :-D
Akorát že na obrázku toho není moc vidět. Jako vypadá to dobře, ale při tom mini rozlišení a tom, že to prošlo patrně víckrát procesem převedení na jpeg..
"Unikl tajny screenshot" je skoro tak dobry jako "vyklouzlo omylem prso"