Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P29a47v38e89l 64H17a59m95m39e15r 4880887651828

Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.

+4/0
10.2.2014 13:16

J17a61n 12V32á42c26l41a12v42í20k 3642116661599

Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.

+2/0
10.2.2014 20:56

J48a64n 87H45a11b53á40s90k16o 4634457201413

Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva ;-D

+7/0
10.2.2014 11:03

M76a36r92t70i49n 78M78a66i71k29s50n59a16r 3674613888592

Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)

+4/−1
10.2.2014 10:25

A17n91d16r40e48j 19B84r52a47b80e70c 4942371487564

No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.

+3/−2
10.2.2014 10:41

M93i84c78h12a56l 55V53e14r11n37e27r 8187276127964

Já tedy nevím, z jak "staré" školy máte nahráno akcí, ale zničitelné prostředí bylo už v těch nejstarších. Je to dávno, co jsem ty hry hrál, takže si možná maluju něco růžověji, a tak se nebudu zlobit, když mě opravíte - pamatuju si třeba na zásahy do terénu v Magic Carpet, různé zničitelné věci v Blood, v Duke Nukem 3D bylo, myslím, taky možné zničit části budov a terénu (ale jen některé) a už vůbec nebudu mluvit o Wormsech (a před nimi Scorched Earth);-) "Novější" (z roku 2001, tedy 13 let stará) hra Red Faction na tom postavila celý systém hraní - pamatuju si, jak jsem nadšeně rubal štoly raketometem. Tak mi neříkejte, že by bylo tak těžké zapracovat zničitelnost prostředí do hry v současnosti (třeba tak, že by se ta zídka rozpadla postupně, po několika zásazích, a pěšák by se mezitím musel přesunout). Navíc ve hře o gigantických robotech se to prostě nabízí:-)

0/0
10.2.2014 23:44

V17o71j44t80a 93P59a94t54k58o30s 8700868968683

No tak to vůbec, jestli v Bloodu nebo DN 3D šlo občas rozstřelit zeď, za kterou byla tajná místnost tak to bylo maximum. Jasně, mohli jste tam rozstřílet na stole stojící skleničky a podobné věci, ale to bylo asi tak vše.

0/0
11.2.2014 10:07

A47n66d52r95e91j 92B79r91a12b94e20c 4852841597704

Red Faction byla vyjimkou a byla to predevsim singleplayerova akce. V ostatnich hrach to byly opravdu jen malickosti typu rozbitelne sklo, ci znicitelna vaha. Worms nejsou FPS a u multiplayerovych akci je to opravdu casto na ukor vyvazeni. Hra tohoto strihu to zkratka nepotrebuje.

0/0
11.2.2014 12:06

D66a69v64i45d 13H25u47s41t81á88k 5103146255195

Upřímně možnost střílet skrz zeď, byla i v multiplayeru HL1. Pravda, šlo to jen s jedinou zbraní s tzv. "prošívačkou", ale šlo to. A odhadovat pozici nepřítele a sundat ho skrz zeď byla super vychytávka.

0/0
11.2.2014 16:39

A96n94d22r90e60j 59B71r73a17b20e25c 4682981337244

Strilet skrz zdi je neco jineho - to preci muze kazdy. Puvodni Counter-Strike na tom byl castecne postaveny. Ale na nekterych mapach pak prostrelovani nabiralo az absurdnich rozmeru (Aztec treba;).

0/0
11.2.2014 21:03

M37i95c10h51a88l 90V69e14r42n58e78r 8507356647604

Ale musíte uznat, že to pak, v případě těch obřích robotů, působí dost směšně a rušivě. Neshazuje to potom tu hru?

0/0
11.2.2014 19:20

A42n46d57r57e49j 45B68r97a48b54e52c 4452551307264

existuji dve skoly gamedesignu - jedna rika "zabavnost nad realisticnost" a do te spada napriklad quake a nejspis i titanfall. je to presvedceni, ze hry nemuseji imitovat skutecnost a jejich unikatni pravidla jsou zajimave. druha skola pak dava duraz na maxinalni realisticnost a veri, ze zabava vyplyne z toho. ja jsem spise privrzencem te prvni. takze ne, pro me neshazuje.

0/0
11.2.2014 21:05

D81a18n46i18e55l 77B77e20d51r82n77í68č96e60k 4962459551234

Přeci jen se mi taky víc líbí nezničitelné objekty... Schopnost prostřelit dveře nebo plech kulkou se hodí a je škoda že to nebude i zde, ale komplet zničitelné zdi a budovy jsou na poli multiplayeru stále otázkou skriptů a spíše věcí "do počtu", protože zatím v žádné hře nefungovaly uspokojivě a nějak extra funkčně. Padající barák a podobné srandy neberu jako zničitelné prostředí, ale jednoduše změnu herní mapy s animací, která vypadá cool. A ty díry do zdi od C4 a raketometů, které se vytvářejí jen na určitých místech za určitých podmínek... Taky jsem na to ze začátku čuměl s otevřenou pusou a s nadšením, ale pak jsem si na to zvykl jako na blbinu navíc

0/0
10.2.2014 10:52

T77o67n64í91k 10K86u35t48t42m71a60n98n 6463358812

Co zatim vidim z videi, Titanfall slibuje kompletne trojrozmerne prostredi, po nemz se muzes libovolne pohybovat. Tohle nenabizi ani BF4, ani zadna jina strilecka. Ja radsi vymenim prustrelne zdi za kompletne trojrozmernou mapu, po ktery muzu skakat jak chci.

+1/−2
10.2.2014 12:18

A53n46d16r31e57j 27B97r48a75b11e61c 4522701457814

Quake to nabizel jiz v roce 1996 a dalsi dily v tradici pokracovaly. :)

+3/0
10.2.2014 12:53

P19e73t59r 71T24i13c90h17ý 4820661345204

JJ, porad mam v pameti mapu gmdm2. Raketomet v ruce, teleportem pro quadrat, skocit 2 patra dolu, behem padu vypalit raketu, a do pixeloveho nebe poslat 5 hracu :D

+2/0
10.2.2014 13:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.