Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a46v27e25l 52H90a17m42m65e30r 4160387131738

Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.

+4/0
10.2.2014 13:16

J43a82n 33V75á35c52l78a29v61í23k 3892366921929

Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.

+2/0
10.2.2014 20:56

J13a27n 80H28a54b75á14s16k43o 4724187461653

Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva ;-D

+7/0
10.2.2014 11:03

M52a69r67t64i41n 24M21a69i62k91s83n82a44r 3924223838132

Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)

+4/−1
10.2.2014 10:25

A34n25d96r23e39j 48B48r86a82b37e69c 4372491607674

No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.

+3/−2
10.2.2014 10:41

M87i86c35h58a93l 58V58e21r80n33e50r 8357956457194

Já tedy nevím, z jak "staré" školy máte nahráno akcí, ale zničitelné prostředí bylo už v těch nejstarších. Je to dávno, co jsem ty hry hrál, takže si možná maluju něco růžověji, a tak se nebudu zlobit, když mě opravíte - pamatuju si třeba na zásahy do terénu v Magic Carpet, různé zničitelné věci v Blood, v Duke Nukem 3D bylo, myslím, taky možné zničit části budov a terénu (ale jen některé) a už vůbec nebudu mluvit o Wormsech (a před nimi Scorched Earth);-) "Novější" (z roku 2001, tedy 13 let stará) hra Red Faction na tom postavila celý systém hraní - pamatuju si, jak jsem nadšeně rubal štoly raketometem. Tak mi neříkejte, že by bylo tak těžké zapracovat zničitelnost prostředí do hry v současnosti (třeba tak, že by se ta zídka rozpadla postupně, po několika zásazích, a pěšák by se mezitím musel přesunout). Navíc ve hře o gigantických robotech se to prostě nabízí:-)

0/0
10.2.2014 23:44

V81o90j31t40a 48P92a49t52k23o31s 8280768578863

No tak to vůbec, jestli v Bloodu nebo DN 3D šlo občas rozstřelit zeď, za kterou byla tajná místnost tak to bylo maximum. Jasně, mohli jste tam rozstřílet na stole stojící skleničky a podobné věci, ale to bylo asi tak vše.

0/0
11.2.2014 10:07

A51n41d23r41e26j 94B57r66a62b89e53c 4752131257884

Red Faction byla vyjimkou a byla to predevsim singleplayerova akce. V ostatnich hrach to byly opravdu jen malickosti typu rozbitelne sklo, ci znicitelna vaha. Worms nejsou FPS a u multiplayerovych akci je to opravdu casto na ukor vyvazeni. Hra tohoto strihu to zkratka nepotrebuje.

0/0
11.2.2014 12:06

D87a22v52i51d 72H54u77s15t18á21k 5733486445215

Upřímně možnost střílet skrz zeď, byla i v multiplayeru HL1. Pravda, šlo to jen s jedinou zbraní s tzv. "prošívačkou", ale šlo to. A odhadovat pozici nepřítele a sundat ho skrz zeď byla super vychytávka.

0/0
11.2.2014 16:39

A36n74d80r10e34j 39B91r37a93b79e49c 4612241387414

Strilet skrz zdi je neco jineho - to preci muze kazdy. Puvodni Counter-Strike na tom byl castecne postaveny. Ale na nekterych mapach pak prostrelovani nabiralo az absurdnich rozmeru (Aztec treba;).

0/0
11.2.2014 21:03

M85i72c89h33a62l 34V19e75r34n83e41r 8737356147294

Ale musíte uznat, že to pak, v případě těch obřích robotů, působí dost směšně a rušivě. Neshazuje to potom tu hru?

0/0
11.2.2014 19:20

A51n56d23r55e35j 25B71r74a77b85e96c 4602281727124

existuji dve skoly gamedesignu - jedna rika "zabavnost nad realisticnost" a do te spada napriklad quake a nejspis i titanfall. je to presvedceni, ze hry nemuseji imitovat skutecnost a jejich unikatni pravidla jsou zajimave. druha skola pak dava duraz na maxinalni realisticnost a veri, ze zabava vyplyne z toho. ja jsem spise privrzencem te prvni. takze ne, pro me neshazuje.

0/0
11.2.2014 21:05

D21a40n48i73e32l 48B83e24d80r86n27í97č55e26k 4922649651334

Přeci jen se mi taky víc líbí nezničitelné objekty... Schopnost prostřelit dveře nebo plech kulkou se hodí a je škoda že to nebude i zde, ale komplet zničitelné zdi a budovy jsou na poli multiplayeru stále otázkou skriptů a spíše věcí "do počtu", protože zatím v žádné hře nefungovaly uspokojivě a nějak extra funkčně. Padající barák a podobné srandy neberu jako zničitelné prostředí, ale jednoduše změnu herní mapy s animací, která vypadá cool. A ty díry do zdi od C4 a raketometů, které se vytvářejí jen na určitých místech za určitých podmínek... Taky jsem na to ze začátku čuměl s otevřenou pusou a s nadšením, ale pak jsem si na to zvykl jako na blbinu navíc

0/0
10.2.2014 10:52

T73o37n91í48k 68K12u26t23t96m21a47n65n 6733898132

Co zatim vidim z videi, Titanfall slibuje kompletne trojrozmerne prostredi, po nemz se muzes libovolne pohybovat. Tohle nenabizi ani BF4, ani zadna jina strilecka. Ja radsi vymenim prustrelne zdi za kompletne trojrozmernou mapu, po ktery muzu skakat jak chci.

+1/−2
10.2.2014 12:18

A32n72d11r35e61j 81B79r67a41b41e67c 4172261257584

Quake to nabizel jiz v roce 1996 a dalsi dily v tradici pokracovaly. :)

+3/0
10.2.2014 12:53

P83e30t40r 37T53i44c19h71ý 4700451575184

JJ, porad mam v pameti mapu gmdm2. Raketomet v ruce, teleportem pro quadrat, skocit 2 patra dolu, behem padu vypalit raketu, a do pixeloveho nebe poslat 5 hracu :D

+2/0
10.2.2014 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.