Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obří robot v Titanfallu nerozstřílí malou zídku. Důvodem je vyváženost

Autoři připravované on-line akce Titanfall vysvětlují, proč nebude možné s obřím robotem rozstřílet zídku, za kterou se skrývá nepřítel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18a13v80e49l 97H66a74m17m15e80r 4660747821118

Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.

+4/0
10.2.2014 13:16

J96a65n 81V45á47c54l43a91v23í42k 3502176151669

Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.

+2/0
10.2.2014 20:56

J20a33n 80H24a98b67á71s61k63o 4744607631353

Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva ;-D

+7/0
10.2.2014 11:03

M16a95r73t20i74n 31M19a74i73k31s87n12a56r 3934363668432

Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)

+4/−1
10.2.2014 10:25

A94n63d73r61e73j 63B73r61a18b72e77c 4262511827774

No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.

+3/−2
10.2.2014 10:41

M74i91c79h27a61l 78V24e10r18n91e10r 8587596147334

Já tedy nevím, z jak "staré" školy máte nahráno akcí, ale zničitelné prostředí bylo už v těch nejstarších. Je to dávno, co jsem ty hry hrál, takže si možná maluju něco růžověji, a tak se nebudu zlobit, když mě opravíte - pamatuju si třeba na zásahy do terénu v Magic Carpet, různé zničitelné věci v Blood, v Duke Nukem 3D bylo, myslím, taky možné zničit části budov a terénu (ale jen některé) a už vůbec nebudu mluvit o Wormsech (a před nimi Scorched Earth);-) "Novější" (z roku 2001, tedy 13 let stará) hra Red Faction na tom postavila celý systém hraní - pamatuju si, jak jsem nadšeně rubal štoly raketometem. Tak mi neříkejte, že by bylo tak těžké zapracovat zničitelnost prostředí do hry v současnosti (třeba tak, že by se ta zídka rozpadla postupně, po několika zásazích, a pěšák by se mezitím musel přesunout). Navíc ve hře o gigantických robotech se to prostě nabízí:-)

0/0
10.2.2014 23:44

V92o50j73t60a 28P66a37t68k71o11s 8190458228563

No tak to vůbec, jestli v Bloodu nebo DN 3D šlo občas rozstřelit zeď, za kterou byla tajná místnost tak to bylo maximum. Jasně, mohli jste tam rozstřílet na stole stojící skleničky a podobné věci, ale to bylo asi tak vše.

0/0
11.2.2014 10:07

A55n11d21r22e25j 34B39r52a52b87e67c 4122831567104

Red Faction byla vyjimkou a byla to predevsim singleplayerova akce. V ostatnich hrach to byly opravdu jen malickosti typu rozbitelne sklo, ci znicitelna vaha. Worms nejsou FPS a u multiplayerovych akci je to opravdu casto na ukor vyvazeni. Hra tohoto strihu to zkratka nepotrebuje.

0/0
11.2.2014 12:06

D93a48v73i53d 25H71u29s66t46á59k 5843346285285

Upřímně možnost střílet skrz zeď, byla i v multiplayeru HL1. Pravda, šlo to jen s jedinou zbraní s tzv. "prošívačkou", ale šlo to. A odhadovat pozici nepřítele a sundat ho skrz zeď byla super vychytávka.

0/0
11.2.2014 16:39

A98n94d51r55e37j 16B82r64a45b12e58c 4322801377584

Strilet skrz zdi je neco jineho - to preci muze kazdy. Puvodni Counter-Strike na tom byl castecne postaveny. Ale na nekterych mapach pak prostrelovani nabiralo az absurdnich rozmeru (Aztec treba;).

0/0
11.2.2014 21:03

M35i87c23h83a79l 14V98e35r87n21e61r 8167366677964

Ale musíte uznat, že to pak, v případě těch obřích robotů, působí dost směšně a rušivě. Neshazuje to potom tu hru?

0/0
11.2.2014 19:20

A52n15d72r15e92j 13B43r82a64b56e15c 4522911457464

existuji dve skoly gamedesignu - jedna rika "zabavnost nad realisticnost" a do te spada napriklad quake a nejspis i titanfall. je to presvedceni, ze hry nemuseji imitovat skutecnost a jejich unikatni pravidla jsou zajimave. druha skola pak dava duraz na maxinalni realisticnost a veri, ze zabava vyplyne z toho. ja jsem spise privrzencem te prvni. takze ne, pro me neshazuje.

0/0
11.2.2014 21:05

D42a17n82i64e87l 36B13e96d69r92n21í80č67e74k 4332179561754

Přeci jen se mi taky víc líbí nezničitelné objekty... Schopnost prostřelit dveře nebo plech kulkou se hodí a je škoda že to nebude i zde, ale komplet zničitelné zdi a budovy jsou na poli multiplayeru stále otázkou skriptů a spíše věcí "do počtu", protože zatím v žádné hře nefungovaly uspokojivě a nějak extra funkčně. Padající barák a podobné srandy neberu jako zničitelné prostředí, ale jednoduše změnu herní mapy s animací, která vypadá cool. A ty díry do zdi od C4 a raketometů, které se vytvářejí jen na určitých místech za určitých podmínek... Taky jsem na to ze začátku čuměl s otevřenou pusou a s nadšením, ale pak jsem si na to zvykl jako na blbinu navíc

0/0
10.2.2014 10:52

T34o49n51í94k 23K39u15t30t24m18a89n76n 6703258692

Co zatim vidim z videi, Titanfall slibuje kompletne trojrozmerne prostredi, po nemz se muzes libovolne pohybovat. Tohle nenabizi ani BF4, ani zadna jina strilecka. Ja radsi vymenim prustrelne zdi za kompletne trojrozmernou mapu, po ktery muzu skakat jak chci.

+1/−2
10.2.2014 12:18

A40n16d19r23e90j 31B64r44a32b18e26c 4662101457234

Quake to nabizel jiz v roce 1996 a dalsi dily v tradici pokracovaly. :)

+3/0
10.2.2014 12:53

P71e45t34r 84T27i22c39h84ý 4410581255464

JJ, porad mam v pameti mapu gmdm2. Raketomet v ruce, teleportem pro quadrat, skocit 2 patra dolu, behem padu vypalit raketu, a do pixeloveho nebe poslat 5 hracu :D

+2/0
10.2.2014 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.