- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ubalancovat se k smrti. proto tyto online multiplayerove hry nikdy nejsou zabavne, ve musi byt vybaancovane a nic nemuz mit definitivni vliv na prostredi.
Nekdo zas hlasa, ze strilecky nejsou zabavne, protoze se vyvojari soustredi pouze na efekty jako znicitelne prostredi, ale zapominaji na samotnou hratelnost.
Takze ja budu mit 25m titana a proti me bude normalni vojak, ktery je stejne velky jako jeden naboj do zbrane toho robota a to je v pohode, ale jakmile by mel tenhle gigant prostrelit zidku,tak uz by hra nebyla vyvazena? Ale notak, tohle je dost hloupa vymluva
Fascinující, na některé hry se těším od doby kdy je ohlasí, a pak jen slintám do prvního spuštění. A pak jsou hry jako tato, kdy mě pavlovův reflax zastaví sami vývojáři díky něčemu takovému jako neprůstřelná zídka. Před pár lety normálka, dneska? Jsem sakra zmlsanej BF4! ja chci rozstřílet všechno a všude! :)
No vidite to, lide jsou ruzni. Ja jsem rad. Mam masivne nahrano akci ze stare skoly, kde likvidace prostredi nebyl,a a naprosto jasne chapu, proc chybi i zde.