Diskuze

V největší bitvě historie hráči zničili koráby za 5,6 milionu korun

Je obtížné hledat titul s takovou hráčskou svobodou, jakou nabízí EVE Online. S volností se však pojí i absence vývojářské ochrany, špatná rozhodnutí tak mohou mít fatální následky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EVE je pro mě nejlepší onlajnovka současnosti. Ta prakticky absolutní svoboda ji činí unikátní a velice blízkou realitě, což ve spojení s měsíčními poplatky ji pro mě učinilo nehratelnou. Byl jsem jen příležitostný hráč a osamělý vlk, takže jsem neměl šanci vydělávat ta obrovská kvanta ISKů, která jsou potřeba pro život v nechráněných sektorech. I když jste sebelepší nedokážete zabránit, aby vás dříve nebo později někdo nerozstřílel a ceny elitních lodí a vybavení jsou astronomické. Prostě mě přestalo bavit dělat mise v newbie sektorech a neustále vydělávat na nové lodě.

Očekávám komenty typu, proč to hraješ když seš lama, nebo nejdřív se nauč lítat a možná jsou z části oprávněné, ale ta druhá část je, že je ta hra prostě velice komplexní a její zvládnutí není pro každého. Možná by si ji mohli zahrát politici, aby viděli jak funguje volný trh ;-)

Tímto nechci nikoho odrazovat od jejího hraní. Jak jsem napsal na začátku, je to podle mě nejlepší onlajnovka. Překonat ji může podle mě jen StarCitizen, pokud ho nepodělají.

12 0
možnosti

Musím říct, že jste ve mě vzbudil vůči EVE online velký zájem. :-) Systém přeprodávání předplatného za herní měnu mi připadá na první pohled geniální.

Byl byste tak laskav a zkusil neznalému vysvětlit ještě větu "Příčinou [bitvy] byl nezaplacený účet za využívání hvězdné soustavy, ve které jedna z aliancí uchovává své flotily." ? Hlava mi to moc nebere.

0 0
možnosti

No jde o to, že hvězdné systémy v "nule" (viz níže na můj delší příspěvek) patří nějakému "klanu" a za používání se platí. Když je systém "volný" tedy nikdo si ho nezabral - postaví se tam POS (viz níže) a zaplatí se udržovací suma. Když se zapomene zaplatit, systém se "auto-vypne" a jde ho sebrat, tím že se zaplatí. Také jde o systém bojovat, ale to je často velmi nákladné. Dobře je po popsáno v odkaze u článku, zapomnělo se zaplatit - protivník to zjistil a zabral systém, tenhle konkrétní systém je "důležitý" protože je to taková křižovatka, bez které se nadá na některá místa dostat. Alespoň tak jsem to já pochopila.

2 0
možnosti

Díky za vaše vyčerpávající vysvětlení. EVE zní skutečně lákavě, zároveň ale ještě víc časově náročné, než ostatní MMO a to je co říct :-)

0 0
možnosti

EVE ve skutečnosti není takový žrout času. Na rozdíl od ostatních her tě nenutí hrát 24 hodin denně. Skiluješ tak, že ve fronte aktivuješ učení skilu. Jestli jsi online a hraješ je jen na tobě, skiluješ furt. Nemusíš mlátit hromady NPC pro skil pointy. To je další věc, co je na EVE geniální, nenutí tě prakticky k ničemu. Ta volnost je úžasná. I když osobně považuju za hloupost přepočítávat herní měnu ISK na reálné peníze.

0 0
možnosti

Jestliže se to dá za skutečné peníze koupit či prodat, pak má přepočet smysl.

0 0
možnosti

No, moc fér to není, když se dají za reálné peníze získávat taková kvanta těch herních.

0 0
možnosti