- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
EVE je pro mě nejlepší onlajnovka současnosti. Ta prakticky absolutní svoboda ji činí unikátní a velice blízkou realitě, což ve spojení s měsíčními poplatky ji pro mě učinilo nehratelnou. Byl jsem jen příležitostný hráč a osamělý vlk, takže jsem neměl šanci vydělávat ta obrovská kvanta ISKů, která jsou potřeba pro život v nechráněných sektorech. I když jste sebelepší nedokážete zabránit, aby vás dříve nebo později někdo nerozstřílel a ceny elitních lodí a vybavení jsou astronomické. Prostě mě přestalo bavit dělat mise v newbie sektorech a neustále vydělávat na nové lodě.
Očekávám komenty typu, proč to hraješ když seš lama, nebo nejdřív se nauč lítat a možná jsou z části oprávněné, ale ta druhá část je, že je ta hra prostě velice komplexní a její zvládnutí není pro každého. Možná by si ji mohli zahrát politici, aby viděli jak funguje volný trh ;-)
Tímto nechci nikoho odrazovat od jejího hraní. Jak jsem napsal na začátku, je to podle mě nejlepší onlajnovka. Překonat ji může podle mě jen StarCitizen, pokud ho nepodělají.
Musím říct, že jste ve mě vzbudil vůči EVE online velký zájem. Systém přeprodávání předplatného za herní měnu mi připadá na první pohled geniální.
Byl byste tak laskav a zkusil neznalému vysvětlit ještě větu "Příčinou [bitvy] byl nezaplacený účet za využívání hvězdné soustavy, ve které jedna z aliancí uchovává své flotily." ? Hlava mi to moc nebere.
No jde o to, že hvězdné systémy v "nule" (viz níže na můj delší příspěvek) patří nějakému "klanu" a za používání se platí. Když je systém "volný" tedy nikdo si ho nezabral - postaví se tam POS (viz níže) a zaplatí se udržovací suma. Když se zapomene zaplatit, systém se "auto-vypne" a jde ho sebrat, tím že se zaplatí. Také jde o systém bojovat, ale to je často velmi nákladné. Dobře je po popsáno v odkaze u článku, zapomnělo se zaplatit - protivník to zjistil a zabral systém, tenhle konkrétní systém je "důležitý" protože je to taková křižovatka, bez které se nadá na některá místa dostat. Alespoň tak jsem to já pochopila.
Díky za vaše vyčerpávající vysvětlení. EVE zní skutečně lákavě, zároveň ale ještě víc časově náročné, než ostatní MMO a to je co říct
EVE ve skutečnosti není takový žrout času. Na rozdíl od ostatních her tě nenutí hrát 24 hodin denně. Skiluješ tak, že ve fronte aktivuješ učení skilu. Jestli jsi online a hraješ je jen na tobě, skiluješ furt. Nemusíš mlátit hromady NPC pro skil pointy. To je další věc, co je na EVE geniální, nenutí tě prakticky k ničemu. Ta volnost je úžasná. I když osobně považuju za hloupost přepočítávat herní měnu ISK na reálné peníze.
Jestliže se to dá za skutečné peníze koupit či prodat, pak má přepočet smysl.
No, moc fér to není, když se dají za reálné peníze získávat taková kvanta těch herních.