- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně se mi vůbec nelíbí označovat tuhle hru za "casual". Pod slovem casual si představuji hru pro příležitostné hráče, kde nehraje velkou roli příběh, reálnost nebo grafika, ale jde spíš o zábavu pro odreagování na pár minut denně. A s tímto nemá Broken Age skutečně nic společného.
Jak je řečeno v nadpisu - je možné, že Broken Age některé lidi zklame. Jiní s ní ale budou spokojeni, protože Tim Schaffer vytvořil skutečně zajímavé dílo s hodně poutavým a propracovaným příběhem, který je přístupný i "nehardcore" adventuristům.
Oficiální význam slova s pojetím hry koresponduje: http://en.wikipedia.org/wiki/Casual_game
Btw. proč posuzujete první část jako celek? Jestli jsem dobře pochopil tak zbytek ještě bude dodán později a bude prostě za již zaplacené peníze. Pokud je to jinak opravte mě a pak s vámi budu souhlasit, že to je trochu málo.
Ne, rozumíte tomu úplně přesně a proto u recenze nenajdete hodnocení. Kdy vyjde druhý díl se ještě neví. O hře píšeme, protože je hodně očekávaná a lze si jí již koupit.
neni lepsiho zpusobu, jak si nejake ty prachy ulejt pro sebe.
Financování na způsob Kickstarteru (má v současnosti i svou českou obdobu) se zatím pohybuje v takové šedé právní zóně. Aspoň tedy osobně nevím, jestli tam mají nějaké právní závazky vůči podporovatelům pro případ, že bude vývoj hry odložen nebo zrušen. Pak asi nezbývá nic jiného, než soudní spor o vrácení peněz. A i v případě, že hru nakonec vydají, tak podporovatelé nemají šanci si ověřit, jak vývojáři jejich peníze využili. V tomhle se mi líbí studio Warhorse, které je zatím vůči podporovatelům dost otevřené.
No, hru (1.část) jsem zatim nehrál, jen viděl nějaké gameplay video, ale vůbec bych se nedivil, kdyby značnou část rozpočtu sežral právě orchestr společně s Elijah Woodem a Jackem Blackem. Těch peněz fakt nebylo málo...
Nechápu, proč je nutné do takových her tlačit filmové hvězdy, když by šly finance využít mnohem účelněji. Stejně potrhle se zachoval WarHorse se svým Kingdom Come, když jako poslední stretch goal za 200 000 liber přidal namluvení postavy Seanem Beanem. Není divu, že na něj nedosáhli.