Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studio Irrational Games končí. Světu dalo sérii BioShock

Duchovní otec BioShocku Ken Levine se rozhodl zaměřit na vývoj menšího projektu pro hardcore hráče. V souvislosti s tím rozpustí své vlastní studio Irrational Games. Do nové společnosti však přejde zhruba patnáct bývalých zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I94g32o74r 17F30o47s 9212963574481

Kdo sám sebe může nominovat do tvrdého jádra games pařanů ?

Kolik hodin denně by měl hardcore hráč hrát a jaké hry ?

S tetrisem do hardcore asi hráč patřit nebude i kdyby v tom vyhrál nějaký celorepublikový maraton.

0/0
19.2.2014 13:01

A46n92d84r14e47j 57B64r62a17b41e97c 4912221647794

Ja to osobne vnimam jako styl hrani. Hardcore pro me predstavuje spis urcitou mentalitu, byt tomu asi predchazi i obdobi hodne zapaleneho hrani. Pro me jsou skutecne hardcore hry obtizne, nejsou pochopitelne pro kazdeho a jejich udolani je poradnou vyzvou. Z tohoto pohledu jich dnes v ramci velkorozpoctovych her vychazi minimum. Vyjimku pak predstavuji multiplayerovky, kde hardcore hrani vyplyva z komunity - protoze porazeni tech opravdu zkusenych hracu je pak onou vyzvou.

+2/0
19.2.2014 13:18

O18n12d97ř46e25j 70S52t44a84r57o52c82h 5140343612874

To asi nezáleží na herní době, kterou člověk prosedí u počítače. Vždyť jedny z nejdelších časů u her měli hráči Farmville na Facebooku a to si fakt nemyslím, že je hardcore hra.

Hardcore hra je hra, která vám dá zabrat. Než všechno pochopíte, než do ní proniknete, než zvládnete největší výzvy. Pravý opak toho sednout si ke hře a za 3 hodiny být na maximálních schopnostech postavy a v půlce celého děje - což ale dnes hráčský mainstream vyžaduje.

Pamatuji před dalekými časy, v dobách prvních PC, si přinesl kamarád hru Falcon se 400 stránkovým manuálem a trvalo mu skoro týden, než se dokázal odlepit od země. To už by dneska nikdo neskousl... :-)

+3/0
19.2.2014 13:47

H39y84n76e31k 77Š41l23a79h14ů84n43e25k 4529753136209

Hardcore hrac neni nekdo, kdo u toho sedi 12 hodin denne, ale nekdo, kdo resi zapeklite herni situace. Docela pekny priklad je World of Warcraft. Muzes 6 hodin denne sbirat kytky a potom je prodavat na aukci, ale jsi casual hrac. Ctyri hodiny denne chodis hardmode raidy, jsi hardcore hrac. Je hardmode hrac nerd? Dost mozna.

+1/0
19.2.2014 17:21

A20l36e22š 44F22l59a41s76a93r 2575109550

Co to je 12hod ? Za časů osmibitu pamatuji i týdenní pařby,ale jak se zde všichni shodují,to z nás hardcore hráče nedělalo.

0/0
20.2.2014 1:19

I93g74o60r 37F54o53s 9682163444421

Právě,  proto ten dotaz. Před léty jsem koupil Atari - pak Amigu - následně PC. Hraju všechny žánry co se mi dostanou pod ruku od leteckých simulátorů přes akční střílečky až po hopsačky.

Veškerý volný čas hraju, ale přiznávám že věkem jsem už pomalejší a rozvážnější a v akcích on-line mi třináctiletý dávají s přehledem na frak. :-)

Asi nebudu hardcore když mne v lineage dostane kdejaký PKčko a nefandim si že v TES online bych brázdil na žebříčcích nejlepších hráčů i kdybych to hrál od začátku sotva to vyjde.

0/0
20.2.2014 9:45

Z12d76e88n28ě42k 40J36á36n90s19k54ý 5420721768220

Booker, catch! ;-(

+2/0
19.2.2014 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.