Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studio Irrational Games končí. Světu dalo sérii BioShock

Duchovní otec BioShocku Ken Levine se rozhodl zaměřit na vývoj menšího projektu pro hardcore hráče. V souvislosti s tím rozpustí své vlastní studio Irrational Games. Do nové společnosti však přejde zhruba patnáct bývalých zaměstnanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I42g89o11r 59F58o17s 9622523794821

Kdo sám sebe může nominovat do tvrdého jádra games pařanů ?

Kolik hodin denně by měl hardcore hráč hrát a jaké hry ?

S tetrisem do hardcore asi hráč patřit nebude i kdyby v tom vyhrál nějaký celorepublikový maraton.

0/0
19.2.2014 13:01

A42n64d57r18e84j 65B41r35a98b83e95c 4552751787204

Ja to osobne vnimam jako styl hrani. Hardcore pro me predstavuje spis urcitou mentalitu, byt tomu asi predchazi i obdobi hodne zapaleneho hrani. Pro me jsou skutecne hardcore hry obtizne, nejsou pochopitelne pro kazdeho a jejich udolani je poradnou vyzvou. Z tohoto pohledu jich dnes v ramci velkorozpoctovych her vychazi minimum. Vyjimku pak predstavuji multiplayerovky, kde hardcore hrani vyplyva z komunity - protoze porazeni tech opravdu zkusenych hracu je pak onou vyzvou.

+2/0
19.2.2014 13:18

O83n94d40ř65e65j 69S58t21a46r71o37c30h 5720723102734

To asi nezáleží na herní době, kterou člověk prosedí u počítače. Vždyť jedny z nejdelších časů u her měli hráči Farmville na Facebooku a to si fakt nemyslím, že je hardcore hra.

Hardcore hra je hra, která vám dá zabrat. Než všechno pochopíte, než do ní proniknete, než zvládnete největší výzvy. Pravý opak toho sednout si ke hře a za 3 hodiny být na maximálních schopnostech postavy a v půlce celého děje - což ale dnes hráčský mainstream vyžaduje.

Pamatuji před dalekými časy, v dobách prvních PC, si přinesl kamarád hru Falcon se 400 stránkovým manuálem a trvalo mu skoro týden, než se dokázal odlepit od země. To už by dneska nikdo neskousl... :-)

+3/0
19.2.2014 13:47

H38y21n39e12k 54Š53l76a62h54ů98n66e31k 4389753856249

Hardcore hrac neni nekdo, kdo u toho sedi 12 hodin denne, ale nekdo, kdo resi zapeklite herni situace. Docela pekny priklad je World of Warcraft. Muzes 6 hodin denne sbirat kytky a potom je prodavat na aukci, ale jsi casual hrac. Ctyri hodiny denne chodis hardmode raidy, jsi hardcore hrac. Je hardmode hrac nerd? Dost mozna.

+1/0
19.2.2014 17:21

A31l49e74š 22F32l85a24s23a83r 2535209460

Co to je 12hod ? Za časů osmibitu pamatuji i týdenní pařby,ale jak se zde všichni shodují,to z nás hardcore hráče nedělalo.

0/0
20.2.2014 1:19

I57g44o67r 62F98o20s 9662443454751

Právě,  proto ten dotaz. Před léty jsem koupil Atari - pak Amigu - následně PC. Hraju všechny žánry co se mi dostanou pod ruku od leteckých simulátorů přes akční střílečky až po hopsačky.

Veškerý volný čas hraju, ale přiznávám že věkem jsem už pomalejší a rozvážnější a v akcích on-line mi třináctiletý dávají s přehledem na frak. :-)

Asi nebudu hardcore když mne v lineage dostane kdejaký PKčko a nefandim si že v TES online bych brázdil na žebříčcích nejlepších hráčů i kdybych to hrál od začátku sotva to vyjde.

0/0
20.2.2014 9:45

Z64d39e28n76ě21k 66J12á36n81s69k84ý 5230971338960

Booker, catch! ;-(

+2/0
19.2.2014 12:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.