Diskuze

Studio Irrational Games končí. Světu dalo sérii BioShock

Duchovní otec BioShocku Ken Levine se rozhodl zaměřit na vývoj menšího projektu pro hardcore hráče. V souvislosti s tím rozpustí své vlastní studio Irrational Games. Do nové společnosti však přejde zhruba patnáct bývalých zaměstnanců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I37g94o60r 35F67o33s

19. 2. 2014 13:01

Kdo sám sebe může nominovat do tvrdého jádra games pařanů ?

Kolik hodin denně by měl hardcore hráč hrát a jaké hry ?

S tetrisem do hardcore asi hráč patřit nebude i kdyby v tom vyhrál nějaký celorepublikový maraton.

0 0
možnosti

Ja to osobne vnimam jako styl hrani. Hardcore pro me predstavuje spis urcitou mentalitu, byt tomu asi predchazi i obdobi hodne zapaleneho hrani. Pro me jsou skutecne hardcore hry obtizne, nejsou pochopitelne pro kazdeho a jejich udolani je poradnou vyzvou. Z tohoto pohledu jich dnes v ramci velkorozpoctovych her vychazi minimum. Vyjimku pak predstavuji multiplayerovky, kde hardcore hrani vyplyva z komunity - protoze porazeni tech opravdu zkusenych hracu je pak onou vyzvou.

2 0
možnosti