Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se dělá hra: nesmyslné či přehnané nápady zkrotí herní návrh

Nápad na skvělou hru nebo myšlenky typu "to bych udělal lépe" potkají čas od času asi každého hráče včetně těch nekritických. Ale už málokdo má odvahu pustit se opravdu do díla a ještě méně z těchto odvážlivců dotáhne vše do konce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O46n34d75ř35e69j 95M80a79t68ě76j98k50a 2861352682

Já myslim že spousta hráčů by to opravdu udělala líp. Protože vydavateli (a ten tlačí na samotný vývojáře) jde předevšim o zisk a o to aby hra byla hratelná pro co nejširší publikum (od dětí až po důchodce) a proto bejvaj dnešní hry takovej odpad kde je všechno tak ňák zprůměrovaný. ;-D

0/−1
20.2.2014 21:01

F92i88l25i19p 50P82e89t52e69r 1288746694521

Diky za clanky, zajimave pocteni

0/0
20.2.2014 19:58

M18a20r58e84k 19Z93a60h62r20a82d66i91l 6594629635981

Obr.1? Já bych volil b, b, b, b ... ;-)

0/0
20.2.2014 8:33

F43i58l84i31p 74P97e10t59e86r 1158766934631

Za me b,b,b,a :)

0/0
20.2.2014 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.