Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft: Warlords of Draenor zredukuje počet tlačítek o pětinu

Vybraná zahraniční média si vyzkoušela hratelnou verzi připravovaného rozšíření Warlords of Draenor pro fantasy on-line hru World of Warcraft. Během rozhovorů se zároveň objevily nové informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K47a34r93e26l 51U27r37b86a35n 2764114691609

Koukám, že blizzardská lobby nastoupila. Bojí se vydání ESA. ;-D

0/0
25.2.2014 10:43

L50u38k59á26š 32H11r40d31l39i79č30k64a 8364671767961

Po poslední víkendové betě si ESO moc nepomohlo, spíš jen pohoršilo 8-o

0/0
25.2.2014 11:11

K20a47r81e98l 60U27r18b10a67n 2474484981939

Zátěžový test je od toho, aby otestoval minimální počet zapnutých serverů při maximální zátěži, není divu, že to mělo takový loading. ;-) P.S. Tenhle víkend je další beta.

0/0
25.2.2014 11:37

F21e47r41d29i82n29a58n74d 15S10m30r20č26e67k 7138381897827

Až donedávna jsem byl kritikem směru ubírání se Blizzardu s vrcholem v MoP. Nový datadisk vnímám jako "back to roots", ať už redukcí počtu tlačítek či abilit, kde už se jednalo o nesmyslná čísla. Navíc historie Draenoru je jedna z nejzajímavějších z celého příběhu Warcraft. To jak přištáli Draenei a odkud se vzali.. to v jakém prostředí žili tehdy ještě nezkorumpovaní orkové v klidu a míru. Původ toho, kde vzali krvaví elfové sílu světla. Já myslím, že je to na dobré cestě, ale nechci být přehnaný optimista.

+1/0
24.2.2014 15:20

J49a40n 75P86a94v11e18l 8423422378906

Možná jim už začíná docházet, že lidé a chobotnice se v ledasčem liší. Asi ideální systém má GW, kde máte hodně dovedností, ale můžete si zvolit jen některé které dáte na lištu a ty přehazovat mimo combat. Je rozdíl v tom když má člověk 10 abilit na kontrolu a nebo 30+.

+1/0
24.2.2014 15:13

O77n82d12ř45e19j 90I47l11e81k 4167197125918

Motto Blizzardu: "Pokud předchozí změny znamenaly úpadek zájmu o hru, přidejte více změn."

+3/−1
24.2.2014 14:52

R20o27m71a82n 91V24o78c20e83t97k18a 9323171266458

Začínal jsem na počátku, když wow přišlo, přišel 1.datadisk a bylo to prima, spousta výzev, úkolů, obtížnost, právě i ladění na klávesnici, prostě mě to přišlo takové příjemně složité. Pak to šlo pomalu dolů, Cata už jsem jen tak zahrál z povinnosti a Pandu.... koupil elektronicky, ale vlastně nespustil. Těť si přečtu tohle (redukce tlačítek) a říkám si, zda Blizz tolik myslí na hendikepované hráče, nebo proč nám tu zábavu tak zkazil?

Když by Blizz udělal server, kde by běželo wow s max 1+2 datadisk, rád jim budu platit a hrát, tak jako dříve, ale tohle mě už opravdu nebaví :-(

No uvidíme 25.3. zda se aspoň to D3 povede nakopnout.....

+1/−1
24.2.2014 14:46

M32i85c50h91a66l 95T31o96m83á11n34e29k 9127569826

kdyz nevis o cem mluvis pls nepis, tihle mimo lidi me vzdy dostanou, nejhorsi na tom je ze se tim pak ridi vetsina a blizz chvili na to vyda graf kde se ukaze kolik % hracu dalo last bosse v poslednim raidu na nejtezsi obtiznost a ejhle, kdyz to jsou 3% je to hodne, ale sici svorne tvrdi jak ej to easy, mozna uz nektere veci neni potreba tak silene dlouho farmit, jako repky ve vanile treba a zrovna zminit cata kde pocatecni dungy ( ne raidy ) byli prave navrat k obtiznosti z TBC a napsat ze byli lehci to je vtip roku, taky pak mrte hracu jako vy breceli na blizz forech jak je to strasne tezke a jak je to nebavi apod

0/0
25.2.2014 7:17

A73l47e47x65a69n32d28r 25K28o63s27t16k79a 5739786389916

Ty cata dungy co přišly na závět, v caverns of time jsou taky docela záhul. Ono se to nezdá, když měl člověk v době, kdy do nich šel už dost ultimativní gear, ale posledně jsem to skusil s čerstvou postavou na 85. (Ne že bych se vychloubal, ale dnes špičkový healer se kterým zrovna progressujeme garroshe) A prostě to nešlo. Skill byl, ale čísla (s panda zelenkami) prostě nestačila. Tolik k snadnosti cata dungů.  raidy nejsou tak úplná brnkačka ani se solidně nagearovanou 90, tehdy to bylo peklo.

0/0
26.2.2014 7:05

D54r24a24h40o24m51í15r 69S22t42r69o57u72h21a31l 4365208602704

Hm... kdo nehrál za druida, nepochopí, že je to zbytečné :D

0/0
24.2.2014 12:33

M66i47c92h27a16l 66S86v73o59b26o56d28a 3544186796145

Jojo dělat z toho větší a větší easy mod kravinu to by jim šlo. Jen se divím, že jim to ještě někdo platí. Už od chvíle, kdy přišly 10 man verze end game raidu, aby se tam mohli podívat i úplní retardi, tu je něco špatně. Když už ani end game není za "odměnu", tak na co to hrát ....Rv

+1/−6
24.2.2014 11:47

M86i25c68h31a41l 76T52o36m62á69n52e17k 9417899956

jj 10man kde treba SoO dali Methodi 25man hc pred Paragonama 10man jen kvuli tomu ze ten tvuj 10man retard raid je mnohem tezsi ...

+2/0
24.2.2014 12:46

P29a13v21e90l 97B37u18š57e53k 8491912875232

myslíš jen garroshe, nebo komplet? protože pokud komplet, tak si krutě protiřečíš :-)

10m do garroshe byl lehčí (krom šamanů) než 25man. ten měl svýho blackfuse a hlavně klaxxi jako stopku, což se o 10man říct nedalo. pak dostal 25man lehčího garroshe a bylo vidět, jaký guildy se dostali nahoru a zabili 10man verzi...

prostě ten content byl vyrovnanej a 10man mnohem líp prošel těch 13/14 a final byl prostě stopka, protože 13hc dali i guildy s mnohem menší kvalitou, než ty 25man

0/0
24.2.2014 13:01

J93a86n 61N77o67ž34i16č67k88a 1280925249203

Nemuzu posoudit na HC jsem se tak daleko nedostal, ale 10tka je tezsi nez 25tka uz jenom z pohledu selhani cloveka (myslim herne) Co se tyka raid cd atd. . . . Ale jak rikam 25tku neraiduji

0/0
24.2.2014 13:22

M40i56c62h59a55l 83T63o96m53á16n63e20k 9517959396

10ka je tezsi skoro vsude, v celem SoO , hlavne je proste potreba vic resit setup, kdyz ho nemas idealni na hodne mistech v 10ce se trapis a kazda chyba tam jde mnohem vic videt, je pravda ze nektere predchozi raidy byla 10man jednodussi ale v SoO to tak urcite neni

navic i na nagearovani je 25ka mnohem lepsi, coz v tom progresu taky pomuze

+1/0
24.2.2014 13:30

J71a29n 39N52o63ž57i48č10k91a 1840825349323

Jo tak je jasne ze drzet a organizovat 25 lidi + nahradniky je tezsi. Ale s tim setupem mate naprostou pravdu :-)

0/0
24.2.2014 13:33

P17a10v20e96l 80B66u79š54e96k 8971652375902

raiduju jak 25man (main) 4x v tejdnu, tak 10man (alt) 1x v tejdnu, takže to prostě porovnávám

selhání člověka herně je stejný. když v 10 umře jeden, dá se to hrát - cr a jdem dál. to samý v 25man - umřou 3 - 3x cr a jdem dál. když umře někdo další, na zahrání to maj obě skupiny srovnatelně těžký, protože v 25man se v době progressu pozná i 1 dps dole, takže pořád jsme na tom stejně...

navíc 10man hráči si neuvědomují jeden zvlášť podstatnej rozdíl a to je místo. hrajeme ve stejně velkých místnostech a na bossech, kde bylo potřeba rozestup, tak zapřemýšlejte, kdo to bude mít složitější.

a co se týká gearu, o kterým mluvíte, tak jedna poznámka :) 

25man a 10man je v pohledu na dps check absolutně jinde. 10man neměl na žádným bossovi dpscheck, proto nepotřebuje takového gearu a ty fighty jsou na to opravdu moc dobře stavěné. naposledy co byl problém, že 10man nestíhal dmg (paragon, hordlinge), tak blizz přišel do týdne s nerfem hp, protože prostě gearu mají méně a podle toho taky nemůžou točit tolik dps

a setup, to se nezlobte, ale setup se řešil na 3 bosse v SoO (thok heal + blackfuse dps a garrosh). 1 hunter do raidu, jeden šaman a máte pokrytých 6 buffů... na setup se nikdo už dávno v 10man vymlouvat nemůže, protože v 10manu je jeden disco priest vždy, jeden lock, jeden hunt a pak už je fuk, co se k tomu nabalí :) ale je vidět, že 25man nehrajete, takže radši řeknete, že 10man je těžší. ale chtělo by to srovnání :)

+1/0
24.2.2014 14:24

M68i87c33h51a35l 71T93o43m48á59n74e39k 9667719406

hm a hrajete to i na hc? ja zacal soo v 10man g a zjisteni ze v dataci budu jen 20 man top raidy sme nabrlai dalsi lidi a zxacali chodit 25 a muzu rict ze nikde sme se tak netrapili jako na 10ce a to ti novacci zdelaka nemeli adekvatni gear a vse slo mnohem lip, takze nemam srovnani na posledni dva bosse, ostatni jsme na hc apson chvili trenoval na 10 i 25man a muj nazor je jasny a ne jen prevzaty z for

+1/0
24.2.2014 14:42

P64a77v76e30l 60B56u96š43e18k 8821522705512

samozřejmě že hraju 25man (půlka prosince 14/14hc down)

jedna pravda, která se ovšem netýká hraní, o kterým mluvím já (hc/semi-hc), je ta, že ve 25man se jednodušeji táhnou 1 až 2 horší lidi. my jsme vlastně teď de facto prodávali garroshe hc a při našem dps a v dnešní době i rutině nebylo poznat, že jsme šli ve 23,5 člověku :) s tím by ale teoreticky neměla problém ani sehraná dobrá 10tka, jednoho protáhnout...

každopádně mluvim o tom, že ve sféře, kde progressujeme my (top 100 world), tak je 25man těžší z těch důvodů co jsem psal výše (místo, gearcheck, někde i ten setup (thok 8x heal gg blizz)) a 10man těžší zase jinak. ale prostě žádná guilda, která to myslí vážně a má výsledky, tak si prostě nevezme člověka, kterej jí bude táhnout dolů... to můžou udělat guildy, co mají teď 8-10HC, což je vlastně jen trash s více hp a méně.

0/0
24.2.2014 14:53

R41o72m62a11n 61Š93i68m24ů58n65e22k 4879898831

Ja mohu porovnavat 25 a 10 z pohledu healu a u 25tky muzu diky masivnimu overhealu klidne i slackovat , ale u 10tky na 2 healy se nekdy i zapotim a to jsem u 25tky nikdy nemel.

0/0
24.2.2014 18:34

P57a34v79e40l 18B36u25š75e30k 8771142805932

můžu se zeptat o jakých bossech a stavu progressu se bavíme? :)

0/0
24.2.2014 18:57

P35a79v50e97l 63B29u61š70e84k 8581232445962

co to je ten titulek? ;-D

tyhle "redukce" nejsou o počtu tlačítek, ale o mechanice class a balancu, ne o tom, že blizz chce sjednotit banner a recklessnes (což je samozřejmě nesmysl), ale že ten banner nechce mít např. pro boost raidu.

protože v případě, že máme víc warrů, tak je nesmysl, aby mohl dát reckless až po skončení banneru jinýho warra, přece hodí 2 bindy a je v klidu.

btw to zjednodušení, odebrání spellů a zvýšení náročnosti platí už asi ehm od startu cataclysmu :)

+1/0
24.2.2014 11:43

M56i80c97h64a87l 39T76o97m71á62n77e73k 9267559746

ja nevim no, ja bych rekl ze ted jak tocim enha shamana tak sem nikdy tolik tlacitek nepotreboval

0/0
24.2.2014 12:45
Foto

O21n94d57ř29e67j 67Z87a72c60h 3113910353292

Reagujete a vyvracíte něco, co jste si sám vymyslel :-). Nikde není psáno, že se slučují, ale že část efektu přiřadí k jiné, což je rozdíl. Mimochodem v PvP se toto makro celkem běžně používalo, bylo součástí "one shot" makra. A ano, tyto redukce JSOU o počtu tlačítek, ostatně vývojáři tohle vysvětlovali už dříve: za ta léta vymysleli nové talenty a ability, čímž se zvětšil i počet tlačítek, které hráči používají. Ve Warlords of Draenor některé ability zaniknou, právě proto, aby nebylo potřeba mít tolik AKTIVNÍCH dovedností na barech.

0/0
24.2.2014 12:46

P97a98v21e45l 42B61u55š26e20k 8421482375822

nevim, můj pve rogue má asi tak 10 abilit, který používá pro dmg a k tomu dalších kolem 30ti maker jen tak vedle pro občasný použití. a to kašlu na pvp, čímž by se mi počet maker a buttonů tak ztrojnásobil :-)

btw. v macra imo nejsou důvod a vodítko pro game designery k tomu, aby slučovali mechaniky a ability postav, jak jste psal. to by muselo bejt zeštíhlení spellů do wow asi o 70%, protože tolik abilit co používám jsou v macrech :)

jo a sloučení a přiřazení (a s tím i odstranění) abilit je co? vidím v tom jedinej rozdíl a to ten, že se prostě změní mechanika a timing těchhle spellů a to bude na blizz fórech od warrů flame jak blázen :) už jen poslední změny v aoe silence + pummel share cd :)

0/0
24.2.2014 12:57

P32a72v12e76l 81B18u54š50e75k 8361382555752

a co mě napadlo za věc, tak stejně pro casual hráče je tato redukce nic neznamenající. pochybuju, že těch 80% hráčů, či kolik jich spadá do typu casual, bude používat maximální potenciál svých postav, tzn že bude mít vytaženy a nabindovány, nebo dokonce namacrovány všechny spelly. 

a hráčům kteří se tomu věnují více (i ten semi-hc řekněme), tak jim to bude ukradený, protože když bude chtít bejt na nějaký úrovni (+-do 150world), no tak si to stejně nabindují všechno s tím, že mod-macrama bude mít zase cca 60 bindů+, nebo dokonce pvp skilled lidi, co jedou na 100+ v dnešní době.

tyhle změny, pokud je blizz udělá a věřím, že když máte zdroj, tak i brzy potvrdí před PTR, budou prostě pro většinu hráčů stejně irelevantní

ale to už je spíš příspěvek o tom, co si myslím, než o podložených datech

0/0
24.2.2014 13:11

J19a82n 29N96o71ž61i19č77k98a 1590275459213

Proboha kde jste vzal tech 60 az 100 bindu ? Chapu spojeni cd + trinektu kick na daneho bose atd ale 60 bindu rozhodne nemam :-)

0/0
24.2.2014 13:28

M69i38c63h77a55l 30T45o44m94á85n95e77k 9927479846

nejsem nijak pro, ale moje mys s 12tlacitky jen u palce dostava hodne zabrat a to neco mas jeste pres ctrl a shift a nemam zadne extra bindy a makra, takze verim ze pro nejakeho pvp mastera tech 50-60 tlacitek je moznych i kdzy nerikam ze to tka nekdo ma

0/0
24.2.2014 13:36

P53a71v69e65l 68B33u78š35e29k 8471792385582

přesně jak říká michal.

1-5, r, f, c, v, x, q, e a vše s kombinací no:mod, ctrl, shift a pár alt + myška a jste na tom

a jsem si skálopevně jistej, že 20% abilit, co mi blizz vezme, tak v tom neudělá rozdíl 12ti odebranejch bindů, protože zase jen nahodím to, co nepoužívám tak často, ale občas se to hodí

0/0
24.2.2014 14:15

H82y71n55e65k 65Š21l79a89h71ů29n16e91k 4209803326869

Hm, já jsem ve WotLK byl v top 100 světové guildě a makro jsem neměl žádný :-)

0/0
24.2.2014 15:52

R51o13m34a76n 65V16o39c93e58t22k42a 9443181266978

Dobrý den, pane Zachu, "za ta léta vymysleli nové talenty a ability" = bohužel právě toto tak nesmyslně zjednodušují, že to s původním wow už má společný jen název..... :-(

0/0
24.2.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.