Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Warcraft: Warlords of Draenor zredukuje počet tlačítek o pětinu

Vybraná zahraniční média si vyzkoušela hratelnou verzi připravovaného rozšíření Warlords of Draenor pro fantasy on-line hru World of Warcraft. Během rozhovorů se zároveň objevily nové informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K89a15r54e66l 97U61r82b78a88n 2124744651469

Koukám, že blizzardská lobby nastoupila. Bojí se vydání ESA. ;-D

0/0
25.2.2014 10:43

L86u38k87á91š 47H43r19d56l15i75č78k11a 8474641597701

Po poslední víkendové betě si ESO moc nepomohlo, spíš jen pohoršilo 8-o

0/0
25.2.2014 11:11

K91a14r56e78l 31U43r86b41a78n 2794594681679

Zátěžový test je od toho, aby otestoval minimální počet zapnutých serverů při maximální zátěži, není divu, že to mělo takový loading. ;-) P.S. Tenhle víkend je další beta.

0/0
25.2.2014 11:37

F85e25r84d90i83n52a27n12d 52S56m38r86č32e42k 7988771877957

Až donedávna jsem byl kritikem směru ubírání se Blizzardu s vrcholem v MoP. Nový datadisk vnímám jako "back to roots", ať už redukcí počtu tlačítek či abilit, kde už se jednalo o nesmyslná čísla. Navíc historie Draenoru je jedna z nejzajímavějších z celého příběhu Warcraft. To jak přištáli Draenei a odkud se vzali.. to v jakém prostředí žili tehdy ještě nezkorumpovaní orkové v klidu a míru. Původ toho, kde vzali krvaví elfové sílu světla. Já myslím, že je to na dobré cestě, ale nechci být přehnaný optimista.

+1/0
24.2.2014 15:20

J24a28n 28P28a20v69e18l 8663652938116

Možná jim už začíná docházet, že lidé a chobotnice se v ledasčem liší. Asi ideální systém má GW, kde máte hodně dovedností, ale můžete si zvolit jen některé které dáte na lištu a ty přehazovat mimo combat. Je rozdíl v tom když má člověk 10 abilit na kontrolu a nebo 30+.

+1/0
24.2.2014 15:13

O59n67d63ř58e86j 47I89l62e26k 4567797165528

Motto Blizzardu: "Pokud předchozí změny znamenaly úpadek zájmu o hru, přidejte více změn."

+3/−1
24.2.2014 14:52

R88o61m98a50n 43V20o53c42e11t90k62a 9543491666958

Začínal jsem na počátku, když wow přišlo, přišel 1.datadisk a bylo to prima, spousta výzev, úkolů, obtížnost, právě i ladění na klávesnici, prostě mě to přišlo takové příjemně složité. Pak to šlo pomalu dolů, Cata už jsem jen tak zahrál z povinnosti a Pandu.... koupil elektronicky, ale vlastně nespustil. Těť si přečtu tohle (redukce tlačítek) a říkám si, zda Blizz tolik myslí na hendikepované hráče, nebo proč nám tu zábavu tak zkazil?

Když by Blizz udělal server, kde by běželo wow s max 1+2 datadisk, rád jim budu platit a hrát, tak jako dříve, ale tohle mě už opravdu nebaví :-(

No uvidíme 25.3. zda se aspoň to D3 povede nakopnout.....

+1/−1
24.2.2014 14:46

M73i30c75h85a61l 18T50o95m70á33n73e55k 9607879346

kdyz nevis o cem mluvis pls nepis, tihle mimo lidi me vzdy dostanou, nejhorsi na tom je ze se tim pak ridi vetsina a blizz chvili na to vyda graf kde se ukaze kolik % hracu dalo last bosse v poslednim raidu na nejtezsi obtiznost a ejhle, kdyz to jsou 3% je to hodne, ale sici svorne tvrdi jak ej to easy, mozna uz nektere veci neni potreba tak silene dlouho farmit, jako repky ve vanile treba a zrovna zminit cata kde pocatecni dungy ( ne raidy ) byli prave navrat k obtiznosti z TBC a napsat ze byli lehci to je vtip roku, taky pak mrte hracu jako vy breceli na blizz forech jak je to strasne tezke a jak je to nebavi apod

0/0
25.2.2014 7:17

A78l67e47x21a74n31d18r 18K26o31s83t57k27a 5669716959416

Ty cata dungy co přišly na závět, v caverns of time jsou taky docela záhul. Ono se to nezdá, když měl člověk v době, kdy do nich šel už dost ultimativní gear, ale posledně jsem to skusil s čerstvou postavou na 85. (Ne že bych se vychloubal, ale dnes špičkový healer se kterým zrovna progressujeme garroshe) A prostě to nešlo. Skill byl, ale čísla (s panda zelenkami) prostě nestačila. Tolik k snadnosti cata dungů.  raidy nejsou tak úplná brnkačka ani se solidně nagearovanou 90, tehdy to bylo peklo.

0/0
26.2.2014 7:05

D97r32a66h52o35m14í30r 90S80t20r13o79u19h46a96l 4805238662824

Hm... kdo nehrál za druida, nepochopí, že je to zbytečné :D

0/0
24.2.2014 12:33

M86i11c55h31a52l 22S66v68o39b33o91d78a 3134616776245

Jojo dělat z toho větší a větší easy mod kravinu to by jim šlo. Jen se divím, že jim to ještě někdo platí. Už od chvíle, kdy přišly 10 man verze end game raidu, aby se tam mohli podívat i úplní retardi, tu je něco špatně. Když už ani end game není za "odměnu", tak na co to hrát ....Rv

+1/−6
24.2.2014 11:47

M61i64c66h36a42l 43T89o82m50á96n15e46k 9217469606

jj 10man kde treba SoO dali Methodi 25man hc pred Paragonama 10man jen kvuli tomu ze ten tvuj 10man retard raid je mnohem tezsi ...

+2/0
24.2.2014 12:46

P45a53v14e22l 54B96u76š45e98k 8221462615612

myslíš jen garroshe, nebo komplet? protože pokud komplet, tak si krutě protiřečíš :-)

10m do garroshe byl lehčí (krom šamanů) než 25man. ten měl svýho blackfuse a hlavně klaxxi jako stopku, což se o 10man říct nedalo. pak dostal 25man lehčího garroshe a bylo vidět, jaký guildy se dostali nahoru a zabili 10man verzi...

prostě ten content byl vyrovnanej a 10man mnohem líp prošel těch 13/14 a final byl prostě stopka, protože 13hc dali i guildy s mnohem menší kvalitou, než ty 25man

0/0
24.2.2014 13:01

J56a28n 33N75o57ž68i82č29k57a 1980565549663

Nemuzu posoudit na HC jsem se tak daleko nedostal, ale 10tka je tezsi nez 25tka uz jenom z pohledu selhani cloveka (myslim herne) Co se tyka raid cd atd. . . . Ale jak rikam 25tku neraiduji

0/0
24.2.2014 13:22

M64i47c12h24a60l 32T27o86m41á43n59e56k 9647699646

10ka je tezsi skoro vsude, v celem SoO , hlavne je proste potreba vic resit setup, kdyz ho nemas idealni na hodne mistech v 10ce se trapis a kazda chyba tam jde mnohem vic videt, je pravda ze nektere predchozi raidy byla 10man jednodussi ale v SoO to tak urcite neni

navic i na nagearovani je 25ka mnohem lepsi, coz v tom progresu taky pomuze

+1/0
24.2.2014 13:30

J86a31n 36N29o95ž38i31č93k78a 1810705629773

Jo tak je jasne ze drzet a organizovat 25 lidi + nahradniky je tezsi. Ale s tim setupem mate naprostou pravdu :-)

0/0
24.2.2014 13:33

P77a26v94e14l 65B98u39š21e96k 8961972855392

raiduju jak 25man (main) 4x v tejdnu, tak 10man (alt) 1x v tejdnu, takže to prostě porovnávám

selhání člověka herně je stejný. když v 10 umře jeden, dá se to hrát - cr a jdem dál. to samý v 25man - umřou 3 - 3x cr a jdem dál. když umře někdo další, na zahrání to maj obě skupiny srovnatelně těžký, protože v 25man se v době progressu pozná i 1 dps dole, takže pořád jsme na tom stejně...

navíc 10man hráči si neuvědomují jeden zvlášť podstatnej rozdíl a to je místo. hrajeme ve stejně velkých místnostech a na bossech, kde bylo potřeba rozestup, tak zapřemýšlejte, kdo to bude mít složitější.

a co se týká gearu, o kterým mluvíte, tak jedna poznámka :) 

25man a 10man je v pohledu na dps check absolutně jinde. 10man neměl na žádným bossovi dpscheck, proto nepotřebuje takového gearu a ty fighty jsou na to opravdu moc dobře stavěné. naposledy co byl problém, že 10man nestíhal dmg (paragon, hordlinge), tak blizz přišel do týdne s nerfem hp, protože prostě gearu mají méně a podle toho taky nemůžou točit tolik dps

a setup, to se nezlobte, ale setup se řešil na 3 bosse v SoO (thok heal + blackfuse dps a garrosh). 1 hunter do raidu, jeden šaman a máte pokrytých 6 buffů... na setup se nikdo už dávno v 10man vymlouvat nemůže, protože v 10manu je jeden disco priest vždy, jeden lock, jeden hunt a pak už je fuk, co se k tomu nabalí :) ale je vidět, že 25man nehrajete, takže radši řeknete, že 10man je těžší. ale chtělo by to srovnání :)

+1/0
24.2.2014 14:24

M44i69c85h89a25l 11T13o23m63á70n77e29k 9357709366

hm a hrajete to i na hc? ja zacal soo v 10man g a zjisteni ze v dataci budu jen 20 man top raidy sme nabrlai dalsi lidi a zxacali chodit 25 a muzu rict ze nikde sme se tak netrapili jako na 10ce a to ti novacci zdelaka nemeli adekvatni gear a vse slo mnohem lip, takze nemam srovnani na posledni dva bosse, ostatni jsme na hc apson chvili trenoval na 10 i 25man a muj nazor je jasny a ne jen prevzaty z for

+1/0
24.2.2014 14:42

P26a17v44e78l 61B63u19š63e26k 8641512985692

samozřejmě že hraju 25man (půlka prosince 14/14hc down)

jedna pravda, která se ovšem netýká hraní, o kterým mluvím já (hc/semi-hc), je ta, že ve 25man se jednodušeji táhnou 1 až 2 horší lidi. my jsme vlastně teď de facto prodávali garroshe hc a při našem dps a v dnešní době i rutině nebylo poznat, že jsme šli ve 23,5 člověku :) s tím by ale teoreticky neměla problém ani sehraná dobrá 10tka, jednoho protáhnout...

každopádně mluvim o tom, že ve sféře, kde progressujeme my (top 100 world), tak je 25man těžší z těch důvodů co jsem psal výše (místo, gearcheck, někde i ten setup (thok 8x heal gg blizz)) a 10man těžší zase jinak. ale prostě žádná guilda, která to myslí vážně a má výsledky, tak si prostě nevezme člověka, kterej jí bude táhnout dolů... to můžou udělat guildy, co mají teď 8-10HC, což je vlastně jen trash s více hp a méně.

0/0
24.2.2014 14:53

R34o75m33a38n 30Š20i97m85ů34n92e90k 4549618731

Ja mohu porovnavat 25 a 10 z pohledu healu a u 25tky muzu diky masivnimu overhealu klidne i slackovat , ale u 10tky na 2 healy se nekdy i zapotim a to jsem u 25tky nikdy nemel.

0/0
24.2.2014 18:34

P63a61v33e36l 45B73u68š83e80k 8881632175772

můžu se zeptat o jakých bossech a stavu progressu se bavíme? :)

0/0
24.2.2014 18:57

P79a59v32e72l 60B58u14š52e38k 8931532895142

co to je ten titulek? ;-D

tyhle "redukce" nejsou o počtu tlačítek, ale o mechanice class a balancu, ne o tom, že blizz chce sjednotit banner a recklessnes (což je samozřejmě nesmysl), ale že ten banner nechce mít např. pro boost raidu.

protože v případě, že máme víc warrů, tak je nesmysl, aby mohl dát reckless až po skončení banneru jinýho warra, přece hodí 2 bindy a je v klidu.

btw to zjednodušení, odebrání spellů a zvýšení náročnosti platí už asi ehm od startu cataclysmu :)

+1/0
24.2.2014 11:43

M60i37c39h82a50l 86T16o12m44á98n64e40k 9257629956

ja nevim no, ja bych rekl ze ted jak tocim enha shamana tak sem nikdy tolik tlacitek nepotreboval

0/0
24.2.2014 12:45
Foto

O65n90d52ř48e66j 12Z30a16c73h 3693280923122

Reagujete a vyvracíte něco, co jste si sám vymyslel :-). Nikde není psáno, že se slučují, ale že část efektu přiřadí k jiné, což je rozdíl. Mimochodem v PvP se toto makro celkem běžně používalo, bylo součástí "one shot" makra. A ano, tyto redukce JSOU o počtu tlačítek, ostatně vývojáři tohle vysvětlovali už dříve: za ta léta vymysleli nové talenty a ability, čímž se zvětšil i počet tlačítek, které hráči používají. Ve Warlords of Draenor některé ability zaniknou, právě proto, aby nebylo potřeba mít tolik AKTIVNÍCH dovedností na barech.

0/0
24.2.2014 12:46

P69a21v32e39l 81B55u68š17e55k 8501162225292

nevim, můj pve rogue má asi tak 10 abilit, který používá pro dmg a k tomu dalších kolem 30ti maker jen tak vedle pro občasný použití. a to kašlu na pvp, čímž by se mi počet maker a buttonů tak ztrojnásobil :-)

btw. v macra imo nejsou důvod a vodítko pro game designery k tomu, aby slučovali mechaniky a ability postav, jak jste psal. to by muselo bejt zeštíhlení spellů do wow asi o 70%, protože tolik abilit co používám jsou v macrech :)

jo a sloučení a přiřazení (a s tím i odstranění) abilit je co? vidím v tom jedinej rozdíl a to ten, že se prostě změní mechanika a timing těchhle spellů a to bude na blizz fórech od warrů flame jak blázen :) už jen poslední změny v aoe silence + pummel share cd :)

0/0
24.2.2014 12:57

P70a77v24e33l 18B30u43š50e56k 8721132115502

a co mě napadlo za věc, tak stejně pro casual hráče je tato redukce nic neznamenající. pochybuju, že těch 80% hráčů, či kolik jich spadá do typu casual, bude používat maximální potenciál svých postav, tzn že bude mít vytaženy a nabindovány, nebo dokonce namacrovány všechny spelly. 

a hráčům kteří se tomu věnují více (i ten semi-hc řekněme), tak jim to bude ukradený, protože když bude chtít bejt na nějaký úrovni (+-do 150world), no tak si to stejně nabindují všechno s tím, že mod-macrama bude mít zase cca 60 bindů+, nebo dokonce pvp skilled lidi, co jedou na 100+ v dnešní době.

tyhle změny, pokud je blizz udělá a věřím, že když máte zdroj, tak i brzy potvrdí před PTR, budou prostě pro většinu hráčů stejně irelevantní

ale to už je spíš příspěvek o tom, co si myslím, než o podložených datech

0/0
24.2.2014 13:11

J47a57n 17N32o19ž80i68č23k98a 1740865419113

Proboha kde jste vzal tech 60 az 100 bindu ? Chapu spojeni cd + trinektu kick na daneho bose atd ale 60 bindu rozhodne nemam :-)

0/0
24.2.2014 13:28

M42i17c37h58a45l 11T42o53m82á59n38e58k 9467199726

nejsem nijak pro, ale moje mys s 12tlacitky jen u palce dostava hodne zabrat a to neco mas jeste pres ctrl a shift a nemam zadne extra bindy a makra, takze verim ze pro nejakeho pvp mastera tech 50-60 tlacitek je moznych i kdzy nerikam ze to tka nekdo ma

0/0
24.2.2014 13:36

P67a28v64e59l 36B80u15š30e59k 8481282955412

přesně jak říká michal.

1-5, r, f, c, v, x, q, e a vše s kombinací no:mod, ctrl, shift a pár alt + myška a jste na tom

a jsem si skálopevně jistej, že 20% abilit, co mi blizz vezme, tak v tom neudělá rozdíl 12ti odebranejch bindů, protože zase jen nahodím to, co nepoužívám tak často, ale občas se to hodí

0/0
24.2.2014 14:15

H60y57n77e49k 45Š75l28a11h43ů28n24e66k 4109173936749

Hm, já jsem ve WotLK byl v top 100 světové guildě a makro jsem neměl žádný :-)

0/0
24.2.2014 15:52

R57o93m60a43n 58V49o41c55e32t81k74a 9613121166978

Dobrý den, pane Zachu, "za ta léta vymysleli nové talenty a ability" = bohužel právě toto tak nesmyslně zjednodušují, že to s původním wow už má společný jen název..... :-(

0/0
24.2.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.