Diskuze

PRVNÍ DOJMY: Titanfall oživil naši víru ve střílečky. Je takřka dokonalý

Stagnující žánr stříleček se zřejmě dočká tolik potřebného oživení. Právě tato hra je jednou z nejsvěžejších on-line akcí posledních deseti let. Zároveň je to typ hry, na který roky čekám a v její vydání jsem již dávno přestal věřit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Chtěl bych jen dvě věci. Možnost vybrat si tým, tedy ne automatické přiřazování. A dále nějakým způsobem oddělení nováčků od zkušených. Protože tým je silný tak jak je silný jeho nejslabší článek. A když je těch slabých článků víc, je to frustrace jak pro veterány tak pro nováčky. Tedy alespoň třístupňové hodnocení hráčů dle výkonnosti.:-P

0 0
možnosti
AB

Hodne by me prekvapilo, kdyby se to nedelo.

0 0
možnosti
LH

Je to spíš taková oddychovka, na e-sport to nemá šanci dosáhnout (zbraně, se kterýma se nemusí mířit - pistole co to dělá sama, nebo samopal bez zpětného rázu s velkou kapacitou), všemožné schopnosti, burn cardy atd. Call of Duty to možná položí, ale z FPS je a bude e-sport jen CS:GO.

1 0
možnosti
AB

E-sports se casto hraji se specifickymi pravidly. Cekal bych, ze burn cards v ranked a ligovych zapasech nebudou fungovat. A kolega rikal, ze "locking" smart pistole chvili trva, takze to nefunguje na neustale se pohybujici cile. Ja ji nezkousel, protoze mi to prislo jako lama zbran. Ale nemyslim si, ze bude takovy problem ji vyvazit. Mam za to, ze je ve hre kvuli konzolim...aby si i mene zkuseni hraci meli sanci zahrat. Rozhodne mi ale neprislo, ze by me s tim nekdo nejak vyjimecne casto zabijel. To bude spis na low level hrani.

1 0
možnosti

Asi sem hrál uplně jinou betu než autor článku protože mě to teda ani trošku nenadchlo....zběsílé střílení po botech kdy ve výsledku sem zabil 30 botů a dva lidi je na MP střílečku dost špatnej výsledek.....

0 0
možnosti
AB

Asi zalezi na hernim stylu. Ja zabil tak 10-15 hracu za zapas a ty matche nejsou dlouhe. Taky je potreba vzit v potaz, ze to bezelo chvili a spousta lidi se jeste nevyznala v mapach. Ve finale to bude mit jinou dynamiku.

0 0
možnosti
OM

mno podle recenze to bude pěkná ptákovina, jo to bude fakt legrace házet si raketou s protivníkem.  a autor si protiřečí... robot nemůže skákat......V robotovi můžete učinit dva mocné skoky a zmizet raketě....

3 3
možnosti
LS

Neni to recenze, ale Prvni dojmy.

Temi mocnymi skoky autor zjevne myslel uskoky do stran, ci dopredu/dozadu a vyuziva se toho opravdu hodne.

0 0
možnosti
BK

Neznamená "vně" zvenčí? (5. odstavec) Opravit a smazat tento příspěvek ;-)

1 0
možnosti
MZ

Tak "vně" válečného stroje se určitě taky dá bojovat, ale je pravda, že autor nejspíš myslel uvnitř ;-) ...

1 0
možnosti
BJ

Ma autoheal .... doufam, ze ma i jen dve zbrane a spolu s mikrostransakcemi za vylepseni by to pak bylo zcela dokonale:)

2 0
možnosti
LS

Na autoheal jsem tam teda nenarazil, pouze se regeneruji stity.

0 0
možnosti
Foto

Na ty mikrotransakce bych vzal jed.

1 0
možnosti
JN

Me se zxase nelibi hry bez poradne destrukce typu BF4 nebo Red Faction. Prijde mi smesne, ze Titat s raketomentem velikosti dvou popelnic neni scgopen poskodit dvere (spravne by mela padnout pulka budovy a dvere se proste vyparit)

0 0
možnosti
BK

Je to hra, ne realita a jako taková má právo na nějaká nerealistická pravidla, aby zůstala zábavnou. Třeba jsou ty zdi ze stejného materiálu, jako sloupky ve stařičkém bombermanovi ;-)

3 0
možnosti
PT

P49e13t68r 31T38i95c57h65ý

25. 2. 2014 1:13

Jsem zvedavy, jak obstoji proti CS. Osobne se mi titanfall nelibi a na co sahne EA, to dopadne spatne.

0 0
možnosti