Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vzniká grafika? Kousek reality je v každé hře

Grafika je to, čeho si každý všimne a zhodnotí jako první. Studio Alda Games odhaluje v seriálu pro Bonusweb jednotlivé etapy vývoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26i38r14k28a 11V72o33j72v92o35d61i96n 6951137457565

Neverhood byl skvělej, takový hry nestárnou.

0/0
19.3.2014 9:37

A45l17e40š 93K12ř36í94ž 9594724555289

Na to že je to hra z roku 1996 tak si jí klidně zahraji i v dnešní době, graficky je to bezvadné hra :)

0/0
19.3.2014 10:21

J68i74r22k53a 24V87o65j25v78o80d84i63n 6871457727935

A soundtrack je takovej, no, dětsky nablblej ;-D. Hned sem si ho oblíbil.

0/0
19.3.2014 11:01

M28a25r67e87k 83Z89a25h19r13a29d84i63l 6664649585981

Souhlas, článek zajímavý, čtivý (i když bych ho bral klidně podrobnější ;-)) ...

+2/0
19.3.2014 9:25
Foto

M42a96r20t28a 78K47ř95e81č26k32o60v92á 7571703673986

Děkuju za článek, dobře jsem si početla a i něco nového dozvěděla.

+4/0
19.3.2014 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.