Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vzniká grafika? Kousek reality je v každé hře

Grafika je to, čeho si každý všimne a zhodnotí jako první. Studio Alda Games odhaluje v seriálu pro Bonusweb jednotlivé etapy vývoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i47r56k16a 91V50o60j97v22o38d35i66n 6461127727585

Neverhood byl skvělej, takový hry nestárnou.

0/0
19.3.2014 9:37

A32l44e84š 98K13ř64í77ž 9834944195249

Na to že je to hra z roku 1996 tak si jí klidně zahraji i v dnešní době, graficky je to bezvadné hra :)

0/0
19.3.2014 10:21

J37i81r63k64a 23V42o41j46v81o21d19i62n 6281267857225

A soundtrack je takovej, no, dětsky nablblej ;-D. Hned sem si ho oblíbil.

0/0
19.3.2014 11:01

M24a36r65e34k 59Z36a86h29r76a46d79i32l 6324819785311

Souhlas, článek zajímavý, čtivý (i když bych ho bral klidně podrobnější ;-)) ...

+2/0
19.3.2014 9:25
Foto

M95a40r45t69a 39K74ř70e52č13k70o35v76á 7201343323806

Děkuju za článek, dobře jsem si početla a i něco nového dozvěděla.

+4/0
19.3.2014 8:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.