Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak vzniká grafika? Kousek reality je v každé hře

Grafika je to, čeho si každý všimne a zhodnotí jako první. Studio Alda Games odhaluje v seriálu pro Bonusweb jednotlivé etapy vývoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23i80r43k36a 62V19o59j14v47o36d13i23n 6281137807165

Neverhood byl skvělej, takový hry nestárnou.

0/0
19.3.2014 9:37

A98l48e44š 52K30ř81í91ž 9774534795289

Na to že je to hra z roku 1996 tak si jí klidně zahraji i v dnešní době, graficky je to bezvadné hra :)

0/0
19.3.2014 10:21

J80i37r72k82a 29V40o25j34v91o68d11i17n 6821707477455

A soundtrack je takovej, no, dětsky nablblej ;-D. Hned sem si ho oblíbil.

0/0
19.3.2014 11:01

M62a76r40e95k 24Z67a13h36r73a46d90i16l 6794269805591

Souhlas, článek zajímavý, čtivý (i když bych ho bral klidně podrobnější ;-)) ...

+2/0
19.3.2014 9:25
Foto

M23a33r45t18a 81K49ř19e53č74k86o51v49á 7731493623896

Děkuju za článek, dobře jsem si početla a i něco nového dozvěděla.

+4/0
19.3.2014 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.