Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony odhalilo projekt Morpheus. Je to systém virtuální reality

Sony v rámci akce Game Developers Conference 2014, která probíhá v San Franciscu, odhalilo prototyp vlastního systému virtuální reality pro konzoli PlayStation 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T91o22m32á47š 49Š72e61s33t11a37u58b69e24r 3921220657933

No jsem zvědav. Hlavně jak vyřeší to snímkování, aby jsi nemusel mít vedle sebe kýbl...:-)

0/0
19.3.2014 16:29

B33a90r19t80o80l75o16m44ě64j 45K65u51s 2765436601673

U Oculus Rift to prý už problém není a já předpokládám, že Morpheus je jím velmi silně inspirovaný.

0/0
19.3.2014 20:59

L93u93k41á42š 73N37o28v16á63k 1380405620835

Sony je celkem naivní. Nemyslím si, že by jejich produkt zaujal nějakou větší část lidí. Bude to nejspíš pouze a jen na PS 4... Jelikož playstation je v dnešní době spíš přežitek, tak si nemyslím, že by to šlo na dračku. Komunita čeká na produkt, který bude kompatibilní s každým přístrojem a bude nabízet dokonalej zážitek. Myslím si, že tomu se blíží oculis rift.

0/−4
19.3.2014 11:52
Foto

O37n42d62ř75e12j 72Z62a25c47h 3103130513662

Samozřejmě těžko předjímat, každopádně Xbox One se prodává slušně a PlayStation 4 přímo skvěle. Myslím, že ty prognózy o konci konzolí a pod. se minimálně o pár let zase odkládají. A každá konkurence pro Oculus Rift je vítána, těžit z toho budeme všichni, i ti, které Morpheus nezajímá.

+4/0
19.3.2014 12:52

P72e65t26r 68D64v70o16r92a79k 9418530709983

Playstation je přežitek ;-D

+2/0
20.3.2014 9:20

L90u58k44á53š 62N69o52v16á33k 1820815230435

Sony moc lidí nezajímá a PS 4 už vůbec ne... Je sice hezký, že něco takového udělali, pro své konzole, ale kdyby to bylo ne všechny stroje, tak by to nebyl takovej propadák. Myslím si, že z toho sony po určitém čase přestane a přenechá to tvůrcům, kteří to připravují pro všechny stroje. dopadne to stejně jako kinect nebo nějaké podobné vynálezy, které nezaujali nebo zaujali malé procento lidí... Já osobně fandím oculus rift.

0/−4
19.3.2014 11:48

M80i84c65h31a40l 26M94o72u33c76h49a 9898729243924

Lidí, kteří hrají na PC je ve srovnání s konzolemi mizivé procento a pro XBox to budou asi těžko optimalizovat. Takže pokud to dělají pro své konzole, má to logiku. A o tom, že PS4 nikoho nezajímá celkem dobře svědčí čísla prodejů toho zařízení... ;-)

0/0
19.3.2014 12:52

V28o66j35t69a 95P69a28t91k25o55s 8510678968143

Lidí, kteří hrají na PC je mizivé procento? Jasně, a proto se například DIabla 3 prodalo na PC během prvního týdne přes 6 milionů kopií...

+3/0
19.3.2014 14:50

M13i22c20h45a81l 88M91o58u98c56h87a 9488689743634

Nojo, to je ale 2 roky zpátky a PC verze byla vydána snad o pár měsíců dřív než ta pro konzole. Dnes se některé tituly pro PC ani nevyplatí vydávat a v porovnání třeba s prodejními čísly GTA5 není těch 6 milionů Diabla III žádný zázrak.

.

Nicméně důležité je, že Sony takové zařízení logicky udělá exkluzivně pro svou konzoli, protože tím podpoří motivaci spotřebitelů si jí koupit.

+1/0
19.3.2014 15:14

V71o30j85t29a 62P43a19t89k62o56s 8170208878943

A co že je to 2 roky zpátky? Jen do konce roku 2012 se ho prodalo přes 12 milionů kopií. Konzolová verze opravdu nevyšla pár měsíců po PC verzi ale až v září 2013, tj před pár měsíci. Do dneška bylo celkem prodáno 15 milionů kopií, GTA5 32 milionů kopií. To je zanedbatelné procento?

To že to Sony udělá exkluzivně je logické, ale je otázka jestli to bude mít oproti Oculus riftu nějakou výhodu, aby si kvůli tomu někdo pořizoval PS4.

+1/0
19.3.2014 15:56

V12o47j10t48a 31P64a78t44k85o60s 8130578468773

A to už vůbec nemluvím o počtu hráčů mmorpg her, což je čistě doména PC...

+1/0
19.3.2014 15:58

M42i20c96h23a40l 52M56o80u86c95h76a 9288829583764

To, že je to dva roky zpátky znamená, že od té doby konzole získaly na herním trhu větší podíl, protože ke hraní přilákají i "rekreační hráče" a nejen "zkušené pařiče" jako PC. A pro objektivnější srovnání konzole vs. PC by to asi chtělo vzít třeba 20 nejprodávanějších her za poslední dva roky a porovnat procenta prodejů pro konzole a pro PC. Ten podíl opravdu není nijak zásadní. Ale je to samozřejmě dané také tím, že komunita PC hráčů si rychleji a snáze najde možnosti sdílení, zatímco "konzoláři" si prostě ten svůj disk fyzicky koupí. To se projeví jednak na prodejních výsledcích (x hráčů si to koupí a 2x hráčů to ve finále opravdu hraje) a za druhé na ochotě vydávat ty hry v PC verzi.

0/0
19.3.2014 16:45

V36o91j35t45a 50P87a67t91k45o30s 8740258498643

Co je na posledních dvou letech tak zásadního, že by během nich měly získat větší podíl hráčů oproti PC? Když už jsme u seznamu nejprodávanějších her, tak prosím - PC: Sims 2 (20 mil), Sims (16 mil), Minecraft (14.5 mil), WoW (14 mil), Diablo III (12 mil)

Xbox360:

Kinect adventures (které jsou zdarma v balení xboxu s kinectem) (24mil), GTA 5 (15 mil), Halo 3 (14.5mil), Call of duty:Black ops (12mil), Minecraft (10 mil)

Playstation 3: GTA5 (17 mil), Gran turismo 5 (10.6mil), God of war II (7.5 mil), Last of us (6 mil), Gran turismo 5 prologue (5.3 mil), Call of duty: Modern warfare II (4.8 mil)

Plus kdoví kolik prodejů her na Steamu...tolik k té zanedbatelnosti PC oproti konzolím.

0/0
19.3.2014 17:18

J16a83n 75T81o15d41o26r78o74v10i90č 9805711947522

Když je v PC taková ukrutná síla, tak proč GTA V vyšlo jen na konzole a na PC nic;-D

0/0
19.3.2014 20:31

V66o44j67t12a 26P12a11t36k30o54s 8520968688193

Nejspíš proto, že zrovna GTA se prodává líp na konzolích a portování na PC jim jde docela příšerně, viz zabugované GTA IV po vydání.

0/−1
19.3.2014 21:38

P55e47t16r 36D16v71o56r21a21k 9988810939303

Ty hry na PC jsou teda otřes: Sims, Minecraft, WoW. Diablo je tak jediné o čem má smysl se bavit ;-)

0/0
20.3.2014 9:22

V59o18j66t75a 86P76a21t73k35o31s 8570158968143

Jsou to taky prodeje z normálních obchodů, v těch statistikách nejsou hry ze Steamu.

0/0
20.3.2014 9:36

O66n73d80ř77e21j 71S36t76a40r81o35c34h 5870263602714

Vy jste ale věštec. Ještě to není na trhu, dokonce se ani přesně neví, jak to bude fungovat ale Novák už ví, že to JE (ano, nikoliv BUDE) propadák. Bravo.

Ale na druhou stranu chápu, že když nezvládáte ani shodu podmětu s přísudkem, tak nelze nic moc čekat ani ve složitějších záležitostech.

+1/0
19.3.2014 13:31

B20a90r15t13o28l42o98m94ě43j 40K92u31s 2775366421103

Tak to se Sony vytáhlo. Myslím, že vývojáři Oculusu mohou v nejbližší době očekávat telefonát od Microsoftu s nabídkou spolupráce. Tedy pokud nechce Microsoft současnou konzolovou válku rovnou zabalit.

+4/0
19.3.2014 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.