Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony odhalilo projekt Morpheus. Je to systém virtuální reality

Sony v rámci akce Game Developers Conference 2014, která probíhá v San Franciscu, odhalilo prototyp vlastního systému virtuální reality pro konzoli PlayStation 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o82m50á47š 10Š21e17s12t57a57u48b93e53r 3861610367383

No jsem zvědav. Hlavně jak vyřeší to snímkování, aby jsi nemusel mít vedle sebe kýbl...:-)

0/0
19.3.2014 16:29

B25a86r43t52o57l80o11m31ě61j 62K85u11s 2355496211703

U Oculus Rift to prý už problém není a já předpokládám, že Morpheus je jím velmi silně inspirovaný.

0/0
19.3.2014 20:59

L74u36k44á46š 83N42o66v77á54k 1500835800825

Sony je celkem naivní. Nemyslím si, že by jejich produkt zaujal nějakou větší část lidí. Bude to nejspíš pouze a jen na PS 4... Jelikož playstation je v dnešní době spíš přežitek, tak si nemyslím, že by to šlo na dračku. Komunita čeká na produkt, který bude kompatibilní s každým přístrojem a bude nabízet dokonalej zážitek. Myslím si, že tomu se blíží oculis rift.

0/−4
19.3.2014 11:52
Foto

O55n54d40ř19e40j 43Z88a20c63h 3513120493262

Samozřejmě těžko předjímat, každopádně Xbox One se prodává slušně a PlayStation 4 přímo skvěle. Myslím, že ty prognózy o konci konzolí a pod. se minimálně o pár let zase odkládají. A každá konkurence pro Oculus Rift je vítána, těžit z toho budeme všichni, i ti, které Morpheus nezajímá.

+4/0
19.3.2014 12:52

P48e58t30r 10D31v18o37r32a78k 9608270899543

Playstation je přežitek ;-D

+2/0
20.3.2014 9:20

L81u30k65á96š 16N95o29v47á15k 1170555900935

Sony moc lidí nezajímá a PS 4 už vůbec ne... Je sice hezký, že něco takového udělali, pro své konzole, ale kdyby to bylo ne všechny stroje, tak by to nebyl takovej propadák. Myslím si, že z toho sony po určitém čase přestane a přenechá to tvůrcům, kteří to připravují pro všechny stroje. dopadne to stejně jako kinect nebo nějaké podobné vynálezy, které nezaujali nebo zaujali malé procento lidí... Já osobně fandím oculus rift.

0/−4
19.3.2014 11:48

M16i31c59h20a84l 42M95o66u93c17h56a 9538289743524

Lidí, kteří hrají na PC je ve srovnání s konzolemi mizivé procento a pro XBox to budou asi těžko optimalizovat. Takže pokud to dělají pro své konzole, má to logiku. A o tom, že PS4 nikoho nezajímá celkem dobře svědčí čísla prodejů toho zařízení... ;-)

0/0
19.3.2014 12:52

V59o76j93t23a 29P85a60t68k54o65s 8440158298773

Lidí, kteří hrají na PC je mizivé procento? Jasně, a proto se například DIabla 3 prodalo na PC během prvního týdne přes 6 milionů kopií...

+3/0
19.3.2014 14:50

M42i51c74h18a37l 12M16o71u67c75h83a 9928869873234

Nojo, to je ale 2 roky zpátky a PC verze byla vydána snad o pár měsíců dřív než ta pro konzole. Dnes se některé tituly pro PC ani nevyplatí vydávat a v porovnání třeba s prodejními čísly GTA5 není těch 6 milionů Diabla III žádný zázrak.

.

Nicméně důležité je, že Sony takové zařízení logicky udělá exkluzivně pro svou konzoli, protože tím podpoří motivaci spotřebitelů si jí koupit.

+1/0
19.3.2014 15:14

V18o53j86t30a 75P87a38t23k41o71s 8180548628153

A co že je to 2 roky zpátky? Jen do konce roku 2012 se ho prodalo přes 12 milionů kopií. Konzolová verze opravdu nevyšla pár měsíců po PC verzi ale až v září 2013, tj před pár měsíci. Do dneška bylo celkem prodáno 15 milionů kopií, GTA5 32 milionů kopií. To je zanedbatelné procento?

To že to Sony udělá exkluzivně je logické, ale je otázka jestli to bude mít oproti Oculus riftu nějakou výhodu, aby si kvůli tomu někdo pořizoval PS4.

+1/0
19.3.2014 15:56

V53o49j37t75a 87P60a64t81k44o90s 8720468868183

A to už vůbec nemluvím o počtu hráčů mmorpg her, což je čistě doména PC...

+1/0
19.3.2014 15:58

M28i39c36h97a72l 54M46o22u56c83h53a 9898139383424

To, že je to dva roky zpátky znamená, že od té doby konzole získaly na herním trhu větší podíl, protože ke hraní přilákají i "rekreační hráče" a nejen "zkušené pařiče" jako PC. A pro objektivnější srovnání konzole vs. PC by to asi chtělo vzít třeba 20 nejprodávanějších her za poslední dva roky a porovnat procenta prodejů pro konzole a pro PC. Ten podíl opravdu není nijak zásadní. Ale je to samozřejmě dané také tím, že komunita PC hráčů si rychleji a snáze najde možnosti sdílení, zatímco "konzoláři" si prostě ten svůj disk fyzicky koupí. To se projeví jednak na prodejních výsledcích (x hráčů si to koupí a 2x hráčů to ve finále opravdu hraje) a za druhé na ochotě vydávat ty hry v PC verzi.

0/0
19.3.2014 16:45

V46o29j56t53a 66P23a35t56k26o97s 8360578368183

Co je na posledních dvou letech tak zásadního, že by během nich měly získat větší podíl hráčů oproti PC? Když už jsme u seznamu nejprodávanějších her, tak prosím - PC: Sims 2 (20 mil), Sims (16 mil), Minecraft (14.5 mil), WoW (14 mil), Diablo III (12 mil)

Xbox360:

Kinect adventures (které jsou zdarma v balení xboxu s kinectem) (24mil), GTA 5 (15 mil), Halo 3 (14.5mil), Call of duty:Black ops (12mil), Minecraft (10 mil)

Playstation 3: GTA5 (17 mil), Gran turismo 5 (10.6mil), God of war II (7.5 mil), Last of us (6 mil), Gran turismo 5 prologue (5.3 mil), Call of duty: Modern warfare II (4.8 mil)

Plus kdoví kolik prodejů her na Steamu...tolik k té zanedbatelnosti PC oproti konzolím.

0/0
19.3.2014 17:18

J95a56n 39T10o29d94o12r44o19v81i17č 9675411917522

Když je v PC taková ukrutná síla, tak proč GTA V vyšlo jen na konzole a na PC nic;-D

0/0
19.3.2014 20:31

V32o97j57t36a 48P97a71t26k92o30s 8940918818203

Nejspíš proto, že zrovna GTA se prodává líp na konzolích a portování na PC jim jde docela příšerně, viz zabugované GTA IV po vydání.

0/−1
19.3.2014 21:38

P10e45t96r 19D14v60o36r23a88k 9828430409113

Ty hry na PC jsou teda otřes: Sims, Minecraft, WoW. Diablo je tak jediné o čem má smysl se bavit ;-)

0/0
20.3.2014 9:22

V19o73j45t97a 81P42a13t92k10o78s 8300878198333

Jsou to taky prodeje z normálních obchodů, v těch statistikách nejsou hry ze Steamu.

0/0
20.3.2014 9:36

O40n46d79ř34e12j 29S34t19a46r19o57c36h 5410263192184

Vy jste ale věštec. Ještě to není na trhu, dokonce se ani přesně neví, jak to bude fungovat ale Novák už ví, že to JE (ano, nikoliv BUDE) propadák. Bravo.

Ale na druhou stranu chápu, že když nezvládáte ani shodu podmětu s přísudkem, tak nelze nic moc čekat ani ve složitějších záležitostech.

+1/0
19.3.2014 13:31

B73a92r17t95o61l51o56m31ě22j 58K78u26s 2985666751313

Tak to se Sony vytáhlo. Myslím, že vývojáři Oculusu mohou v nejbližší době očekávat telefonát od Microsoftu s nabídkou spolupráce. Tedy pokud nechce Microsoft současnou konzolovou válku rovnou zabalit.

+4/0
19.3.2014 9:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.