Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony odhalilo projekt Morpheus. Je to systém virtuální reality

Sony v rámci akce Game Developers Conference 2014, která probíhá v San Franciscu, odhalilo prototyp vlastního systému virtuální reality pro konzoli PlayStation 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T12o95m13á31š 72Š94e97s93t29a54u41b50e89r 3641230547623

No jsem zvědav. Hlavně jak vyřeší to snímkování, aby jsi nemusel mít vedle sebe kýbl...:-)

0/0
19.3.2014 16:29

B80a53r75t50o75l32o49m68ě13j 35K86u42s 2605346511603

U Oculus Rift to prý už problém není a já předpokládám, že Morpheus je jím velmi silně inspirovaný.

0/0
19.3.2014 20:59

L52u78k77á20š 21N50o29v79á45k 1800915650605

Sony je celkem naivní. Nemyslím si, že by jejich produkt zaujal nějakou větší část lidí. Bude to nejspíš pouze a jen na PS 4... Jelikož playstation je v dnešní době spíš přežitek, tak si nemyslím, že by to šlo na dračku. Komunita čeká na produkt, který bude kompatibilní s každým přístrojem a bude nabízet dokonalej zážitek. Myslím si, že tomu se blíží oculis rift.

0/−4
19.3.2014 11:52
Foto

O20n75d47ř53e81j 88Z68a49c10h 3583290613542

Samozřejmě těžko předjímat, každopádně Xbox One se prodává slušně a PlayStation 4 přímo skvěle. Myslím, že ty prognózy o konci konzolí a pod. se minimálně o pár let zase odkládají. A každá konkurence pro Oculus Rift je vítána, těžit z toho budeme všichni, i ti, které Morpheus nezajímá.

+4/0
19.3.2014 12:52

P49e55t38r 90D92v67o98r88a64k 9238620119823

Playstation je přežitek ;-D

+2/0
20.3.2014 9:20

L12u42k64á10š 56N52o13v87á20k 1680365320835

Sony moc lidí nezajímá a PS 4 už vůbec ne... Je sice hezký, že něco takového udělali, pro své konzole, ale kdyby to bylo ne všechny stroje, tak by to nebyl takovej propadák. Myslím si, že z toho sony po určitém čase přestane a přenechá to tvůrcům, kteří to připravují pro všechny stroje. dopadne to stejně jako kinect nebo nějaké podobné vynálezy, které nezaujali nebo zaujali malé procento lidí... Já osobně fandím oculus rift.

0/−4
19.3.2014 11:48

M86i96c77h63a20l 38M20o61u30c66h34a 9948349633744

Lidí, kteří hrají na PC je ve srovnání s konzolemi mizivé procento a pro XBox to budou asi těžko optimalizovat. Takže pokud to dělají pro své konzole, má to logiku. A o tom, že PS4 nikoho nezajímá celkem dobře svědčí čísla prodejů toho zařízení... ;-)

0/0
19.3.2014 12:52

V66o52j76t57a 88P68a36t67k65o96s 8250648618973

Lidí, kteří hrají na PC je mizivé procento? Jasně, a proto se například DIabla 3 prodalo na PC během prvního týdne přes 6 milionů kopií...

+3/0
19.3.2014 14:50

M95i52c49h80a33l 40M75o14u76c25h83a 9468729733324

Nojo, to je ale 2 roky zpátky a PC verze byla vydána snad o pár měsíců dřív než ta pro konzole. Dnes se některé tituly pro PC ani nevyplatí vydávat a v porovnání třeba s prodejními čísly GTA5 není těch 6 milionů Diabla III žádný zázrak.

.

Nicméně důležité je, že Sony takové zařízení logicky udělá exkluzivně pro svou konzoli, protože tím podpoří motivaci spotřebitelů si jí koupit.

+1/0
19.3.2014 15:14

V12o78j88t28a 18P62a55t93k68o78s 8170388188193

A co že je to 2 roky zpátky? Jen do konce roku 2012 se ho prodalo přes 12 milionů kopií. Konzolová verze opravdu nevyšla pár měsíců po PC verzi ale až v září 2013, tj před pár měsíci. Do dneška bylo celkem prodáno 15 milionů kopií, GTA5 32 milionů kopií. To je zanedbatelné procento?

To že to Sony udělá exkluzivně je logické, ale je otázka jestli to bude mít oproti Oculus riftu nějakou výhodu, aby si kvůli tomu někdo pořizoval PS4.

+1/0
19.3.2014 15:56

V37o52j71t22a 46P65a15t36k97o81s 8230928438213

A to už vůbec nemluvím o počtu hráčů mmorpg her, což je čistě doména PC...

+1/0
19.3.2014 15:58

M10i53c21h52a51l 30M92o33u92c61h81a 9188779433864

To, že je to dva roky zpátky znamená, že od té doby konzole získaly na herním trhu větší podíl, protože ke hraní přilákají i "rekreační hráče" a nejen "zkušené pařiče" jako PC. A pro objektivnější srovnání konzole vs. PC by to asi chtělo vzít třeba 20 nejprodávanějších her za poslední dva roky a porovnat procenta prodejů pro konzole a pro PC. Ten podíl opravdu není nijak zásadní. Ale je to samozřejmě dané také tím, že komunita PC hráčů si rychleji a snáze najde možnosti sdílení, zatímco "konzoláři" si prostě ten svůj disk fyzicky koupí. To se projeví jednak na prodejních výsledcích (x hráčů si to koupí a 2x hráčů to ve finále opravdu hraje) a za druhé na ochotě vydávat ty hry v PC verzi.

0/0
19.3.2014 16:45

V34o38j70t95a 96P47a16t74k19o29s 8120198658233

Co je na posledních dvou letech tak zásadního, že by během nich měly získat větší podíl hráčů oproti PC? Když už jsme u seznamu nejprodávanějších her, tak prosím - PC: Sims 2 (20 mil), Sims (16 mil), Minecraft (14.5 mil), WoW (14 mil), Diablo III (12 mil)

Xbox360:

Kinect adventures (které jsou zdarma v balení xboxu s kinectem) (24mil), GTA 5 (15 mil), Halo 3 (14.5mil), Call of duty:Black ops (12mil), Minecraft (10 mil)

Playstation 3: GTA5 (17 mil), Gran turismo 5 (10.6mil), God of war II (7.5 mil), Last of us (6 mil), Gran turismo 5 prologue (5.3 mil), Call of duty: Modern warfare II (4.8 mil)

Plus kdoví kolik prodejů her na Steamu...tolik k té zanedbatelnosti PC oproti konzolím.

0/0
19.3.2014 17:18

J83a90n 19T79o42d10o35r67o16v84i96č 9655841317772

Když je v PC taková ukrutná síla, tak proč GTA V vyšlo jen na konzole a na PC nic;-D

0/0
19.3.2014 20:31

V88o52j14t33a 28P29a47t36k68o14s 8500138568723

Nejspíš proto, že zrovna GTA se prodává líp na konzolích a portování na PC jim jde docela příšerně, viz zabugované GTA IV po vydání.

0/−1
19.3.2014 21:38

P45e76t20r 72D30v83o95r68a34k 9858340169903

Ty hry na PC jsou teda otřes: Sims, Minecraft, WoW. Diablo je tak jediné o čem má smysl se bavit ;-)

0/0
20.3.2014 9:22

V37o45j38t89a 62P19a18t34k97o33s 8290228198593

Jsou to taky prodeje z normálních obchodů, v těch statistikách nejsou hry ze Steamu.

0/0
20.3.2014 9:36

O72n88d42ř16e41j 31S27t12a38r33o29c17h 5200143682684

Vy jste ale věštec. Ještě to není na trhu, dokonce se ani přesně neví, jak to bude fungovat ale Novák už ví, že to JE (ano, nikoliv BUDE) propadák. Bravo.

Ale na druhou stranu chápu, že když nezvládáte ani shodu podmětu s přísudkem, tak nelze nic moc čekat ani ve složitějších záležitostech.

+1/0
19.3.2014 13:31

B18a64r92t42o23l29o76m75ě14j 74K65u19s 2365676851743

Tak to se Sony vytáhlo. Myslím, že vývojáři Oculusu mohou v nejbližší době očekávat telefonát od Microsoftu s nabídkou spolupráce. Tedy pokud nechce Microsoft současnou konzolovou válku rovnou zabalit.

+4/0
19.3.2014 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.