- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak se dělá reklama na hru: Důkladné rendery, které s kvalitou konečného vizuálu hry nemají moc společného, do toho střihnout pár jakoby gameplay sekcí (ve velmi omezeném prostoru, aby byl vizuál opět co nejlepší), k tomu přihodit záběry jakoby z vývoje, kde použít jen tu "cool" část vývojového týmu a hlavně se musí všichni usmívat a NĚCO usilovně ŘEŠIT! ...
Tak tak, pak to dopadne jako s Dark Souls 2. Preview videa plná efektů, detailů, textur ve vysokém rozlišení, dynamickém nasvícení, a finální verze? Škoda mluvit.
Ukažte mi prosím lepší engine, já ho teda ještě neviděl. Vypadá to skvěle
CryEngine 3. To co se Vám líbí není engine, ale art design.
Koukám, že od doby, kdy jsem naposledy hrál akční hru, se dost změnilo. Tou hrou byl Wolfenstein 3D. Přitom nejsem až takový stařec...
Wolf je klasika a sice co se grafiky týče tak to je nebe a dudy ale starý hry měli něco do sebe a mohli se hrát stále dokola a pořád bavili stejně, tyto nový hry nemají takovou šťávu a prostě si je jednou zahrajete a odhodíte je a už hledáte jakou jinou hru si zahrát.
Ale zabery toho lesa (nejen lesa) vypadaly nadherne.
Název enginu není Raindrop, ale Snowdrop.