Diskuze

Technologie slibuje převratnou grafiku, pohání hru Toma Clancyho

Vývojáři tvrdí, že jim technologie umožní dosáhnout doposud nevídané kvality. Hovoří o Snowdrop engine, tedy nové sadě nástrojů pro tvorbu her. Tu využívají pro titul Tom Clancy's The Division.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Tak se dělá reklama na hru: Důkladné rendery, které s kvalitou konečného vizuálu hry nemají moc společného, do toho střihnout pár jakoby gameplay sekcí (ve velmi omezeném prostoru, aby byl vizuál opět co nejlepší), k tomu přihodit záběry jakoby z vývoje, kde použít jen tu "cool" část vývojového týmu a hlavně se musí všichni usmívat a NĚCO usilovně ŘEŠIT! ... :-P

0 0
možnosti
HV

Tak tak, pak to dopadne jako s Dark Souls 2. Preview videa plná efektů, detailů, textur ve vysokém rozlišení, dynamickém nasvícení, a finální verze? Škoda mluvit.

0 0
možnosti

Ukažte mi prosím lepší engine, já ho teda ještě neviděl. Vypadá to skvěle

0 0
možnosti
HV

CryEngine 3. To co se Vám líbí není engine, ale art design.

0 0
možnosti
KS

Koukám, že od doby, kdy jsem naposledy hrál akční hru, se dost změnilo. Tou hrou byl Wolfenstein 3D. Přitom nejsem až takový stařec...

2 0
možnosti
MK

M27i53l35a55n 50K24r76á86l

21. 3. 2014 6:39

Wolf je klasika a sice co se grafiky týče tak to je nebe a dudy ale starý hry měli něco do sebe a mohli se hrát stále dokola a pořád bavili stejně, tyto nový hry nemají takovou šťávu a prostě si je jednou zahrajete a odhodíte je a už hledáte jakou jinou hru si zahrát.

1 0
možnosti
TB

Ale zabery toho lesa (nejen lesa) vypadaly nadherne.

0 0
možnosti
HV

Název enginu není Raindrop, ale Snowdrop.

1 0
možnosti