Diskuze

RECENZE: Těžká jako prase. Dark Souls 2 vás zadupe do země

Hra Dark Souls z roku 2011 proslula především velmi vysokou obtížností. A ani pokračování nikoho nešetří, umírat budete na každém kroku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dočetl jsem se sem "

Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba. Jednou z penalizací za smrt je totiž to, že se ústřední postava postupně stává nemrtvou a také se zmenšuje ukazatel zdraví, a to až k hranici 50 procent.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/dark-souls-2-recenze-044-/Recenze.aspx?c=A140402_145923_bw-xbox360-recenze_oz

a stačilo mi to, hrál recenzent tu hru vůbec? Pak ta poznámka předtím o možnosti skladování předmětů u ohniště, to je co za blbost??

1 0
možnosti

A taky nechápu, jak to myslíte s tím znevýhodněním kouzelnickýho povolání, to přece na kouzlení nepotřebuje nacházet hromadu holí, stačí mu jedna a mění si akorát kouzla. Naopak si myslím a četl jsem to i v jinejch recenzích, že mág je od začátku proti válečníkům hodně zvýhodněn.

0 0
možnosti

Dark souls byla nejnarocnejsi hra, jakou jsem hral. Nedostal jsem se ani z prvni mistnosti. Protoze to proste neslo na PC ovladat.

3 0
možnosti

"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba." 8-o Koukám, že autor tu hru ani nehrál, jinak by takovou blbost nemohl napsat.

3 0
možnosti

70 - 90 hodin gameplaye? J8 nejsem ani v polovině a už mám 70 hodin.

1 0
možnosti

A jak víš, že seš v polovině? :-) Leda by ses koukal předem na gameplaye a to bych nedoporučoval

0 0
možnosti

Nadbytek nožů a mečů nad magickou výbavou. Je to hnus, ael vcelku má jistou logiku. Běžný vesnický hoch, který touží po dobrodružství si do divočiny vezme taťkovu sekeru na dříví a mamky puklici (štít) a zabije ho první potvora, kterou potká. Kdežto schopný mág s pořádnou magickou holí a artefakty se tou kobkou probije, lichovi na konci (který si tam hraje na velkého šéfa) sebere jeho vlastní hůl, svitky, z lebky si udělá svícen a vrátí se do své věže dalších 5 let studovat magii.

4 1
možnosti

Já bych to neviděl tak tragicky :). Každé odvětví toho má méně v jednom a více v druhém. U zbraní je sice větší variabilita zbraní jako takových, ale pomaleji se už shání komponenty na upgrade konkrétního typu zbraně (flame, magic, lightning atd.). U magie je zase méně katalystů, ale v průběhu hraní se učíte rozličná kouzla která pomocí toho katalystu můžete sesílat.

0 0
možnosti

J21a70n 52B84a94l65e59k

3. 4. 2014 7:53

Překvapilo mě vychvalování mechanik Dark Souls 1. Hra sice byla těžká, to ano, ale mechaniky nebyly nijak převratné ani příliš složité a komplexní, jak píšete. Pouze bylo potřeba zvládat tyto jednoduché mechaniky, které tu jsou už po více než dekádu, velmi dobře, aby člověk mohl postoupit. A nezapomeňmě na zrůdnost v podobě PC portu. Pokud tentokrát vyjde solidní port, získá hra daleko oddanější a pracovitější komunitu.

2 1
možnosti

já osobně hrál jen tu "zrůdnost" toho portu. Že to nebyla grafika eňoňuňo mne nevadila, naopak , muj notebook měl setsakra problém s ohněm wyrma na tom mostě. Možná ovládání, ale měl jsem gamepad, takže o tom nevím. Hra mi myslím nikdy nespadla, až na to FPS kdy mne to vyhodí z online hraní.

Určitě se to dalo vyrobit lépe, ale zážitek mi to myslím nesebralo.

1 0
možnosti

Dobré ráno,

narazil jsem v článku na jednu nepřesnost, opravuji.

"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba"

Toto není tak úplně pravda, úroveň zdraví a "lidskost" hráčovi postavy se navrací pouze konzumací předmětu Human Effigy. Jeho spálením u táboráku se na 1 hodinu zablokují invaze a summoningy v přilehlé lokaci.

Tahle chyba mne překvapuje, vzhledem k tomu, že recenze trvala tak dlouho bych čekal, že se hře někdo dostatečně věnoval :).

5 0
možnosti

Nezvýší se hozením human effigy do ohně obtížnost dané lokace? Ještě jsem to nezkoušel.

0 0
možnosti