- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dočetl jsem se sem "
Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba. Jednou z penalizací za smrt je totiž to, že se ústřední postava postupně stává nemrtvou a také se zmenšuje ukazatel zdraví, a to až k hranici 50 procent.
a stačilo mi to, hrál recenzent tu hru vůbec? Pak ta poznámka předtím o možnosti skladování předmětů u ohniště, to je co za blbost??
A taky nechápu, jak to myslíte s tím znevýhodněním kouzelnickýho povolání, to přece na kouzlení nepotřebuje nacházet hromadu holí, stačí mu jedna a mění si akorát kouzla. Naopak si myslím a četl jsem to i v jinejch recenzích, že mág je od začátku proti válečníkům hodně zvýhodněn.
Dark souls byla nejnarocnejsi hra, jakou jsem hral. Nedostal jsem se ani z prvni mistnosti. Protoze to proste neslo na PC ovladat.
"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba." Koukám, že autor tu hru ani nehrál, jinak by takovou blbost nemohl napsat.
70 - 90 hodin gameplaye? J8 nejsem ani v polovině a už mám 70 hodin.
A jak víš, že seš v polovině? Leda by ses koukal předem na gameplaye a to bych nedoporučoval
Nadbytek nožů a mečů nad magickou výbavou. Je to hnus, ael vcelku má jistou logiku. Běžný vesnický hoch, který touží po dobrodružství si do divočiny vezme taťkovu sekeru na dříví a mamky puklici (štít) a zabije ho první potvora, kterou potká. Kdežto schopný mág s pořádnou magickou holí a artefakty se tou kobkou probije, lichovi na konci (který si tam hraje na velkého šéfa) sebere jeho vlastní hůl, svitky, z lebky si udělá svícen a vrátí se do své věže dalších 5 let studovat magii.
Já bych to neviděl tak tragicky :). Každé odvětví toho má méně v jednom a více v druhém. U zbraní je sice větší variabilita zbraní jako takových, ale pomaleji se už shání komponenty na upgrade konkrétního typu zbraně (flame, magic, lightning atd.). U magie je zase méně katalystů, ale v průběhu hraní se učíte rozličná kouzla která pomocí toho katalystu můžete sesílat.
Překvapilo mě vychvalování mechanik Dark Souls 1. Hra sice byla těžká, to ano, ale mechaniky nebyly nijak převratné ani příliš složité a komplexní, jak píšete. Pouze bylo potřeba zvládat tyto jednoduché mechaniky, které tu jsou už po více než dekádu, velmi dobře, aby člověk mohl postoupit. A nezapomeňmě na zrůdnost v podobě PC portu. Pokud tentokrát vyjde solidní port, získá hra daleko oddanější a pracovitější komunitu.
já osobně hrál jen tu "zrůdnost" toho portu. Že to nebyla grafika eňoňuňo mne nevadila, naopak , muj notebook měl setsakra problém s ohněm wyrma na tom mostě. Možná ovládání, ale měl jsem gamepad, takže o tom nevím. Hra mi myslím nikdy nespadla, až na to FPS kdy mne to vyhodí z online hraní.
Určitě se to dalo vyrobit lépe, ale zážitek mi to myslím nesebralo.
Dobré ráno,
narazil jsem v článku na jednu nepřesnost, opravuji.
"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba"
Toto není tak úplně pravda, úroveň zdraví a "lidskost" hráčovi postavy se navrací pouze konzumací předmětu Human Effigy. Jeho spálením u táboráku se na 1 hodinu zablokují invaze a summoningy v přilehlé lokaci.
Tahle chyba mne překvapuje, vzhledem k tomu, že recenze trvala tak dlouho bych čekal, že se hře někdo dostatečně věnoval :).
Nezvýší se hozením human effigy do ohně obtížnost dané lokace? Ještě jsem to nezkoušel.