Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D67r27a96h95o21m68í52r 17S93t68r21o50u91h48a38l 4385718812474

Jo, už vidím, jak běhám po místnosti, abych zaměřil v arty modu...

+3/0
14.4.2014 9:35

J23a65r25o97m61i41r 90F55a70r90e43k 4962903107

Na A0 vytisknes mapu a jedes.... fixou si budes znacit posledni zname pozice tanku :-D Lejzrovym ukazovatkem miris.....

P.S. Jasne ze by se to promitalo primo do bryli, ale takhle by to byla vetsi sranda :-D

+1/0
14.4.2014 9:56

D90r82a97h58o45m42í29r 84S50t79r44o67u66h15a31l 4945648722154

Největší joke je to, že tvůj popis odpovídá zaměřování artilerií v reálu. Jinými slovy, je realistištější, než hra :D.

+1/0
14.4.2014 11:38

P60e61t39r 67M36i24k96u61l33a 9204861

No jako vtip dobre..hra nepodporuje ani více jader a oni začínají pokukovat po virtuální realitě;)

+5/−3
13.4.2014 8:35

A19n28t40o15n33í81n 32H16o75l27í74k 8177143634670

Co porad melete s tema jadrama .. ve hre, kde se veskera logika resi na serveru, grafika na graficke karte, a kde je level nahrany na zacatku zapasu, nema vic jader proste co delat.

+1/−2
13.4.2014 18:19

P93e14t76r 58M18i67k32u20l81a 9814591

pane holiku.. no mozna si o te hre napred neco zjistete.. na foru wotka se to resi docela dost. Odpovim vam otazkou... proc na intelech jede hra o neco lepe(s vice FPS)  nez s AMD(pri stejne graficke karte)... rovnou Vam odpovim.. je to proto ze intel ma vetsi vypocetni vykon v jednom vlaknu AMD to "utlouka" vice jadry. Takze ano fps tedy hru ovlivni i pocet jader a jejich vyuzivani. Jinak jsme v 21. stoleti je rok 2014 a nemit hru odladenou na vice jader je jiz tak nejak pro ostudu. Jinak pri vykonne grafice ta grafika ceka na procesor protoze ten jednim vlaknem nestiha..je proste uz jina doba nejede se na max vykon jednoho jadra ale na kooperaci vice jader....

ppetrm

0/0
13.4.2014 20:11

P76e73t76r 22M35i53k66u75l72a 9404141

jedno z laken kde se to probira... nbo spise narazi ale je asi nejposlednejsi..:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/377786-podpora-multicore-v-buducnosti/#topmost

0/0
13.4.2014 20:15

A97n21t26o28n15í64n 47H38o50l57í84k 8757463324840

Beru to jako skvelou ukazku toho, ze opravdu nikdo nevi, co by ta jadra mela delat :-)

+1/−2
13.4.2014 23:19

J20a84r43o51s51l67a74v 29K82o21v88á56ř21í20k 4688743220200

Oni to nepotrebuji vedet. Jim staci aby je podporovala hra a tim by byla plynulejsi.

0/0
8.6.2014 9:00

D18r38a39h35o33m56í47r 75S39t39r91o11u54h93a11l 4455958552654

Ze začátku to bylo dáno tím, že poskytovatel enginu na požadavky WG prostě kálel. Tak ho koupili. To, že se něco děje, je vidět názorně na WoWP, kde podpora více jader je. Ovšem předělat engine u tři roky staré hry (která se začala vyvíjet před sedmi lety) není žádná sranda. Uvědomte si, že nesmíte přerušit online status. Hra musí pořád běžet, protože jinak lidi přejdou na WT na pár hodin a pak bum - zůstanou tam déle, třeba se jim tam zalíbí, třeba jim dají měsíční předplatné a už to pojede...

Podpora vícejádrových procesorů bude, ale tak trochu šalamounským způsobem. Na druhém jádře se bude do hry implementovat fyzika. Jinými slovy - hra bude líp vypadat, ale enginu to nepomůže.

Pro začátek můžu doporučit vypnout na procesoru hyperthreading. Sníží se tím sice počet jader, ale v rámci jednovláknových aplikací se podaří vytřískat z procesoru víc výkonu.

0/0
14.4.2014 9:31

A13l64e91x87a12n87d87r 79K40o90s90t74k27a 5559836459776

75 milionů hráčů, z toho říkají, že 75% neplatí. Respektive z toho vyplývá, že 18.75 milionů lidí tak či onak platí. Krásný kšeft.

+1/−1
13.4.2014 8:26

J89o19s48e47f 95P85a63l20a37t93a 1183112681405

registrovaných uživatelů, všichni nehrajou

+5/0
13.4.2014 9:41

P91a62v54e93l 56B42u47š97e38k 8431532375902

registrovaný uživatel je pro vás hráč? :-) pokud tu hru hrálo víc než 2 hodiny 10M lidí, tak je to hodně...

0/0
13.4.2014 11:35

M27a98t91ě44j 37Š24p85i34r80y54t 9954495430934

Zajímavé, přímý konkurent War Thunder je v OBT s podstatně menší uživatelskou základnou a ničemu to nebrání: https://www.youtube.com/watch?v=gbx3yRxMrYY

0/0
13.4.2014 2:54

M33a97r52t91i46n 83P11o55c53h60m90a26n 6148209802

Ja uz teda WoT nehraju vice nez rok a pul, ale podle me porad ta hra poradnyho konkurenta nema

+6/0
13.4.2014 3:32

M98a39t38ě81j 97Š68p66i73r17y80t 9354905100174

Za půl roku se situace změní.

0/0
13.4.2014 3:55

J60a97k49u95b 51Z31a93m27a61z54a97l 4623445118333

To tu někdo říkal už před půl rokem. A i dříve..

+4/0
13.4.2014 11:50

T76o62n16í15k 98K89u53t88t87m44a53n36n 6563318972

Nemá proč. Jak War Thunder tak plánované Armored Warfare jsou naprosto odlišné hry. Společné mají asi jen to, že v nich jsou tanky, stejně jako fotbal s hokejem mají společné to, že jsou to kolektivní sporty.

0/0
13.4.2014 12:52

L28u32d56ě56k 90R25á88j91e36c56k73ý 7928397480384

Otázka je jak to WT půjde, navíc v letadlových simulátorech je OR praktičtější pomůcka než v těch tankových, takže tam je žádoucí ho nasadit dřív.

+2/0
13.4.2014 12:02

M18i79c32h29a80l 33F14r91ý81d83e14k 3513580807

Waaaat?8-o

0/−2
13.4.2014 0:25

T61o38n67í70k 86K60u67t23t16m91a53n54n 6423358802

WoT?

+1/0
13.4.2014 0:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.