Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D31r62a24h94o51m58í79r 77S11t47r54o28u97h13a95l 4795808792244

Jo, už vidím, jak běhám po místnosti, abych zaměřil v arty modu...

+3/0
14.4.2014 9:35

J42a10r14o97m62i50r 45F17a63r50e24k 4262963907

Na A0 vytisknes mapu a jedes.... fixou si budes znacit posledni zname pozice tanku :-D Lejzrovym ukazovatkem miris.....

P.S. Jasne ze by se to promitalo primo do bryli, ale takhle by to byla vetsi sranda :-D

+1/0
14.4.2014 9:56

D53r44a65h62o27m20í45r 68S42t89r75o49u49h47a92l 4285188902494

Největší joke je to, že tvůj popis odpovídá zaměřování artilerií v reálu. Jinými slovy, je realistištější, než hra :D.

+1/0
14.4.2014 11:38

P45e32t83r 66M22i10k77u54l66a 9354431

No jako vtip dobre..hra nepodporuje ani více jader a oni začínají pokukovat po virtuální realitě;)

+5/−3
13.4.2014 8:35

A45n84t37o18n62í43n 63H88o15l40í74k 8947163844890

Co porad melete s tema jadrama .. ve hre, kde se veskera logika resi na serveru, grafika na graficke karte, a kde je level nahrany na zacatku zapasu, nema vic jader proste co delat.

+1/−2
13.4.2014 18:19

P70e11t10r 84M78i83k12u26l28a 9464851

pane holiku.. no mozna si o te hre napred neco zjistete.. na foru wotka se to resi docela dost. Odpovim vam otazkou... proc na intelech jede hra o neco lepe(s vice FPS)  nez s AMD(pri stejne graficke karte)... rovnou Vam odpovim.. je to proto ze intel ma vetsi vypocetni vykon v jednom vlaknu AMD to "utlouka" vice jadry. Takze ano fps tedy hru ovlivni i pocet jader a jejich vyuzivani. Jinak jsme v 21. stoleti je rok 2014 a nemit hru odladenou na vice jader je jiz tak nejak pro ostudu. Jinak pri vykonne grafice ta grafika ceka na procesor protoze ten jednim vlaknem nestiha..je proste uz jina doba nejede se na max vykon jednoho jadra ale na kooperaci vice jader....

ppetrm

0/0
13.4.2014 20:11

P18e31t26r 42M82i36k16u97l36a 9854431

jedno z laken kde se to probira... nbo spise narazi ale je asi nejposlednejsi..:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/377786-podpora-multicore-v-buducnosti/#topmost

0/0
13.4.2014 20:15

A19n71t97o21n32í11n 77H44o32l98í86k 8377963604350

Beru to jako skvelou ukazku toho, ze opravdu nikdo nevi, co by ta jadra mela delat :-)

+1/−2
13.4.2014 23:19

J30a48r34o24s67l93a35v 35K37o64v62á29ř95í65k 4328183730670

Oni to nepotrebuji vedet. Jim staci aby je podporovala hra a tim by byla plynulejsi.

0/0
8.6.2014 9:00

D69r32a65h61o79m95í73r 29S67t20r65o68u95h12a74l 4875118792704

Ze začátku to bylo dáno tím, že poskytovatel enginu na požadavky WG prostě kálel. Tak ho koupili. To, že se něco děje, je vidět názorně na WoWP, kde podpora více jader je. Ovšem předělat engine u tři roky staré hry (která se začala vyvíjet před sedmi lety) není žádná sranda. Uvědomte si, že nesmíte přerušit online status. Hra musí pořád běžet, protože jinak lidi přejdou na WT na pár hodin a pak bum - zůstanou tam déle, třeba se jim tam zalíbí, třeba jim dají měsíční předplatné a už to pojede...

Podpora vícejádrových procesorů bude, ale tak trochu šalamounským způsobem. Na druhém jádře se bude do hry implementovat fyzika. Jinými slovy - hra bude líp vypadat, ale enginu to nepomůže.

Pro začátek můžu doporučit vypnout na procesoru hyperthreading. Sníží se tím sice počet jader, ale v rámci jednovláknových aplikací se podaří vytřískat z procesoru víc výkonu.

0/0
14.4.2014 9:31

A71l33e24x22a16n75d13r 58K42o18s21t66k46a 5179406329416

75 milionů hráčů, z toho říkají, že 75% neplatí. Respektive z toho vyplývá, že 18.75 milionů lidí tak či onak platí. Krásný kšeft.

+1/−1
13.4.2014 8:26

J67o19s82e65f 27P64a29l47a34t57a 1933902951805

registrovaných uživatelů, všichni nehrajou

+5/0
13.4.2014 9:41

P52a25v42e70l 19B36u24š54e94k 8421882435952

registrovaný uživatel je pro vás hráč? :-) pokud tu hru hrálo víc než 2 hodiny 10M lidí, tak je to hodně...

0/0
13.4.2014 11:35

M35a52t55ě84j 40Š84p19i67r63y55t 9234775410284

Zajímavé, přímý konkurent War Thunder je v OBT s podstatně menší uživatelskou základnou a ničemu to nebrání: https://www.youtube.com/watch?v=gbx3yRxMrYY

0/0
13.4.2014 2:54

M41a62r59t69i87n 33P81o95c22h50m74a51n 6888459412

Ja uz teda WoT nehraju vice nez rok a pul, ale podle me porad ta hra poradnyho konkurenta nema

+6/0
13.4.2014 3:32

M66a37t79ě86j 79Š20p78i70r12y80t 9224635620214

Za půl roku se situace změní.

0/0
13.4.2014 3:55

J61a82k10u30b 12Z42a57m82a90z23a90l 4163895208873

To tu někdo říkal už před půl rokem. A i dříve..

+4/0
13.4.2014 11:50

T57o60n96í38k 57K83u83t21t96m29a63n77n 6513968862

Nemá proč. Jak War Thunder tak plánované Armored Warfare jsou naprosto odlišné hry. Společné mají asi jen to, že v nich jsou tanky, stejně jako fotbal s hokejem mají společné to, že jsou to kolektivní sporty.

0/0
13.4.2014 12:52

L86u13d78ě63k 63R66á82j37e97c38k51ý 7558487310364

Otázka je jak to WT půjde, navíc v letadlových simulátorech je OR praktičtější pomůcka než v těch tankových, takže tam je žádoucí ho nasadit dřív.

+2/0
13.4.2014 12:02

M81i80c31h85a27l 69F25r44ý97d43e20k 3843220437

Waaaat?8-o

0/−2
13.4.2014 0:25

T98o62n92í29k 33K40u62t18t60m68a41n19n 6383708552

WoT?

+1/0
13.4.2014 0:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.