Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

World of Tanks ve virtuální realitě? Požadují pět milionů uživatelů

Společnost Wargaming se prý nebrání podpoře přilb pro virtuální realitu. Uživatelská základna však nejprve musí dosáhnout dostatečného počtu lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D55r42a72h15o67m68í20r 51S65t11r57o73u14h44a43l 4685218842334

Jo, už vidím, jak běhám po místnosti, abych zaměřil v arty modu...

+3/0
14.4.2014 9:35

J19a22r32o31m49i57r 78F82a86r90e49k 4962103967

Na A0 vytisknes mapu a jedes.... fixou si budes znacit posledni zname pozice tanku :-D Lejzrovym ukazovatkem miris.....

P.S. Jasne ze by se to promitalo primo do bryli, ale takhle by to byla vetsi sranda :-D

+1/0
14.4.2014 9:56

D57r16a85h93o21m64í56r 39S10t81r81o33u36h25a83l 4635938312884

Největší joke je to, že tvůj popis odpovídá zaměřování artilerií v reálu. Jinými slovy, je realistištější, než hra :D.

+1/0
14.4.2014 11:38

P60e54t41r 33M20i32k56u88l85a 9334601

No jako vtip dobre..hra nepodporuje ani více jader a oni začínají pokukovat po virtuální realitě;)

+5/−3
13.4.2014 8:35

A25n14t57o75n55í37n 56H74o98l29í75k 8787213504490

Co porad melete s tema jadrama .. ve hre, kde se veskera logika resi na serveru, grafika na graficke karte, a kde je level nahrany na zacatku zapasu, nema vic jader proste co delat.

+1/−2
13.4.2014 18:19

P26e31t62r 97M32i96k28u17l49a 9524261

pane holiku.. no mozna si o te hre napred neco zjistete.. na foru wotka se to resi docela dost. Odpovim vam otazkou... proc na intelech jede hra o neco lepe(s vice FPS)  nez s AMD(pri stejne graficke karte)... rovnou Vam odpovim.. je to proto ze intel ma vetsi vypocetni vykon v jednom vlaknu AMD to "utlouka" vice jadry. Takze ano fps tedy hru ovlivni i pocet jader a jejich vyuzivani. Jinak jsme v 21. stoleti je rok 2014 a nemit hru odladenou na vice jader je jiz tak nejak pro ostudu. Jinak pri vykonne grafice ta grafika ceka na procesor protoze ten jednim vlaknem nestiha..je proste uz jina doba nejede se na max vykon jednoho jadra ale na kooperaci vice jader....

ppetrm

0/0
13.4.2014 20:11

P82e75t71r 64M75i70k16u49l65a 9774751

jedno z laken kde se to probira... nbo spise narazi ale je asi nejposlednejsi..:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/377786-podpora-multicore-v-buducnosti/#topmost

0/0
13.4.2014 20:15

A59n68t56o17n29í31n 68H83o75l29í82k 8707153344360

Beru to jako skvelou ukazku toho, ze opravdu nikdo nevi, co by ta jadra mela delat :-)

+1/−2
13.4.2014 23:19

J86a11r62o95s95l17a33v 39K54o80v12á44ř53í15k 4728713830700

Oni to nepotrebuji vedet. Jim staci aby je podporovala hra a tim by byla plynulejsi.

0/0
8.6.2014 9:00

D50r70a92h51o25m76í95r 48S64t76r95o98u14h65a39l 4485838152854

Ze začátku to bylo dáno tím, že poskytovatel enginu na požadavky WG prostě kálel. Tak ho koupili. To, že se něco děje, je vidět názorně na WoWP, kde podpora více jader je. Ovšem předělat engine u tři roky staré hry (která se začala vyvíjet před sedmi lety) není žádná sranda. Uvědomte si, že nesmíte přerušit online status. Hra musí pořád běžet, protože jinak lidi přejdou na WT na pár hodin a pak bum - zůstanou tam déle, třeba se jim tam zalíbí, třeba jim dají měsíční předplatné a už to pojede...

Podpora vícejádrových procesorů bude, ale tak trochu šalamounským způsobem. Na druhém jádře se bude do hry implementovat fyzika. Jinými slovy - hra bude líp vypadat, ale enginu to nepomůže.

Pro začátek můžu doporučit vypnout na procesoru hyperthreading. Sníží se tím sice počet jader, ale v rámci jednovláknových aplikací se podaří vytřískat z procesoru víc výkonu.

0/0
14.4.2014 9:31

A69l81e67x36a38n11d35r 26K85o24s78t13k57a 5989106639636

75 milionů hráčů, z toho říkají, že 75% neplatí. Respektive z toho vyplývá, že 18.75 milionů lidí tak či onak platí. Krásný kšeft.

+1/−1
13.4.2014 8:26

J42o44s85e85f 98P56a52l56a42t55a 1763462151155

registrovaných uživatelů, všichni nehrajou

+5/0
13.4.2014 9:41

P31a66v84e24l 88B82u44š64e50k 8881602205332

registrovaný uživatel je pro vás hráč? :-) pokud tu hru hrálo víc než 2 hodiny 10M lidí, tak je to hodně...

0/0
13.4.2014 11:35

M85a73t48ě10j 14Š11p75i16r48y28t 9104695340244

Zajímavé, přímý konkurent War Thunder je v OBT s podstatně menší uživatelskou základnou a ničemu to nebrání: https://www.youtube.com/watch?v=gbx3yRxMrYY

0/0
13.4.2014 2:54

M79a94r55t57i79n 80P19o56c45h71m84a20n 6808289772

Ja uz teda WoT nehraju vice nez rok a pul, ale podle me porad ta hra poradnyho konkurenta nema

+6/0
13.4.2014 3:32

M93a95t34ě88j 33Š66p82i93r54y71t 9444395970814

Za půl roku se situace změní.

0/0
13.4.2014 3:55

J47a83k53u63b 68Z63a68m93a40z80a39l 4233385378763

To tu někdo říkal už před půl rokem. A i dříve..

+4/0
13.4.2014 11:50

T25o92n30í56k 37K54u32t75t79m11a57n96n 6113108842

Nemá proč. Jak War Thunder tak plánované Armored Warfare jsou naprosto odlišné hry. Společné mají asi jen to, že v nich jsou tanky, stejně jako fotbal s hokejem mají společné to, že jsou to kolektivní sporty.

0/0
13.4.2014 12:52

L44u50d20ě74k 96R86á40j56e21c64k19ý 7988647530594

Otázka je jak to WT půjde, navíc v letadlových simulátorech je OR praktičtější pomůcka než v těch tankových, takže tam je žádoucí ho nasadit dřív.

+2/0
13.4.2014 12:02

M19i38c54h26a39l 78F23r82ý69d37e25k 3183730617

Waaaat?8-o

0/−2
13.4.2014 0:25

T21o66n66í93k 55K45u87t12t62m40a88n83n 6463188912

WoT?

+1/0
13.4.2014 0:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.