Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byli to hrdinové komunitního financování. Kde jsou dnes?

Díky komunitnímu financování vzniká řada unikátních projektů, které by tradiční vydavatelské domy nepodpořily. Řada lidí však vůči tomuto trendu byla skeptická a předpovídala podvody a katastrofálně končící projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V84o45j56t79ě54c65h 21R94ů53ž21e64k 1217472504902

A co The Mandate?

0/0
18.4.2014 0:14

F35i60l73i51p 84T86ř32e92b34a 6143100918126

Nic proti komunitnímu financování, naopak, ale pro úplnost by prostě v članku MĚLA být zmínka o Occulus Rift...

0/−3
17.4.2014 16:42

A64n86d56r36e32j 83B79r91a80b63e24c 4772271317514

Nesouhlasim. Clanek se zabyva jen hrami a je to prvni cast. Jeste nam tam peknych par kousku chybi. :)

+3/0
17.4.2014 16:43

M77i93c15h21a19l 71V39e44r40n56e75r 8257676247144

Z těch jmenovaných jsem si už koupil Wasteland 2 a můžu říct, že vypadá slibně. Technicky hra třeba není tak oslnivá jako RPG velkých vydavatelů, ale má tu správnou atmosféru mixu sci-fi a westernu v postapokalyptickém světě, stejně jako ve Falloutu 1 a 2. S nimi má Wasteland 2 hodně společného (není divu, když na hře pracuje spousta lidí, kteří stáli u vzniku Falloutu:-)), ale svět vychází z prvního Wastelandu, takže se od Falloutu přece jen liší.

Zatím dostupnou betaverzi jsem hrál už před nějakým časem (rozhodně byla k dispozici mnohem dříve než v půlce března, jak se píše v článku) a vývojáři do ní postupně přidávají další prvky. V poslední době se například rozhodli nahradit textový seznam věcí v inventáři obrázky. Prostě je vidět, že se snaží vyjít vstříc požadavkům hráčů. Možná i proto to zdržení oproti původnímu termínu vydání.

+1/0
17.4.2014 15:55

P11e60t59e10r 84B80i80e29l80y 6895741756

nechal som sa zlakat na Red Sabre, a bohuzial nato ze bola uz vypustena ako "finalny produkt" klasickemu SWAT-u a Rainbow Six nesiaha ani po clenky. Zlatanina a nedotiahnuta volovina kazdou hernou sekundou. skoda penaziRvRvRvRv

+2/0
17.4.2014 12:41

M66a46r68t49i33n 37Č32e18r53n33ý 2797208229889

Red Sabre jsem si bohužel také koupil, nebyl jsem schopen odehrát ani 20 minut. Hra postrádá jakoukoliv taktiku. To že je to hard-core shooter a ne klasická přihlouplá střílečka autoři staví na faktu, že vás může nepřítel zabít jednou střelou skrz zeď přes celou mapu. Taktika známá z R6, SWAT4 nebo Ghost Recon (starší díly) tam není vůbec. 

Paradoxně mnoho mladších hráčů, kteří neznají nic než Call of Duty a Battlefield jim to sežralo a pějí na hru ódy, jak že je dobrá, protože vás může zabít jediná kulka a proto musíte chodit opatrně a domnívají se, že to ze hry dělá "tactical shooter".

Rada na závěr, počkejte si na Ground Branch, který vyvíjejí někdejší autoři Ghost Recon, ten vypadá o poznání lépe, alfa by měla vyjít behěm několika týdnů až měsíců.R^

+1/0
17.4.2014 22:14

M20a88r89e62k 44Š55e64b57e55s70t54a 2463211393877

Grim Dawn hraju od doby kdy byl uveden na Steam a dnešní podoba je taková, že jsou tam plně hratelné dva akty a ty už se budou měnit jen v rámci vychytávání bugů. Na dalším aktu se pracuje a měl by vyjít ještě letos. Celkově je to skvělá Hack n Slash hra která si bere to nejlepší z Titan Questu a je zasazená do dosti pošmourného světa. Herní doba je už teď při dvou aktech hodně vysoko! Rozhodně doporučuju všem co je baví HnS!

0/0
17.4.2014 11:44

M82a26r31e56k 37Z83a79h81r11a14d70i31l 6124739235761

Určitě zkusim, dík

0/0
17.4.2014 11:58

T43o77m37á53š 96T49ö98k88ö70l15y 7456430941364

Ono mi vůbec přijde, že komunitní financování je takovej novej fenomén, takže ještě nejsou moc výsledky. Jakože je brzo to hodnotit. Respektive většina větších titulů je ještě ve vývoji.

...stejně se nejvíc těším na StarCitizen... ;-)

+4/0
17.4.2014 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.