Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byli to hrdinové komunitního financování. Kde jsou dnes?

Díky komunitnímu financování vzniká řada unikátních projektů, které by tradiční vydavatelské domy nepodpořily. Řada lidí však vůči tomuto trendu byla skeptická a předpovídala podvody a katastrofálně končící projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V80o90j77t35ě92c94h 64R22ů64ž66e27k 1877762714242

A co The Mandate?

0/0
18.4.2014 0:14

F77i84l44i81p 41T59ř46e65b15a 6503550688456

Nic proti komunitnímu financování, naopak, ale pro úplnost by prostě v članku MĚLA být zmínka o Occulus Rift...

0/−3
17.4.2014 16:42

A17n78d52r78e51j 37B53r81a14b82e24c 4692751187264

Nesouhlasim. Clanek se zabyva jen hrami a je to prvni cast. Jeste nam tam peknych par kousku chybi. :)

+3/0
17.4.2014 16:43

M72i61c92h43a23l 47V76e78r15n86e20r 8737316537214

Z těch jmenovaných jsem si už koupil Wasteland 2 a můžu říct, že vypadá slibně. Technicky hra třeba není tak oslnivá jako RPG velkých vydavatelů, ale má tu správnou atmosféru mixu sci-fi a westernu v postapokalyptickém světě, stejně jako ve Falloutu 1 a 2. S nimi má Wasteland 2 hodně společného (není divu, když na hře pracuje spousta lidí, kteří stáli u vzniku Falloutu:-)), ale svět vychází z prvního Wastelandu, takže se od Falloutu přece jen liší.

Zatím dostupnou betaverzi jsem hrál už před nějakým časem (rozhodně byla k dispozici mnohem dříve než v půlce března, jak se píše v článku) a vývojáři do ní postupně přidávají další prvky. V poslední době se například rozhodli nahradit textový seznam věcí v inventáři obrázky. Prostě je vidět, že se snaží vyjít vstříc požadavkům hráčů. Možná i proto to zdržení oproti původnímu termínu vydání.

+1/0
17.4.2014 15:55

P29e51t49e95r 76B56i87e73l18y 6345441696

nechal som sa zlakat na Red Sabre, a bohuzial nato ze bola uz vypustena ako "finalny produkt" klasickemu SWAT-u a Rainbow Six nesiaha ani po clenky. Zlatanina a nedotiahnuta volovina kazdou hernou sekundou. skoda penaziRvRvRvRv

+2/0
17.4.2014 12:41

M94a79r60t67i70n 82Č38e49r42n87ý 2617358319699

Red Sabre jsem si bohužel také koupil, nebyl jsem schopen odehrát ani 20 minut. Hra postrádá jakoukoliv taktiku. To že je to hard-core shooter a ne klasická přihlouplá střílečka autoři staví na faktu, že vás může nepřítel zabít jednou střelou skrz zeď přes celou mapu. Taktika známá z R6, SWAT4 nebo Ghost Recon (starší díly) tam není vůbec. 

Paradoxně mnoho mladších hráčů, kteří neznají nic než Call of Duty a Battlefield jim to sežralo a pějí na hru ódy, jak že je dobrá, protože vás může zabít jediná kulka a proto musíte chodit opatrně a domnívají se, že to ze hry dělá "tactical shooter".

Rada na závěr, počkejte si na Ground Branch, který vyvíjejí někdejší autoři Ghost Recon, ten vypadá o poznání lépe, alfa by měla vyjít behěm několika týdnů až měsíců.R^

+1/0
17.4.2014 22:14

M11a72r73e63k 26Š78e59b59e70s93t27a 2353221483257

Grim Dawn hraju od doby kdy byl uveden na Steam a dnešní podoba je taková, že jsou tam plně hratelné dva akty a ty už se budou měnit jen v rámci vychytávání bugů. Na dalším aktu se pracuje a měl by vyjít ještě letos. Celkově je to skvělá Hack n Slash hra která si bere to nejlepší z Titan Questu a je zasazená do dosti pošmourného světa. Herní doba je už teď při dvou aktech hodně vysoko! Rozhodně doporučuju všem co je baví HnS!

0/0
17.4.2014 11:44

M73a28r34e87k 12Z16a83h34r35a52d12i48l 6254719865621

Určitě zkusim, dík

0/0
17.4.2014 11:58

T86o69m55á86š 85T10ö44k70ö27l89y 7446300891724

Ono mi vůbec přijde, že komunitní financování je takovej novej fenomén, takže ještě nejsou moc výsledky. Jakože je brzo to hodnotit. Respektive většina větších titulů je ještě ve vývoji.

...stejně se nejvíc těším na StarCitizen... ;-)

+4/0
17.4.2014 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.