Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Byli to hrdinové komunitního financování. Kde jsou dnes?

Díky komunitnímu financování vzniká řada unikátních projektů, které by tradiční vydavatelské domy nepodpořily. Řada lidí však vůči tomuto trendu byla skeptická a předpovídala podvody a katastrofálně končící projekty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V20o21j41t96ě87c51h 60R87ů45ž25e84k 1497972174792

A co The Mandate?

0/0
18.4.2014 0:14

F52i80l18i88p 25T77ř33e81b22a 6623930478486

Nic proti komunitnímu financování, naopak, ale pro úplnost by prostě v članku MĚLA být zmínka o Occulus Rift...

0/−3
17.4.2014 16:42

A65n85d79r44e78j 49B72r29a58b25e81c 4212941167214

Nesouhlasim. Clanek se zabyva jen hrami a je to prvni cast. Jeste nam tam peknych par kousku chybi. :)

+3/0
17.4.2014 16:43

M21i77c46h81a14l 37V37e54r89n31e67r 8637976577464

Z těch jmenovaných jsem si už koupil Wasteland 2 a můžu říct, že vypadá slibně. Technicky hra třeba není tak oslnivá jako RPG velkých vydavatelů, ale má tu správnou atmosféru mixu sci-fi a westernu v postapokalyptickém světě, stejně jako ve Falloutu 1 a 2. S nimi má Wasteland 2 hodně společného (není divu, když na hře pracuje spousta lidí, kteří stáli u vzniku Falloutu:-)), ale svět vychází z prvního Wastelandu, takže se od Falloutu přece jen liší.

Zatím dostupnou betaverzi jsem hrál už před nějakým časem (rozhodně byla k dispozici mnohem dříve než v půlce března, jak se píše v článku) a vývojáři do ní postupně přidávají další prvky. V poslední době se například rozhodli nahradit textový seznam věcí v inventáři obrázky. Prostě je vidět, že se snaží vyjít vstříc požadavkům hráčů. Možná i proto to zdržení oproti původnímu termínu vydání.

+1/0
17.4.2014 15:55

P58e48t85e74r 17B11i46e45l76y 6785581636

nechal som sa zlakat na Red Sabre, a bohuzial nato ze bola uz vypustena ako "finalny produkt" klasickemu SWAT-u a Rainbow Six nesiaha ani po clenky. Zlatanina a nedotiahnuta volovina kazdou hernou sekundou. skoda penaziRvRvRvRv

+2/0
17.4.2014 12:41

M69a68r22t81i14n 66Č54e45r39n57ý 2667198929759

Red Sabre jsem si bohužel také koupil, nebyl jsem schopen odehrát ani 20 minut. Hra postrádá jakoukoliv taktiku. To že je to hard-core shooter a ne klasická přihlouplá střílečka autoři staví na faktu, že vás může nepřítel zabít jednou střelou skrz zeď přes celou mapu. Taktika známá z R6, SWAT4 nebo Ghost Recon (starší díly) tam není vůbec. 

Paradoxně mnoho mladších hráčů, kteří neznají nic než Call of Duty a Battlefield jim to sežralo a pějí na hru ódy, jak že je dobrá, protože vás může zabít jediná kulka a proto musíte chodit opatrně a domnívají se, že to ze hry dělá "tactical shooter".

Rada na závěr, počkejte si na Ground Branch, který vyvíjejí někdejší autoři Ghost Recon, ten vypadá o poznání lépe, alfa by měla vyjít behěm několika týdnů až měsíců.R^

+1/0
17.4.2014 22:14

M63a21r80e79k 90Š35e69b19e39s17t13a 2933691753437

Grim Dawn hraju od doby kdy byl uveden na Steam a dnešní podoba je taková, že jsou tam plně hratelné dva akty a ty už se budou měnit jen v rámci vychytávání bugů. Na dalším aktu se pracuje a měl by vyjít ještě letos. Celkově je to skvělá Hack n Slash hra která si bere to nejlepší z Titan Questu a je zasazená do dosti pošmourného světa. Herní doba je už teď při dvou aktech hodně vysoko! Rozhodně doporučuju všem co je baví HnS!

0/0
17.4.2014 11:44

M98a86r27e44k 67Z25a71h84r64a22d27i68l 6984799495551

Určitě zkusim, dík

0/0
17.4.2014 11:58

T20o21m94á29š 66T53ö50k18ö49l34y 7626640281224

Ono mi vůbec přijde, že komunitní financování je takovej novej fenomén, takže ještě nejsou moc výsledky. Jakože je brzo to hodnotit. Respektive většina větších titulů je ještě ve vývoji.

...stejně se nejvíc těším na StarCitizen... ;-)

+4/0
17.4.2014 9:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.