- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tipuji spuštění na 23.11.2014, protože to je přesně výročí, alfa testování ještě neskončilo, beta pak vždy trvá tak 3-4 měsíce a tedy to vysloveně i na ten datum pasuje. Bohužel co budeme dělat ve WOW celý půl rok, to vážně nevím. Spíš se neměli cicmat s lepšíma postavama - to mohli dodat později a pustit hru dřív.
Utlumit efekty kouzel ostatních hráčů? Vždyť schopnost snadno a rychle identifikovat, co ostatní hráči dělají, je naprostým základem pro přehlednost a kontrolu bojiště
Byť uznávám, že Blizzardovsky přehnané efekty, rozhodně přehlednosti nepřidávají. Spíš by potřebovali celkovou redukční dietu.
S tou identifikací naprosto souhlasím, na druhou stranu WotLK a hlavně Cata s sebou nesly přeefektování ad absurdum. Na finální boj s Deathwingem nikdy nezapomenu, protože jsem hrál na starším notebooku a chvílemi to vypadalo, jak kdybych si prohlížel psychedelickou fotogalerii. Takže jestli je pravda, že WoD přinese střídmost efektů obecně, budu jenom rád.
Když už ste přeložili bitevní pole, tak ste rovnou mohli přeložit i nájezdy. Pak by to znělo víc srandovně.
Ač jsem zapřísáhlým odpůrcem tahání angličtiny do běžné řeči - na facebooku a bohužel i v jistých časopisech, je to vidět dnes a denně, souhlasím s tím, že některé ustálené herní termíny by se překládat neměly. Zní to prostě hrozně.