Diskuze

Lepší grafika ve World of Warcraft? Hra pojede i na slabších PC

Grafická aktualizace fantasy on-line hry World of Warcraft, která je plánována s rozšířením Warlords of Draenor, by se neměla příliš promítnout do minimálních nároků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tipuji spuštění na 23.11.2014, protože to je přesně výročí, alfa testování ještě neskončilo, beta pak vždy trvá tak 3-4 měsíce a tedy to vysloveně i na ten datum pasuje. Bohužel co budeme dělat ve WOW celý půl rok, to vážně nevím. Spíš se neměli cicmat s lepšíma postavama - to mohli dodat později a pustit hru dřív.

0 0
možnosti

F62i76l55i66p 25T31ř31e69b13a

23. 4. 2014 16:24

Utlumit efekty kouzel ostatních hráčů? Vždyť schopnost snadno a rychle identifikovat, co ostatní hráči dělají, je naprostým základem pro přehlednost a kontrolu bojiště!

Byť uznávám, že Blizzardovsky přehnané efekty, rozhodně přehlednosti nepřidávají. Spíš by potřebovali celkovou redukční dietu.

0 0
možnosti

S tou identifikací naprosto souhlasím, na druhou stranu WotLK a hlavně Cata s sebou nesly přeefektování ad absurdum. Na finální boj s Deathwingem nikdy nezapomenu, protože jsem hrál na starším notebooku a chvílemi to vypadalo, jak kdybych si prohlížel psychedelickou fotogalerii. Takže jestli je pravda, že WoD přinese střídmost efektů obecně, budu jenom rád.

0 0
možnosti

M53i71l12o44š 31B75é68m

23. 4. 2014 13:18

Když už ste přeložili bitevní pole, tak ste rovnou mohli přeložit i nájezdy. Pak by to znělo víc srandovně. ;-D

4 1
možnosti

Ač jsem zapřísáhlým odpůrcem tahání angličtiny do běžné řeči - na facebooku a bohužel i v jistých časopisech, je to vidět dnes a denně, souhlasím s tím, že některé ustálené herní termíny by se překládat neměly. Zní to prostě hrozně.

1 0
možnosti