Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky o české středověké hře, která od komunity získala 36 milionů

Český titul Kingdom Come: Deliverance patří mezi přední projekty komunitního financování. Jen prostřednictvím serveru Kickstarter vybral 36,8 milionu korun. Autoři hry navíc nově spustili komunitní financování na vlastním webu. Přísun peněz tak může pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a91n 78F86r23ý44d52l 1764528492875

Jestli tam nebudou draci a elfové, tak o ničem :-)

+1/−1
27.5.2014 14:34

V93l55a14d97i88m26í42r 83V30y22s39o20k61ý 8512602521175

blbý dotaz, za jaký příspěvek získá člověk hru (digitální přístup k hraní)? Díky.

0/0
21.5.2014 11:55

V12á21c92l60a24v 85R26y72š50a89v34ý 6678774202351

Za 25$, http://pledge.kingdomcomerpg.com/

0/0
21.5.2014 12:10

M79i23l76a11n 48P43e50c42h 4623925847881

Měl bych takový..asi hloupý dotaz. Jak je velikost herního prostředí - někde jsem zachytil že se má jednat o oblast 4x4 km - porovnatelná s prvním Zaklínačem? Nejde mi o rozdělení kapitol, lineárnost, neprůchozí prostředí..ale prostě velikost území.

0/0
21.5.2014 10:11

M97a81r27t45i61n 90V44a74l41o55s36e78k 7683874347472

http://www.warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

Je to o trochu menší než Oblivion

0/0
22.5.2014 10:29

V35á17c25l51a11v 14Č40e47r73m59á13k 4733600777404

Animace koní je z nějakého důvodu asi obecně problém. Všiml jsem si toho už v kině na Beowulfovi. Lidé, drak, prostředí, všechno vypadalo OK, jenom koně byli až směšní, jak nerealisticky se pohybovali. Netuším, kde je problém. Možná u nich nejde použít motion capture (nebo to nikdo nezkusil). To ale u draka taky ne. Zas na druhou stranu u toho nikdo nemá zkušenost, jak se vlastně má pohybovat, tak to třeba jenom tolik nebije do očí.

0/0
21.5.2014 9:24

T67o39m95á28š 89K32o53z71l75í42k 4452921331868

Vypadá to opravdu dobře, to už od začátku. Akorát se mi moc nelíbí jak se až příliš křečovitě snaží tahat peníz předem z komunity, i když zpočátku říkali, že když bude KS úspěšný, že už to celé doplatí investor. A v dalším gardu mi není vůbec sympatické rozdělení původní zamýšlené hry na 3 části, aby je mohli 3x prodat. To raději ať dají vyšší cenovku a ať se vývoj klidně trochu protáhne ... ale byl bych raději za vydání v kuse pohromadě, tyhle epizodické novoty mi nejsou vůbec po chuti.

+8/−2
20.5.2014 14:06

P96e41t60r 18Š12i16l54h77a42n 7868922517783

Já myslím, že je rozumější to vydat na díly a začít s vydáváním dřív než čekat na komplet delší dobu. Tahle značka nemá jméno, nemůž si dovolit otálet s vydáním. Tohle není Half Life. A hlavně si myslím, že je lepší mít tři díly obsáhlejší než jeden méně obsáhlý. A hlavně, v dalších aktech budou moci opravit případné chybky.

+4/0
20.5.2014 14:41

V70á12c87l70a23v 62Š24k68o49d71a 2681437254

Ony ty 3 díly asi nebudou až tak samoúčelné, peněz mají spoustu, ale nemyslím si že by jich měli až tolik že by si mohli dovolit vydat až takhle obsáhlou hru s herní dobou 3x30 hodin, takže si myslím že vývoj toho 2. a 3. dílu se bude platit ze zisků z první dílu. A mimojiné ten výše zisku z 1. dílu tak nějak naznačí jestli má vůbec smysl ty další dva díly dělat. Každopádně "nováčci" asi nebudou mít koule na to dělat 90 hodinovou hru s nejistým ziskem a tak prostě riziko rozdělí. A případné navýšení zisků z prodeje 3 levnějších a více dostupných her oproti jedné výrazně dražší je taky dost důležitým faktorem.

Ono taky protáhnout vývoj o další rok nebo dva v při dnešní rychlosti vývoje technologie a nároků hráčů by mohlo znamenat že by hra už při vydání vypadala zastarale a "nikdo" by si jí nekoupil.

Tím co předeslali že budou 3 díly chtěli jen říct "máme dost příběhového materiálu že by to vyšlo na 3 díly, pokud ten první bude úspěšný, rozhodně zapracujeme na dalších dvou".

+2/−1
20.5.2014 14:51

A80n44d48r18e65j 20B16r60a76b27e52c 4642581717844

Ono hlavne rozdeleni na dily umoznuje do jiste miry reagovat na hracskou zpetnu vazbu. A hlavne by to cekani bylo o poznani delsi.

+6/0
20.5.2014 15:27

A89l95e18x34a48n52d81r 69V87e71j31v39a19r27a 9573681907747

Uspěchaný vývoj je jen na škodu a je to dost vidět na 3A titulech jako CoD Ghost nebo Battlefiled 4. Lepší je vydat graficky horší hru která si získá srdce tisíce lidí než vydat grafickou mega bombu která se po zakoupení ukáže jako hra prolezlá problémy a nedodělky po které je člověk jen znechucený - na což doplatil třeba MoH.

+1/0
20.5.2014 17:29

M86i34c20h38a34l 31V82e45r28n93e83r 8457166647904

Hlavně tady nejde o žádné rozdělení původně zamýšlené hry na tři díly. Autoři říkali, že ten Akt I je plnohodnotná samotná hra s řádným vlastním zakončením. Akty II a III oznámili s tím, že se uvidí, jak Kingdome Come uspěje - pokud ano, tak udělají další díly. To vysvětlovali už na stránce na Kickstarteru - že tam ty další akty dali jako další možný bonus pro ty, co přispějí většími částkami, ale že je nemůžou slíbit najisto. Tak teď už si asi jistí jsou a slibují další díly napevno:-)

+2/0
20.5.2014 20:31

Z39d78e53n63ě44k 94E71i97s74n60e46r 6443794967426

Asi bych byl hodně zklamaný kdyby to kompletní českou lokalizaci nemělo... Ale zas pokud by nebyla udělaná kvalitně, tak bych se spokojil i s titulkama...

+6/0
20.5.2014 10:14

P29a58v60e89l 71J46a74n60s71a 2865509131344

a jakej by byl rozdíl mezi nekvalitním český dabingem a nekvalitním cizím dabingem?

akorát snad v tom, že na nedobrej českej by nadávali jen naši hráči, na nedobrej anglickej zbytek světa

to je asi jako u série Gothic, vyráběli to němčouři, takže origo hlasy byly nejprv německy a pak tomu přidělávali anglinu - já rozdíl posoudit nedokážu páč cizí řeči neumím, ale je tu někdo, kdo je schopnej objektivně říct, jestli v Gothicích je lepší DE nebo EN?

ideální postup by byl takovej, kdyby WH našli dabéry ovládající krom češtiny i tu anglinu a dabing by natočili současně v obou jazykových verzích (mít i titulky je samozřejmost, ono hrát něco dabovanýho v CZ a nemít u toho titulky a nemít možnost přeskočení zvuku při opakování scény/úkolu by bylo zdlouhavý, zkrátka v tom Zaklínači to bylo udělaný šikovně, poprvý jsem si kecy poslechnul a při opáčku po smrti mrknul na text a zvuk přeskočil, bylo to rychlejší)

+1/0
20.5.2014 11:38

A87l84e52x65a66n48d78r 47V13e15j55v78a25r35a 9443771867867

V Gothic jsou oba dva jazyky velice dobré R^

0/0
20.5.2014 17:30

P13a47v84e74l 35J83a26n91s54a 2645279811754

Já bych si hlavně přál, aby hra měla i českej dabing, jako třeba byl v Zaklínačovi...

+1/−4
20.5.2014 9:51

D93a91v46i20d 88M17i80k76u40l27á94š25e52k 4143206553211

No než mít dabing takové kvality jako byl v Zaklínači tak ať ho raději nemá.

+8/0
20.5.2014 9:57

P83a10v46e64l 48J22a59n67s48a 2735939231304

a co na něm bylo špatnýho? mně se zdál OK i technicky, hlavně že to bylo česky...

+1/0
20.5.2014 11:26

J31a39n 61H86o77r24á55k 3693160190711

intonace postav v nekterych scenach byla nepatricna, daber proste nevidel, co se deje na obrazovce dle meho nazoru... a taky se dost casto u jedny postavy vystridaly dva ruzny hlasy behem jednoho rozhovoru, coz byl asi nejzasadnejsi fail. jinak to ale bylo prijemny osvezeni, hrat RPG i s dabingem ve vlastnim jazyce. Ja jsem si titulky vypnul a bylo to neco novyho, vychutnavat si ty dialogy jen poslechem a pohledem a bez cteni nekde v dolni casti obrazovky

+1/0
20.5.2014 11:56

P30a89v59e82l 78J15a46n43s34a 2445969751564

mno, tak samozřejmě že dabéři pracovali "naslepo", měli balík lejster s textama a ty odříkali na mikrofon - a tak se děje všude, ne jen v Zaklínačovi, každá hra se dělá takhle, u některých vysokorozpočtových pak animátoři na hotový zvuk rozhejbou obličeje...

to, že dabérů bylo na Zaklínače najato málo a 1 herec mluvil za víc postav jsem tehdy zkousnul, však to bylo lepší, než kdyby celá hra byla v "polským způsobu", takže dva různý hlasy 1 postavy v 1 rozhovoru mi unikly

+1/0
20.5.2014 13:30

A36l96e97x39a49n41d12r 46V13e74j92v23a52r33a 9773951837237

Jenže tady se bavíme o českém dabingu podle kterého se už animace úst nedělá a pokud vím (když tak mě opravte) tak studio CD Project Red ve kterém se zaklínač daboval už mělo hotovou hru.

0/0
20.5.2014 17:36

P77a89v74e44l 58P61o76n88c43a37r 1603874842347

Porovnejte s polskym a anglickym dabingem - vyber hercu, emoce, pestrost.

0/0
20.5.2014 16:30

D14r59a79h26o26m30í73r 17S34t26r25o66u68h35a81l 4675468502314

Fandíme a těšíme se.

+4/0
20.5.2014 9:06

M29a84r80e91k 48Z45a61h60r97a74d85i24l 6884689595471

"Pádění"...Asi myslíte cval, ne? :-) Je pravda, že pohyby koně se mi moc nezdály už od jejich první prezentace. Je dobře, že na tom dělají. Jinak MoCap je na pronájem opravdu drahá technologie, v takovymhle projektu určitě její pořízení stojí za úvahu (zvlášť, když tvůrci tolik dbají na realističnost bojů, NPC apod.). Každopádně hodně štěstí, budeme se těšit na výsledky! ;-)...

+12/0
20.5.2014 8:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.