Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky o české středověké hře, která od komunity získala 36 milionů

Český titul Kingdom Come: Deliverance patří mezi přední projekty komunitního financování. Jen prostřednictvím serveru Kickstarter vybral 36,8 milionu korun. Autoři hry navíc nově spustili komunitní financování na vlastním webu. Přísun peněz tak může pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a52n 45F49r35ý82d33l 1874368642275

Jestli tam nebudou draci a elfové, tak o ničem :-)

+1/−1
27.5.2014 14:34

V18l87a17d69i12m31í29r 82V76y95s77o43k67ý 8902962901205

blbý dotaz, za jaký příspěvek získá člověk hru (digitální přístup k hraní)? Díky.

0/0
21.5.2014 11:55

V74á94c28l43a54v 93R76y68š43a75v46ý 6235245728622

0/0
21.5.2014 12:10

M82i36l51a70n 23P81e84c93h 4433225357601

Měl bych takový..asi hloupý dotaz. Jak je velikost herního prostředí - někde jsem zachytil že se má jednat o oblast 4x4 km - porovnatelná s prvním Zaklínačem? Nejde mi o rozdělení kapitol, lineárnost, neprůchozí prostředí..ale prostě velikost území.

0/0
21.5.2014 10:11

M84a18r76t58i37n 91V22a22l41o45s82e63k 7923404107682

www.warhorsestudios.cz;entry=blog_012&lang=cz

Je to o trochu menší než Oblivion

0/0
22.5.2014 10:29

V60á31c46l52a87v 77Č82e81r26m47á61k 4523730387694

Animace koní je z nějakého důvodu asi obecně problém. Všiml jsem si toho už v kině na Beowulfovi. Lidé, drak, prostředí, všechno vypadalo OK, jenom koně byli až směšní, jak nerealisticky se pohybovali. Netuším, kde je problém. Možná u nich nejde použít motion capture (nebo to nikdo nezkusil). To ale u draka taky ne. Zas na druhou stranu u toho nikdo nemá zkušenost, jak se vlastně má pohybovat, tak to třeba jenom tolik nebije do očí.

0/0
21.5.2014 9:24

T45o19m12á25š 83K32o40z60l61í44k 4582481481128

Vypadá to opravdu dobře, to už od začátku. Akorát se mi moc nelíbí jak se až příliš křečovitě snaží tahat peníz předem z komunity, i když zpočátku říkali, že když bude KS úspěšný, že už to celé doplatí investor. A v dalším gardu mi není vůbec sympatické rozdělení původní zamýšlené hry na 3 části, aby je mohli 3x prodat. To raději ať dají vyšší cenovku a ať se vývoj klidně trochu protáhne ... ale byl bych raději za vydání v kuse pohromadě, tyhle epizodické novoty mi nejsou vůbec po chuti.

+8/−2
20.5.2014 14:06

P38e72t48r 59Š71i92l23h87a60n 7568922557733

Já myslím, že je rozumější to vydat na díly a začít s vydáváním dřív než čekat na komplet delší dobu. Tahle značka nemá jméno, nemůž si dovolit otálet s vydáním. Tohle není Half Life. A hlavně si myslím, že je lepší mít tři díly obsáhlejší než jeden méně obsáhlý. A hlavně, v dalších aktech budou moci opravit případné chybky.

+4/0
20.5.2014 14:41

V62á33c78l54a15v 31Š13k30o16d16a 2151277374

Ony ty 3 díly asi nebudou až tak samoúčelné, peněz mají spoustu, ale nemyslím si že by jich měli až tolik že by si mohli dovolit vydat až takhle obsáhlou hru s herní dobou 3x30 hodin, takže si myslím že vývoj toho 2. a 3. dílu se bude platit ze zisků z první dílu. A mimojiné ten výše zisku z 1. dílu tak nějak naznačí jestli má vůbec smysl ty další dva díly dělat. Každopádně "nováčci" asi nebudou mít koule na to dělat 90 hodinovou hru s nejistým ziskem a tak prostě riziko rozdělí. A případné navýšení zisků z prodeje 3 levnějších a více dostupných her oproti jedné výrazně dražší je taky dost důležitým faktorem.

Ono taky protáhnout vývoj o další rok nebo dva v při dnešní rychlosti vývoje technologie a nároků hráčů by mohlo znamenat že by hra už při vydání vypadala zastarale a "nikdo" by si jí nekoupil.

Tím co předeslali že budou 3 díly chtěli jen říct "máme dost příběhového materiálu že by to vyšlo na 3 díly, pokud ten první bude úspěšný, rozhodně zapracujeme na dalších dvou".

+2/−1
20.5.2014 14:51

A89n85d90r52e28j 44B42r23a18b87e14c 4232651767434

Ono hlavne rozdeleni na dily umoznuje do jiste miry reagovat na hracskou zpetnu vazbu. A hlavne by to cekani bylo o poznani delsi.

+6/0
20.5.2014 15:27

A56l58e54x32a37n57d76r 37V82e89j53v26a45r80a 9313661437417

Uspěchaný vývoj je jen na škodu a je to dost vidět na 3A titulech jako CoD Ghost nebo Battlefiled 4. Lepší je vydat graficky horší hru která si získá srdce tisíce lidí než vydat grafickou mega bombu která se po zakoupení ukáže jako hra prolezlá problémy a nedodělky po které je člověk jen znechucený - na což doplatil třeba MoH.

+1/0
20.5.2014 17:29

M43i12c37h96a17l 37V57e23r59n53e44r 8747406487544

Hlavně tady nejde o žádné rozdělení původně zamýšlené hry na tři díly. Autoři říkali, že ten Akt I je plnohodnotná samotná hra s řádným vlastním zakončením. Akty II a III oznámili s tím, že se uvidí, jak Kingdome Come uspěje - pokud ano, tak udělají další díly. To vysvětlovali už na stránce na Kickstarteru - že tam ty další akty dali jako další možný bonus pro ty, co přispějí většími částkami, ale že je nemůžou slíbit najisto. Tak teď už si asi jistí jsou a slibují další díly napevno:-)

+2/0
20.5.2014 20:31

Z69d72e57n61ě81k 89E79i22s58n18e62r 6743274967426

Asi bych byl hodně zklamaný kdyby to kompletní českou lokalizaci nemělo... Ale zas pokud by nebyla udělaná kvalitně, tak bych se spokojil i s titulkama...

+6/0
20.5.2014 10:14

P85a31v69e80l 32J73a15n59s50a 2265739231974

a jakej by byl rozdíl mezi nekvalitním český dabingem a nekvalitním cizím dabingem?

akorát snad v tom, že na nedobrej českej by nadávali jen naši hráči, na nedobrej anglickej zbytek světa

to je asi jako u série Gothic, vyráběli to němčouři, takže origo hlasy byly nejprv německy a pak tomu přidělávali anglinu - já rozdíl posoudit nedokážu páč cizí řeči neumím, ale je tu někdo, kdo je schopnej objektivně říct, jestli v Gothicích je lepší DE nebo EN?

ideální postup by byl takovej, kdyby WH našli dabéry ovládající krom češtiny i tu anglinu a dabing by natočili současně v obou jazykových verzích (mít i titulky je samozřejmost, ono hrát něco dabovanýho v CZ a nemít u toho titulky a nemít možnost přeskočení zvuku při opakování scény/úkolu by bylo zdlouhavý, zkrátka v tom Zaklínači to bylo udělaný šikovně, poprvý jsem si kecy poslechnul a při opáčku po smrti mrknul na text a zvuk přeskočil, bylo to rychlejší)

+1/0
20.5.2014 11:38

A33l91e18x58a15n71d74r 17V73e15j60v51a63r89a 9783871547627

V Gothic jsou oba dva jazyky velice dobré R^

0/0
20.5.2014 17:30

P39a26v27e66l 23J14a59n25s79a 2635239161444

Já bych si hlavně přál, aby hra měla i českej dabing, jako třeba byl v Zaklínačovi...

+1/−4
20.5.2014 9:51

D17a75v80i88d 65M98i13k69u55l32á34š22e26k 4193396683831

No než mít dabing takové kvality jako byl v Zaklínači tak ať ho raději nemá.

+8/0
20.5.2014 9:57

P36a70v94e63l 44J96a80n65s77a 2145989881914

a co na něm bylo špatnýho? mně se zdál OK i technicky, hlavně že to bylo česky...

+1/0
20.5.2014 11:26

J20a93n 66H69o52r75á81k 3103220880511

intonace postav v nekterych scenach byla nepatricna, daber proste nevidel, co se deje na obrazovce dle meho nazoru... a taky se dost casto u jedny postavy vystridaly dva ruzny hlasy behem jednoho rozhovoru, coz byl asi nejzasadnejsi fail. jinak to ale bylo prijemny osvezeni, hrat RPG i s dabingem ve vlastnim jazyce. Ja jsem si titulky vypnul a bylo to neco novyho, vychutnavat si ty dialogy jen poslechem a pohledem a bez cteni nekde v dolni casti obrazovky

+1/0
20.5.2014 11:56

P92a83v93e92l 54J96a93n29s56a 2955379511214

mno, tak samozřejmě že dabéři pracovali "naslepo", měli balík lejster s textama a ty odříkali na mikrofon - a tak se děje všude, ne jen v Zaklínačovi, každá hra se dělá takhle, u některých vysokorozpočtových pak animátoři na hotový zvuk rozhejbou obličeje...

to, že dabérů bylo na Zaklínače najato málo a 1 herec mluvil za víc postav jsem tehdy zkousnul, však to bylo lepší, než kdyby celá hra byla v "polským způsobu", takže dva různý hlasy 1 postavy v 1 rozhovoru mi unikly

+1/0
20.5.2014 13:30

A80l72e77x10a33n86d94r 13V79e62j21v39a54r55a 9653631857827

Jenže tady se bavíme o českém dabingu podle kterého se už animace úst nedělá a pokud vím (když tak mě opravte) tak studio CD Project Red ve kterém se zaklínač daboval už mělo hotovou hru.

0/0
20.5.2014 17:36

P24a81v53e70l 59P13o87n20c80a19r 1783424942827

Porovnejte s polskym a anglickym dabingem - vyber hercu, emoce, pestrost.

0/0
20.5.2014 16:30

D52r55a88h79o96m81í76r 34S92t47r22o30u81h62a10l 4505388652694

Fandíme a těšíme se.

+4/0
20.5.2014 9:06

M22a22r68e66k 20Z23a74h22r23a15d85i34l 6474679385851

"Pádění"...Asi myslíte cval, ne? :-) Je pravda, že pohyby koně se mi moc nezdály už od jejich první prezentace. Je dobře, že na tom dělají. Jinak MoCap je na pronájem opravdu drahá technologie, v takovymhle projektu určitě její pořízení stojí za úvahu (zvlášť, když tvůrci tolik dbají na realističnost bojů, NPC apod.). Každopádně hodně štěstí, budeme se těšit na výsledky! ;-)...

+12/0
20.5.2014 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.