Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky o české středověké hře, která od komunity získala 36 milionů

Český titul Kingdom Come: Deliverance patří mezi přední projekty komunitního financování. Jen prostřednictvím serveru Kickstarter vybral 36,8 milionu korun. Autoři hry navíc nově spustili komunitní financování na vlastním webu. Přísun peněz tak může pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a14n 55F77r58ý66d38l 1354608942845

Jestli tam nebudou draci a elfové, tak o ničem :-)

+1/−1
27.5.2014 14:34

V75l94a63d83i96m28í61r 68V83y92s29o14k57ý 8522802351635

blbý dotaz, za jaký příspěvek získá člověk hru (digitální přístup k hraní)? Díky.

0/0
21.5.2014 11:55

V14á36c51l44a11v 43R39y52š72a94v36ý 6165455408632

Za 25$, http://pledge.kingdomcomerpg.com/

0/0
21.5.2014 12:10

M95i21l83a35n 12P12e47c92h 4453815157161

Měl bych takový..asi hloupý dotaz. Jak je velikost herního prostředí - někde jsem zachytil že se má jednat o oblast 4x4 km - porovnatelná s prvním Zaklínačem? Nejde mi o rozdělení kapitol, lineárnost, neprůchozí prostředí..ale prostě velikost území.

0/0
21.5.2014 10:11

M80a56r12t95i32n 13V33a98l19o60s83e42k 7643214217112

http://www.warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_012&lang=cz

Je to o trochu menší než Oblivion

0/0
22.5.2014 10:29

V90á54c32l52a39v 33Č92e72r27m77á32k 4253210897694

Animace koní je z nějakého důvodu asi obecně problém. Všiml jsem si toho už v kině na Beowulfovi. Lidé, drak, prostředí, všechno vypadalo OK, jenom koně byli až směšní, jak nerealisticky se pohybovali. Netuším, kde je problém. Možná u nich nejde použít motion capture (nebo to nikdo nezkusil). To ale u draka taky ne. Zas na druhou stranu u toho nikdo nemá zkušenost, jak se vlastně má pohybovat, tak to třeba jenom tolik nebije do očí.

0/0
21.5.2014 9:24

T38o94m61á82š 49K75o72z33l82í46k 4312131221788

Vypadá to opravdu dobře, to už od začátku. Akorát se mi moc nelíbí jak se až příliš křečovitě snaží tahat peníz předem z komunity, i když zpočátku říkali, že když bude KS úspěšný, že už to celé doplatí investor. A v dalším gardu mi není vůbec sympatické rozdělení původní zamýšlené hry na 3 části, aby je mohli 3x prodat. To raději ať dají vyšší cenovku a ať se vývoj klidně trochu protáhne ... ale byl bych raději za vydání v kuse pohromadě, tyhle epizodické novoty mi nejsou vůbec po chuti.

+8/−2
20.5.2014 14:06

P23e90t10r 55Š47i22l38h75a81n 7878832847273

Já myslím, že je rozumější to vydat na díly a začít s vydáváním dřív než čekat na komplet delší dobu. Tahle značka nemá jméno, nemůž si dovolit otálet s vydáním. Tohle není Half Life. A hlavně si myslím, že je lepší mít tři díly obsáhlejší než jeden méně obsáhlý. A hlavně, v dalších aktech budou moci opravit případné chybky.

+4/0
20.5.2014 14:41

V98á86c22l18a49v 31Š87k79o80d71a 2441387674

Ony ty 3 díly asi nebudou až tak samoúčelné, peněz mají spoustu, ale nemyslím si že by jich měli až tolik že by si mohli dovolit vydat až takhle obsáhlou hru s herní dobou 3x30 hodin, takže si myslím že vývoj toho 2. a 3. dílu se bude platit ze zisků z první dílu. A mimojiné ten výše zisku z 1. dílu tak nějak naznačí jestli má vůbec smysl ty další dva díly dělat. Každopádně "nováčci" asi nebudou mít koule na to dělat 90 hodinovou hru s nejistým ziskem a tak prostě riziko rozdělí. A případné navýšení zisků z prodeje 3 levnějších a více dostupných her oproti jedné výrazně dražší je taky dost důležitým faktorem.

Ono taky protáhnout vývoj o další rok nebo dva v při dnešní rychlosti vývoje technologie a nároků hráčů by mohlo znamenat že by hra už při vydání vypadala zastarale a "nikdo" by si jí nekoupil.

Tím co předeslali že budou 3 díly chtěli jen říct "máme dost příběhového materiálu že by to vyšlo na 3 díly, pokud ten první bude úspěšný, rozhodně zapracujeme na dalších dvou".

+2/−1
20.5.2014 14:51

A71n85d31r35e20j 24B52r13a86b32e69c 4722761407624

Ono hlavne rozdeleni na dily umoznuje do jiste miry reagovat na hracskou zpetnu vazbu. A hlavne by to cekani bylo o poznani delsi.

+6/0
20.5.2014 15:27

A22l73e98x63a58n72d46r 69V37e81j80v33a98r47a 9513551717867

Uspěchaný vývoj je jen na škodu a je to dost vidět na 3A titulech jako CoD Ghost nebo Battlefiled 4. Lepší je vydat graficky horší hru která si získá srdce tisíce lidí než vydat grafickou mega bombu která se po zakoupení ukáže jako hra prolezlá problémy a nedodělky po které je člověk jen znechucený - na což doplatil třeba MoH.

+1/0
20.5.2014 17:29

M74i36c16h49a71l 72V40e80r39n76e26r 8497406187684

Hlavně tady nejde o žádné rozdělení původně zamýšlené hry na tři díly. Autoři říkali, že ten Akt I je plnohodnotná samotná hra s řádným vlastním zakončením. Akty II a III oznámili s tím, že se uvidí, jak Kingdome Come uspěje - pokud ano, tak udělají další díly. To vysvětlovali už na stránce na Kickstarteru - že tam ty další akty dali jako další možný bonus pro ty, co přispějí většími částkami, ale že je nemůžou slíbit najisto. Tak teď už si asi jistí jsou a slibují další díly napevno:-)

+2/0
20.5.2014 20:31

Z75d15e81n17ě85k 64E31i12s58n49e54r 6853254147616

Asi bych byl hodně zklamaný kdyby to kompletní českou lokalizaci nemělo... Ale zas pokud by nebyla udělaná kvalitně, tak bych se spokojil i s titulkama...

+6/0
20.5.2014 10:14

P40a60v82e96l 50J34a22n50s10a 2675829281954

a jakej by byl rozdíl mezi nekvalitním český dabingem a nekvalitním cizím dabingem?

akorát snad v tom, že na nedobrej českej by nadávali jen naši hráči, na nedobrej anglickej zbytek světa

to je asi jako u série Gothic, vyráběli to němčouři, takže origo hlasy byly nejprv německy a pak tomu přidělávali anglinu - já rozdíl posoudit nedokážu páč cizí řeči neumím, ale je tu někdo, kdo je schopnej objektivně říct, jestli v Gothicích je lepší DE nebo EN?

ideální postup by byl takovej, kdyby WH našli dabéry ovládající krom češtiny i tu anglinu a dabing by natočili současně v obou jazykových verzích (mít i titulky je samozřejmost, ono hrát něco dabovanýho v CZ a nemít u toho titulky a nemít možnost přeskočení zvuku při opakování scény/úkolu by bylo zdlouhavý, zkrátka v tom Zaklínači to bylo udělaný šikovně, poprvý jsem si kecy poslechnul a při opáčku po smrti mrknul na text a zvuk přeskočil, bylo to rychlejší)

+1/0
20.5.2014 11:38

A29l30e95x72a21n57d92r 65V43e69j16v65a72r77a 9653941847577

V Gothic jsou oba dva jazyky velice dobré R^

0/0
20.5.2014 17:30

P36a29v97e26l 43J51a88n83s55a 2345149241344

Já bych si hlavně přál, aby hra měla i českej dabing, jako třeba byl v Zaklínačovi...

+1/−4
20.5.2014 9:51

D66a68v11i81d 61M76i42k38u31l48á27š70e53k 4263346723671

No než mít dabing takové kvality jako byl v Zaklínači tak ať ho raději nemá.

+8/0
20.5.2014 9:57

P27a65v52e40l 62J29a78n85s77a 2175889651324

a co na něm bylo špatnýho? mně se zdál OK i technicky, hlavně že to bylo česky...

+1/0
20.5.2014 11:26

J88a50n 19H13o47r63á90k 3253880610551

intonace postav v nekterych scenach byla nepatricna, daber proste nevidel, co se deje na obrazovce dle meho nazoru... a taky se dost casto u jedny postavy vystridaly dva ruzny hlasy behem jednoho rozhovoru, coz byl asi nejzasadnejsi fail. jinak to ale bylo prijemny osvezeni, hrat RPG i s dabingem ve vlastnim jazyce. Ja jsem si titulky vypnul a bylo to neco novyho, vychutnavat si ty dialogy jen poslechem a pohledem a bez cteni nekde v dolni casti obrazovky

+1/0
20.5.2014 11:56

P36a87v11e37l 71J26a26n25s25a 2385689611824

mno, tak samozřejmě že dabéři pracovali "naslepo", měli balík lejster s textama a ty odříkali na mikrofon - a tak se děje všude, ne jen v Zaklínačovi, každá hra se dělá takhle, u některých vysokorozpočtových pak animátoři na hotový zvuk rozhejbou obličeje...

to, že dabérů bylo na Zaklínače najato málo a 1 herec mluvil za víc postav jsem tehdy zkousnul, však to bylo lepší, než kdyby celá hra byla v "polským způsobu", takže dva různý hlasy 1 postavy v 1 rozhovoru mi unikly

+1/0
20.5.2014 13:30

A70l46e88x25a13n53d86r 76V15e41j96v18a66r16a 9623431577777

Jenže tady se bavíme o českém dabingu podle kterého se už animace úst nedělá a pokud vím (když tak mě opravte) tak studio CD Project Red ve kterém se zaklínač daboval už mělo hotovou hru.

0/0
20.5.2014 17:36

P65a19v25e52l 60P90o17n69c60a90r 1733374622377

Porovnejte s polskym a anglickym dabingem - vyber hercu, emoce, pestrost.

0/0
20.5.2014 16:30

D67r47a66h57o48m86í71r 12S84t50r93o89u92h70a65l 4625828672464

Fandíme a těšíme se.

+4/0
20.5.2014 9:06

M71a59r45e39k 20Z54a81h55r51a62d23i49l 6514149395691

"Pádění"...Asi myslíte cval, ne? :-) Je pravda, že pohyby koně se mi moc nezdály už od jejich první prezentace. Je dobře, že na tom dělají. Jinak MoCap je na pronájem opravdu drahá technologie, v takovymhle projektu určitě její pořízení stojí za úvahu (zvlášť, když tvůrci tolik dbají na realističnost bojů, NPC apod.). Každopádně hodně štěstí, budeme se těšit na výsledky! ;-)...

+12/0
20.5.2014 8:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.