- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dodnes mám originálku, byla to skutečně fajnová adventura, která snad jako první u nás měla i jiné ambice, než nabídnout třeskutý rádoby humor. Do návodu jsem nahlížel často, ale to spíše kvůli kontrole, jestli jsem náhodou něco nevynechal nebo nezvojtil abych pak po dvou hodinách hraní zjistil, že se dál nedostanu.
Škoda toho, že Vám hra takhle nemilosrdně dovolila znemožnit si další postup ve hře. Jsem rád, že tento druh herního mechanismu po zásluze vymřel.
Tohle byla první krabicová hra, kterou mi jako malému klukovi rodiče koupili. Dohrál jsem jí, ale jen s pomocí častých náhledů do manuálu - potvrzuji, že hra byla VELMI náročná, obzvlášť pak pasáže s rébusy a tou kosmickou lodí nebo co to bylo... Díky za reminder
Demoverzi jsem zahrál na CD od časopisu Level a v hře jsem se zasekl v půlce.
Nikdy nezapomenu na tenhle typ her - neco zapomenes/neudelas/udelas jinak a uz se nedostanes dal. Urcite to bylo u UFO: Enemy Unknown, ale vim ze jsem paril i nejakou adventuru, kde to fungovalo stejne "poctive"...CLovek mel treba 20 ukladacich pozic a v tech se vyznat byla obcas sranda.
Me v srdci zustal polsky Agent Mlicnak, vic jak ostatni jmenovane. A klikani na konci kazdeho dne v 7 dni a 7 noci bylo uzasne.
Ta grafika mi přišla hezčí než na těch obrázcích tady, je to nějaké rozmazané. Každopádně byla to fajn hra, tuším že jsem zakysl snad i v demoverzi.