Diskuze

Virtuální realita je skutečně novou érou hraní. První dojmy

Veškerá prohlášení o nových technologiích je dobré brát s rezervou. Ostatně ani první vývojářská verze přilby Oculus Rift pro virtuální realitu nebyla nijak ohromující. Tvůrci však během roku významně pokročili a vylepšené zařízení nabízí nový rozměr herního zážitku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a44n 88H59o78r61á46k

12. 6. 2014 13:11

pak sundas helmu a budes mit rozflakanej obyvak

0 0
možnosti

"...téměř okamžité otočky o 360° nepřipadají v úvahu."

A nemyslel autor spíš otočku o 180°? V jistém smyslu je "okamžitá otočka o 360°" rovna setrvání na stávající pozici ;-)...

4 0
možnosti

Možná hrál autor simulátor krasobruslení, tam by nějaká "téměř okamžitá" otočka o 360 stupňů možná byla :-) Ve střílečce jedině, pokud by hráč uklouzl po virtuálních střevech virtuálního impa;-D 

Mimochodem, jak to vypadá s podporou oculus pro Doom 3 BFG, je to definitivně uzavřená záležitost, nebo by se ještě mohli nějak dohodnout?

0 0
možnosti

Super:-). Zatím ještě nic moc ale do 5-10 let to bude vyladěný. Klidně si na to zřídím samostatnou místnost až to bude za to opravdu stát.

0 0
možnosti

P35e86t13r 46K64r71á16l

12. 6. 2014 8:15

Myslím si, že na 99% tohle na online FPS hraní nebude. Vzhledem k tomu, jak pohybuju rychle myší při rozhlizeni a míření, si nedokážu představit, že bych tak musel hýbat hlavou. A vůbec, ve hře by se muselo prvně programátorsky oddělit míření od rozhlizeni. Nepředpokládám, že bych mířil pohybem hlavy :-)

0 0
možnosti

Úplně nejraději si chci právě zahrát střílečku a to českou simulaci Arma :-) tam se dá rozhlížet už teď, ale držet u toho tlačítko na klávesnici je trošku nepohodlné ;-D takhle bych se mohl rozhlížet jak se mi zlíbí a přímo v akci ;-D

0 0
možnosti

Už se těším, až na to namontuju kinect a budu larpovat :-)

1 0
možnosti

Myslím si, že virtuální realita je přece jen o něčem rozsáhlejším, než jen o helmě, která promítá obraz, ale budiž.

Pane autore, podařilo se jim nějak rozumně vyřešit problém s kinetózou?

1 0
možnosti

J96a56n 16H89e13l25l94e92r

11. 6. 2014 22:19

přibalují k helmě platíčko kinedrylu;-)

0 0
možnosti

Tedy nevím, ale podobný věci (stereo brýle/helmy) tu byly už někdy před 10 lety a zatí se moc neprosadily. A hlavně podle popisu z článku to na nějaký výrazný pokrok v téhle oblasti skutečně nevypadá.

1 0
možnosti

F66i68l22i26p 56K47r19a46u23s

11. 6. 2014 17:45

Tak si prectete neco vic nez tenhle clanek. Oculus resi dostatek zakladnich nedostatku predchozich technologii:

1) Dobre rozliseni (dost naznaku ze produkcni verze bude mit 1440p displej)

2) Dostatecne maly lag a minimalni rozmazavani obrazu pri rychlejsich pohybech. Oculus byla prvni helma, ktera se dostala na prijatelny lag bez vysokych nakladu, v podstate to jsou celkem levne a dostupne soucastky + display ze smartphone.

3) Ok vaha

4) 6DoF sledovani hlavy - naklon i posun ve trech osach, takze nejste jen kamera ve fixnim bode na krku, ale plne pohybliva kamera kopirujici realny pohyb hlavy vuci krku.

5) Nehrozi mu nezajem vyvojaru. V dubnu meli 85 000 prodanych devkitu... 6) Cena se ocekava okolo $300 (novy devkit ted stoji $350), coz je v uplne jine lize nez tisice dolaru za predchozi VR pokusy...

6 0
možnosti