Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOJMY: Sacred dříve konkurovalo Diablu. Trojka je jiná, uzavřenější

Pokud se smíříte s lineárními úrovněmi a osekaným systémem vývoje postav, můžete se dobře odreagovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J79a15n 90M55a68c57k 5317752872505

Ruce pryc! ;-O

0/0
4.8.2014 0:39

T76o91m91á15š 93W32e47i69n47e69r 4897216300536

No tak jestli to bude (narozdíl od dvojky) opravdu vychytaný pro lokální multiplayer, mohlo by to na nějaký čas zabavit. Jinak osobně jsem nikdy Sacred nevnímal jako konkurenci Diabla, spíše relativně důstojného nástupce.

+1/0
13.6.2014 16:22

J27a26n 65V88á81c63l74a64v57í74k 3832616411909

Sacred nebyl spatny, ale hlavne RPG system byl strasny. Zamrzi absence propojeneho otevreneho sveta, ale kdyz to neslo postaru, tak to proste musi zkusit jinak.

0/0
13.6.2014 15:39

J53o81s91e17f 88P28a38l81a28t35a 1723552751355

Sacred nikdy nekonkurovalo Diablu;-D

+1/−1
13.6.2014 10:57

P21e85t22r 68T83i46c37h52ý 4910411935344

Diablu nekonkurovalo nikdy nic! :D Ted se o to marne snazi PoE, ale po tom za chvili taky nikdo nestekne.

0/0
14.6.2014 9:32

T74o22m44á27š 31W41e89i55n26e64r 4767826310126

To je otázka, pro mě byl třeba TitanQuest o několik úrovní výš, než jakékoliv Diablo s jakýmkoliv datadiskem ;-)

0/0
20.6.2014 11:17

M24a44r96e39k 26Z35a86h49r52a71d61i24l 6764939625111

Gamepad? Šmarjá, jen to ne...

+3/0
13.6.2014 8:44

M88i60c22h64a53l 26T47o11m14á41n64e29k 9187559196

njn, prasi to ve jmenu zasrane podelanych konzoli ( sorry za ty slusnejsi nadavky, ale uz me to fakt vytaci )   :((

+4/0
13.6.2014 9:02

T39o46n81í32k 91K54u61t25t67m46a34n68n 6723658162

njn, v Český republice se konzole nenosej, celosvětově mají ale konzole mnohem větší podíl na trhu, a tak je logický, že se hry dělají primárně pro konzole... v každým případě vás nikdo nenutí hru hrát, když se vám nelíbí gamepad, že...

0/−3
13.6.2014 12:13

L63u95d92ě24k 74R26á69j66e57c97k96ý 7958357840704

V současnosti prakticky vyrovnaný podíl na prodeji třeba EA her. Světově jsou PC napřed, už asi tři, čtyři roky.

0/0
13.6.2014 13:01

T67o40n96í62k 31K77u94t71t70m55a37n44n 6543278282

Pozor, abyste nepletl výnosy a samotný podíl na trhu. Že výnosy z počítačových her jsou vyšší než u konzolí, to je starý fakt někdy z roku 2010. Ale musíte se podívat na množství prodaných konzolí vs. počítačů. Což i tak může být ošidné, protože většina vlastníků konzolí zároveň vlastní počítač, na němž také hraje, kdežto když máte počítač, automaticky to neznamená, že máte konzoli. Zároveň ale platí, že když máte počítač, nemusíte být automaticky hráčem PC her. Loni byla někde hezká statistika, že průměrný hráč nahraje na PC osm hodin týdně, kdežto na konzolích se hrálo hodin deset. Trh PC her také neúměrně zvyšovaly onlinové hry různý puzzle typů, flashovek apod., které se tuším hrály kolem 40% veškerého času stráveného hraním na PC, čili . Zároveň konzolím uškodilo mobilní hraní. Nemám odkaz na to, ale věřím, že si to vygooglíte: Například v Británii do loňského roku platilo, že každá osmá domácnost měla konzoli, což logicky znamená, že každá osmá domácnost v Británii si kupovala videohry, a k tomu ke všemu máte společenské hry na konzolích, kdy si vyblbnete ve dvou a více lidech u jedné televize třeba poskakováním. Taky platí, že když máte konzoli v rodině, prostřídá se na jedné hře více lidí. Neobhajuju tady konzole, jen říkám, že když se to sečte, pořád se prodává víc konzolí než herních počítačů, a tak logicky se hry vyvíjejí na konzole, a tudíž je zcela pochopitelné, že se hry vyvíjí primárně na konzole. Například příchozí Destiny, že ano. 

Pro nás, pro Čechy, je to nepochopitelné, protože tady to bylo kolik, 12% podílu na trhu? To číslo už možná skočilo jinam, ale celosvětově to ještě loni bylo kolem 60%, když se sečetly konzole jako celek. Jsem línej ty údaje vyhledat, ale když se nad tím zamyslíte, třeba to pochopíte, jak jsem to myslel. Když budete vyvíjet hru ve Spojených státech, je zcela přirozené, že to bude hra vyvíjená primárně na konzole, kdežto když budete vyvíjet hru v České republice, bude to hra vyvíjená primárně na PC.

0/0
13.6.2014 21:03

T56o74n44í97k 76K68u36t93t79m91a69n78n 6333348942

Ještě by se slušelo dodat, že výnosům PC her pomáhají F2P hry s minitransakcemi, měsíční poplatky, apod. Taktéž digitální distribuce se slevami typu Steam nebo GoG zvyšují výnosy z PC her, ale nenavyšují samotný prodej počítačů.

0/0
13.6.2014 21:05

T58o36m40á96š 78W93e70i19n43e37r 4687346310686

Tak to vůbec ne, prasí to pouze ve jménu lenosti. Podělaný konzole za to vůbec nemůžou.

0/0
13.6.2014 16:23

M47i80c25h49a39l 50T32o60m37á17n11e41k 9467269696

jasne je to lenost ale protoze tu hru vydaji primarne na konzoli a pak pri prevodu na pc , tam hodne casto nechaji dementni konzoloidni ovladani a jeste stupidnejsi kameru, jak ja se nanadaval i ME2 a 3 , kdyz sem utikal pred neprately kolem steny a najednou misto abych bezel dal tak hra to pochopila jako kryti za ni a bum v tu chvili jsme byl tuhy, a ajk se tu jiz pise, prece konzole ma prednost tka co se srat s nejakou poradnou optimalizaci na PC

+1/0
14.6.2014 13:27

J61a98n 70V46á75c95l10a14v56í48k 3342846641119

Jenže to si právě pletete, protože třeba zrovna Mass Effect s ovládáním není žádná sláva ani na konzolích.

0/0
16.6.2014 11:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.