Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOJMY: Sacred dříve konkurovalo Diablu. Trojka je jiná, uzavřenější

Pokud se smíříte s lineárními úrovněmi a osekaným systémem vývoje postav, můžete se dobře odreagovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J35a75n 73M34a90c63k 5327112572205

Ruce pryc! ;-O

0/0
4.8.2014 0:39

T91o52m94á68š 36W62e80i62n98e76r 4127796760306

No tak jestli to bude (narozdíl od dvojky) opravdu vychytaný pro lokální multiplayer, mohlo by to na nějaký čas zabavit. Jinak osobně jsem nikdy Sacred nevnímal jako konkurenci Diabla, spíše relativně důstojného nástupce.

+1/0
13.6.2014 16:22

J67a21n 44V76á19c11l92a56v22í77k 3932916591539

Sacred nebyl spatny, ale hlavne RPG system byl strasny. Zamrzi absence propojeneho otevreneho sveta, ale kdyz to neslo postaru, tak to proste musi zkusit jinak.

0/0
13.6.2014 15:39

J21o30s23e10f 66P82a59l29a24t20a 1883712381545

Sacred nikdy nekonkurovalo Diablu;-D

+1/−1
13.6.2014 10:57

P19e48t12r 54T98i53c66h78ý 4290541915564

Diablu nekonkurovalo nikdy nic! :D Ted se o to marne snazi PoE, ale po tom za chvili taky nikdo nestekne.

0/0
14.6.2014 9:32

T27o44m39á27š 74W43e13i37n50e77r 4637126230926

To je otázka, pro mě byl třeba TitanQuest o několik úrovní výš, než jakékoliv Diablo s jakýmkoliv datadiskem ;-)

0/0
20.6.2014 11:17

M69a48r96e33k 87Z47a71h47r47a72d74i48l 6924159865411

Gamepad? Šmarjá, jen to ne...

+3/0
13.6.2014 8:44

M10i67c18h20a65l 24T88o96m45á55n67e11k 9137409846

njn, prasi to ve jmenu zasrane podelanych konzoli ( sorry za ty slusnejsi nadavky, ale uz me to fakt vytaci )   :((

+4/0
13.6.2014 9:02

T10o41n15í83k 28K81u95t66t54m83a79n96n 6653518352

njn, v Český republice se konzole nenosej, celosvětově mají ale konzole mnohem větší podíl na trhu, a tak je logický, že se hry dělají primárně pro konzole... v každým případě vás nikdo nenutí hru hrát, když se vám nelíbí gamepad, že...

0/−3
13.6.2014 12:13

L50u96d50ě19k 76R95á92j12e37c55k58ý 7988877410784

V současnosti prakticky vyrovnaný podíl na prodeji třeba EA her. Světově jsou PC napřed, už asi tři, čtyři roky.

0/0
13.6.2014 13:01

T70o43n16í87k 73K17u86t31t67m58a14n10n 6633368852

Pozor, abyste nepletl výnosy a samotný podíl na trhu. Že výnosy z počítačových her jsou vyšší než u konzolí, to je starý fakt někdy z roku 2010. Ale musíte se podívat na množství prodaných konzolí vs. počítačů. Což i tak může být ošidné, protože většina vlastníků konzolí zároveň vlastní počítač, na němž také hraje, kdežto když máte počítač, automaticky to neznamená, že máte konzoli. Zároveň ale platí, že když máte počítač, nemusíte být automaticky hráčem PC her. Loni byla někde hezká statistika, že průměrný hráč nahraje na PC osm hodin týdně, kdežto na konzolích se hrálo hodin deset. Trh PC her také neúměrně zvyšovaly onlinové hry různý puzzle typů, flashovek apod., které se tuším hrály kolem 40% veškerého času stráveného hraním na PC, čili . Zároveň konzolím uškodilo mobilní hraní. Nemám odkaz na to, ale věřím, že si to vygooglíte: Například v Británii do loňského roku platilo, že každá osmá domácnost měla konzoli, což logicky znamená, že každá osmá domácnost v Británii si kupovala videohry, a k tomu ke všemu máte společenské hry na konzolích, kdy si vyblbnete ve dvou a více lidech u jedné televize třeba poskakováním. Taky platí, že když máte konzoli v rodině, prostřídá se na jedné hře více lidí. Neobhajuju tady konzole, jen říkám, že když se to sečte, pořád se prodává víc konzolí než herních počítačů, a tak logicky se hry vyvíjejí na konzole, a tudíž je zcela pochopitelné, že se hry vyvíjí primárně na konzole. Například příchozí Destiny, že ano. 

Pro nás, pro Čechy, je to nepochopitelné, protože tady to bylo kolik, 12% podílu na trhu? To číslo už možná skočilo jinam, ale celosvětově to ještě loni bylo kolem 60%, když se sečetly konzole jako celek. Jsem línej ty údaje vyhledat, ale když se nad tím zamyslíte, třeba to pochopíte, jak jsem to myslel. Když budete vyvíjet hru ve Spojených státech, je zcela přirozené, že to bude hra vyvíjená primárně na konzole, kdežto když budete vyvíjet hru v České republice, bude to hra vyvíjená primárně na PC.

0/0
13.6.2014 21:03

T26o32n55í19k 15K70u59t93t62m87a16n39n 6773388682

Ještě by se slušelo dodat, že výnosům PC her pomáhají F2P hry s minitransakcemi, měsíční poplatky, apod. Taktéž digitální distribuce se slevami typu Steam nebo GoG zvyšují výnosy z PC her, ale nenavyšují samotný prodej počítačů.

0/0
13.6.2014 21:05

T82o17m34á74š 22W45e90i77n76e28r 4627756810596

Tak to vůbec ne, prasí to pouze ve jménu lenosti. Podělaný konzole za to vůbec nemůžou.

0/0
13.6.2014 16:23

M72i94c39h74a51l 38T35o53m77á36n18e20k 9497539986

jasne je to lenost ale protoze tu hru vydaji primarne na konzoli a pak pri prevodu na pc , tam hodne casto nechaji dementni konzoloidni ovladani a jeste stupidnejsi kameru, jak ja se nanadaval i ME2 a 3 , kdyz sem utikal pred neprately kolem steny a najednou misto abych bezel dal tak hra to pochopila jako kryti za ni a bum v tu chvili jsme byl tuhy, a ajk se tu jiz pise, prece konzole ma prednost tka co se srat s nejakou poradnou optimalizaci na PC

+1/0
14.6.2014 13:27

J66a76n 18V92á98c75l95a75v87í24k 3492356541779

Jenže to si právě pletete, protože třeba zrovna Mass Effect s ovládáním není žádná sláva ani na konzolích.

0/0
16.6.2014 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.