Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DOJMY: Sacred dříve konkurovalo Diablu. Trojka je jiná, uzavřenější

Pokud se smíříte s lineárními úrovněmi a osekaným systémem vývoje postav, můžete se dobře odreagovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J52a42n 29M49a19c25k 5317782902565

Ruce pryc! ;-O

0/0
4.8.2014 0:39

T38o46m19á28š 82W60e74i89n17e81r 4727766160456

No tak jestli to bude (narozdíl od dvojky) opravdu vychytaný pro lokální multiplayer, mohlo by to na nějaký čas zabavit. Jinak osobně jsem nikdy Sacred nevnímal jako konkurenci Diabla, spíše relativně důstojného nástupce.

+1/0
13.6.2014 16:22

J78a70n 44V44á90c81l43a89v76í75k 3552886771389

Sacred nebyl spatny, ale hlavne RPG system byl strasny. Zamrzi absence propojeneho otevreneho sveta, ale kdyz to neslo postaru, tak to proste musi zkusit jinak.

0/0
13.6.2014 15:39

J87o81s40e50f 17P36a30l96a35t36a 1223682601565

Sacred nikdy nekonkurovalo Diablu;-D

+1/−1
13.6.2014 10:57

P10e45t72r 74T35i83c70h47ý 4790861865194

Diablu nekonkurovalo nikdy nic! :D Ted se o to marne snazi PoE, ale po tom za chvili taky nikdo nestekne.

0/0
14.6.2014 9:32

T23o48m69á43š 71W93e81i45n12e35r 4507316690796

To je otázka, pro mě byl třeba TitanQuest o několik úrovní výš, než jakékoliv Diablo s jakýmkoliv datadiskem ;-)

0/0
20.6.2014 11:17

M25a81r45e18k 31Z32a31h85r88a40d13i79l 6624939675501

Gamepad? Šmarjá, jen to ne...

+3/0
13.6.2014 8:44

M11i52c62h97a23l 80T37o91m63á27n85e24k 9547739946

njn, prasi to ve jmenu zasrane podelanych konzoli ( sorry za ty slusnejsi nadavky, ale uz me to fakt vytaci )   :((

+4/0
13.6.2014 9:02

T50o15n55í67k 87K11u71t64t64m86a36n59n 6383408912

njn, v Český republice se konzole nenosej, celosvětově mají ale konzole mnohem větší podíl na trhu, a tak je logický, že se hry dělají primárně pro konzole... v každým případě vás nikdo nenutí hru hrát, když se vám nelíbí gamepad, že...

0/−3
13.6.2014 12:13

L40u86d77ě60k 33R96á67j71e65c44k54ý 7538537140454

V současnosti prakticky vyrovnaný podíl na prodeji třeba EA her. Světově jsou PC napřed, už asi tři, čtyři roky.

0/0
13.6.2014 13:01

T17o41n24í45k 61K73u16t36t78m48a38n86n 6973208862

Pozor, abyste nepletl výnosy a samotný podíl na trhu. Že výnosy z počítačových her jsou vyšší než u konzolí, to je starý fakt někdy z roku 2010. Ale musíte se podívat na množství prodaných konzolí vs. počítačů. Což i tak může být ošidné, protože většina vlastníků konzolí zároveň vlastní počítač, na němž také hraje, kdežto když máte počítač, automaticky to neznamená, že máte konzoli. Zároveň ale platí, že když máte počítač, nemusíte být automaticky hráčem PC her. Loni byla někde hezká statistika, že průměrný hráč nahraje na PC osm hodin týdně, kdežto na konzolích se hrálo hodin deset. Trh PC her také neúměrně zvyšovaly onlinové hry různý puzzle typů, flashovek apod., které se tuším hrály kolem 40% veškerého času stráveného hraním na PC, čili . Zároveň konzolím uškodilo mobilní hraní. Nemám odkaz na to, ale věřím, že si to vygooglíte: Například v Británii do loňského roku platilo, že každá osmá domácnost měla konzoli, což logicky znamená, že každá osmá domácnost v Británii si kupovala videohry, a k tomu ke všemu máte společenské hry na konzolích, kdy si vyblbnete ve dvou a více lidech u jedné televize třeba poskakováním. Taky platí, že když máte konzoli v rodině, prostřídá se na jedné hře více lidí. Neobhajuju tady konzole, jen říkám, že když se to sečte, pořád se prodává víc konzolí než herních počítačů, a tak logicky se hry vyvíjejí na konzole, a tudíž je zcela pochopitelné, že se hry vyvíjí primárně na konzole. Například příchozí Destiny, že ano. 

Pro nás, pro Čechy, je to nepochopitelné, protože tady to bylo kolik, 12% podílu na trhu? To číslo už možná skočilo jinam, ale celosvětově to ještě loni bylo kolem 60%, když se sečetly konzole jako celek. Jsem línej ty údaje vyhledat, ale když se nad tím zamyslíte, třeba to pochopíte, jak jsem to myslel. Když budete vyvíjet hru ve Spojených státech, je zcela přirozené, že to bude hra vyvíjená primárně na konzole, kdežto když budete vyvíjet hru v České republice, bude to hra vyvíjená primárně na PC.

0/0
13.6.2014 21:03

T31o97n60í70k 85K98u46t93t49m96a82n43n 6893338432

Ještě by se slušelo dodat, že výnosům PC her pomáhají F2P hry s minitransakcemi, měsíční poplatky, apod. Taktéž digitální distribuce se slevami typu Steam nebo GoG zvyšují výnosy z PC her, ale nenavyšují samotný prodej počítačů.

0/0
13.6.2014 21:05

T57o27m60á28š 78W94e44i91n78e27r 4337606970216

Tak to vůbec ne, prasí to pouze ve jménu lenosti. Podělaný konzole za to vůbec nemůžou.

0/0
13.6.2014 16:23

M93i20c68h60a78l 23T55o91m81á27n46e70k 9467739486

jasne je to lenost ale protoze tu hru vydaji primarne na konzoli a pak pri prevodu na pc , tam hodne casto nechaji dementni konzoloidni ovladani a jeste stupidnejsi kameru, jak ja se nanadaval i ME2 a 3 , kdyz sem utikal pred neprately kolem steny a najednou misto abych bezel dal tak hra to pochopila jako kryti za ni a bum v tu chvili jsme byl tuhy, a ajk se tu jiz pise, prece konzole ma prednost tka co se srat s nejakou poradnou optimalizaci na PC

+1/0
14.6.2014 13:27

J77a40n 26V13á44c90l21a36v79í41k 3912866161819

Jenže to si právě pletete, protože třeba zrovna Mass Effect s ovládáním není žádná sláva ani na konzolích.

0/0
16.6.2014 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.