Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Recenze Elder Scrolls Online: Do Tamrielu dorazilo velké zklamání

Podle autorů měla být onlinovka ze světa Skyrimu, Oblivionu a Morrowindu tou největší letošní událostí ze světa velkých on-line her na hrdiny. Po dvou měsících ostrého provozu se ovšem bohužel ukazuje, že není všechno zlato, co se třpytí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i24r78o66s55l16a18v 83D46u75s10í29k 1949889745610

Čelal jsem na tuto hru od začátku co ohlásili její vydání. Jsem fanda celé série Elder Scroll. Samozřejmě jsem si ji také zakoupil a jsem naprosto spokojený. Jen nechápu recenze, jako ta, která je na bonuswebu. Autor je absolutně mimo a mám takový pocit, že ji sotva hrál v betě. Spíše to vypadá, že si přečetl několik preview recenzí a dle toho napsal recenzi. Nové MMO to nemají lehké. Když je něco ůplně nového, je to nehratelné a špatné. Když je hra okopírovaná dle současných her ( viz WoW ) , je to taky špatně. Takže vyvinout hru, která by byla dle většiny špička je skoro nemožné. Každý prostě očekává něco trochu jiného. Mraky lidí brečí kvůli poplatkům. Pokud chceme od autorů nový obsah, údržbu serverů atd atd , tak to asi zadarmo dělat nebudou. Nebo někdo z Vás by to zadarmo dělal ? Obchodních modelů je řada jak udržet tyto hry na živu. Já osobně dávám přednost měsíčním poplatkům, než si neustále něco dokupovat. Co je vhodné, je rozdílné pro každého hráče. Nicméně zdejši recenze je absolutně mimo, což je pro tak skvělou hru škoda. Ano, není 100 %. Já osobně bych dal 80-90 % ze sta. Ale věřím tomu, že ji autoři časem doladí k naší spokojenosti.

+3/−2
17.6.2014 16:12

J76o51s23e24f 48J64u81h14á40s85z 1449762258

a já zase považuju recenzi za odpovídající titulu... propadák podobně jako Watch Dogs

+1/0
20.6.2014 10:38

L65u30k35á39š 42V41l85k 2631299434216

2 otázky mírně k tématu.

Nevíte jestli tvůrci singlu Skyrimu pracují na dalším singlu TES? Možná si odpovím sám: Pokud ANO, tak čekat klasických 5-6 let (teď tak 3-4) jako byly mezi díly TES... ?

Ztrácím přehled. Poraďte jaké (vyšlé ne moc staré či brzy vyjdoucí) podobné RPG Skyrimu je další super dobré? Witcher 3 (sice až únor 2015) dá se považovat za RPG ála Skyrim?

0/0
16.6.2014 22:27

R61u21d72o33l65f 13K24l58u15s80a58l 8987274639581

No, já si zamiloval Dragon Age (oba zatím vyšlé díly), ale přímo něco jako Skyrim (či TES obecně) neznám, TES je prostě dost "svoje". 

Mám hodně rád třeba i Mass Effect, ale to je žánrově (tématicky) trošku jinde, než klasické fantasy ;) 

Jinak četl jsem, že se TES:VI opravdu vyrábí, ale odhadovat si netroufám, jak dlouho. Skyrim už je trošku přetažený, přemodovaný... možná by to chtělo nový vítr ;) Ale raději bych byl, aby Bethesda pracovala na novém Dishonored, než na TES ;)

0/0
16.6.2014 23:40

M15i58c96h62a24l 30T72o16m31á19n78e92k 9647559436

asi to nebude uplne jak tes ale zkusil bych Risen 1 a mozna i 2 ale ta je slabsi

0/0
17.6.2014 6:03

P74e22t31r 79J13a86r53o19š 2794731825297

Tak Skyrim je defakto fantasy Fallout. Takze nejbliz je fallout.

0/0
17.6.2014 8:20

L27u19k83á71š 36N22o78v81á79k 1150325790955

Hrál jsem to, Doexpil jsem to a přestalo mě to bavit. Je to prostě tuctová onlinovka, za kterou se nevyplatí utrácet peníze.

+3/−1
16.6.2014 19:16

A41l47e65x12a56n33d30r 93K59o47s82t85k94a 5829556289156

Ehm, jen jak tady koukám do diskuze.. Nějaká free gamesa, kde je buď real money AH, nebo prostě oficiálně legální prodávat za real prachy? Nebaví mě hrát s GM hru na hodného, zlého a zabanovaného :)

0/0
16.6.2014 14:44

J86a82n 49K47o53n87e22c34n16y 1661519759606

get a life.

0/0
16.6.2014 23:48

J93i17n97d98ř16i55c15h 53N77e27b58e97s33k59ý 8466877496266

Přesně jak jsem tu již psal v době kdy to vyšlo a snílci mi nadávali. Za pár měsíců to bude F2P a pak hurá na smětiště dějin ke všem těm Conanům a jiným.

+5/0
16.6.2014 11:17

J94a36n 61P98a45v96e55l 8923932778886

Když náhodou předpověď vyjde, jsem King. Když nevyjde, mlčím a nahoním si ego až to zase vyjde.

Každé MMO je rizikové a lze tam nasekat dost chyb.

0/0
16.6.2014 12:19

M31i26c63h51a82l 85T87o77m96á83n48e72k 9987439156

o to ani nejde, proste casy vydani WoW kdy si mohli vydat MMO castecne nedodelanou a bez end game kontentu uz jsou davno minulosti, je tu jiz tolik zabehnutych MMO, hra s mesicnimi poplatky nema sanci uspet, pokud neprinese neco uplne nove a je to jen standartni MMO v jinem prostredi

+1/0
16.6.2014 12:48

J32i87n54d63ř62i87c28h 27N34e80b34e42s18k61ý 8116607616206

Není mým cílem honit. Ostatně svět Elder Scrolls jsem měl vždycky rád a nemám žádnou radost z toho, že se zrovna tahle hra nepovedla.

0/0
16.6.2014 15:26

J74i87ř95í 41P44o80s76p59í10š70i29l 8212860876988

Nic bych proti TESO nenamítal, kdyby zrušili měsíční poplatky a bylo to grátis

+4/−1
16.6.2014 10:55

J12a91n 33P15a49v23e36l 8433972458266

Já bych dal i maso zadarmo. A chleba. A ubytování. A vůbec, všechno. Ať žije komunismus :-P

+1/−6
16.6.2014 11:07

A12l61e55x69a44n82d87r 21C88h67y26t36i55l 2194822855371

Pokud nechapes principy F2P, nepochopil jsi system.

Dobra hra si na sebe slusne vydela i pres F2P ...napriklad Dota ci LOL. V mistrovstvi International 2014 se v Dote bude hrat o nejakych temer 10 milionu dolaru, ktere ziska jeden vitezny tym. 90 procent z vyhry zaplatili hraci. Jenze ono je jistejsi udelat hroznou hru a zaplatit ji mesicnima poplatkama, nez si vlastne po nekolika mesicich hrac uvedomi, ze to stoji za starou belu a prestane to platit a hrat. To je uz ale prijem min.1500 Kc v kapse a naklady treba i zaplacene.

Tehle hre predpovidam, jako jiz rada jinych, smetiste.

+1/0
16.6.2014 11:24

J27a56n 15P69a46v54e18l 8593192368566

F2p samozřejmě chápu. Nicméně, on psal o gratis.

Co se F2p týče, já to nemám rád. Raději si zaplatím měsíční poplatky, než platit za každou blbost a ve výsledku zaplatit více. A nebo hrát socka stylem a mít to osekané.

+1/−4
16.6.2014 12:21

J70a61n 61P61a43v98e63l 8743972548106

Dodatek. Málo her to zvládne jako GW

0/0
16.6.2014 12:21

A84l38e98x76a20n43d74r 96C58h40y39t50i15l 2794882215421

Mam GW2.Jenze GW neni F2P, jen nejsou mesicni poplatky...a uprimne receno, Rift mi prisel lepsi zejmena v dungach a bossfightech. WoW model zatim imho neni prekonany. A Rift ho dokonale kopiruje, dokonce misty predci. Krome PVP, to je v Riftu hrozny. A zase lepsi nez v Riftu je v GW2. Kdyz jsem hraval thiefa a daval jsem oponenty na tri rany behem dvou sekund, to byla sranda, jak to bylo nevybalancovany:)

0/0
16.6.2014 13:51

A24l10e61x83a72n60d64r 27C15h64y73t22i19l 2284212385721

Takze NEPOCHOPIL. F2P napr. Dota je totiz kompletne gratis. Nemusis si nic kupovat. Muzes koupit pouze vzhledove veci, dalsi dostavas zdarma nahodne behem hrani a muzes je napriklad prodavat na trhu za real penize (par euro maximalne) nebo je menit za jine. Coz samozrejme herni zazitek nijak zvlast nevylepsuje nebo nezhorsuje. Kdyz zminim jinou hru, tak treba Rift. Tam si za penize muzes koupit pristup jako prodejce na aukci nebo koupit vybaveni, mounty, bagly atd. Vetsina z toho je ale mozna ve hre normalne dosahnout a nejlepsi koupene itemy nejsou nijak lepsi nez nejlepsi itemy nachazene ve hre.

0/0
16.6.2014 13:47

P56e30t40r 47M76a96l25i43š39k96a 6391315201553

Hraji Teru a nezdá se mi že bych o něco zásadního přišel a to mám 2 postavy na 60 lvl.

0/0
17.6.2014 16:45

P62e20t52r41a 82M53i47c10h64a47l21o92v38á 9195321467

Tak stejně to bude asi směřovat k nějaké formě "free" modelu. Zatím nejlepší "free" model co jsem zažila je TSW. Jinak mě vypršel acc tento víkend a ruku na srdce, ani to moc nebolí. Jistě nějakou zábavu jsem si užila a časem nakouknu zpátky, ale zatím se ně nechce. Pomohly by alespoň lokální banky/tržnice, když autoři nechtějí AH. Také mě to svým způsobem připomíná start SW:TOR pokud jde o patche, víc rozbije nežli spraví. Takže budu dění sledovat a doufat, že se spraví bugy a různé "chyby" jako známé sčítání bonusů a podobné "legrace". Snad také ubude botů a goldsellerů.

0/0
16.6.2014 11:28

M30i21c39h76a16l 42T90o11m76á32n64e68k 9387319666

botu a goldselleru nikdy v MMo neubude, protoze na tom ti lidi vydelavaji real money

0/0
16.6.2014 11:52

M86i82r53o27s58l97a75v 78K54r29a18h29u75l10í65k 6137864344

no náhodou za poslední týden jsem toho gold spamu neviděl a boty jsem teď taky neviděl, ale to je tím, že na veteran contentu prostě nemají jak být a pak mám ještě alta, ale ten je teprve v na druhém ostrůvku, takže tam boti zatím také nejsou. Musel bych omrknout couldharbor tam to bylo nechutně přemnožené ještě před cca měsícem.

0/0
16.6.2014 12:29

M16i60r18o20s80l78a55v 77K60r40a16h30u81l40í35k 6257544154

Tak tahle recenze byla hodně velký vtip.

Recenzent hrál betu a po 2 měsících zavzpomínal jak to tam bylo a napsal recenzi. Nádhera...

Zabugované questy: během hraní level 1 až veteran 3 (udělal jsem absolutně každej quest v AD a 3 zony v EP) jsem narazil na 3 slovy tři bugnuté questy, které dneska fungují jak mají, takže i ty mám zpětně splněné. Aktuálně se rozbil quest v Cyrodiilu - výcvik s obléhacími stroji - bude opraven v dalších patchi jen pro info.

Questy obecně: Ukažte mi zcela upřímně lepší provedení questů. Tohle je první MMO, kde to není taková ultra nuda!

souboje nudné... to si autor fakt dělá srandu.. že tu člověk aspoň musí namířit na cíl, když ho chce trefit. Že se tu dá různě uskakovat, blokovat atd je opravdu nuda oproti starým modelům TAB > F1................F12 případně 1...................0

Reálné problémy co TESO má jsou tyto: - fázování světa po splnění questů= toto vede k velkým problémům, když chcete hrát s kamarády. Pokud někdo z vás udělal něco víc nebo jinak tak se vzájemně neuvidíte a to je problém. - PVP - kromě toho, že při větším obsazení to laguje, je to problém s balancem levelů. 1-50 jsou boostnutí na level 50 a tím pádem jsou vyrovnaní, jenže veteran ranky jsou mnohonásobně silnější a jako low vet nebo dokonce pre vet nemáte proti hráčům na max. levlu žádnou šanci. - Trade systém je dost omezený na guild aukci. v global chatu by měla být záložka trade, aby obchod neprobíhal na zone chatu, který má sloužit k jiným věcem než je obchod. Osobně bych uvítal klasické hráčské obchody, ale to se asi nestane (a je to podle mě chyba, protože k Elder scrolls obchody patří) A jak už tu padlo, autor vůbec nezhodnotil PVP což je mazec, když to je hlavní prvek TESO. Osobně bych hře dal minimálně 70% Ano já chápu, že spousta lidí je neštastných, že to není elder scrolls jak má, ale že je to primárně MMO. Ale jak si člověk uvědomí že hraje MMO s TES lore tak je to fajn hra. Já koupě rozhodně nelituji.

+10/−3
16.6.2014 10:09

A54l64e15x86a32n44d60r 31K86o33s70t34k75a 5669606819146

Teso mě zajímalo už když ho dělali. Bohužel, k testování se mi nepovedlo se dostat (tehdy byl nedostatečně výkonný počítač) A dneska.. No nevím, ale dokud nebude trial, tak do toho rozhodně nedám ani korunu. Zaplatit tisícovku za zjištění, že mi to hardware stále nezvládá by se mi fakt nechtělo.

+2/−2
16.6.2014 9:19
Foto

M24a16r78e72k 72D47u12c30h25á47č 2481980350874

No, řekl bych že hardware vám to zvládat bude, v Beta testu jsem to rozjel i na notebooku s Integrovanou grafikou... Druhá věc je, že na pohled to opravdu nebylo nic moc :D

0/0
16.6.2014 15:27
Foto

L50u83k21á97š 41N68a11v73a85r75a 2308578681539

Jsem velký milovník TES her, ale stejně jako autor článku jsem z této varianty poměrně sklíčený. Jasně, můžete namítnout: "Snad jsi nečekal Skyrim pro více hráčů? Hrál jsi někdy pořádný MMO?" Ale já kašlu na pořádný MMO. Já jsem prostě chtěl TES. Jestli toto má být TES, tak jsem opravdu zklamán. Jestli to má být "pořádný MMO", tak ať se to nejmenuje The Elder Scrolls. Je to jen pošlapání dobrého jména výborné singleplayerové hry.

+12/−1
16.6.2014 8:54

Z88b16y40n62ě31k 58J30u11r47a36č81k91a 3667834115296

Dáme jim půl roku, oni to poladěj, daj to Free To Play a pak si zahraju :) Byl jsem v betě, pak jsem mel půjčený acc od kamaráda a moc mě to nebavilo.

+2/0
16.6.2014 8:53

J22a81n 87M96a81r83y90š55k61a 8490451229417

Já osobně lituji peněz za tuto hru.

+3/0
16.6.2014 8:28
Foto

M91a95r51e89k 43D75u35c40h17á45č 2141380290824

Jakkoli se možná autor v některých věcech mýlí, celkově je TESO průměrné MMOčko a naprosto mizerná Elder Scrolls hra a jsem rád, že nejsem jediný, kdo si to myslí.

+13/−1
16.6.2014 5:20

M72i71c59h75a44l 88T84o56m17á74n80e56k 9167319486

ja jsme rad ze me betatest odradil od nakupu, uz tak se mi doma vali dost dalsich MMO ktere chytnou na chvili a konec, proste nemaji poradne co nabidnout

+6/0
16.6.2014 6:18
Foto

M17a68r19e83k 87D15u43c84h50á76č 2501350920814

Přesně... Betatest ukázal hru v pravém světle, nebyl důvod jí kupovat...

0/0
16.6.2014 14:58

F73i51l92i52p 64D17u82š89e88k 3699770524171

Hral to vubec autor clanku? ;-D Aukce tam samozrejme jsou v ramci ochodnich guild, kterych je mraky.

Co se tyce rozbytych ukolu, tak autor ma super smulu. Ja do VR12 narazil celkem na 5 questu z cca 600, co neslo udelat.

"Většina ostatních se zkrátka bude specializovat na jeden druh zbraně a pár dovedností." Tohle snad ani nemusim komentovat, autore hraj radeji tetris. ;-D

Co me zarazi nejvic, ze autor vubec nezminil vynikajici PvP. Bonus web, co na to rict.

+12/−6
16.6.2014 0:54
Foto

L49u43b24o61m29í28r 19S68l38o45b29o44d94a 9665374733355

Autor TESO nevidel ani z rychliku, jinak by se podobnych faux paux nedopustil.

55% snad nema cenu ani komentovat ... smesne.

+4/−8
16.6.2014 7:58

J67a48n 59K62a35r10e39l 62N63o66v41a33k 5776304248206

tak souhlasim, ale vcelku se drzi kolegu z konkurencnich platku takze nevybocuje a tudiz vypada verohodne.. nicmene hra dokonala rozhodne neni.. jenze nektere veci jsou diky hate ktery na ni od zacatku sypou jeste pred releasem takze to ma ESO hodne tezke, ale kdyz se koukneme na frekvenci patch notes a dalsi release planu tak je na co se tesit :) zenimax rozhodne flintu do zita nehazi.. btw uz jsem zaznamenal par navratu z wildstar do eso (TESO zkratku nepouzivejte plz protoze autori samotni ji nepouzivaji a TES se pouziva pro singl hry), ale i tak predpokladam uzasne hodnoceni wildstaru az tu bude (pokud tedy autor nedostane epilepticky zachvat pri hrani v parte) :D

+3/−1
16.6.2014 8:46

A62l36e44x16a62n87d15r 74C71h15y23t57i33l 2294222255611

ano, hraci na idnesu to hodnoti dokonce na 49, autor se tedy od moc nemyli

0/0
16.6.2014 11:27
Foto

L24u44b20o13m56í86r 18S23l32o65b64o51d37a 9145664983305

Kolikpak hracu, kteri to zde hodnotili tu hru opravdu hralo (mimo betu), nebo si jen chteli "kopnout" (protoze to neni F2P;-))?

+1/0
16.6.2014 11:52

A84l13e10x38a29n15d60r 53C87h62y94t25i15l 2394472285181

Na xzone 11 KUPUJICICH hodnotilo prumerne 68 procent, coz neni zadna slava. Je to jen 11 lidi, vice jich to nakoupilo evidentne jinde.

Vas pohled je zaujaty, chtelo by to trochu odstup. Proste Vam ta hra vyhovuje, ale velkemu procentu hracu ne. To je cele. O nejake kopani  tu tak nejak nejde. BF3 bylo take zabugovane, ale presto byla hra zabavna. Po roce to konecne dodelali tak, aby to vicemene fungovalo. Kdyz prislo BF4, hodne hracu z BF3 se sakra rozmyslelo, jestli si to koupi nebo si pockaji. Ja si to nekoupil.

0/0
16.6.2014 12:05

M26i15r79o10s59l79a57v 97K48r64a49h19u30l77í18k 6897344984

68% v dnešní době na MMO je opravdu hodně. Hraji WoWko několik let a kdybych na to měl dnes udělat recenzi tak mu dám tak 40% a rozhodně bych neakceptoval poplatky (jsou naprosto neopodstatněné). Platím to jen skrze kámoše co hraje jen to a nic jiného.

BF3 je třeba naprosto krásný příklad jak se špatně hodnotí. Jak může takový odpad jako BF3 dostat 95% když kromě grafiky má totálně rozbitý základní herní mechanismus FPS her? Nebo někomu přijde normální hrát FPS hru a umírat za rohem, nebo trefit někoho z metru a on třeba po reklamě(která běží asi na servru) umře?

BF3 i BF4 sází jen na holywoodské efekty a svoje stádo ovcí, ale ve své FPS podstatě je to mnohonásobně horší hra jak starý DOOM2.

+1/−1
16.6.2014 13:03

A36l22e60x84a25n14d51r 13C98h54y28t16i59l 2344142185951

68 procent je malo...na Idnes necelych 50. To je vicemene tragedie na to, jaky to ma platebni system a za kolik. Wowko jsem hral 7 let vicemene bez prestavky, ale rozpadlo se nam to komunitne, jinak bych to hral dosud. Tam ty poplatky byly umerne zabave, kterou jsme s prateli zazivali.

BF3 je vyborna strilecka. Za vyjmenovanymi problemy vidim lagy hrac-server. Nekdy je to stav serveru(pripojovat se na USA servery asi neni uplne Ok vzhledem k pingu), nekdy problemy napriklad v routeru hrace (ano, to se mi stalo, po vymene Ok).

Doom me nebavil ani jeden dil, oproti tomu stary wolfenstein 3D je perla.

Stado ovci se oznacuje kdo? Kdo hraje hru? Nevim jak ty, ale BF4 jsem si nekoupil a krome jedne vyjimky ani nikdo z mych  kamaradu.  Ve sve podstate ma tvuj nazor hodnotu nula. Fora BF4 byla po vypusteni plna nespokojenych uzivatelu. Stadovost je uplne neco jineho. Pletes si dojmy s pojmy.

+1/−1
16.6.2014 13:40

M50i93r49o84s53l30a80v 30K65r94a14h77u42l26í17k 6257154474

no pokud by recenzenti byly opravdu férový, tak ani jedno jediné MMO, které vyšlo po WoW nemůže dostat víc jak 50%. Všechno je to stejná kaše.

BF3 je tedy zřejmě naprosto subjektivní záležitost. Já tomu dal 20h hraní, protože jsem si říkal, že jsem asi vážně lama. No a po 20h jsem si fakt řekl, že dost. Zapnu jakoukoli jinou střílečku a trefím se. K/D docela slušný(při nejhorší aspoň 1:1) a v BF prostě nejde pomalu zabít hráče do zad. Latency do 20 ms. Takže něco jako lagy na straně hráče jsou holý nesmysl. Jediný co se dalo celkem hrát byl DM s brokovnicí a pak poslouchat ty kydy :-)

Ovce se potvrdí nebo vyvrátí u prodejů BF:Hardline. To že na BF4 lidi nadávají neznamená, že si valná většina z nich nepořídí v listopadu Hardline.8-o

0/0
16.6.2014 15:28

A90l95e64x29a64n94d17r 75C58h52y30t58i88l 2834262695221

Byl jsem na tom stejne pri 20ti hodinach. Kdyz jsem se prehoupl pres nejakych 200, uz byl ten pomer minimalne 1:1 v DM. S tankama si nehraju, to me nebavi.

Pozor na tu latenci, co se mi stalo, tak latence se u mne ukazovala 30 a pritom mi vsichni skakali po dvou metrech dopredu a dozadu:)

Zezadu se to bere pochopitelne nozem:-P

0/0
16.6.2014 15:44

J49a40n 58K51a67r40e14l 93N48o56v98a30k 5226124988446

otazka je kolik jich to opravdu hralo.. take obcas na neco kliknu a pritom jsem to nehral :D

0/0
16.6.2014 22:52

T29o65m26á10š 85K73o84p88e45c54k32ý 8775451460243

Metacritics 72/100 z 61 recenzí a 5.8/10 od 1709 uživatelů. Vcelku to odpovídá a nevíc po zkušenostech z bety je to hodnocení, který bych očekával. Pokud vás hra baví, uživejte si ji. Ale co se zbytku světa týče tak ESO opravdu moc nenadchlo.

0/0
16.6.2014 15:44

J92a25n 55K94a75r73e88l 49N37o33v24a70k 5556604768376

treba je to jeden z milovniku skyrimu a tak si myslel, ze dostane produkt ktery bude takovy Skyrim+coop ;)

+1/0
16.6.2014 8:48

J40a28n 59P54a64v59e53l 8213622658736

Tipl bych si že autor došel tak na 30-50 level.

Jinak, TESO autoři zabili (alespoň pro mě) třemi věcmi.

1) Zapomněli, že vytváří MMO a ne single player hru. Nehodlám hrát single player přes jejich veteran levely. Nutit mě projet všechny tři kampaně je šílený nesmysl. Ale bez toho člověk nemůže hrát end content

2) End content. PVE neřeším. U PVP mi prostě scházel důvod to hrát. Nebylo špatně zpracované co se soubojového systému týče, ale byla to prostě velká instancovaná mapa bez jakéhokoliv dopadu na vnější svět a jestli jsem měl či neměl pevnost mě vůbec nezajímalo.

3) Umístění serverů v US. Latence je tam vidět a já prostě nehodlám hrát hru, ve které je hodně důležité uhýbání a moje pokyny jdou do serverů v zámoří. Je to tam vidět a je to vidět zatraceně.

+1/0
16.6.2014 9:20

K62a32r85e81l 25U13r20b83a37n 2954554131679

1 - je dobře, že je zde možnost si za jednu frakci dohrát všechny tři

2 - hra tu je 2 měsíce, další dodatky budou end game stále nafukovat, trialy stojí jistě za to, na konci kampaně se vítezné frakci otevře imperial city, držení svitků dává bonusy celé frakci, stejně, jako držení imperora - jaký větší dopad by jsi asi tak chtěl?

3 - souhlas

0/0
16.6.2014 10:01

J54a76n 76P72a61v58e24l 8433842768936

Kdyby to byla možnost, bylo by to vynikající. Jenže ona je to povinnost.

Staráš se o to, jestli ta pevnost bude tvá či ne? Jestli bude tvé guildy? Staráš se o to jestli mapu držíte nebo ne?

Kdyby jsi měl suroviny/bonusy, ... z té pevnosti, zatraceně by jsi se staral aby ta pevnost nebyla dobytá soupeřem. Takhle ti to je jedno. Někdo se stane Emperor a ty to nebudeš. Takže ti to je také jedno. Emperor má malý dopad, takže ti to je také jedno. Takhle je to čistý grind pvp bodů.

0/0
16.6.2014 10:44

M46i26r86o69s38l64a12v 82K22r18a24h86u15l47í42k 6547514504

1 - veteran ranky jsou totálně pos.... top level měl být 50 a veteran content měl být volitelný s vyšší obtížností a ty veteran ranky pouze něco jako repka a ne nutný grind. Bylo by to mnohem lepší, protože na levelu 50 by človek mohl jít hned na PVP a vědět, že si tam zahraje dobře. Takhle i když mě baví questy tak mě veteran content nutí proklikat to jít dál. Chci max level abych si mohl pořádně zahrát PVP.

2 - chápu, ale po pravdě END content je naprosto všude stejný. PVP je tady aspoň hodně zajímavé. To že to nijak nekončí po pár minutách mi vůbec nevadí. Ale každý to máme jinak samosebou :)

3 - naprostý souhlas, během léta by se měl údajně server konečně přestěhovat do EU, tak jen tiše doufám, že to tak bude.

0/0
16.6.2014 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.