- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimo boj totiž pobíháte pouze s hlavní postavou a ostatní členové se zobrazují jen během akce, kdy mezi nimi lze přepínat. - wtf? Žádný pošťuchování ve skupinkách mezi parťáky? RIP DAO
Mě hlavně zaujalo, že výkonný producent Inquisition Mark Darrah nedávno napsal na Twitteru, že ze 40 možných konců hry, kterými se oháněli, bude většina jenom variace menšího počtu skutečně unikátních konců. Předtím tvrdili, že těch 40 konců bude "významně odlišných".
Není to zase tak velký posun, ale překvapuje někoho tenhle vývoj po Mass Effectu 3? Mě teda ne Ale uvítal bych, kdyby od začátku s hráči jednali na rovinu, a neměli zase jenom plnou hubu planých slibů.
Neni to jedno? V DAO bylo papirove hromada koncu, ale nakonec to bylo jen par slov v Epilogu, aby v DLC bylo zase vse jinak.
nobody expects the spanish inquisition
Posledni hra od Bioware, co jsem hral, byl Mass Effect 3. Az do setkani s Marauderem Shieldsem velmi labuzne udelana hra. Co nasledovalo po tom...
Pokud delaji hru s kvalitami Dragon Age a openworld prostredim, tak by to museli opravdu hodne pohnojit, aby si to fanda RPGcek nechtel zahrat. DA1 byl v zasade dobra hra, i kdyz k zlatemu BG mel daleko. DA2 bylo naprosto otresne hratelnosti, ale postavy byly dobre vymazlene.
Pokud si nevymysli, ze nejlepsi ending bude placene DLC, tak se o osud te hry neobavam.
Pokud máte někde schované savy před útokem na Cerberus, nainstalujte si MEHEM - Mass Effect Happy Ending Mod. Dost to mění zázitek z konce. :)