- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě tedy daleko více baví http://www.hraj-online.eu/world-of-warplanes.html než war thunder
War Thunder je dobrá hra, ale upřímě více propracovanější je podle mě world of tanks http://www.hraj-online.eu/world-of-tanks.html. Možná nejsem expert ani žádný super hráč, ale war thunder je pro mě hrozně moc zmatené a vůbec nevím co mám dělat, kde se co upravuje apod. (samozřejmě po prvním přihlášení)
Stačí si přečíst tyhle reklamní "rádoby postřehy hráčů" a hned je jasný, že jde o jediné, přesvědčit všechny aby si nahráli tohodle ruskýho trojana do počítače...
Já jsem přešel k War Thunder proto, že jsem chtěl realistické tanky. Žádné body, které se odečítají i po zásahu pro vozidlo zcela nedůležitých míst. Buď tank probiju a poškodím a nebo se to nestane. Pokud jde o průbojnost a chování munice, jsem maximálně spokojený. Co mě fascinovalo, tak možnost pohybu tanku při zničeném pásu, kdy využívá druhý k otáčení kolem své osy. Výborná věc při jízdě se samohybným dělem, kdy nejste vydáni nepříteli na milost a nemilost, když vám zničí pás a zaujme pozici u vašeho motoru. Dalším faktorem, který hodnotím velmi ladně je možnost zničení převodovky a obrovská hbitost tanků. Když jsem i s Pantherem rozjetý na plno rychlost, otočka je skutečně velmi prudká a impozantní.
Pokud se týče hodnocení článku vzhledem k nadpisu a podání rozhovoru, domnívám se, že autorovi na jeho WOT účtu přistálo pár tisíc goldů
V letadlech Warthunder žádnou konkurenci nemá. World of Warplanes je průšvih jako prase a nikdo už ho nespraví. Tanky jsou možná nevyvážený, ale to bude tím, že bojová technika ve skutečnosti nebyla "vyvážená". Vyvažování ala Wargaming, kde jede nekonečnej kolotoč nerfů a buffů, podle toho na které tanky se nejvíc bulí asi taky není to pravé ořechové. Pak ty stroje nakonec budou všechny stejný.
Když jsme kdysi dělal na WOW free serveru, tak tam (tedy na místě, kam obecně přišli lidé, kterým se nechce platit) byl poměr platicích zákazníků někde u 10%. Neplatili za herní dobu (jako u Blizzardu) ale za zvláštní mounty, transmog itemy atd. A server byl řekněme velmi ziskový, jen mě moc štvalo, že provozovatel používal za GM lidi jen na základě toho, jak moc lezli do pozadí. Ani ochota práce zadarmo nebyla prioritou.
Hra je umyslne nevyvazena, co to je proboha za mystifikaci?!
Snad pise, ze jsou zamerne historicke rozdily mezi tanky a letadly, ktere hra balancuje slozenim tymu, aby hra prave vyvazena BYLA.
To jste prakladali na google translatoru nebo to psalo 5lete dite? Typicky novinarsky analfabet ...
Zajimave, ze clanky, rozhovory a i titulky na WoT vyznivaji o dost vice nadsene. Hmmm
Vzal jste mi to rovnou z úst!
Hlavní nadpis je podobný PR pro WOT jako popis pod obrázkem "Hra War Thunder sází více na realističnost, World of Tanks a Warplanes oproti tomu preferují zábavnost". Spíše bych napsal, namísto zábavnost, arkádovost... Za mě za článek
"Brneni" muzete mit, pane autore, treba v noze. Tanky maji PANCIR.
Angličtina kolego.. Vše má armor. (například light armored aircraft)
No ten titulek je na odstřel. Naopak, vývojáři cílí na vyváženost hry, ale ne na vyváženost letadel, jak jsme se dočetli v rozhovoru. A to je dost velkej rozdíl, milá redakce.
V dnešní době si nainstalovat ruský software do počítače... to je jako poslat putinovi klíče od bytu a přiložit kreditky s pinem...
To je zase názor. Vy asi uznáváte jen americká herní studia. Neděsí Vás v noci ze spaní NSA?